نام شرکت و نمونه اسم های سه سیلابی زیبا

نام های یک سیلابی یا نهایتاً دو سیلابی انتخاب نمایید، اما اکنون نام های انتخابی شما باید ۳ سیلاب (بخش) به بالا باشند. جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات جامع تر با ما تماس حاصل فرمایید. در حقیقت یک نام تجاری بایستی به اندازه ای در اذهان نقش بندد که با شنیدن اسم آن کالا و یا سرویس سریع تر تداعی گردد .

اسم شرکت الزاماً اسم تجارتی آن نیست ولی چون شرکت تحت این عنوان تجارت می کند، معمولاً اسم شرکت اسم تجارتی او نیز هست و از این نظر دارای ارزش اقتصادی بوده و قسمتی از دارایی شرکت را تشکیل می دهد که قابل انتقال است(ماده 579 ق.ت). به همین دلیل جز در مورد شرکت تضامنی (ماده 117 ق.ت) اگر اسم شرکت اسم یکی از شرکا باشد پس از خروجش از شرکت نمی تواند بدون عوض، تغییر اسم شرکت را تقاضا بکند چون اسم مزبور متعلق به شرکت است و جزء دارایی او محسوب می شود. من میخوام توی کرج، شرکت ثبت کنم / موضوع فعالیت شرکت هم خدماتی است/ لطفا چند تا اسم دهن پر کن برام ایمیل کنید . ما تولیدی واترپمپ خودرو داریم بعداز یکسال اومدیم ثبت کنیم برندمون رو ک مشابه داره و ثبت نمیشه. یه اسم میخواستم ک ب این مخفف انگلیسی بخوره ک بسته بندی هامون تغییر آنچنانی نکنه یا تکتاز توش باشه. با سلام لطفاً ی اسم شیک و خاص به برای فروشگاه اینترنتی میخواستم ممنون میشم راهنماییم کنید.

  • جهت ثبت شرکتهای تعاونی ابتدا باید نام پیشنهادی از مراجع وزارت تعاون طی نامه ای جداگانه درخواست گردد.
  • نام شرکت باید دارای معنی و ریشه فارسی و موجود در یکی از فرهنگ نامه‌های معتبر فارسی از جمله فرهنگ نامه دهخدا، معین و عمید باشد.
  • تا سال های اخیر، شما می توانستید نام های دو بخشی برای شرکت و برند خود برگزینید ولی حالا باید از نام های مناسب 3 بخشی برای ایجاد تمایز استفاده کنید.
  • ثبت شرکت دیاکو ، با سالها تجربه در خصوص مسائل حقوقی و ثبتی شرکتها در خدمت شماست .

طرح صنعتی از زمره مقوله های مالکیت فکری میباشد و فقط محصول را از نظر زیبایی شناختی و تزئینی بررسی کرده و ظواهر یک محصول را مورد نظر قرار می دهد. در نام انتخابی باید از عنوان های شعرا، دانشمندان و کاشفان در عصر حاضر استفاده نشود . ۴- صورتجلسه در چند نسخه تنظیم و به امضاء هیات رئیسه برسد یک نسخه آن ظرف مدت سه روز تحویل اداره پست شود و سپس بارکدپستی در سیستم درج گردد.

لیست اسامی خاص برای نام شرکت ها

ضرورت رعایت دعوت شرکت طبق اساسنامه یا قانون تجارت با ارائه مستندات در صورت تشکیل جلسه با حضور اکثریت شرکاء. اطلاعاتی من جمله ، نام شرکت ، شماره ثبت و شناسه ملی و آخرین آدرس شرکت در این سامانه به شما نمایش داده خواهد شد . اسم شرکت هایی که در آن ها از عناوین و مفاهیم خارجی یا لاتین استفاده شده باشد ، مورد تایید واقع نخواهد شد .

اسم شرکت ها

در ثبت شرکت‌های کنسرسیوم و جوینت ونچر که مشارکت دو یا چند شرکت ایرانی و خارجی هستند، می توان از نام کامل شرکت خارجی یا قسمتی از نام شرکت خارجی به همراه نامی فارسی با ارائه مدارک شرکت خارجی و ترجمه رسمی اوراق آن استفاده نمود. استعلام اسم شرکت از دو طریق صورت می گیرد که عبارتند از روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران و سامانه شناسه ملی که بیشتر توضیح خواهیم داد . توسعه و موفقیت یک کسب و کار در گرو انتخاب نامی درست و متناسب با موضوع فعالیتی شرکت است . نام انتخابی شما برای شرکت یا موسسه باید ریشه فارسی داشته باشد و کاملاً معنادار باشد.

نمونه نام برای اسم شرکت

دو کلمه فارسی ذکر شده در اسم شرکت نباید به یاد آورنده یک کلمه لاتین و خارجی باشد. هرشرکت پس از تأسیس و پس از تعیین حوزه مالیاتی، بایدتشکیل پرونده دارایی دهد. کلیه حقوق این وب سایت برای ثبت شرکت دیاکو کرج محفوظ می باشد . جهت شرکت بازرگانی چه اسامی پیشنهاد دارین .؟ ممنونم کمک کنید . سلام من یه اسم در ضمینه شرکت خدماتی میخوام.من حامی زنان بی سرپرست هستم و فقط با اونا کار میکنم،میخوام یه مضمون ارامش دهنده داشته باشه اسمم. برای شرکت فروش قطعات شبکه و کامپیوترمیخوام اسم انتخاب کنم.

این را در نظر داشته باشید انتخاب نام مناسب، نقش ویژه‌ای در آینده کاری و حرفه شما خواهد داشت. بعد از طی تمامی مراحل فوق ، نام شرکت مورد بررسی قرار خواهد گرفت . اگر مورد تایید قرار بگیرد ، تغییر اسم شرکت با موفقیت صورت می پذیرد. فرهنگستان زبان و ادب فارسی ثبت تغییرات شرکت مرجع تایید یا رد نام‌هایی خواهد بود که از دیگر زبان‌ها وام گرفته شده باشند. بر این اساس، هنگام انتخاب نام شخصیت حقوقی علاوه بر تکراری نبودن اسم باید به این موارد نیز توجهی ویژه داشت. گفتنی است که قوانین نام‌گذاری شرکت در سراسر کشور یکسان است.

گاهی ممکن است با بررسی کارشناس، نام تعیین شده با قوانین تعارض داشته باشد. در چنین حالتی درخواست متقاضی رد می‌شود و به او اطلاع داده می‌شود تا برای انتخاب نام جدید اقدام کند. اضافه کردن اعداد به نام هایی که سابقه ثبت دارند پذیرفته نمی شود و در صورت استفاده اعداد در نام های جدید پیشنهادی باید نگارش آن ها به صورت حروفی باشد.

در اسم شرکت باید از اعداد به صورت ریاضی آن استفاده نشود ،بلکه بصورت حروف نوشته شود. نام انتخابی باید با شئونات انقلاب اسلامی ایران منافات نداشته باشد. ۴- در صورتیکه مجمع مذکور با حضور اکثریت سهامداران تشیکل شده باشد ارائه اصل آگهی دعوت (ماده ۹۷ لایحه اصلاحی قانون تجارت) الزامی می باشد . موسسات غیر تجاری و شرکتهای تعاونی از پرداخت هزینه تعیین نام معاف می باشند. نامی که انتخاب می کنید بخش جدایی ناپذیر از برند شرکتتان را بر عهده خواهد داشت. پس از بررسی صورتجلسه ارائه شده، نام جدید انتخاب و در دفا‌تر تعیین نام نیز وارد می‌شود.

شرکت سهامی عام، جز شرکت‌های تجاری است که این شرکت‌ها به این دلیل سهامی عام خوانده می‌شوند که سرمایه خود را از طریق فروش سهام خود به مردم به دست می‌آورند، و درصدی از سهام در دست مردم و درصدی در دست مسئولین شرکت هست. ثبت شرکت در تهران اگر نام بومی یا یک محل جغرافیایی در اسم شرکت استفاده می‌شود باید حتما مستندات و مدارک موردنیاز ارائه شود. برای انتخاب نام شرکت باید از اسامی بهصورت کامل استفاده کرد و مخفف و یا به قول خودتون سرواژه قابل قبول نیست .

حتی برخی معتقدند ورود موفق به بازار و جذب سرمایه‌گذاران به انتخاب نامی مناسب برای شرکت مرتبط است و پیشرفت کسب‌وکارها با اسم کمپانی آنها گره خورده است. عملکردی هوشمندانه در این مرحله می‌تواند کمک زیادی به صاحبان صنایع بزرگ و کوچک برای تصمیم‌گیری‌های بعدی آنها بکند. نام‌گذاری شرکت چه به صورت ابداعی و انتزاعی انجام بگیرد و چه صریحاً بیانگر خدمات و محصولات شرکت باشد باید در ذهن مشتریان بماند و نشانگر تجربه و ارزش‌های مجموعه باشد. ماده 1-متقاضیان ثبت اشخاص حقوقی، با مشخص نمودن نوع شخصیت حقوقی و ارائه مدارک لازم،نسبت به پیشنهاد اسم شخصیت حقوقی (انتخاب اسم شرکت) مورد نظر اقدام نمایند. ماده 1-متقاضیان ثبت اشخاص حقوقی، با مشخص نمودن نوع شخصیت حقوقی و ارائه مدارک لازم، نسبت به پیشنهاد اسم شخصیت حقوقی (انتخاب اسم شرکت) مورد نظر اقدام نمایند. مقررات انتخاب نام شرکت سهامی خاص تفاوت چندانی با انتخاب نام شرکت با مسئولیت محدود ندارد.

در بسیاری از مواقع به دلیل انتخاب اسم های شرکت به صورت عمومی، مجبور به اضافه نمودن یک سیلاب دیگر برای اسم شرکت سه سیلابی یا اسم سه حرفی خود خواهید بود. در این حالت انتخاب اسم چهار سیلابی بواسطه انتخاب سه سیلاب به همراه یک اسم غیر خاص انجام میشود. نظریه مسئول تعیین نام اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری که معمولا با استعلام از فرهنگستان زبان و ادب فارسی اعلام نظر می نماید، نظر و تصمیم نهایی محسوب می شود. پس از آن ارائه ی رسید بانکی و البته اصل صورتجلسه ی امضا شده به قسمت تعیین نام در اداره ثبت شرکت ها . از این رو به شما پیشنهاد می دیم که با کارشناس های ثبتینو تماس بگیرید، تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. انتخاب یک نام مناسب برای شرکت شما باعث می شود که نه تنها مراحل ثبت را به سادگی و در زمان کمی پشت سر بگذارید، بلکه شروع فعالیت تجاری شما هم بهتر خواهد بود.

این کار کمک می‌کند تا هزینه‌های مربوط به برندسازی‌تان به‌شدت کاهش یابد. در حقیقت علت اصلی مخالفت با اسامی مخفف این است که این اسم‌ها در بیشتر اوقات ترکیب جالبی ایجاد نمی‌کنند و سپردن آن به ذهن کار بسیار دشواری است. همچنین فهماندن این کلمات اختصار به مشتریان ثبت برند تجاری و مخاطبان هزینه‌های گزاف و بالایی دارد. شاید باورش سخت باشد اما اسم بسیاری از شرکت‌های بزرگ به شکل اتفاقی به ذهن موسس یا مدیر آن مجموعه رسیده است. پس می‌توانید به راحتی نام مناسب شرکت خود را در ایستگاه اتوبوس، مترو و یا حتی موقع خواب پیدا کنید.