لیست اسامی خاص برای برند

هر چند امروزه سیستم‌های زیادی برای پیشنهاد دادن اسم برند به‌طور خودکار مثل Shopify’s Business Name Generator به وجود آمدند؛ اما این ابزارها صرفاً می‌توانند برای جلسات طوفان فکری مناسب باشند و از طرفی ممکن است ترجمه آن‌ها به فارسی خیلی جذاب نباشد. پس از مطالعه این مقاله در صورت وجود هرگونه ابهام و یا برای پرسیدن سوال در مورد انتخاب اسم شرکت می توانید با کارشناسان ثبت آراز در ارتباط باشید تا شما سروران گرامی را راهنمایی کنند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. انتخاب اسم برند و همچنین برند سازی نیاز به مشاوره دارد ثبت شرکت . انتخاب نام زیبا برای شرکت و برند یکی از پیش نیازهای مهم و اساسی جهت به ثبت رساندن شرکتها و یا برند می باشد.بسیاری از متقاضیان در مرحله ی انتخاب اسم به موانعی برمیخورند و نمی توانند شرکتشان را با موفقیت در حوزه ی ثبتی محل فعالیت خود به ثبت برسانند. همچنین در حوزه ثبت برند نیز چنین مشکلی دارند.انتخاب اسم تجاری چه برای نام شرکت و یا نام برند می بایست از یک سری قوانین مشخص تبعیت نماید. سلام خسته نباشید.ببخشید امکان داره به من کمک کنید برای برند محصولات چرم چه نامی انتخاب کنم که تک و خاص باشه.ممنون میشم کمکم کنید.

در هنگام انتخاب نام شرکت، حتما باید از “اسم خاص” استفاده شود. اسم خاص، اسمی است که تنها به یک فرد یا شی اشاره دارد و همه را شامل نمی‌شود. لطفا شماره تماس خود را مرقوم بفرمایید یا با شماره های شرکت تماس حاصل نمایید تا راهنمایی کامل دریافت کنید. با تغییراتی که در روند ثبت شرکت ها انجام شده است، شما می بایست نام های مدنظر خود را ثبت برند در هنگام مراحل ثبت اعلام نمایید. استفاده از ترجمه فارسی کلمه به کلمه اسم شرکت­های خارجی برای شعبه آن­ها در ایران امکانپذیر است. اشخاص حقوقی که ثبت نام پیشنهادی آن ها مستلزم اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح است باید پیش از ارایه تقاضای ثبت تاسیس به مرجع ثبت شرکت ها،به طریق مقتضی نسبت به اخذ مجوز اقدام و به ضمیمه مدارک تسلیم نمایند.

این را در نظر داشته باشید انتخاب نام مناسب نقش به سزا و ویژه ای در آینده کاری و حرفه شما خواهد داشت. پس نام لوکس را هم اکنون از طریق بخش چت انلاین همین صفحه دریافت کنید. قبل از ارائه نام انتخابی در سایت اداره ثبت شرکت ها باید از ثبت قبلی این نام در اداره اطمینان حاصل کرده که امور ثبتی شما دچار مشکل نشود که مجبور به پرداخت هزینه های حقوقی بیشتر نگردد.

اسم شرکت

این روزها به علت زیاد شدن شرکت های حاضر در دنیا کسب و کار، انتخاب اسم مناسب برای شرکت سخت تر از روزهای قبل شده است. البته که با درنظر گرفتن قوانین کشور و البته کمی خلاقیت انتخاب آگاهانه ای را خواهید داشت. حالا سعی کنید بر اساس این مجموعه از کلمات و توصیفات اسم مناسبی پیشنهاد دهید. البته برای طوفان فکری روش‌های دیگری هم وجود دارد، مثلاً شما می‌توانید انتخاب اسم برند را‌ از روی چند دسته‌بندی‌های انجام دهید. انتخاباسم برند زیبا، واقعا می تواند یک مشکل باشد، آن هم زمانی که شما بدون هیچ شناختی برای پیداکردن آن اقدام می کنید.

اسامی خاص برای شرکت

۱- اسامی شرکت‌های دیگر را چک کرده و ایده‌های خود را با آن‌ها مقایسه کنید. برای مثال به جای استفاده از کلماتی مانند سیستم از سامانه یا به جای استفاده از تکنولوژی از فناوری استفاده کنید. این اسامی باید در لغتنامه دهخدا و یا در فرهنگ معین وجود داشته باشند.

چرا که بعضی ازآنها واقعا بکر و عالی و پتانسیل بالایی برای برند کردن دارن؛ امیدوارم که بتوانیم کمکی در این راه به شما کرده باشیم و در کمک برای انتخاب اسم مغازه به شما خوش قول باشم.. البته شما چون به دنبال یک کسب‌وکار آنلاین هستید اگر به عنوان یک شخصیت حقوقی به دنبال گرفتن نماد الکترونیکی باشید حتما باید یک شرکت ثبت شده باشید. من کارشناس طراحی و چاپ پارچه هستم و قصد دارم در اینستا و..

نمونه اسم شرکت قابل ثبت

اگر بخواهید از کلماتی همچون بنیاد، بهزیستی، بهداشت، قرض الحسنه و … در نام شرکت استفاده نمایید باید مجوز استفاده از این کلمات را کسب نمایید. اگر به درستی نام برند خود را انتخاب نمایید ، مشتریان را به صورت انحصاری مختص به محصول خود خواهید کرد . چنانچه اگر قصد دارید تجارتی پر رونق را شروع کنید با در نظر گرفتن شرایط و قوانین کشور ، برند خود را به ثبت برسانید و پس از ثبت از حقوق متعدد برند بهره مند خواهید شد . میتوان گفت بهترینوکلای شهر کرج در مجموعه ی شما قرار دارند.

  • اسم انتخابی باید حداقل از 3 بخش تشکیل شده باشد و با موضوع و حوزه فعالیت شرکت همخوانی داشته و مرتبط باشد، علاوه بر آن اسم مورد نظر باید معنا و مفهوم داشته و خوش آهنگ باشد.
  • یک اسم خلاقانه می تواند شامل نوع و جنس عرضه محصولات توسط دارنده برند باشد که بتواند با بازی با کلمات و عبارات خود را در ذهن مشتریان هک کرده و تا سال ها باعث شناخت آن حرفه گردد.
  • اگر از مشتریان ثبتاد هستید انتخاب اسم برند بصورت رایگان برای شما انجام خواهد شد.
  • در کتابخانه‌ی اسامی برندها، می‌توان به آسانی نام شرکت جدید خود را یافت، اما این اسامی برای یک برند خاص مناسب نیستند.
  • در صورت استفاده از اعداد در اسم برند باید ان را با حروف قید کرده و به اداره ثبت ارائه دهید.

مانند اسامی انسان‌ها، اسامی حیوانات، اسامی اماکن، اسامی مربوط به اشیا مانند صدف یا قلم. از اسامی اعداد هم می‌توان استفاده کرد اما باید با حروف نوشته شوند مانند صد. (هر چه تعداد اسم‌های خاص در نام شرکت بیشتر باشد احتمال ثبت آن بیشتر است). تماس بگیرید و انتخاب نمونه اسم برای شرکت به روش کاملا کارشناسی شده انتخاب میگردد. برای اینکه بتوانید اسم فوق العاده برای ثبت شرکت داشته باشید، نمونه ای از اسمهای فوق العاده برای شرکت در انتهای مقاله قید نموده ایم تا بتوانید با انتخاب نام شیک برای شرکت آشنایی کامل پیدا نمایید.

خصوصیات یک نام تجاری

برخی از برندهای شهری و کشوری از نام مناطق شهری برای برند خود استفاده کرده اند مانند نام آپادانا، شهرآرا،اکباتان و… که واقعا برخی نام ها بسیار زیبا هستند و برای کسب وکارهای مختلف میتوان از آنها استفاده کرد. مخصوصا وقتی یک برند موفق می‌شود افراد بسیاری شروع به کلون سازی از اسم و رسم آن می‌کنند پس ریسک این موضوع را هم بهتره درنظر بگیری. چون اگر برندتان را ثبت نکرده باشید از نظر قانونی هیچ حقی نسبت به آن اسم ندارید. خوشحالم که مقاله مورد توجه‌تون قرار گرفته، امیدوارم توی کارتون ازش استفاده کنید. چیزی بنظر شما میرسه ک بتونه در ایران و حتی جهانی گل کنه…. و اینکه من خیلی حساس نیستم، چند تا طراح سایت و سئو کار فرصت طلب تا دیدن بازار خرید و فروش دامنه داغه نزاشتن یکیش به بقیه برسه میشینی چند روز فکر میکنی به نتیجه میرسی میزنی میبینی دامنه بستس.

در صورت استفاده از اعداد در اسم برند باید ان را با حروف قید کرده و به اداره ثبت ارائه دهید. پرونده شرکت هایی که به تازگی تاسیس شده اند صادر شده و در قسمت بایگانی وارد دفاتر کل می شود و در مرحله نهایی به قسمت تعیین نام آورده می شود. در این بخش در برابر هر نام شرکت ثبت تغییرات شرکت در دفاتر موجود، شماره ثبت و تاریخ روز و ماه تاسیس شرکت که به صورت خالی مانده بود کامل می شود و در پرونده مورد نظر در قسمت ردیف خود ضبط می شود. تعیین نام شرکت ها و موسسات غیر تجاری خارجی که در کشور های خارجی سابقه ثبت دارند و شعباتی از آن ها در ایران تاسیس می شود.