مدارک مورد نیاز ثبت نام ثنا شرکتهای خصوصی و تعاونی ها

مراحل احراز هویت به طور کامل انجام شد و رمز شخصی هم دریافت شد. برای ویرایش تصویر احراز هویت با خطا مواجه می شوم. با وجود پرداخت وجه ویرایش خطای عدم پرداخت وجه می دهد. و اگر کارگزاری دیگری را هم انتخاب کنیم پس از پرداخت مبلغ اولیه اجازه احراز هویت نداده و اخطار اینکه این شخص قبلا احراز هویت شده را می دهد. در حال حاضر سامانه ثبت نام و احراز هویت غیرحضوری برای ایرانیان خارج از کشور که به تازگی راه افتاده است با اخطار در مراحل اولیه به ا … من در سال 97 اومدم برم دفتر خدمات قضایی و در سامانه ثنا ثبت نام کنم که متوجه شدم قبل از من یکی در ثنا ثبت نام کرده.

در این مرحله، شما باید اطلاعات فردی خود را به دقت وارد کنید و روی گزینه مرحله بعدی کلیک کنید. توجه داشته باشید که سامانه ثنا را با سنا اشتباه نگیرید. بی تردید اجرای این طرح، گامی مهم در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستگاه قضایی و توسعه حکومت الکترونیک در کشور، به شمار می‌آید. یک غواص، تلفن همراهی را که به داخل حفره آبی افتاده بود، خارج کرد. در ادامه در فیلدهای مربوطه اطلاعات تماس خود را وارد نمایید. مشخصات مربوط به شناسنامه ایرانی خود را وارد کنید.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به موجب ماده ۱۷۵ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال ۱۳۹۲ قوه قضائیه موظف است اوراق قضائی را با استفاده از سامانه‌های الکترونیکی یا مخابراتی ابلاغ نماید. مراجعان به قوه قضائیه موظفند جهت دریافت الکترونیکی اوراق قضائی به “سامانه ثنا” که به این منظور ایجاد گردیده مراجعه کنند. در حال حاضر، با الکترونیکی شدن فرایند ابلاغیه‌ها، بسیاری از امور قضایی افراد خارج از کشور نیز با سرعت و سهولت بیشتری انجام می‌شود. افراد می‌توانند با مراجعه آنلاین به سامانه ثنا و با احراز هویت خود به صورت غیرحضوری، از این سامانه استفاده کنند.

در اولین مرحله شما می بایست که اطلاعات خواسته شده شامل شماره ملی، شماره سریال شناسنامه، شماره تلفن همراه و … را وارد کنید و بر روی گزینه «ارسال کد فعال ثبت برند تجاری سازی» کلیک نمایید. رمز شخصی سامانه ثنا، یکی رمز ثابت و طولانی است که به همه افرادی که در سامانه ثبت نام الکترونیک قضاییثبت نام کرده اند، داده می شود.

  • شماره همراهی که ثنا را ثبت نام کردم در دسترسم نیست و میخواهم با شماره دیگری رمز ثنا را دریافت کنم لطفا راهنمایی کنید…
  • بنابراین ممکن است در یک موضوع واحد از فرم واحدی استفاده نشود و پس مطالب مندرج در این قسمت صرفاً جنبه ارشادی خواهد داشت.
  • در این مرحله کاربر می‌بایست تصویر امضاء خود را بر روی سایت، مانند تصویر بارگذاری نماید.
  • افراد می‌توانند با استفاده از این سامانه از خدمات مختلف قضایی همچون پیگیری درخواست‌های قضایی، دریافت ابلاغیه‌های قضایی، پیگیری پرونده، درخواست برگه عدم سوء پیشینه و موارد مختلف دیگری بدون نیاز به مراجعه به دادسرا بهره‌مند شوند.
  • ثبت نام الکترونیک در ثنا با استفاده از مرورگر، ساده‌ترین روش است.

با سلام متاسفانه در ایران هیچ چیز برای رفاه مردم نیست همین ثبت ثنا را باید در دفاتر خاصی انجام داد و کلی پول پرداخت کرد در صورتیکه می توانستند کاری کنند که مردم خود اینکار را انجام دهند و اینقدر هزینه نپردازند . به جهت ورود به پنل کاربری خود در سامانه ثنا ”اینجا” کلیک کنید . اگر در سامانه ثنا و ابلاغ با مشکل خاصی روبرو شدید، می‌توانید باکارشناسان فنی رایانه کمکاز بخش نظرات در ارتباط باشید و ازخدمات کامپیوتری آنلاین رایانه کمکبهره مند شوید. پس بهتر است اگر با مشکل ورود به سامانه ثنا روبه رو شده اید، مطمئن شوید که هیچ گونه فیلتر شکنی برروی سیستم شما فعال نیست. همیشه ترافیک این سایت‌ها در ساعت‌های اداری خیلی بالا است زیرا علاوه بر کاربران پرسنل سازمان‌های دیگر هم از آن استفاده می‌کنند به همین دلیل بهتر است بعد از تایم کاری با استفاده از “آموزش وارد شدن به سامانه ثنا” در بالا توضیح دادیم وارد سایت شوید.

شما میتوانید با ارائه پرینت استعلام سامانه ثنای خود به بانک یا موسسه مورد نظر اقدام به دریافت وام کنید. دلیل استفاده از این شناسه در بانک ها ارائه هرچه بهتر خدمات اطلاع رسانی ثبت شرکت در تهران و برقراری ارتباط با مشتریان و دارندگان حساب در این بانک ها می باشد. ٬ کد ملی خود را وارد کرده و رمز جدید ده رقمی که از طریق پیامک برای شما ارسال شده است را وارد کنید.

معرفی سامانه قضایی ثنا

ثبت نام در ابلاغ با موبایل برای افراد زیر 18 سال، غیر مجاز است. کمک حال، بستر ارائه خدمات شهروندی است که با استفاده از کارشناسان با تجربه در زمینه انجام امور اداری به پیگیری امور اداری وشخصی شما می‌پردازد. آیا هزینه رو پرداخت کردین؟ اگر پرداخت کردین که باید با همون کارگزاری ادامه بدین.

داشتید هم می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سامانه ها تماس بگیرید.کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند. توجه داشته باشید که در زمان ثبت نام شما باید اطلاعاتی از خودتان بنویسید و فرم های مربوطه را پر کنید، این فرم ها باید با دقت پر شوند تا شما بعدا در این سامانه با مشکل مواجه نشوید و بتوانید به بهترین شکل ممکن از این سامانه استفاده کنید. در این مرحله کاربر می‌بایست تصویر امضاء خود را بر روی سایت، مانند تصویر بارگذاری نماید. 3- حالا در بالای صفحه روی کادر آبی رنگ با عنوان ( چاپ اطلاعات ثبت نام) کلیک کنید. اکنون، اطلاعات تماس خود را در کادرهای تعیین شده، وارد کرده و مجددا، دکمه مرحله بعد را بزنید. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۴۷۸۷۸۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام سامانه ثنا

برای انجام مراحل ثبت نام در این سامانه، لازم است که افراد ابتدا به این سایت وارد شوند. غیر حضوری شدن امور قوه قضاییه، می تواند به کاهش مراجعات حضوری به دادگستری های و مراجع قضایی کمک کننده باشد. به همین خاطر، چند سالی است که قوه قضاییه اقدام به راه اندازی بسترهای مناسب در جهت ارائه خدمات غیر حضوری به مردم کرده است. اپراتور دانش بنیان آی‌تی ساز، ارتباط مستقیم با سامانه ثنا دارد و همین مورد باعث می شود که شما بتوانید به صورت آنلاین هم و در منزل و یا محل کار خود احراز هویت را به خوبی انجام دهید. آی تی ساز به کمک شما خواهد آمد و شما می توانید با استفاده از این سامانه آی تی ساز به بهترین شکل ممکن و به صورت کاملا آنلاین احراز هویت ثنا را انجام دهید و در این زمینه مشکلی نداشته باشید.

سامانه ثنا چیست و نحوه ثبت نام در آن چگونه است؟

پس از اتمام این مراحل پیام کوتاهی حاوی رمز شخصی سامانه ثنا به شما ارسال خواهد شد. پس از اتمام پرداخت، صفحه بالا دوباره به صورت خودکار باز می گردد. پس از بازگشت، گزینه شروع احراز هویت غیرحضوری را انتخاب نمایید تا صفحه مربوط به یوآیدی باز شود. در این مرحله گزینه شروع فرآیند احراز هویت را انتخاب نمایید.

بعد از این تاریخ همه افراد می‌توانند ابلاغ‌های قضایی خود را بدون کوچکترین مشکلی دریافت کنند. برای انجام این پیگیری‌ها ابتدا لازم است از طریق سامانه ثنا ثبت نام کنید و رمز ورود خود را دریافت نمایید. در سال ۱۳۹۵، قوه فضاییه، از سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی ثنا، به منظور ابلاغ آنلاین اوراق قضایی، ثبت اظهارنامه‌ها و دادخواست‌ها بهره‌برداری کرد. ولی با غیرحضوری شدن ارسال ابلاغیه ها به افراد و ثبت‌نام در سامانه ثنا که اطلاع رسانی آن نیز از طریق پیامک صورت می‌گیرد،چنین مشکلاتی رفع شده است. اما افراد زیادی وجود دارند که علاقه‌مند هستند تا با ثبت نام سامانه ثنا آشنایی پیدا کنند تا بتوانند از خدمات مختلف قضایی که توسط این سامانه ارائه می‌شود استفاده نمایند.

در ثبت نام، اطلاعات هویتی در ثنا در سال‌های گذشته نیاز بود. اما امسال، نیازی نیست تا آدرس محل سکونت، شماره تماس و محل کار خود را درج کنید. افرادی که در خارج از ایران هستند، نمی‌توانند به سایت ثنا دسترسی داشته باشند. به همین خاطر بهتر است تا از نسخه اپلیکیشنی عدالت همراه استفاده کنند.

ثبت تغییرات شرکت۷_ در مرحله بعد باید تحصیلات و شغل خود را وارد کنید و سپس باید ثبت اطلاعات اولیه را انتخاب کنید. در این صفحه یک کد برای احراز شماره موبایل شما پیامک می‌شود که آن را وارد می‌کنید و سپس در نمایشگر یک پیام دریافت می‌کنید که ثبت نام شما با موفقیت انجام شده است. ولی این مبنی بر تکمیل ثبت نام شما نیست و باید احراز هویت را انجام دهید. در این مرحله از مراحل ثبت نام ثنا، اطلاعات مربوط به کد ملی، تاریخ تولد، شماره سریال شناسنامه و کد امنیتی را در کادرهای مشخص شده در تصویر، وارد کرده و دکمه ادامه را بزنید. جهت اخذ امضا و احراز هویت، با به همراه داشتن کارت ملی و شماره موبایلی که هنگام ثبت نام وارد کرده بودید، به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید. در این مرحله از ثبت نام سامانه ثنا، توافق نامه‌ دریافت حساب کاربری برایتان نمایش داده می‌شود.

پست شد در : misc