نمونه صورتجلسه کاهش و یا افزایش تعداد اعضای هیئت مدیره شرکت سهامی خاص

از آنجا که افزایش سرمایه از محل آورده نقدی به تأمین منابع جدید از سوی سهامداران فعلی شرکت نیاز دارد، شرکت حق استفاده و حضور در آن را ابتدا به سهامداران شرکت می‌دهد. ۴ـ درشرکتهای محدود شرکاء اصالتاً، وکالتاً یا ثبت شرکت ولایتاً نام خود را همراه با ذکر سمت و میزان سهم الشرکه در صورتجلسه نوشته و امضاء نمایند. ۳ـ پس از ثبت صورتجلسه و گذشتن مدتی به اداره ثبت شهرستان مربوطه جهت ثبت و اخذ شماره ثبت و اخذ آگهی تأسیس شعبه مراجعه شود.

۸ ـ صورتجلسه در سه نسخه تهیه و ذیل تمام آن توسط اعضا امضاء و یک نسخه از آن ظرف مدت سه روز پس از پذیرش نهایی در سامانه از طریق پست به اداره ثبت شرکتها ارسال و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد. ۳ـ صورتجلسه در سه نسخه تهیه و ذیل تمام آن توسط اعضا امضاء و یک نسخه از آن ظرف مدت سه روز پس از پذیرش نهایی در سامانه از طریق پست به اداره ثبت شرکتها ارسال و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد. اگر متقاضی ثبت تغییرات شرکت پس پیگیری ثبت تغییرات شرکت از پذیرش نهایی، متوجه اشتباهی در ورود اطلاعات خود شود در صورتی که مدارک خود را ارسال کرده باشد باید صبر کند تا از طرف اداره ثبت شرکتها امکان اصلاح داده شود. در این گام از تقاضای ثبت تغییرات شرکت، تمام اطلاعات وارد شده را دوباره کنترل و در صورت اطمینان کامل از درستی، کلید تایید را بزنید. بنا به تصمیمات انتخاب شده و نوع صورتجلسه مدارکی که باید به اداره ثبت شرکت‌ها ارائه شود به طور خودکار نشان داده می‌شود.

http //sherkat.ssaa.ir ا

در اين صورت دستورجلسه مجمع بايد در آگهي دعوت قيد شود. تا زماني كه اوراق سهام صادر نشده است شركت به صاحبان سهام گواهينامه موقت سهم مي دهد كه معرف تعداد و نوع سهام و مبلغ پرداخت شده آن است. three – ماده اساسنامه كه تغيير يا اصلاح مي‌شود متن ماده بطور كامل در صورتجلسه نوشته شود. 3-تعداد افراد هیات مدیره که باید 3 نفر بوده، و سوء پیشینه کیفیری نداشته باشند. 4-موارد قابل آگهی در روزنامه کثیرالانتشار مربوط به همان شرکت درج و آگهی شود. تصویب تراز و حساب سود و زیان سالانه و تعیین پاداش هیات مدیره و بازرسین.

و شناسه ملی …………… آدرس محل سکونت…………………………………………………………………………………… منتقل و از شرکت خارج شد و دیگر هیچ گونه حق و سمتی در شرکت ندارد و این نقل و انتقال سهام شرکت مورد موافقت کلیه شرکاء / اکثریت شرکاء با رعایت مفاد ماده 102 قانون تجارت قرار گرفت. صورتجلسه هیات مدیره شرکت ………….………….……… سهامی خاص ثبت شده به شماره …………… با حضور کلیه / اکثریت اعضاء در تاریخ ……… ساعت…… … در محل شرکت تشکیل و تصمیمات ذیل اتخاذ گردید. جلسه هیات مدیره شرکت ……………..…..……… سهامی خاص ثبت شده به شماره ……………. با حضور کلیه / اکثریت اعضاء در تاریخ ……………… ساعت………… در محل قانونی (در صورتی که جلسه در محل دیگری غیر از محل قانونی شرکت تشکیل شده آدرس آن محل نوشته شود) تشکیل و تصمیمات ذیل اتخاذ گردید.

تغییرات شرکت نیاز به چه مدارکی دارند و برای ثبا آن چه

افرادی که متقاضی پلمپ یک دفتر قانونی می باشند، می توانند با ورود به این بخش از سامانه، درخواست خود را برای پلمپ یک دفتر قانونی ثبت کنند. به منظور پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی لازم است که اشخاص اطلاعات مختلفی از جمله هیئت مدیره شرکت، مشخصات شخصیت حقوقی، اطلاعات متقاضی پلمپ دفتر قانونی و … شرکت های سهامی بر طبق ماده یک لایحه اصلاحی قانون تجارت ، شرکت سهامی شرکتی که سرمایه آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آنها است .

  • برای اینکه شرکت خود را به ثبت برسانید ابتدا باید شریک مناسبی برای شرکت انتخاب نمایید.در شرکت های با مسئولیت محدود تعداد سهامداران حداقل ۲ نفر و در سهامی خاص حداقل ۳ نفر می باشد.در شرکت با مسئولیت محدود سهامداران به میزان سهام و آورده خود در شرکت مسئول می باشند.
  • فرزند ………… به شماره شناسنامه…………… متولد…………… صادره از…………… ساکن …………… خیابان…………… کوچه …………… پلاک…………… کدپستی…………… از شرکت خارج شد.
  • قبل از آشنایی با صفر تا صد مراحل ثبت شرکت، باید بدانید تا زمانی که شرکت به نام شما ثبت نشده باشد هیچ حق و حقوقی نخواهید داشت.

بعد از روشن کردن تکلیف شعب شرکت و سمت اشخاص در آن، باید به سراغ تعیین سال مالی شرکت بروید و در مرحله بعد فرم مربوط به‌صورتجلسه را تکمیل کنید. مدت و موضوع فعالیت، اطلاعات مورد نیاز در مرحله بعدی است. در مورد این اطلاعات قبلا با شرکای خود مشورت کنید.

به منظور توسعه علمی , فنی و اقتصادی درامورمربوط با اهداف و وظایفشرکت. 4-انتخاب یا عزل رئیس و اعضاء هیئت مدیره وبازرس( حسابرس)شرکت. 5-تصویب ضوابط مربوط به مبادلهاطلاعاتعلمی , فنی , صنعتی و بازرگانی در زمینه. ماده 1 – نامشرکت،شرکت سهامیآب منطقه ای زنجان است که از این پس در این اساسنامه به . به منظور توسعه علمی ، فنی و اقتصادی درامورمربوط با اهداف و وظایفشرکت. یک بار برای استماع و رسیدگی به گزارش هیئت مدیره وبازرسو حسابرسشرکتو اتخاذ تصویب ضوابط مربوط به مبادلهاطلاعاتعمومی ، فنی ، صنعتی وبازرگانی در .

نمونه صورتجلسات تغییرات در شرکتهای سهامی خاص

اگر کارشناس مربوطه موضوع شرکت، کسب مجوز را ضروری تشخیص دهد، می‎تواند از مرجع مربوطه استعلام نماید. یک راه دیگر، ارائه مدارک و مستندات مربوط به کسب مجوز شرکت می باشد. برای ثبت شرکت در ایران باید در اداره ثبت شرکت‎ها‎ فرمهای مربوطه را دریافت و برای تکمیل آنها اقدام نمود.

زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد. درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید. در مرحله بعد باید حوزه فعالیت شرکت را انتخاب کنید. حوزه فعالیت از قبل باید تعیین شده باشد و در این مرحله فقط در سایت ثبت شود.

آن دسته از شخصیت های حقوقی که تمایل به دریافت کد فراگیر را دارند، می توانند از طریق سایت ثبت شرکت ها اقدام ثبت درخواست کد فراگیر نمایند. در این بخش امکان ثبت درخواست دریافت کد فراگیر و پیگیری درخواست های ثبت شده، وجود دارد. در بخش اطلاعات عمومی شخصیت حقوقی، امکان دسترسی به اطلاعات و هویت های شخصیت های حقوقی فراهم شده است. در این بخش می توان با وارد کردن شناسه ملی و یا وارد کردن اطلاعات ثبتی مانند نوع شرکت، شماره ثبت و … در بخش تاسیس شخصیت حقوقی، امکان ثبت درخواست برای ثبت تاسیس شرکت وجود دارد. همانطور که در این مقاله توضیح داده شد، شخصیت های حقوقی می توانند از طریق این بخش به خدمات مختلفی دسترسی داشته باشند تا بتوانند اقدام به تاسیس شخصیت حقوقی زیر نظر سازمان اسناد و املاک کشور نمایند.

5-ارائه برگ نمایندگی در صورتیکه درصورتیکه شخصی حقوقی عضو هیئت مدیره باشد . از این جا به بعد کار اصلی به پایان می رسد و می بایست به عنوان اقدام آخر به چاپ آگهی در روزنامه ی رسمی اقدام نماید. تصویر روزنامه رسمی آگهی تأسیس و آخرین آگهی تغییرات مدیران.

با انتخاب نام هر یک از اعضا مشخص می‌کنید که این فرد چه تعداد سهام دارد. «نوع سهام» در حقیقت گزینه‌ای است که در آن نقدی یا غیرنقدی بودن سرمایه‌ مشخص می‌شود. 2ـ در صورتیکه آورده بعضی از شرکاء غیر نقدی باشد طی صورتجلسه آن آورده ارزیابی شده و قیمت توافقی ذکر و به امضاء کلیه شرکاء برسد و جزء اسناد شرکت ضبط گردد. پس از شور و بررسی مقرر گردید نام شرکت از ……..…..……….….

هنگام تشکیل چنین شرکتی باید تمام سرمايه آن در موقع تأسیس توسط مؤسسان تأمین و بخشی از سرمایه در بانک سپرده‌گذاری شده باشد. از میان شرکت های مندرج در ماده ۲۰ قانون تجارت، شرکتی را که با اهداف، شرایط، امکانات و برنامه های شما هماهنگی بیشتری دارد انتخاب نمایید. اما لازم به ذکر است که بیشترین نوع شرکت هایی کخ در ایران به ثبت می رسند شامل ثبت برند شرکت با مسئولیت محدود ، شرکت سهامی خاص ، شرکت تعاونی ، شرکت تضامنی و همچنین تا حدودی شرکت سهامی عام است که برای آشنایی بیشتر با هر کدام از آن ها بر روی آن کلیک نمایید. در ادامه با توجه به حجم بالای ثبت شرکتهای سهامی خاص و مسئولیت محدود مراحل ثبت این دو نوع شرکت را همراه با رویه عملی ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها توضیح خواهیم داد.