نمونه اسم شرکت ، انتخاب نام شرکت و اسم های تجاری شیک

صفحات فرود یا Landing Page ها، صفحاتی ساده اما هدفمند هستند که به‌منظور خوشامدگویی به مخاطب، دعوت از او به انجام کاری یا معرفی یک محصول/خدمات خاص طراحی شده‌اند. در این مرحله سه صفحه فرود یکسان را طراحی می‌کنید و در هر صفحه تنها نام برند را تغییر می‌دهید. از میان آن اسم مرحله قبل باید در آخر تنها سه اسم باقی بماند!

اسم خوب برای شرکت

بدین صورت که باید ببینید در طبقه مورد نظر که همان گروه کالا یا خدمات مورد نظر شما می باشد آن برند یا مشابه آن ثبت شده است یا خیر. در صورتی که با گوشی تلفن همراه استعلام می گیرید شماره تماس خود را با اعداد کیبورد انگلیسی وارد کنید. شماره تماس خود را جهت پاسخ استعلام به صورت دقیق همراه با 0 اول شماره وارد نمایید. این اصل هم انقدر بدیهی هست که نیازی به توضیح دادن نداره. اگر نام انتخابی خیلی شبیه یک برند مشهور باشه شما از همون ابتدا خودتون را در سایه یک رقیب قرار دادید.

گام‌های اساسی پیدا کردن اسم مناسب شرکت

می باشند می توانند به مقاله آن مراجعه کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند. سلام می توانین از اسامی مانند پترو پالا ثبت شرکت صنعت آویژه استفاده نمایید . عدم استفاده از حروف اول چند کلمه بصورت مخفف و یا به شکل ترکیبی از چند حرف مجزا از هم.

ثبتاحوال وارد علت این که چرا شایسته اعتماد هستید شواهد و فیدبک های به دست آورده اید. افراد تحصیلکرده آن دشوار باشد، حتی با شنیدن آن عدهای به یاد هواپیمایی ماهان و. ۸ متفاوت باشید و همچنین آیدی شبکههای اجتماعی هم کمک بگیرید و تمام. هرچه تناسب و ارتباط میان برند و مشتریان شما کمک کند استفاده کنید.

اما یکی از بزرگترین مشکلات کاربران تخصصی یافتن کانال مورد علاقه خود است. اگر شما یک برنامه‌نویس باشید و بخواهید لیستی از برترین کانال‌های برنامه‌نویسی تلگرام را در گوشیتان داشته باشید به غیر از کمک گرفتن از . البته همچنان گوشزد میکنم اگر پیج شما دقیقا باید محصول خاصی را برای گروه خاصی ارائه دهد حتما از اسم های بسیار ریز و جزئی در یوزر نیم خودتان بهره ببرید. در ابتدای اسم خود از کلمه لاغری یا سلامت یا کلمه ای شبیه این استفاده کنید. هدف از این نوع صفحه صرفا برندسازی بر اساس علایق است.

  • برای مثال کایلی جنر از نمونه سلبریتی‌های خارجی است که برند لوازم آرایشی را پایه‌گذاری کرده است.
  • در مقابل استارت‌اپ “مامان‌پز” (که یک پلتفرم توزیع غذاهای خانگی هست) یک ارتباط واضح و نزدیک با موضوع کسب و کار داره.
  • ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد.
  • ساختن یک مشتری دائم شما می کنید که اسم برای شرکت مناسب برای.
  • شرکت سهامی عام، جز شرکت‌های تجاری است که این شرکت‌ها به این دلیل سهامی عام خوانده می‌شوند که سرمایه خود را از طریق فروش سهام خود به مردم به دست می‌آورند، و درصدی از سهام در دست مردم و درصدی در دست مسئولین شرکت هست.

ج- در اقدام نوع سوم نسبت به شرکتهای با تابعیت خارجی بنحو شرکتهای با تابعیت ایرانی عمل می شود و در دفتر مخصوص شرکتهای خارجی منعکس می شود. ب- در اقدام نوع دوم نسبت به تغییر نام شرکتها بایستی صورتجلسه تغییر نام را که شرکاء موافقت خود را بوسیله آن تغییر نام شرکت را نموده اند را تسلیم نمایند. پس از بررسی نام جدید انتخاب و در صورتجلسه ارائه شده منعکس می شود و در دفاتر تعیین نام نیز وارد می شود و برای اقدام و صدور آگهی نزد مسئول مربوطه فرستاده می شود. صدور کلیه گواهینامه های ایزو با کد قابل استعلام و حداقل زمان ممکن با توجه به فعالیت شما و ارسال مشاور و استقرار سیستم ایزوی مربوطه. کارت بازرگانی نوعی مجوز است که به شخص حقیقی یا حقوقی که دارنده آن است اجازه داده می شود که با آن به واردات و صادرات بپردازد.

همچنین لیلا اوتادی از نمونه‌ سلبریتی‌های ایرانی است که اسم خود را بر روی برند عطر و ادکلن انتخاب کرده است. این ترکیب یکی از بهترین اسم‌های مخفف شده ایرانی در سال‌های اخیر است. پس توصیه می‌کنیم اگر اسم مخفف شده‌ی خیلی خاص و زیبایی پیدا کردید استفاده کنید اما در غیر این‌صورت قید استفاده از کلمات مخفف را بزنید. البته نمونه‌های موفق ایرانی کلمات مخفف هم کم نیستند. در اصل موسسان وب سایت پونیشا سه نفر بودند که اسم کوچک آ‌ن‌ها پویا، نیما و شایان بود که با ترکیب این اسم‌ها به پونیشا رسیدند.

ویژگی‌های یک اسم مناسب شرکت

در نظر داشته باشید که پیدا کردن اسم مناسب برند کاری چندان آسانی نیست و می‌بایست صبر و حوصله‌ی زیادی به‌خرج دهید. بسیاری از شرکت در طول مدت زمانی حدود ۶ ماه بیش‌از ۳۰۰۰ اسم مختلف را بررسی می‌کنند. کمک گرفتن از دیگران نیز می‌تواند در فرآیند انتخاب نام مناسب شرکت کمک کننده باشد. البته باید ثبت برند تجاری در نظر داشته باشید که اگر افراد زیادی را برای نام مناسب شرکت، مشارکت دهید ممکن است کمی گیج شوید. در حقیقت در این‌صورت با تعداد زیادی سلیقه مواجه هستید که ممکن است بسیاری از آن‌ها تخصصی و حرفه‌ای نباشند. در مورد این کمک گرفتن از دیگران در ادامه‌ی مطلب توضیحات بیشتری را ارائه می‌کنیم.

انتخاب اسم شرکت یکی از مهمترین مراحل در ثبت شرکت و تاسیس یک کسب و کار است، نام انتخابی نقش بسیار مهمی در تجارت خواهد داشت. همین امر فرایند انتخاب اسم شرکت را برای برخی پیچیده و سخت می‌کند. مهم این است که با شناختن صحیح قواعد انتخاب اسم شرکت بتوانیم نام شرکت را به گونه ای انتخاب کنیم که برازنده شرکت باشد. هدف گروه مشاوره اسم شرکت، طراحی اسمی مناسب برای متقاضیان ثبت شرکت است.

مثلا نام شما نباید تداعی گر نام یک بیماری یا حرف نامربوطی باشد. شما می توانید برای انتخاب نام سایت از اسامی حیوانات استفاده کنید، برای مثال hodhod.comمی تواند یک نام متفاوت و خلاق برای سایت باشد. همچنین می توانید از نام اشیا مانند divar، گل و یا نام های قدیمی مثلamirza.ir استفاده کنید. با به کارگیری این نوع ایده ها می توانید نام های متفاوت تر و خلاقانه تری را ایجاد کنید. نام دامنه خود را به یک مکان یا به یک محصول خاص محدود نکنید، بهتر است نام‌های کلی در نظر بگیرید تا بتوانید در همه موارد کسب کارتان از آن استفاده کنید.

برخی نام های برند یا نام شرکت در ایران ثبت شده اند ولی در کشورهای دیگر بسیار ناخوشایند بودند و یا اصلا قابل درک نیست که میزان ریسک را بالا می‌برد. بسیاری از افرادی که مایل به ثبت شرکت هستند، برای انتخاب اسم شرکت مناسب خود انرژی و زمان زیادی را صرف می کنند. اما گروهی دیگر به هر دلیل اسم شرکت را بدون در نظر گرفتن همه جوانب و با عجله انتخاب می کنند و به همین دلیل هم معمولا بعد از مدتی تصمیم به تغییر اسم شرکت می گیرند. که با مشکلات بزرگی مانند نوشتن صورتجلسه و تنظیم صورتجلسه آنلاین رو به رو می شوند.

اسم جالب و جذاب برای کافی شاپ

البته شما چون به دنبال یک کسب‌وکار آنلاین هستید اگر به عنوان یک شخصیت حقوقی به دنبال گرفتن نماد الکترونیکی باشید حتما باید یک شرکت ثبت شده باشید. فقط اگر قصد ثبت برند به صورت رسمی دارید به قوانین نام‌های لاتین توجه کنید. دنبال یه اسم خوب میگردیم که هم سایتشو طراحی کنیم هم پیج اینستاگرام. سلام آقای ابراهیم؛ من فکر میکنم اسمای بهتری هم هست که همه مخاطبا بتونن باهاش ارتباط برقرار کنن و نوشتنش هم ساده باشه.

مثلا “اخبار رسمی” که یک سرویس کمپین رسانه‌ای و نشر رپورتاژ آگهی است نامی را انتخاب کرده که به نظر می‌رسد باید منبع اخبار رسمی نهادهای ملی باشه. در مقابل استارت‌اپ “مامان‌پز” (که یک پلتفرم توزیع غذاهای خانگی هست) یک ارتباط واضح و نزدیک با موضوع کسب و کار داره. مرتبط نبودن نام با اهداف و موضوع کسب و کار، خیلی وضع را بد می‌کنه. یعنی اینکه تا پایان تغییرات شرکت با این اسم خواهید بود و در تمامی شبکه های اجتماعی با این نام معرفی میشوید. مثلا اگر برای لاغری فعالیت میکنید سعی کنید اسم آن محصول یا خدمت خاص خودتان را بنویسید و سپس با یکی دو کلمه دیگر طولانی‌ترش کنید. فقط با پرداخت 990 هزار تومان ، پلتفرم مسابقه ما این امکان را به شما می دهند که یک اسم برند شگفت انگیز ، سریع و مقرون به صرفه ایجاد کنید.

پست شد در : misc