نمونه اسم شرکت

این شرکت به تمامی هم میهنان به صورت رایگان مشاوره ارائه می نماید و درصورتی که ما برای این سرویس از سوی شما انتخاب شویم، وظیفه خود می دانیم که تمام توان و نیروی خود را درجهت ارائه خدمتی صادقانه و کامل به مشتری به کار گیریم. لازم به ذکر است در این سامانه تمامی آگهی های مربوط به شرکت من جمله آگهی تاسیس و هرگونه تغییرات شرکت ها قابل مشاهده می باشد . بهره گیری از عناوین و اسامی شاهد ، ایثار گر و … که مربوط به سازمان ها و ارگان های خاص و دولتی می باشد ، قابل ثبت نمی باشد مگر در مواردی که مجوز از سازمان مربوطه اتخاذ گردیده باشد . چشم انداز ما تبدیل شدن به بزرگترین موسسه ثبتی در کشور است و ماموریت ما ارائه خدمات تخصصی با بهترین کیفیت است. اگر نام بومی یا یک محل جغرافیایی در اسم شرکت استفاده می‌شود باید حتما مستندات و مدارک موردنیاز ارائه شود. در ادامه سعی ما بر آن بوده که تعداد زیادی از نمونه نام های شرکت ها را برای شما عزیزان جمع آوری کرده و در این بخش قرار بدیم تا در زمان انتخاب نام شرکت خودر ، این چالش را برای شما راحتر کند.

اگر برند شما محدود به شهر یا جغرافیای خاصی نیست بهتر است برند خود را فراتر از مرز‌های جغرافیایی انتخاب کنید. ممکن است در حال حاضر محدوده‌ی فعالیت برند شما یک شهر یا منطقه باشد اما ممکن است در سال‌های آینده سراغ بازارهای جهانی و منطقه‌ای بروید. برای مثال شرکت‌هایی مانند بی‌ام‌و و یا آی‌بی‌ام از اختصار استفاده کرده‌اند اما لازم است یادآوری کنیم که این شرکت‌ها منابع عظیم مالی برای فرهنگ سازی نام برندشان در اختیار دارند. مشکلی که این‌جا وجود دارد این است که شرکت‌های بزرگ منابع مالی زیادی در اختیار دارند که ممکن است در یک کسب و کار کوچک در شروع نداشته باشد. کسب و کارهای بزرگ هزینه‌ی زیادی را برای تبلیغات و برندینگ خود انجام می‌دهند که کسب و کارهای کوچک قادر به انجام آن نیستند.

اسم برای شرکت

هرچند ممکن است ترجمه‌ی اسامی پیشنهادی‌شان به زبان فارسی خیلی دلچسب نباشد. پیدا کردن نام مناسب شرکت مانند بوم کسب و کار از اهمیت بالای برخوردار است و معمولا حدود یک تا دو هفته زمان لازم دارد البته در بعضی شرکت‌های بزرگ این زمان به ۶ ماه هم می‌رسد. به شما توصیه می‌کنیم که در مدت پیدا کردن اسم مناسب یک کاغذ و قلم به همراه داشته باشید تا اسم‌هایی که به‌طور اتفاقی به ذهن‌تان می‌رسد را یادداشت کنید. در حقیقت به‌جود آوردن یک برند موفق کاری پر پیچ و خم است که انتخاب نام مناسب شرکت برای آن کسب و کار از ابتدایی‌ترین کارها برای خلق یک برند موفق است.

البته واژه‌های نامتعارف، مخفف یا حتی لغات بیگانه به شرط تایید فرهنگستان زبان و ادب فارسی، قابل ثبت خواهند بود. یادآوری این نکته ضروری است که تمامی موارد بالا تنها به شرط ارائه رضایت‌نامه کتبی شخصیت حقوقی در قالب صورت‌جلسه هیئت‌مدیره قابل ثبت خواهد بود. اسامی قابل ثبت صرفاً باید فارسی و دارای ریشه در لغتنامه های معتبر باشد.

جهت ثبت شرکت های تعاونی، ابتدا باید موافقت با نام پیشنهادی از طریق وزارت تعاون طی تقدیم نامه ای جداگانه درخواست گردد. مشاوره ما در تمامی زمینه های کاری موسسه ، صد در صد رایگان می باشد و همچنین جهت رفاه حال شما کاربران عزیز ، راه ها متعددی برای ارائه این خدمات قرار داده شده است. شما می توانید هر یک از این گزینه ها را به دلخواه خود انتخاب کنید و یا با مطالعه ادامه مطالب و دیدن فیلم های کوتاه ما ، بیش از پیش به هدف خود نزدیک شوید. ثبت شرکت این روزها تعداد شرکت هایی که مشغول به فعالیت هستند، روز به روز در حال افزایش است، به نام های مشابه هم بر می خوریم، برای جلوگیری از تشابه نام دو شرکت، از نام های دو یا سه سیلابی برای شرکت ها استفاده می کنند. اسم یک شرکت باید جذاب باشد، قبول کنید که در بعضی از فعالیت های تجاری نام شرکت باعث جذب مشتری های بیشتری به سمت آن می شود، به همین دلیل باید نام جذابی را برای شرکت خود انتخاب کنید، تا این موضوع هم شامل حال شما شود.

یکی از اصلی ترین ویژگی های اسم شرکت منحصر به فرد بودن آن است، یعنی نامی که شما انتخاب می کنید، نباید برای شرکت دیگری به ثبت رسیده باشد، برای این کار باید قبل از آن که برای ثبت نام شرکت خود اقدام می کنید، مطمئن شوید که ثبت برند تجاری نام منحصر به فردی را انتخاب کرده اید. در ادامه توضیحات دقیق تری در رابطه با این موضوع بیان خواهیم کرد. بعد از آن که نام مناسبی را برای شرکت خود انتخاب کردید، باید مدارک مورد نیاز برای ثبت آن شرکت را هم فراهم کنید.

انتخاب نام برند کوتاه به عنوان یک میان بر

سلام برای شرکت تولیدی رنگ ساختمانی دنبال یه اسم بامفهوم و درعین حال کوتاه میگردم. سلام .من یک نام برای شرکت قطعه سازی خودرو (اگزوز )می خواستم.تشکرالبته اگر یکی از سیلاب هاش اسم بهرام هم باشه ممنون میشم. سایت مراجعه و نام پیشنهادی را جستجو نمایید توجه کنید که از تکراری بودن نام اطلاع پیدا کرده توجه کنید که دو کلمه از نام پیشنهادی با اسامی دارای سابقه باید تفاوت داشته باشد. یک نام مناسب با حرفه و فعالیت برای شرکت باعث ایجاد حس خاص برای شرکت و برند می شود . بنابراین انتخاب نام مناسب از موارد مهم برای ادامه حیات یک حرفه خواهد بود. در این قسمت برای آشنایی بیشتر شما نامهای سه سیلابی که می توانید برای شرکت خود انتخاب نمایید گرد اوری شده است.

  • برای انتخاب بهترین اسم برای شرکت خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.
  • مالکیت برند یا علامت تجاری امروزه تنها روش مطمئن برای محافظت از یک نام تجاری است.
  • در چنین حالتی درخواست متقاضی رد می‌شود و به او اطلاع داده می‌شود تا برای انتخاب نام جدید اقدام کند.
  • تایید نام یک شرکت توسط اداره کل شرکت­ها انجام می­شود و تایید موسسات صنعتی توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور انجام می­شود.
  • گفتنی است که برخی کلمات در نام‌گذاری شرکت‌ها جزو سیلاب محسوب نمی‌شوند و باید توجه داشت که اسم انتخابی بدون این کلمات شامل حداقل سه سیلاب باشد.
  • نکته بسیار در مورد نام ایران حتی در صورت وجود چند سیلاب دیگر آن قابل ثبت نمی باشند.

کارایی یک نام به این معنی است که نام انتخابی شما با نوع کسب و کاری که انجام می دهید، هماهنگی نسبی داشته باشد. به طور کلی در نام های دو سیلابی می گویند که قسمت ابتدایی اسم باید معرف نوع کسب و کار شما باشد. برای انتخاب بهترین اسم برای شرکت خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چند نمونه نام برای ثبت شرکت :

اگر از اسم واقعی/حقیقی برای برندتان استفاده می‌نمایید، حتما از منحصربه‌فرد و توصیفی بودنش، اطمینان حاصل نمایید. این روشی است که امروزه بسیاری از شرکت‌های ایرانی روی آن تمرکز دارند. ذهن انسان برای برخورد با این سیل عظیم اطلاعات بازاریابی بیت های اطلاعاتی را به صورت گروه های بزرگ تری در می آورد پیگیری ثبت تغییرات شرکت که به آن ها بسته های اطلاعاتی گفته می شود و محتوی اطلاعات بیشتری می باشند. از قرار گرفتن این بسته های اطلاعاتی در کنار یکدیگر که هر کدام بخشی از اطلاعات مرتبط با نام تجاری را ارایه می دهند در ذهن مصرف کننده نگرشی در مورد آن نام تجاری شکل می گیرد که می تواند برخرید آن نام تجاری تاثیر بگذارد.

اینكار بوسیله نامه یا تلگرافی از ادارات ثبت استعلام می شود و یا متقاضی خود مستقیماً با درخواست كتبی مراجعه نموده و تقاضای نام می نماید. در این مقاله با قراردادن لیستی از نمونه اسم شرکت سعی داریم به کسانی که قصد انتخاب نام برای شرکت خود را دارند کمک کنیم. پس چنانچه قصد ثبت شرکت دارید و نمی دانید چه نامی برای آن انتخاب کنید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. اکثر مراجعین که فقط نام شرکت را می دانند به قسمت تعیین نام مراجعه نموده و با توجه به اسم شرکت شماره ثبت آنها از دفاتر موجود استخراج و به آنها داده می شود. بطور کلی در قسمت تعیین نام های ارسالی از وزارتخانه ها و دادگاهها و سازمانها و ادارات و شرکتها همگی بطور جداگانه تفکیک شده و مورد بررسی و اقدام قرار می گیرد. ص- در مورد اعتراض شرکتها به اسامی متشابه که بعلت عدم مشاهده در دفاتر و یا به نظر مدعی یا مدعیان به اسم اعلام شده در این قسمت اعتراض آنها مورد بررسی و اقدام قرار می گیرد و حتی در مواقع ضروری با مراجعه به دادگاهها، ذینفع را در این مرحله یاری میدهد.

پس سعی کنید به‌خوبی بین اسم‌های مشخص شده جستجو کنید و ۳ اسمی را که آزاد هستند انتخاب کنید. برای مثال فروشگاه‌های افق کوروش در زمان آغاز فعالیت خود در شهر قم با مشکلات زیادی مواجه شدند. این کار موجب شد این فروشگاه واژه کوروش را از تمامی سردرهای خود بردارد و با نام کوروش ادامه‌ی فعالیت کند. در حقیقت علت اصلی مخالفت با اسامی مخفف این است که این اسم‌ها در بیشتر اوقات ترکیب جالبی ایجاد نمی‌کنند و سپردن آن به ذهن کار بسیار دشواری است. همچنین فهماندن این کلمات اختصار به مشتریان و مخاطبان هزینه‌های گزاف و بالایی دارد. در حقیقت زمانی که شما از نام یک برند معروف کپی برداری می‌کنید یک برند فیک و تقلبی به ‌نظر می‌آیید.

توانایی ارتباط با مصرف کنندگان در انتخاب نام زیبا برای برند و شرکت حائز اهمیت است. مثلا نام شرکت شما کالاسازان خوشخواب هزاره سوم است و شما روی کلمه خوشخواب به عنوان نام تجاری خود تمرکز می‌نمایید. هنگامی که در یک نام پیشنهادی،ترکیبی از دو واژه فارسی،تداعی کننده یک واژه بیگانه باشد،امکان ثبت آن وجود ندارد. برای انتخاب نام شرکت،از عنوان های شعرا،دانشمندان و کاشفان در عصر حاضر استفاده نشود.

کلماتی مانند تجاری، بازرگانی، برتر، بهتر و … را می توانید در نام شرکت استفاده نمایید ولی جزو سه کلمه مجزا یا سه سیلاب برای نامگذاری اسم شرکت محسوب نمی شود. پیش از اینکه نمونه اسم شرکت را ارائه دهیم بهتر است ویژگی های لازم برای نام شرکت را مورد بررسی قرار دهیم. پیش از اینکه لیست نمونه اسم شرکت را قرار دهیم ، لازم است تا کمی درباره نحوه انتخاب نام اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. زمانی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار در میان است انتخاب اسم اهمیت بسیاری پیدا می کند. یک اسم صحیح شرکت، می تواند شرکت شما را به اوج ببرد و از طرفی یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت را به قعر بکشاند.

در حقیقت یک نام تجاری بایستی به اندازه ای در اذهان نقش بندد که با شنیدن اسم آن کالا و یا سرویس سریع تر تداعی گردد . در این مقاله می خواهیم به تفاوت بین نام تجاری و نام شرکت بپردازیم. مهم اینجاست که باید بدانیم اسم یک شرکت مثل پرچم یک کشور فوق العاده مهم است. ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید. نظراتی که به صورت خصوصی ارسال می شوند، متاسفانه امکان پاسخگویی به آنها وجود ندارد. کلیۀ حقوق مادی و معنوی این سامانه متعلق به “آسان‌ثبت” است.

پست شد در : misc