صفر تا صد ثبت شرکت سهامی خاص* گام به گام ثبت شرکت سهامی ثبت آلامتو

شرکت سهامی خاص شرکتی است که سرمایه آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام محدود به مبلغ سهام آنها است. تعداد سهام تضمینی که مدیران در هنگام تاسیس شرکت سهامی خاص باید به صندوق شرکت بسپارند. همچنین در صورت پیش‌بینی امکان صدور اوراق قرضه، ذکر شرایط و ترتیب آن. در شرکت سهامی خاص 35% سرمایه واریز می شود امادر محدود نیازی به واریز سرمایه نیست. هر آنچه که باعث آگاهی شماست در سایت موسسه ی حقوقی ثبت فردا موجود است و در صورت نیاز می توانید ازهمکاران مجرب ما در تمام زمینه های حقوقی ثبت شرکت ها مشاوره رایگان بگیرید. پس از ثبت شرکت باید اقدام به پرداخت هزینه و دریافت روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار کنید، هر سال اقدام به پلمپ دفاتر نمایید، کد اقتصادی دریافت کنید و همچنین هر سال اقدام به تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی نمایید.

  • در واقع شرکتی که به واسطه اسم مخصوصی که دارد در امور تجارتی فعالیت دارد و معمولاً بین دو یا چند نفر تشکیل می شود.
  • کپی برابر اصل گذرنامه و مدرک اقامت، ویژه شریک های خارجی.
  • در ابتدا ضمن معرفی کوتاه شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص به ذکر اهم شباهت‌ها و تفاوت‌های این دو نوع شرکت خواهیم پرداخت.
  • هزینه ثبت یک شرکت سهامی خاص در تهران و دیگر نقاط کشور در سال 1400 نیز مانند سال ninety nine از دو قسمت تشکیل شده است اول هزینه های واریزی شما به اداره ثبت شرکت ها همزمان با طی مراحل کار و دوم هزینه وکالت موسسه حقوقی ثبت ونک و یا وکلای ثبتی شما می باشد .
  • مجمع عمومی عادی یا سالانه مجمعی است که با حضور دارندگان سهام شرکت ، حداقل سالی یک بار در موقعی که در اساسنامه پیش بینی شده است تشکیل می شود.

با یک بار استفاده از خدمات ما، شما هم جزء مشتریان دائمی ما خواهید شد. اگر به دنبال خدمات با کیفیت و پشتیبانی و مشاوره با کیفیت در زمینه‌ی خدمات ثبت شرکت‌ها و برند و موسسات هستید، ثبت افرا در خدمت شماست. تهیه و تنظیم اساسنامه ای که بایستی به امضاء کلیه سهامداران رسیده باشد. شما میتوانید برای امور ثبت طرح صنعتی به این صفحه مراجعه فرمایید. شما جهت امور دعاوی صنعتی و تجاری میتوانید به این صفحه مراجعه فرمائید.

شرکت سهامی به چه شرکتی گفته می شود:

بازرس اصلی و یاعلی البدل نمی توانند در معاملاتی که باشرکت یا به حساب شرکت انجام می گیرد بطور مستقیم یا غیر مستقیم ذی نفع شوند. 16ـ تنظیم صورت دارایی و دیون شرکت پس از انقضای سال مالی ثبت شرکت در تهران و همچنین ترازنامه و حساب عملکرد و حساب سود و زیان شرکت طبق ماده 232 لایحه قانونی اصلاح قسمتی ازقانون تجارت. در ادامه به موضوع مهم ثبت تغییر‌ات شر‌کت سهامی خاص اشاره خواهیم کرد.

مدت تصدی هیات مدیره در شرکت سهامی خاص

1- ارائه 5 نام پیشنهادی برای ثبت شرکت که حد اقل از four سیلاب تشکیل شده باشد از مهمترین مراحل ایتدایی ثبت شرکت سهامی خاص می باشد. نام های پیشنهادی بهتر است از یک یا چند اسم خاص تشکیل شده باشد و در آن استفاده از کلمه ایران مجاز نیست. ثانیا در آن نباید از کلمات خارجی و بی محتوا و بی معنی استفاده شده باشد و در نهایتنام شرکت نباید تکراری و مشابه نام دیگر شرکت های ثبت شده باشد . پس از اعلام 5 نام پیشنهادی از سوی شما کارشناسان ثبت شرکت با ترتیب اولویت نام های پیشنهادی شما را بررسی نموده و اولین نام که قابل ثبت باشد برای مدت 90 روز به نام شما رزرو میگردد. در این میان شما فرصت دارید با تکمیل بقیه مداراک و اسناد لازمه فرآیند ثبت شرکت خود را به پایان رسانید. انتشار آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی و چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار آخرین گام ثبت شرکت سهامی خاص در کشور است.

طریقه ی محاسبه ی حق الدرج در اداره ثبت شرکتها بستگی به تعداد خطوط موجود در آگهی تاسیس شرکت دارد و هر چقدر موضوع شرکت بیشتر و تعداد اعضاء بیشتر باشد هزینه حق الدرج افزایش می یابد . اعتبار بیشتر برای شرکت های سهامی خاص نیز به واسطه شرکت های مناقصه گذار بررسی می شود. دقت شود که به طور کلی موقعیت ثبت شرکت پیمانکاری به اینصورت است که می بایست حداقل سه نفر عضو و دو نفر بازرس وجود دارد و دقت شود که دو نفر بازرس نباید از اعضا انتخاب شوند.