نحوه ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکت ها Irsherkat Ssaair

تصدیق اصالت سند، که همانند سامانه استعلام الکترونیکی ملک با کد ملی ، امکان استعلام سند مالکیت را از طریق شماره دفتر املاک برای شما فراهم می کند. سپس سمت تکمیل کننده اظهارنامه از فهرست را انتخاب کنید و اطلاعات مربوط به یکی از اعضاء هیات مدیره را در سامانه قید نمایید. دفتر کل دفتری است که تاجر باید کلیه معاملات را لااقل هفته ای یک مرتبه از دفتر روزنامه استخراج و انواع مختلف آن را تشخیص و جدا کرده هر نوعی را در صفحه مخصوصی در آن دفتر بطور خلاصه ثبت کند. دفاتری که در شرکت‌ها باید پلمپ شوند، دفاتر روزنامه و دفتر کل هستند ودفتر روزنامه همان‌طور که از اسمش پیداست، مربوط به فعالیت‌های روزانه تاجر است.

بر همین اساس هر دو گروه برحسب کارکردی که دارند باید شرکت به ثبت برسانند تا بتوانند فعالیت خود را انجام و گسترش دهند . ثبت کردن شرکت به صورت تجاری ، موسسه ،در تهران و سایر شهرستان ها. برای رسیدگی به امور ثبتی شرکت ها و مراجعه به این ادارات الزامی است پس بهتر است در ادامه همراه ما باشید. طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرایم رایانه ای هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع مطالب و مقالات از این سایت ممنوع بوده وقابلیت پیگیری قانونی دارد. در این مرحله ، با مشخص نمودن عضو هیات مدیره، سمت اشخاص هیات مدیره ،مدت تصدی محدود/نامحدود و تاریخ شروع سمت را در سیستم وارد کنید. از اینرو طبق ماده ۱۱ قانون تجارت ،دفاتر مذکور می بایست توسط ادارات ثبت،مهر،امضاء و پلمپ شوند.

  • من جمله آنها راهنمای حقوقی ، راهنمای ورود اطلاعات در حوزه تعیین نام ، قوانین و ممنوعیت های بکار گیری از اسامی ، دستور العمل تعیین نام ، عناوین و اصطلاحات بیگانه ، آیین نامه های اجرایی ، اصلاحیه ها و در آخر لیستی از نام های رد شده و تایید شده در فرهنگ لغت های مورد تایید می باشد .
  • این امر در مورد سایر فرآیندهای مرتبط با اشخاص حقوقی از جمله ثبت صورت جلسه تغییرات مهم شرکت مانند تغییر هیات مدیره یا بازرسان شرکت، پلمپ دفاتر قانونی ، ارائه اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و پیگیری هر یک از این درخواست ها نیز صادق بود و انجام این امور بدون مراجعه به اداره ثبت شرکت ها امکان پذیر نبود.
  • حالا باید کپی برابر اصل شده ای از اساسنامه ی خود را در سایت اداره ی ثبت شرکت ها بار گذاری نمایید.
  • از این جا به بعد شما همواره می توانید با ورود اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه، تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید.
  • کلیه این امور به صورت اینترنتی و از طریق این سامانه صورت می گیرد و به مراجعه حضوری شما نیازی ندارد .
  • سامانه جامع ثبت شرکتها، سامانه استعلام الکترونیکی ملک با کد ملی، سامانه مالکیت فکری و سامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی برخی از سامانه های زیرمجموعه سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشند.

بعد از آن با تائید کارشناس مربوطه و پرداخت هزینه های آن در سامانه ، دفاتر به آدرس متقاضی ارسال خواهد شد. ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان لازم است اشاره نماییم که انجام تغییرات در شرکت ها امری بسیار تخصصی است و کارشناسان زبده ثبتی کال جهت انجام آن در خدمت شما عزیزان می باشند. فردی که اطلاعات سهام یا سرمایه او باید قید شود نخست از لیست«اشخاص» انتخاب می شود.

شرکتنامه در شرکت های سهامی خاص و هم چنین در موسسات غیرتجاری جزء اوراق شرکت محسوب نمی شود و به بیانی دیگر این دو نوع ثبت تاسیس شرکتنامه ندارند اما در شرکت های با مسئولیت محدود متن شرکتنامه می بایست تنظیم گردد. طبق قانون از سالهای گذشته قانون ثبت شرکت بر این اساس است که شما به صورت سامانه ای باید شرکت خود را به ثبت برسانید باید از طریق مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت ها نسبت به ثبت شرکت خود اقدامات لازم را انجام دهید. نحوه ثبت نام سایت ثبت من از طریق آدرس my.ssaa.ir و از قسمت ثبت نام و با وارد کردن اطلاعات مربوط به کد ملی تاریخ تولد و شماره همراه امکان پذیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. ما در این مقاله قصد بر آن داریم تا شما متقاضیان گرامی را بیشتر با سامانه ثبت شرکتها ، بخش های مختلف این سامانه و خدماتی که در آن ارائه می شود آشنا کنیم .

استعلام ثبت شرکت از اداره ثبت شرکت ها

باید توجه کنید که باید اصل یا کپی آن شماره از روزنامه را نزد خود داشته باشید. چون مشخصات مربوط به شرکت در آن ثبت شده و دارای ارزش حقوقی زیادی است و همچنین در برای انجام برخی امور نیاز است. در صورتی که شرکت شعبه به خصوصی داشته باشد، در این مرحله باید اطلاعات مربوط به آن را وارد کنید که معمولا شرکت ها در ابتدای تاسیس، شعبه دیگری ندارند. حوزه فعالیت از قبل باید تعیین شده باشد و در این مرحله فقط در سایت ثبت شود. پس از طی این مراحل، باید اطلاعات مربوط به سرمایه و سهام همان شخصی که در صفحه ی اشخاص وارد نمودید را در کادر مربوطه پر کنید. همچنین پنج نام پیشنهادی نیز باید برای شخصیت حقوقی با توجه به قواعد تعیین نام شرکت های تجاری در نظر بگیرید که به ترتیب اولویت تان در سامانه بنویسید .

به موجب قوانین کشور ما، تمام اشخاص خارجی که در ایران به نوعی سکونت یا فعالیت تحصیلی یا شغلی داشته، باید برای اخذ کد فراگیر اقدام نموده تا مجاز به انجام فعالیت خود در داخل مرزهای ایران باشند. در مرحله چهارم، لازم است که تمامی مشخصات نماینده قانونی شرکت ثبت برند وارد شود. ثبت برند موتورتوبلارثبت برند موتورتوبلار با توجه به نیاز امروزه مردم به داشتن آگاهی کافی نسبت به ثبت برند و لوگو ، مشاور… ثبت برند لومیکوثبت برند لومیکو امروزه از مهم ترین راه های افزایش درآمد از کسب و کار ها ، ثبت برند لومیکو و سر زبان…

irsherkat.ssaa.ir

به این ترتیب، سامانه ثبت من یک رمز پویا را به شماره همراهی که در هنگام ثبت نام وارد نموده اید، ارسال کرده که لازم است تا این رمز پویا را در کادر مشخص شده وارد کرده و دکمه ورود به درگاه را بزنید. اما چنانچه پیش از این برای ثبت نام در سایت ثبت من اقدام نکرده اید، بر روی عبارت ثبت نام در پایین صفحه کلیک نمایید. پس از ورود به سامانه، در صورتی که متقاضی پلمپ دفاتر ، شخص حقوقی ثبت شده در مرجع ثبت شرکت ها باشد،از قسمت اطلاعات متقاضی پلمپ ، ( نوع شخص متقاضی ) بخش تعیین شده مربوط به شخص حقوقی را انتخاب می نماید. البته متقاضی پس از اطمینان حاصل کردن از درستی و صحت مندرجات اظهارنامه به همراه مدارکی که اداره ثبت شرکت ها از شما درخواست می کند پست نمایید که البته در برخی موارد نیاز است که حضوراً به اداره مراجعه کنید .

لازم است بدانید خود استان تهران نیز در هر حوزه یک اداره ی ثبت شرکت مشخص به خودش را دارد . پس از آن را کلیک می نماییم .در انتها با کلیک بر روي کلید به صفحه بعد ” ثبت نمایندگی ” کلید می رویم . برای ثبت شرکت بعد از انتخاب نوع شرکت و قراردادن شرکاء و مدیران در سمت تعیین شده و تعیین میزان سرمایه و تقسیم سهام اعضاء باید 5 اسم به ترتیب اولویت سه یا چهار سیلابی برای شرکت انتخاب کنید و مدارک اعضاء و اوراق ثبتی را تنظیم نمایید. سپس، تابعیت و شناسه ملی و شماره تلفن ثابت و کد پستی شخصیت حقوقی را در سامانه وارد نمایید. ( قابل ذکر است تمامی پیامک های مربوط به مراحل انجام کار به شماره همراه درج شده ارسال خواهد شد).

جایی که شرکت می بایست در آنجا به ثبت برسد «واحد ثبتی» اداره ثبت شرکتها می باشد. پس از پذیرش نهایی درخواست ثبت تاسیس، کارشناس مربوطه به بررسی اطلاعات وارد شده در سامانه می پردازد و نتیجه نام های درخواستی شرکت مشخص می گردد که در صورت تایید، بعد از اخذ رسید پذیرش اینترنتی، می بایست مدارک تایید شده و پرینت گرفته شده از طریق سامانه توسط اعضا امضا شود. به طور کلی شرکت به معنای این است که اشخاصی جمع شوند و مجموعه ای را با هم تشکیل دهند و با آن مجموعه فعالیت های اقتصادی انجام دهند، ثبت شرکت در تهران نفعی ببرند و پس از کسر هزینه های انجام گرفته، سود باقیمانده را بین اعضای شرکت تقسیم کنند. تمام اعضای هیئت مدیره و بازرسان باید گواهی عدم سوء پیشینه داشته باشند. ب – شرکت ملی نفت ایران و اعضای کنسرسیوم حداکثر تا سی و یکم مارس هر سال کلیه اطلاعات مربوطه و مطالب مؤید آنها را که حسابداران خبرهبرای محاسبات خود بر طبق روشهای مقرر در بخشهای دوم و پنجم جداول ۳ این قرارداد لازم دارند به آنها خواهند داد. نیز سمت وي در شعبه شرکت مشخص می شود ” سمت شخص ” فهرست نیز بر ” شعبه شرکت ” .

مدیرکل ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد واملاک کشور از آغاز به کار سامانه پذیرش صورتجلسه تغییرات شرکتها و مؤسسات غیر تجاری از ابتدای مرداد ماه سال جاری خبر داد. تمامی شرکتها و موسساتی که می خواهند حرفه یا خدمات ویژه فعالیتشان را در دنیای تجارت به مخاطبان خود معرفی کنند، باید مراحل تعیین شده از سوی اداره ثبت شرکتها را طی کنند. این کار باعث می شود هم متقاضیان ثبت شرکت و هم مشتریان با خیالی آسوده از معتبر بودن روال کاری مورد نظرشان، همکاریهای دوجانبه و مستمری با یکدیگر داشته باشند. در این مطلب به اختصار مراحل ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکتها را برایتان نام می بریم. آن دسته از افرادی که متقاضی ثبت درخواست تاسیس شرکت می باشند، می توانند به صورت حضوری به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کنند و از طریق این سایت، اقدام به ثبت درخواست برای تاسیس شرکت ها کنند. در ادامه با نحوه ورود به سایت ثبت شرکت های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آشنا می شویم.

مشاوره رایگان قبل ازآغاز فرآیند پلمپ دفاتر با مشاور ثبت آنلاین

متقاضیان پس از پذیرش نهایی مبادرت به پست مدارک نموده و سپس بارکد پستی و تاریخ پست را در سامانه پذیرش ثبت تاسیس و تغییرات درج و دکمه ارسال را می‌زنند. متقاضي محترم جهت کار با سامانه ثبت شرکت ها مناسبتر است از مرورگر های firefox يا Internet Explorer8 و بالاتر استفاده پیگیری ثبت تغییرات شرکت نماييد. چنانچه اعضای شرکت جزو سهامداران شخصی حقوقی باشند (اصل و کپی آگهی تاًسیس، روزنامه رسمی براساس آخرین تغییرات، کپی شناسنامه و کارت ملی ارائه اصل و کپی ثبت شرکت و ترجمه آن) و اگر فرد سهامدار خارجی شخصی حقیقی باشد، ارائه اصل و کپی پاسپورت و ترجمه آن الزامی است.

سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir عنوان سامانه ای است که امکانات متعددی را در رابطه با شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری فراهم نموده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. ثبت شرکت برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه جامع ثبت شرکتها در کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه جامع ثبت شرکتها پاسخ دهند. چنانچه قصد دارید تا اقدام به استعلام اطلاعات هویتی یک شخص حقوقی اعم از شرکت یا موسسه نمایید، بخش اطلاعات عمومی شخصی حقوقی سامانه جامع ثبت شرکت ها به آدرس irsherkat.ssaa.ir این امکان را برای شما فراهم می کند تا با وارد کردن شناسه ملی شخص حقوقی مورد نظر به اطلاعات هویتی وی دست رسی یابید. در گذشته، متقاضیان ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری باید برای ثبت شرکت یا موسسه مورد نظر خود حضورا به اداره ثبت شرکت های حوزه آن شرکت یا موسسه مراجعه نموده که این امر علاوه بر اینکه عملی وقت گیر و هزینه بر بود، موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود.

در انتها با ارسال تمامی مدارک به اداره ثبت شرکت ها از طریق پست ، پرونده مورد بررسی کارشناس اداره قرار می گیرد و در صورتی که نقصی نداشته باشد ، مورد تایید واقع می گردد . همانطور که شرکت ها و سایر اشخاص حقوقی ایرانی ملزم به دریافت شناسه ملی می باشند، شرکت ها ی خارجی که در ایران فعالیت داشته نیز ملزم هستند تا با مراجعه به سایت جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir برای دریافت کد فراگیر اقدام نمایند. اداره ثبت شرکت ها در سراسر کشور به جهت انجام امور حقوقی و تجاری اشخاص حقیقی و حقوقی تشکیل شده و به راحتی می توان امور ثبتی را به صورت اینترنتی در سامانه irsherkat.ssaa.ir ثبت کرده و به صورت تخصصی و قانونی اقدام به فعالیت در حوزه و موضوع فعالیت خود کنید.