نمونه اسم برای ثبت شرکت و برند نام فارسی برای ثبت برند و شرکت اسامی پارسی

پس از انتخاب اسم مناسب به مجوزی که تأییدکننده فعالیت شما در حوزه مورد‌نظر است نیاز دارید. با انتخاب اسم‌های عمومی نمی‌توانید در دنیای بازار رقابت کنید بخصوص اکنون که اینترنت ثبت شرکت در تهران و وب در زندگی روزمره کاربران نفوذ کرده است. به عنوان مثال اسم میهن را در نظر بگیرید که یک اسم عمومی است و در مقابل دایتی به راحتی می‌تواند این اسم را به چالش بکشد.

طبیعتا کسی که کتابم را خوانده باشد و با این نام‌ها آَشنا باشد هیچ‌گاه آن‌ها را برای برندش انتخاب نمی‌کند. طبیعتا هر مالک برندی می‌خواهد قدرتمندترین نام را برای برندش انتخاب کند. اگر ثبت برند می‌خواهید نامی فوق‌العاده برای برندتان برگزینید ابتدا باید بدانید نام‌ها از نظر درجه قدرتمندی چگونه تقسیم‌بندی می‌شوند و سپس با کلیدهای رسیدن به اسم برندهای قدرتمند آشنا شوید.

ممکن است با داشتن یک محصول یا خدمات به یک نام دامنه احتیاج نداشته باشید. نیاز به نام دامنه همه به این بستگی دارد که شما چگونه برند خود را تبلیغ می‌کنید. در دسترس بسیار سخت است، مگر اینکه شما با کلمات ابداعی کار کنید.

در این مقاله ۱۶ نکته مهم برای انتخاب اسم برند را بررسی خواهیم کرد که با توجه به این موارد می‌توانید یک نام تجاری ماندگار را انتخاب کنید. در نتیجه چیزی که در انتخاب اسم برند یا شرکت توسط مشاوره نام فارسی نیز پیشنهاد شده و می شود آن است که تا جایی که امکان دارد در انتخاب اسم برند یا کسب و کار از واژگان مرتبط استفاده شود تا اسامی افراد. لیست جامعی از اسامی خاص و عامی در این صفحه توسط کارشناسان ثبتاد برای شما تهیه شده است تا بتوانید به راحتی اسم برند، لوگو و علائم تجاری خودتان را انتخاب کنید. در صورتی که برای انتخاب اسم مشکلی داشتید می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید که شما را راهنمایی کنند. اگر از مشتریان ثبتاد هستید انتخاب اسم برند بصورت رایگان برای شما انجام خواهد شد. با وجود بسیاری از برندها در جهان، ایجاد ایده‌های بی‌نظیر در مورد اسامی خاص برای برند دشوار و سخت است.

برای مثال در کشور خودمان ایران شرکت دیجی کالا این اسم را در اواسط دهه‌ی ۸۰ شمسی برای خود انتخاب کرد. در دهه‌ی نود شمسی موجی از کپی‌ برداری‌های ناشیانه از این برند باعث شد تا کسب‌ و کارهای زیادی دچار اشتباه بزرگی بشوند. از گذشته تا الان فرمول‌ها و روش‌های مختلف زیادی برای انتخاب نام مناسب شرکت و برند گفته شده است. تعداد زیادی از این روش‌ها توسط گروه‌های تحقیقاتی دانشگاه‌های معتبر ابداع شده است.

اسامی ایرانی برای برند

البته برای این کار می‌توانید و به نظر ما باید از عالی‌جنابان گوگل و ویکی‌پدیا کمک بگیرید. شما گاهی با خواندن تاریخچه کسب وکارتان یا مواردی از این دست می‌توانید به کلمات نابی برای انتخاب اسم برند دست بیابید. انتخاب اسم برند به‌درستی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد حرفه‌ای در حوزه کسب‌‌و‌کار است.

احتمالاً بعد از مدتی متوجه می‌شوید یکی دوتا از این دسته‌ها بیشتر با سلایق شما جور درمی‌آیند، اما سعی کنید تیم طوفان فکری خود را به چالش بکشید و در هر دسته چند اسم تجاری پیدا کنید. در آخر از میان تمام آن‌ها 10 الی 15 اسمی که بیشترین رأی را آورند را انتخاب کنید. برندهایی مثل اپل، جگوار، عقاب، ردبول مثال‌های خوبی برای یک اسم بصری هستند؛ چون ثبت تغییرات شرکت هم‌زمان یک تصویر واضح از آن‌ها در ذهن شکل می‌گیرد، بنابراین دست طراح برای مانور روی ویژگی‌های بصری باز است. راستی حالا که صحبت از دامنه شد، اجازه دهید تا کمی هم دربارۀ راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی صحبت کنیم. اگر به این فکر افتاده‌اید که از ظرفیت‌های فوق‌العاۀ موجود در اینترنت برای گسترش کسب‌وکار خود استفاده کنید، به شما تبریک می‌گوییم.

۶ تلفظ نام تجاری باید راحت باشد

لازم به ذکر است در دسته مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی انتخاب نام بسیار دشوار است و احتمال شباهت با برند های دیگر بسیار بالا است . یکی از مهم ترین ویژگی های برند آن است که باید عامل تفاوت کالا یا خدمت شما از سایرین و رقبا باشد . اما اگر قصد راه اندازی قهوه فروشی و چایخانه سنتی را دارید بهترین پیشنهاد استفاده از نام های سنتی و به خصوص نام مناطق است. مناسبترین آنها برای پخش روغن موتور میتواند کارزین،کارمن و … باشد. شما میتوانید از لیست های بالا مانند نام شهرها و گلها و… استفاده کنید که سلیقه ای میباشد. ما در کنار شماییم تا بتوانیم با قرار دادن مطالب و آموزش های مفید، گام کوچکی جهت افزایش دانش و کسب مهارت شما بردایم…

  • گرچه Nobu یک کلمه رایج در انگلیسی نیست، اما تلفظ آن آسان است و به راحتی در ذهن می‌ماند با این حال، اگر این آشپز نام خانوادگی خود، ماتسوهیسا ، را به عنوان اسم رستوران برمی‌گزید، تلفظ و به خاطر سپردن آن راحت نبود.
  • این که ما بتوانیم اسمی شایسته و قدرتمند برای برند شخصی، سازمانی، سایت و …..پیدا کنیم این روزها یکی از اصلی‌‌ترین دغدغه‌های صاحبان کسب وکارهاست.
  • همچنین معنی واژۀ اورنگ در فرهنگ دهخدا سریر و تخت پادشاهی آورده شده است و در فرهنگ عمید معنی عقل و دانش هم آورده شده است و معنی ادراک برای آن در هیچ فرهنگی مشاهده نشده است.
  • انتخاب اسم برند هنری برای اشخاصی که به امور هنری می پردازند بسیار مهم می باشد.
  • نام ماه دوم از سال شمسی، نام فرشته‌ای که نماینده پاکی است و نگهبانی آتش با اوست، نام روز سوم از هر ماه شمسی در ایران قدیم.

پس از این کمپین ؛ سازمان بهداشت جهانی ، جایگاه این شرکت را گسترش داد و آن سازمان را به عنوان شریک جهانی این سازمان در جهت بهبود سلامت در سطح جهان معرفی شد. امروزه یکی از دغدغه هی ثبت شرکتها در اداره ثبت انتخاب بهترین و مناسب ترین نام برای شرکت می باشد که باید توسط موسسی شرکت ها اتخاذ شود . ثبت بهترین نام برای شرکت ملزم به داشتن تجربه و توانایی کافی در امر انتخاب نام بر طبق ویژگی های محصول می باشد . در ارتباط بودن با یک وکیل و کارشناس ثبتی مجرب و توانمند در امر ثبت شرکت هاشما را در راه پیشبرد اهدافتان راهنمایی کرده و باعث شناخت هرچه بیشتر افراد با محصول شما می شود . یکی از معروفترین برندهای امروز جهان یعنی لکسوس هم نامی ساختگی دارد و نامش را از واژه لاکسریس آفریده است.

سوال یا نظر خود را بنویسید

زمانی که نام تجاری کسب و کار شما در بازار منتشر شد اگر در انتخاب خود اشتباه کرده باشید، تغییر آن برند عملا یک خرابکاری بزرگ با هزینه‌های گزاف محسوب می‌شود. برای قدم اولِ ایجاد یک کسب و کار در زمان حال انتخاب یک برند بسیار سخت است زیرا از گذشته تا کنون کسب و کارهای زیادی ایجاد شده‌اند که همین امر موجب شده است که دامنه‌های com در تمامی کسب و کارها به شدت محدود شوند. بنده چند پیشنهاد برای شما دارم، برای انتخاب نام عطر فروشی میتواند از اسامی گلها، اسامی برند عطر و ادکلن معروف و یا اسامی دختران استفاده کنید. در ادامه برای چند کسب و کار پر طرفدار اسامی مناسبی را پیشنهاد میدهیم که بتوانید به راحتی از این مرحله آسان عبور نمایید و استارت کسب وکار خودتان را بزنید. پس در هنگام انتخاب اسم مغازه یا برند میتوانید با این شگرد مناسب برای خود نام مناسب انتخاب نمایید.

یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب اسم برند باید به آن توجه نمود آن است که نام انتخابی باید انتقال دهنده مفهوم محصول یا خدمات مربوطه باشد . اگر در انتخاب اسم برند این نکات و شرایط را در نظر داشته باشید ، به راحتی برند شما در میان مشتریان رواج پیدا می کند و موجبات توسعه و پیشرفت گسترش کار شما را فراهم می آورد . یک اسم خلاقانه می تواند شامل نوع و جنس عرضه محصولات توسط دارنده برند باشد که بتواند با بازی با کلمات و عبارات خود را در ذهن مشتریان هک کرده و تا سال ها باعث شناخت آن حرفه گردد. اسامی خلاقانه از مواردی است که باید با تدبیر بسیار اقدام به نام گذاری برای برند و علامت تجاری انجام گیرد و تماما فارسی بوده و با شئونات اسلامی نیز هم سو باشد .

لیست اسامی خاص برای برند

برند یک نام تجاری است که در ذهن افراد هک شده و آن ها را به سمت کالای مورد نظر جذب می نماید. در حال حاضر در دنیای پر رقابت امروز، اکثر شرکت ها به دنبال ثبت برندی هستند که بتواند آوازه آن ها را به گوش مردم در سراسر دنیا برساند. حقیقت این است که اگر یک شرکت به برندی محبوب و قابل اعتماد تبدیل شود دیگر نیازی نیست برای جلب اعتماد و رضایت مشتریان تبلیغات گسترده انجام دهد. پس از انتخاب اسم برند به منظور حفظ و نگهداری باید آن را به لحاظ قانونی ثبت کنید تا در آینده کسی نتواند مدعی این اسم شود. درواقع اگر ندانید برای چه کسی اسم برند خود را انتخاب می‌کنید، پس انتخاب یک اسم قانع‌کننده را بسیار سخت‌تر خواهید کرد.

امروزه انتخاب نام برای برند باید جزو موارد خاص و ویژه در ثبت یک علامت تجاری تلقی شود . در این بین اکثر متقاضیان ثبت برند در کشور به سمت اسم های هنری خاص رو آورده اند . زیرا با توجه به خاص بودن اسامی و زیبا بودن آن ها می تواند به راحتی خود را بین افراد در جامعه نمایان کرده و در ذهن دیگران ماندگار شود . فرآیند انتخاب اسم برند بسیار مهم و حساس هستش با کارشناسان تماس تلفنی برقرار کنید. انتخاب نام زیبا برای شرکت و برند یکی از پیش نیازهای مهم و اساسی جهت به ثبت رساندن شرکتها و یا برند می باشد.بسیاری از متقاضیان در مرحله ی انتخاب اسم به موانعی برمیخورند و نمی توانند شرکتشان را با موفقیت در حوزه ی ثبتی محل فعالیت خود به ثبت برسانند.

پست شد در : misc