مراحل و مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت تبلیغاتی

تبلیغات با توجه به تغییرات گسترده در چند دهه اخیر تغییرات و تحولات زیادی داشته است و از تبلیغات چاپی به سمت تبلیغات دیجیتال حرکت کرده است. با توجه به ظهور و گسترش فناوری‌های نوین در تبلیغات جایگاه آژانس تبلیغاتی در برنامه‌های تبلیغاتی با تهدیداتی روبرو شده است، البته شرکت‌های تبلیغاتی چابک با تمرکز بر قدرت داده‌های به دست آمده از این فناوری‌ها جایگاه همیشگی خود را حفظ کرده‌اند. در این مقاله به بررسی تاریخچه شرکت‌های تبلیغاتی خواهیم پرداخت. رتبه بندی شرکت ها به معنی یک معیار یا سنجش صلاحیت، جهت تعهد کیفیت پیمانکاران در عرضه خدمات می باشد که برای شرکت ها و پیمانکاران گرفته می شود.

بنابراین برای رسیدن به این هدف کانون‌های آگهی و تبلیغاتی هستند که می‌توانند افراد را در رسیدن به اهدافشان یاری کنند که در زیر به بررسی و چگونگی تأسیس این کانون‌ها می‌پردازیم. فرم تاسیس پیگیری ثبت تغییرات شرکت کانون بصورت چند مرحل‌های میباشد، در اولین مرحله اطلاعاتنشانی و تماس دفتر کار دریافت می‌گردد. پس از ورود به پنل کاربری مجموع‌های از منو‌ها و زیر منو‌های مرتبط به شما نمایش داده میشود.

برای ثبت شرکت تبلیغاتی می بایست ابتدا مجوز لازم اخذ گردیده و سپس نسبت به ثبت آن اقدام نمود. در واقع، تفاوت ثبت شرکت های تبلیغاتی با دیگر شرکت های معمولی نیاز به اخذ مجوزی است که به واسطه ی قید کردن کلمه ی تبلیغات باید اقدام نمود. برای ثبت شرکت تبلیغاتی بصورت سهامی خاص باید ۳۵ در صد سرمایه شرکت در حساب شرکت بلوکه شود . مدیر عامل باید از تجربه و مدرک تحصیلی مرتبط بهره ببرد ولی برای اعضا دیگر این شرط الزامی نیست .

شرایط دریافت جواز تاسیس کانون تبلیغاتی برای اشخاص حقیقی، شرکت‌ها و موسسات حقوقی

و بعد از تائید کارفرما آن را در چهارچوب یک کمپین تبلیغاتی تعریف و آماده اجرا می‌نماید. به طور معمول تحقیق و شناسایی مشتریان و رقبا باعث شروع عملیات آژانس های تبلیغاتی می شود. صاحبان فعالیت پس از دریافت اطلاعات لازم در حیطه محصول، بسته بندی، تعیین قیمت، بسته بندی هدف از آگهی تبلیغاتی را مشخص می کنند. گرفتن تاییدیه اماکن نیروی انتظامی با دریافت معرفی نامه اداره کل.

دیگر از مزیت های ثبت تبلیغ در سایت الو ثبت شرکت این است که یک سایت تخصصی جهت تبلیغات شرکت های ثبت شرکت می باشد. منظور از شرکت های ثبت شرکت به شرکتهای گفته می‌شود که به کار ثبت شرکت ثبت برند ثبت اختراع تغییرات شرکت ها و سایر کارهای مرتبط با شرکتها را انجام می دهند. نخست به موارد ثبت شرکت فرهنگی و هنری می پردازیم و سپس مراحل شرکت های خبری و تبلیغاتی را بیان می کنیم. برای ثبت شرکت تبلیغاتی باید ابتدا مشخص کنید هدف از ثبت شرکت تبلیغاتی چیست ؟ آیا میخواهید در ماقصه شرکت کنید و یا وام دریافت نمایید؟ همه این پارامترها در تعیین وع شرکت تبلیغاتی تاثیر گذار هستند . مدیر مسئول کانون آگهی و تبلیغات باید دارای تابعیت ایرانی باشد.

  • شما ابتدا باید سمت خود را از منو اطلاعاتاولیه زیر منوی سمت برای ادامه مراحل انتخاب نمایید.
  • امروزه شرکت‌های تبلیغاتی کمپین‌های تبلیغاتی را در مجموعه‌ای از رسانه‌ها اعم از چاپی و دیجیتالی برای مشتریان برنامه‌ریزی و مدیریت می‌کنند.
  • اگرچه در چنین شرکت هایی پروژه ها معمولا بسیار سنگین و دشوار بوده و در نتیجه سفر کردن را دشوار می سازد.
  • آنها همچنین باید مطمئن شوند که اطلاعات ضروری به مشتریان انتقال می یابد، برنامه ریزی حساب جایی است که شرکت تبلیغاتی تعامل اولیه خود را با مشتریان آغاز می کند.

5-تنظیم تقاضانامه توسط آن دسته از متقاضیانی که شخصیت حقوقی دارند، باید توسط مدیر عامل موسسه یا شرکت انجام پذیرد. اما در این جا می خواهیم به مدارکی بپردازیم که برای ثبت شرکت فرهنگی و هنری بایستی فراهم شود. شرکت‌های تبلیغاتی زیادی تا سال ۱۹۰۰ با همین مدل شروع به کار کردند. ثبت شرکت W. Ayer & Son شروع به ارائه خدماتی مثل تولید محتوا، برنامه‌ریزی و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی کرد. این شرکت برای کمپانی‌های بزرگ آمریکایی کمپین‌های تبلیغاتی موقفی طراحی و اجرا کرد. آژانس تبلیغاتی ، عبارتیست که این روزها زیاد به گوش همه به خصوص صاحبین کسب و کار می‌خورد.

مدارک لازم برای ثبت شرکت تبلیغاتی سهامی خاص

یک شرکت تبلیغاتی با توجه به نوع قالبی که دارد نیاز به مدارک و شرایط خاصی برای ثبت و کسب مجوزهای لازم از اداره ثبت شرکت ها و سایر نهادهای ذی ربط نیاز خواهد داشت. حد اقل سرمایه ۱۰۰۰۰۰ تومان می باشد که حداقل ۳۵ درصد سرمایه نقدا باید پرداخت شود. تنها فرق ثبت شرکت های تبلیغاتی با سایر شرکت های معمولی، دریافت مجوزی می باشد که به دلیل ذکر واژه تبلیغات در موضوع فعالیت شرکت، باید برای اخذ مجوز اقدام شود. کلیه متقاضیان در صورتی که از عملکرد اداره کل فرهنگ و ثبت برند ارشاد اسلامی استان یا کمیته تبلیغات استان شاکی باشند می‌توانند شکایت خود را به اداره کل تبلیغات معاونت امور تبلیغات معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه کنند. اگر بخواهید کار تجاری هم در کار فعالیت تبلیغاتی اجام دهید لازم است شرکت بصورت مسئولیت محدود ثبت شود . حداقل تعداد اعضا ۲ نفر و حداقل سرمایه یک میلیون ریال میباشد .تعیین بازرس در این شرکت مسئولیت محدود الزامی نبوده و لازم به بلوکه کرد ۳۵ در صد سرمایه تعهدی میباشد .

تاسیس شرکت تبلیغاتی

بدون وجود تبلیغات بقاء و ماندگاری برای کسب و کارها سخت و بسیار مشکل است. به اداره مربوطه (در برخی از شهرستان‌ها به پلیس + ۱۰) درخواست بازدید و صدور تاییدیه محل مورد نظر توسط اداره اماکن را بنمایید. درخواست شما وارد روال اجرایی نشده است شما میبایست در صفحه ثبت تقاضا/ تایید نهایی گزینه بلی را در مقابل تایید انتخاب و روی تایید کلیک نمایید. برای اطلاعاتبیشتر میتوانید به کتابچه قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور مراجعه نمایید.

برای ثبت موسسه تبلیغاتی لازم است برای موسسه آدرس در نظر بگیرید ، موضوع فعالیت آنرا مشخص کنید البته این موضوع باید در چارچوب موضوعات مورد تایید وزارت ارشاد باشد .سپس برای موسسه خود نامی سه سیلابی انتخاب نمایید . ای نام باید به تایید هم وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی برسد هم باید به تایید اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری برسد . سپس برای موسسه فرهنگی سرمایه ای تعیین میشود که حداقل باید یک میلیون ریال باشد .سپس نام شرکا تعیین میشود و در صد سهم هر یک مشخص میشود و حق امضا مشخص میشود . کلیه مراحل ثبت می تواند می تواند توسط یکی از شرکای شرکت و یا وکیل شرکت صورت بگیرد. در صورتی که وکیل امور ثبت شرکت را بر عهده دارد، باید وکالتنامه را در تمامی مراحل به همراه داشته باشند. کارشناسان اداره ثبت با بررسی نام و اولویت بندی آنها، یک نام غیر تکراری و مطابق با موازین شرعی و عرف جامعه را انتخاب و ثبت می کنند.

© تمام حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به موسسه حقوقی ثبت دادمهر می باشد. اساسنامه و سایر اوراق شرکت را تنظیم نمایید و فرایند ثبتی را طی نمایید. امروزه همه کسب و کارها از خرده ترین تا عظیم ترین نوع تبلیغات را دنبال می کنند و برای آن هزینه های گزاف خواهند داد. اشخاص حقیقی و مدیر عامل در مورد (اشخاص حقوقی) باید فاقد هرگونه پیشیته موثرکیفری بوده و شهرت به فساد اخلاقی نباشند.

این طرح توجیهی (مطالعه امکان سنجی، طرح کسب و کار، طرح تجاری یا BP) در قالب word و در حجم 28 صفحه به همراه جداول و کلیه محاسبات مربوطه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مدیر مسئول شرکت نباید در وزارت خانه های دولتی مشغول به کار و استخدام شده باشد. آنها که قصد شروع یک کسب و کار در حوزه تبلیغات و رسانه را دارند، پیش از هر چیز باید از وزارت ارشاد مجوز بگیرد. کلیه حقوق مادی و معنوی سایت نزد شرکت تبلیغاتی لاوان محفوظ است.