مراحل ثبت شرکت تبلیغاتی بایگانی

همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام ثبت نیکدنبال نمایید.

پیش از انتخاب کلید “ثبت” در فرم‌ها یکبار اطلاعات خود را بررسی نمایید. برای استفاده آسانتر راهنمای سامانه را بصورت کامل مطالعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیش تر با مشاورین ثبت لوتوس تماس حاصل فرمایید . هم چنین لیسانس در زمینه بازرگانی ، روابط عمومی ، تبلیغات و بازاریابی و … در انواع شرکت های مندرج در ماده ۲۰ قانون تجارت قابل تشکیل می باشد. تبلیغات چاپی مانند نشریات مطبوعات روزنامه ها ، چاپ برگه های تبلیغاتی و ….

با وارد کردن ایمیل خود و عضویت در خبر نامه به صورت رایگان مقالات جدید و خبرهای مربوط به ایمل شما ارسال می شود. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه مایا پینت می باشد. حق امضا در شرکت برای عقد قرارداد و چکها و اوراق تعهد اور در نظر گرفته میشود .

  • یک شرکت تبلیغاتی مدولاربه شرکتی گفته می شود که ارائه خدمات آن کامل است و خدمات خود را با توجه به قطعات موجود ارائه می کند.
  • درخواست شما وارد روال اجرایی نشده است شما میبایست در صفحه ثبت تقاضا/ تایید نهایی گزینه بلی را در مقابل تایید انتخاب و روی تایید کلیک نمایید.
  • مدت زمان ثبت شرکت تبلیغاتی مسئولیت محدود یک ماه کاری از زمان تنظیم اقرارنامه می باشد.
  • شاید بهترین و مناسب ترین روش برای تبدیل شدن به یک شخصیت حقوقی برای فعالیت های تبلیغاتی همین موسسات غیر تجاری باشد.
  • اساسنامه و سایر اوراق شرکت را تنظیم نمایید و فرایند ثبتی را طی نمایید.

به موجب آیین نامه اصلاحی ثبت شرکتها و موسسات مصوب سال 1337، موسسات مجموعه هایی تعریف شده اند که برای منافع و مقاصدی غیر تجاری مانند امور علمی یا ادبی و یا امور خیریه و مانند آن تشکیل و ثبت می شود . تنظیم تقاضانامه توسط آن دسته از متقاضیانی که شخصیت حقوقی دارند باید توسط مدیر عامل موسسه یا شرکت انجام پذیرد. این نوع شرکت تبلیغاتی کلاَ متعلق به تبلیغ کننده است و تمامی کارهایی که یک شرکت تبلیغاتی خارجی (یا خارج از شرکت)انجام می دهد را به خوبی اجرا خواهد کرد. یک شرکت تبلیغاتی با خدمات کامل می تواند محدوده وسیعی از خدمات بازاریابی را فراهم آورد.این نوع کانون می تواند به طور مستقیم خدماتی را در اختیار مشتریان قرار دهد که مرتبط به تبلیغات است. 5- تنظیم تقاضانامه توسط آن دسته از متقاضیانی که شخصیت حقوقی دارند باید توسط مدیر عامل موسسه یا شرکت انجام پذیرد.

تمامی متقاضیان ثبت شرکت تبلیغاتی در صورتی که از عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یا کمیته تبلیغات استان شکایت داشته باشند می توانند شکایت خود را به اداره کل تبلیغات معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه نمایند. هزینه های مورد نیاز برای ثبت شرکت تبلیغاتی شامل هزینه اخذ مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حق الوکاله … در راستای ثبت شرکت تبلیغاتی، به موضوعات مهمی می توان اشاره کرد. نخست این که برای این کار، بایستی ابتدا مجوز لازم در قبال فعالیت های خبری و تبلیغاتی را داشته باشیم و سپس اقدام به ثبت شرکت کنیم و دوم ثبت شرکت خبری در قالب شرکت های خاص، مسئولیت محدود و موسسات غیر تجاری اقدام نمود. به منظور دریافت راهنمایی و اطلاع از شرایط ثبت شرکت و میزان هزینه ها و زمان مورد نیاز می توانید همین امروز با کارشناسان متخصص ما تماس گرفته و به صورت رایگان راهنمایی شوید. به یاد داشته باشید که شرکت های تبلیغاتی برای اینکه بتوانند در این حوزه فعالیت نمایند نیاز دارند تا اقدام به دریافت مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خودشان بکنند.

ثبت شرکت تبلیغاتی:

شرکت‌های با مسئولیت محدود، به تمدید مدیریت در دوره‌های خاص نیاز ندارند، لزوما نیاز به بازرس ندارند و بسیاری از تصمیم‌ها ساده‌تر در این شرکت‌هااخذ می‌شود. توجه داشته باشید که مدارک ذکر شده در بالا برای اخذ مجوز برای ثبت شرکت تبلیغات لازم هستند و شما علاوه بر این مدارک باید مدارک لازم را برای اداره ثبت شرکت ها آماده کنید تا موفق به طی مراحل ثبت شرکت شوید. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئول ثبت برند نظارت بر فعالیت های شرکت های فرهنگی و تبلیغاتی می باشد و برای همین در صورت نیاز به تاسیس یک شرکت یا موسسه تبلیغاتی و فعالیت در این حوزه باید مجوزهای لازم را از این وزارت خانه کسب کنید. نوع سرمایه در شرکت های با مسئولیت خاص بصورت سهم الشرکه ای است و هر یک از شرکا تنها به اندازه دارایی خود در شرکت مسئولیت دارند که این دلیل باعث شده تا شرکت با مسئولیت محدود بسیار مورد توجه باشد.

ثبت شرکت تبلیغاتی

تنظیم تقاضانامه ثبت شرکت توسط افرادی متقاضی ثبت شرکت تبلیغاتی که شخصیت حقوقی دارند باید توسط مدیر عامل موسسه یا شرکت انجام پذیرد. در این مقاله سعی داریم که مراحل و مدارک لازم جهت ثبت شرکت های فرهنگی و هنری و خبری … سرمایه اولیه مورد نیاز برای ثبت شرکت صد هزار تومان است; داشتن حداقل دو نفر … برای ثبت شرکت تبلیغاتی می بایست ابتدا مجوز لازم اخذ گردیده و سپس نسبت به …

علاوه بر این مدارک و سوابق کاری هر یک از اعضا شامل مدیر مسئول و یا صاحب امتیاز شرکت یا موسسه تبلیغاتی باید برای طی مراحل ثبت شرکت ارائه شود. ۱- ابتدا باید نامه شخص درخواست کننده به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان محل سکونت. به همراه امضاء افراد صاحب کانون تبلیغاتی و مدیر مسئول ارائه گردد.

نحوه دریافت سود مجمع

شرکت سهامی خاص از این رو که سرمایه در آنها بصورت قطعات سهام تقسیم می شود و … این شرکت ها باید مبلغ یک میلیون ریال را تعهد کنند ولی لازم نیست برای … عده ای از افراد هستند که برای ثبت شرکت خود از قالب شرکت یا مسئولیت محدود استفاده می کنند که حداقل نیاز به دو عضو دارد. اما عده ای دیگر ترجیح می دهند تا با تشکیل یک گروه با حداقل سه عضو اقدام به ثبت شرکت در قالب سهامی خاص بنمایند. کلیه متقاضیان در صورتی که از عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یا کمیته تبلیغات استان شاکی باشند می توانند شکایت خود را به اداره کل تبلیغات معاونت امور تبلیغات معاونت امور مطبوعاتی و تبلیغاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه کنند.

در واقع هر گونه اقدام در قالب حقوقی و شرکت با نام تبلیغاتی نیاز به مجوز این اداره دارد هر چند برخی از شرکت ها اقدام به انجام برخی از حوزه های تبلیغاتی بدون اخذ مجوز می کنند که این به دلیل عدم استفاده واژه تبلیغات در نام شرکت می باشد. برای ثبت شرکت های تبلیغاتی لازم است که ابتدا مجوز لازم اخذ گردد سپس برای ثبت آن اقدام شود. این شرکت ها نیازمند اخذ مجوز از “وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی” به علت قید کردن واژه “تبلیغات” در موضوع فعالیت شرکت (بند 2 اساسنامه) هستند. بطور کلی برای پیگیری ثبت تغییرات شرکت در قالب سهامی خاص نیازمند به حضور حداقل سه شریک است که باید حداقل یک میلیون ریال سرمایه را تعهد و از این میزان حداقل 35 درصد را در حساب شرکت پرداخت کنند.