مراحل ثبت شرکت

این کد را در کادر مشخص شده وارد کرده و دکمه تایید و ثبت را بزنید. ۱مرورگر دستگاه خود را باز کرده و آدرس سایت ثبت من یعنی my.ssaa.ir را در آن جست و جو نمایید تا مطابق تصویر زیر وارد صفحه اصلی سامانه ثبت من شوید. برای این منظور مطابق تصویر بالا، ابتدا وارد سامانه ثبت من شده، سپس از قسمت خدمات، “اسناد رسمی من” را انتخاب کنید. در کادر مربوط به موضوع فعالیت، نوع فعالیت و وضعیت مجوز و مدت فعالیت را براساس اینکه محدود یا نامحدود است انتخاب کنید. در شرح فعالیت نیز اگر در رابطه با موضوع فعالیت نیاز به توضیح باشد توضیحات لازم را وارد نمایید. سپس با کلیک بر روی گزینه ی گام بعدی وارد صفحه ی اطلاعات مرکز اصلی شوید.

ssaa.ir ا

شما امروز از سهمیه پاسخگویی VIP خود یکبار استفاده کرده اید و تا فردا امکان ثبت سوال دیگری ندارید. سوال شما به شکل عادی ثبت شد و پاسخگویی به آن 3 روز کاری زمان خواهد برد. لازم به ذکر است مدیران شرکت ها پیش از عقد قرارداد با سایر شرکت ها بهتر است از این طریق از وضعیت فعال ، تعلیق یا منحل بودن شرکت مقابل آگاهی پیدا کنند و سپس به این قبیل اقدامات بپردازند . موقعیت مکانی دفاتر که حاوی آدرس دفاتر ازدواج و طلاق بر روی نقشه می باشد.

آدرس سایت ثبت شرکت ها برای ثبت درخواست چیست Sherkat Ssaair یا Irsherkatssaair

امورات ثبتی و حقوقی خود را به کارشناسان مجرب ثبت نوول واگذار کنید تا در کم ترین زمان امورات ثبتی حقوقی شما با پشتوانه به تخصص کارشناسان ثبتی انجام پذیرد . به دفتر که در ان ریز هزینه های دفتر روزنامه به صورت هفتگی وارد شود دفتر کل می گویند . دفتر روزنامه ، دفتری است که در ان کلیه هزینه های سودو زیان به صورت روزانه درج می شود .

پس از ارسال مدارک و اخذ کد پیگیری، بر روی گزینه ی پلمپ دفاتر کلیک کنید. هزینه های آن را میتوان بصورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت شرکت ها پرداخت نمود . پس از آن شماره ثبت شرکت در آن وارد شده و مهر اداره ثبت شرکت ‌ها در آن درج می گردد. لازم به ذکر است اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی یکی از مدارک اصلی جهت اخذ کارت بازرگانی حقیقی و چه حقوقی است . اشخاص حقوقی پس از ثبت شرکت بنابر دلایل متعددی ممکن است دست به اعمال تغییراتی در شرکت بزنند که در ابتدا بر حسب نوع تصمیم باید صورتجلسه مربوطه را در مجمع خاصی تنظیم کنند و امضاء تمامی اعضاء نیز ذیل آن باشد .

درخواست صدور سند ، که با راهنمایی متقاضی، به سامانه ثبت نام درخواست صدور سند مالکیت sabtemelk.ir، انجام آن، امکان پذیر می باشد. صرفاً اشخاص حقیقی و حقوقی که در ادارات اجرا و ثبتی تابعه این اداره کل دارای پرونده می باشند امکان ثبت نام و اخذ نوبت در این سامانه را دارا می باشند. پس از آن اداره پست دفاتر آن را به نشانی که از پیش داخل سامانه قید کرده‌اید، می‌فرستد. دوماً؛ با رجوع به مؤسسه متخصص ثبتی و حقوقی و ارائه اسناد و مدارک و جوازهای مورد نیاز به کارشناسان ثبتی این کار را بدان‌ها واگذار می‌کنند. این گونه تنها با یک بار مراجعه کارهای ثبت دفاتر را به انجام می‌رسانند.

  • در صفحه ی بعدی باید اطلاعات شخص حقوقی را بررسی نمایید و در صورت صحت اطلاعات ، بر روی گزینه ی ” تایید اطلاعات شخص حقوقی” کلیک نمایید.
  • درصورت نیاز به مشاوره فوری حقوقی میتوانید از این لینک نسبت به پرسش سوال خود اقدام کنید.
  • پس از آن سِمت هر شخص را در شرکت از لیست اتخاذ نموده و اطلاعات اعضای هیئت مدیره را داخل سامانه وارد نمایید.
  • داشتن دفاتر سهام برای شرکت های سهامی الزامی است ولی نیاز به ثبت ندارند.

وضعیت حق امضا نیز تعیین می کند که شخص، جزو افراد دارای حق امضا در شرکت است یا خیر. یکی دیگر از بخش هایی که در این سامانه ارائه می شود، بخش مرکز مالکیت معنوی این سامانه می باشد. حتی زمانی که شرکت فعالیتی را ندارد و یا آن‌که عدم فعالیت خود را ثبت نموده است. در مرحله بعد باید مدارک و اظهارنامه های پلمپ دفاتر مورد تایید ثبت شرکت در سایت را با زدن دکمه تایید مشخص کنید . در ادامه بخشی وجود دارد که شامل دفتر مورد تقاضای شخص حقوقی می باشد که در آن باید نوع دفاتر پلمپ از دفاتر روزنامه کل و روزنامه و تعداد برگ های آن و جلد آن دفتر را مشخص کرده و اطلاعات درج شده را ذخیره می کنید . این اطلاعات باید دقیق و برپایه روز و ماه و سال مالی موردنظر باشد .

برون سپاری، قراردادی است که میان یک شرکت با یک فرد و یا یک شرکت دیگر بسته می‌شود تا بخشی از وظیفه، عملیات، کار یا فرآیندی که قرار بوده است توسط کارمندان آن شرکت انجام شود، در مدت زمان مشخصی توسط فرد و یا شرکتی دیگر، انجام شود. تبصره۳ـ چنانچه متعهد سند مدعی اعسار باشد، می‌تواند با رعایت قانون نحوه تغییرات شرکت اجرای محکومیت‌های مالی دادخواست اعسار خود را به مرجع قضائی صالح تقدیم کند و در صورت صدور حکم اعسار، متعهد سند از شمول قسمت اخیر تبصره(۲) معاف خواهد بود. با توجه به اطلاعات تکمیل شده، اساسنامه شرکت به شما نشان داده خواهد شد. در این مرحله می توانید اطلاعاتی که به اصلاح نیاز دارند را ویرایش کنید.

وقتی اداره پنجم اجرا اینقدر دیر نوبت میده حداقل سامانه درست و حسابی بذارن که بدون نیاز به مراجعه حضوری افراد بتونن روند کار پروندشون رو پیگیری کند. من شماره پرونده دارم ولی متاسفانه هیچ جا ننوشته رمز شخصی چجور باید بگیرم. در صورتی که شرکت شعبه به خصوصی داشته باشد، در این مرحله باید اطلاعات مربوط به آن را وارد کنید که معمولا شرکت ها در ابتدای تاسیس، شعبه دیگری ندارند. پس از ثبت اطلاعات مربوط به متقاضیان، نوبت به انتخاب نام شرکت می رسد. دفاتری که تاجران برای امور تجاری خود مورد استفاده قرار می‌دهند، به هنگامیکه براساس ضوابط این قانون تهیه شود، میان تجار در کارهای تجاری سندیت داشته و معتبر خواهد بود. در غیر از این صورت تنها برای صاحب آن قانونی و معتبر تلقّی می‌شود.

پیامدها و جریمه عدم اخذ دفاتر پلمپ

اکنون، یک رمز پویا به شماره همراهی که در هنگام ثبت نام وارد نموده اید، ارسال شده که باید این رمز را در کادر مشخص شده، وارد کرده و دکمه ورود به درگاه را کلیک نمایید. اما، اگر قبلا، برای ثبت نام در سایت ثبت من،اقدام نکرده اید، ثبت برند تجاری بر روی عبارت ثبت نام در پایین صفحه، کلیک نمایید. در بخش پیگیری پرونده اجرا متقاضیان می توانند با استفاده از شماره پرونده و رمز شخصی، آخرین وضعیت پرونده اجرایی ثبتی خود را در سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک پیگیری نمایند.

از دیگر بخش های پیشخوان سامانه ثبت من ، بخش اشخاص حقوقی، شکایات، نوبت دهی ، مکاتبات مکانیزه و نظرسنجی می باشد. سپس سمت تکمیل کننده اظهارنامه از فهرست را انتخاب کنید و اطلاعات مربوط به یکی از اعضاء هیات مدیره را در سامانه قید نمایید. در غیر این صورت شرکت ها ابتدا باید به اصلاح آدرس و کد پستی شرکت اقدام کنند و سپس تقاضای پلمپ دفاتر دهند. به موجب قوانین کشور ما، تمام اشخاص خارجی که در ایران به نوعی سکونت یا فعالیت تحصیلی یا شغلی داشته، باید برای اخذ کد فراگیر اقدام نموده تا مجاز به انجام فعالیت خود در داخل مرزهای ایران باشند.

پست شد در : misc