نام های پیشنهادی برای ثبت برند ثبت شرکت ثبت برند

و چنانچه مرتکب چنین عملی شوند مالک نام و علامت تجاری می تواند با تکیه بر گواهی ثبت برند اقدام به شکایت در مراجع صالح نماید. پس از تکمیل مراحل قبل، پرونده‌ی شما جهت ثبت برند به اداره‌ی مربوطه ارسال می‌گردد. با کمک این سامانه برای ثبت برند و ارسال مدارک مرتبط، نیاز به هیچگونه مراجعه حضوری و ارسال فیزیکی مدارک ندارید. ثبتِ نام ، علامت تجاری، لوگو، آرم و غیره به صورت اختیاری تعیین شد مگر در موارد مخصوصی که به دلیل برخی مسائل بهداشتی و رعایت نکات ایمنی و اصول اولیه ثبت برند برای آن الزامی گردیده است . برند به عنوان رکن اساسی شرکت ها و از مهمترین سازوکارهای یک کسب و کار می باشد بطوری که بدون وجود آن امکان رشد و توسعه فعالیت امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین اولین اقدامی که برای شرکت انجام می گیرد انتخاب نام و یک برند مناسب است تا با استفاده از آن بتوان بازاریابی و تبلیغات بهتری در زمینه فعالیتتان انجام دهید و آن را به مخاطبان و مشتریان معرفی کنید.

  • اما بسیار بعید است نتیجه مثبت باشد و اعلام شود که اشتباهی رخ داده و در نتیجه ثبت علامت تجاری مورد تقاضا بلامانع شود.
  • آن هم به این دلایل که به عنوان مثال کلمه میهن را در نظر بگیرید که در زمینه لبنیات ثبت شده است.
  • اگر برند لاتین باشد یا حتی ریشه عربی داشته باشد داشتن کارت بازرگانی الزامی است.

ماده34ـ درصورتی که اظهارنامه دربردارنده ادعای حق تقدم به شرح مذکور در کنوانسیون پاریس برای حمایت از مالکیت صنعتی باشد که توسط متقاضی یا سلف او در هر کشور عضو کنوانسیون تقاضا شده است‌، طبق مفاد ماده این قانون رفتار می‌شود. طبقه ۳۱ – محصولات كشاورزي، باغداري و جنگلباني و دانه‌هايي كه در طبقات تغییرات شرکت ديگر ذكر نشده‌اند؛ حيوانات زنده؛ ميوه و سبزيجات تازه؛ بذر؛ گياهان و گل‌هاي طبيعي؛ غذاي حيوانات؛ مالت (جو سبز خشك شده). هزینه های لازم جهت ثبت برند تقریبا ۹۰۰ هزار تومان میباشد. علامت تجاری باید کالاها یا خدمات یک مؤسسه را از سایرین متمایز نماید و نباید مشابه با دیگر برندهای ثبت شده باشد.

در این سایت تمام آگهی‌های اشخاص حقوقی با اطلاعات کامل و مشخصات آن‌ها به طور رایگان در دسترس شما است. درصورتی که نام برند لاتین باشد و یا فاقد معنی در لغتنامه دهخدا باشد ، برای ثبت آن نیاز به کارت بازرگانی می باشد. پس در نتیجه ثبت برند یا به عبارتی داشتن یک نام تجاری (انتخاب نام برند) می تواند به بهره وری و حاشیه امنیتی شرکت ها و ارگان ها و کارخانجات کمک کند. و پس از طی مراحل اداری و قانونی گواهی ثبت آن را در اختیار شما قرار می دهند تا تحت آن نام و علامت وارد بازار کسب و کار شوید. علامت تجاری در کنار نام و نشان تجاری معرف خدمات و محصولات شرکت ها و اشخاص می باشد.

ثبت برند از طریق خود شخص

علامت تجاری، علامتی است که برای مشخص کردن و معرفی کالاها و محصولات بکار می رود و شامل نقش یا تصویر یا رقم یا حرف یا عبارت یا مهر و … می شود و امتیازی است برای تشخیص کالایی از کالای دیگر. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت علامت تجاری و ثبت برند اینجا کلیک کنید. اسامی پیشنهادی برای انتخاب برند، لوگو و علائم تجاری در این صفحه برای شما قرارداده شده. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان ثبت برند ما تماس بگیرید. طراحی گرافیکی برای ثبت برند و لوگو توسط ما انجام می شود.

یعنی به فرض مثال اگر نوشابه کوکاکولا برند خود را تنها در طبقه مواد غذایی و آشامیدنی ثبت کند، شخصی دیگر می تواند آن برند را در طبقات دیگری غیر از مواد غذایی و آشامیدنی ثبت نماید. در حالی که ” علامت تجاری ” کالا ، خدمات یا محصولات یک تولید کننده یا شرکت را معرفی می کند. اگر برند ثبت شده ای دارید، قطعا به اطلاعاتی در مورد تمدید برند، انتقال برند و روند انجام کار نیاز دارید، لذا متن زیر می تواند کمکتان کنید تا در مورد تمدید برند یا انتقال برند اطلاعات بیشتری کسب کنید. پس از صدور روزنامه رسمی اول ۳۱ روز زمان برای اعتراضات وجود خواهد داشت تا اگر کسی ادعایی در خصوص علامت تجاری مورد درخواستی شما داشته باشد اعتراض خود را اعلام کند. البته در هنگام ثبت برند تان باید تصمیم بگیرید و انتخاب نمایید که برندتان در چه طبقه ای می خواهید ثبت شود. البته شما چون به دنبال یک کسب‌وکار آنلاین هستید اگر به عنوان یک شخصیت حقوقی به دنبال گرفتن نماد الکترونیکی باشید حتما باید یک شرکت ثبت شده باشید.

به هنگام انتخاب یک نام خاص برای برند بهتر است به کلماتی که در زندگی روزمره از آن استفاده می کنید، توجه کنید. مایکل رادر در این زمینه می گوید که شما باید بر روی واژه هایی که با تجربیات حسی خاصی مرتبط هستند، متمرکز شوید مثل دل انگیز بودن، قدرت، توانایی و احساسی بودن. تمامی این ها مواردی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند. برای روند شروع کسب و کار آنلاین و برند سازی نیاز به مشاوره است . برای آگاهی از شرایط ثبت برند صنایع دستی و احراز شرایط آن با موسسه تماس تلفنی برقرار کنید . برای دریافت مشاوره و باید و نباید های زمینه فعالیت شما پیشنهاد می شود با کارشناسان فرداد رسا تماس حاصل کنید .

طبقه 14 – فلزات گرانبها و آلياژهاي آن‌ها و كالاهايي كه با فلزات گرانبها ساخته شده يا با آن‌ها روكش شده‌اند و در ساير طبقات ذكر نشده‌اند؛ جواهرات، سنگ‌هاي گرانبها؛ اسباب و لوازم ساعت‌سازي و زمان سنجي. طبقه 10 – آلات و ابزار جراحي، پزشكي، دندانسازي و بيطاري، اندام‌هاي مصنوعي، دندان و چشم‌مصنوعي؛ اقلام ارتوپدي؛ مواد بخيه زني. طبقه 5 – مواد داروئي و بيطاري؛ مواد بهداشتي براي مصارف پزشكي؛ مواد رژيمي براي مصارف پزشكي، غذاي كودكان؛ انواع گچ شكسته‌بندي، لوازم زخم‌بندي؛ مواد پركردن دندان، موم د ندانسازي؛ ضدعفوني كننده‌ها؛ مواد نابودكننده حشرات موذي؛ قارچ كش، مواد دفع نباتات هرزه. طبقه four ثبت شرکت – روغن‌ها و گريس‌هاي صنعتي؛ روان‌كننده‌ها، تركيبات گردگيري، مرطوب كردن و جذب رطوبت؛ انواع سوخت (شامل سوخت موتور) و مواد روشنايي؛ انواع شمع و فتيله چراغ. طبقه three – تركيبات سفيدكننده و ساير مواد مخصوص شستشوي لباس؛ مواد مخصوص تميز كردن، براق كردن، لكه‌گيري و سائيدن؛ صابون؛ عطريات، روغن‌هاي اسانس، مواد آرايشي؛ لوسيون‌هاي مو؛ گرد و خمير دندان.

یکی از روش های انتخاب نام برند انتخاب نام شرکت است

نام برند یا علامت تجاری نباید مخالف هنجارهای اخلاقی و شئونات اسلامی باشد. اظهارنامه شما توسط سه کارشناس اداره به نوبت بررسی می شود و در صورت تایید شدن پیامک تایید آن برای شما ارسال می شود. زمانی که برند یک شرکت بین عموم مردم در جامعه مورد قبول واقع نشود، سطح انتظارات مردم نسبت به آن نیز پایین خواهد امد پس ارم ثبت برند و برند سازی خیلی مهم و با ارزش است .

اسم برای ثبت برند

علامت یا نام تجاری که به شکل گمراه کننده شبیه یک نام و یا علامت تجاری متعلق به موسسه دیگر باشد. علامت تجاری موسسات رسمی که می توان به صلیب سرخ، هلال احمر و … اشاره کرد. اگر دید خود را وسیع تر کنیم یک برند نباید در هر کشوری با نام شرکتی متفاوت به ثبت برسد و برندها باید متعلق به شرکتی مشخص باشند. این لوگو جهت محافظت از سایر علائم باید متمایز باشد که مصرف کننده بتواند تفاوت آن با سایر محصولات و علائم را تشخیص دهد. طراح برند موظف است؛ طراحی را به نحوی انجام دهد که مشتری را به اشتباه نیندازد و به قوانین و شئونات بی حرمتی نکند. هزینه ثبت اولیه پرونده که بر طبق تعداد طبقات متفاوت می باشد از 24 هزار تومان برای یک طبقه و به ازای هر طبقه بیشتر این هزینه بیشتر می شود.

آیا پرسونال برندینگ Private Branding مهم است؟

در صورت نیاز به تکمیل و یا اصلاح مدارک، کارشناسان ما جهت مشاوره‌ی تخصصی با شما تماس می‌گیرند. ب ـ علامت جمعي يعني هر نشان قابل رؤيتي كه باعنوان علامت جمعي در اظهارنامه ثبت معرفي شود و بتواند مبدأ و يا هرگونه ثبت برند تجاری خصوصيات ديگر مانند كيفيت كالا ياخدمات اشخاص حقيقي و حقوقي را كه از اين نشان تحت نظارت مالك علامت ثبت شده جمعي استفاده مي‌كنند متمايز سازد. کپی شناسنامه و کارت ملی افرادی که در شرکت حق امضا دارند.