شرایط ثبت شرکت سهامی خاص

مهم‌ترین بندی که در اساس‌نامه شرکت‌های سهامی خاص وجود دارد، شرایط انحلال شرکت است. پس از ارائه اطلاعات و مدارک اولیه، کارشناسان ثبتی ما در اسرع وقت، کلیه اقدامات قانونی و اداری لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص شما را به انجام می­رسانند. شرکت سهامی خاص شرکتی است که در آن سرمایه تبدیل به سهام می‌شود و هر فرد به اندازه سرمایه خود دارای مسئولیت است. برای تاسیس یک شرکت سهامی خاص حضور حداقل سه سهامدار و دو بازرس ضرورت دارد و در این شرکت‌ها سهامداران و بازرسان نباید نسبت فامیلی داشته باشند. به این دلیل به آن شرکت سهامی گفته می شود که سرمایه آن تبدیل به سهام می گردد.

ثبت شرکت سهامی خاص

این مبلغ بلوکه می شود و پس از ثبت شرکت می توانید آن را برداشت کنید. به شرکتی، سهامی خاص گفته می شود که توسط حداقل ۳ نفر تشکیل شده و ثبت شرکت سهامداران آن لزوما خاص هستند. در این نوع شرکت، یک نفر مدیر عامل و مابقی اعضای هیئت مدیره بوده که لازم نیست حتما سهامدار شرکت باشند.

تفاوت تشریفات تشکیل شرکت سهامی خاص و شرکت سهامی عام

خلاصه مفاد اساسنامه باید ظرف مدت یکماه در روزنامه رسمی کشور و در یک روزنامه کثیرالانتشار درج و منتشر شود.لذا درج در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران آخرین اقدام جهت ثبت شرکت می باشد. مهدی نائینی وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلای مرکز و کارشناس ارشد حقوق خصوصی. تجربه چند ساله و شرکت در پرونده های متفاوت حقوقی و کیفری و ثبتی به ما آموخته که در مسیر احقاق حقوق موکل همه تلاش خود را به کار گرفته و تا آخرین نفس در راستای برقراری عدالت مبارزه کنیم. بعد از آن لازم است ک آگهی ثبت شرکت خود را در روزنامه های کثیر الانتشار به اطلاع برسانید. با ورود به صفحه جدید پس از ثبت تمامی موارد خواسته شده باید منتظر تایید اطلاعات از سوی اداره ثبت شرکت‌ها باشید تا اگر نقصی در آنها باشد به شما اطلاع داده شود.

كه بازرسان مكلف هستند با رعايت تشريفات مقرره مجمع مورد تقاضا را حداكثر تا ١٠ روز دعوت كنند. در صورت امتناع بازرسان، درخواست كنندگان ميتوانند به طور مستقيم نسبت به دعوت مجمع اقدام بكنند. مشروط بر اينكه كليه تشريفات راجع به دعوت مجمع را رعايت كرده باشند. در سامانه ثبت شرکت اگهي دعوت به عدم اجابت درخواست خود توسط هيأت مديره ر بازرسان تصريح كنند. مراجعه و هزینه ی آگهی را از طریق همین سامانه به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. در واقع درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه ی رسمی جمهوری اسلامی ایران، آخرین گام جهت ثبت شرکت تلقی می شود.

ثبت شرکت طراحی گرافیک

هر کدام از اعضا به ثبتینو سهم خودشان، مسئول هم هستند. تا سه برابر سرمایه شرکت ولی در شرکت های سهامی خاص، با داشتن پشتوانه مالی مناسب،میتوان تا 10 برابر سرمایه شرکت صمانت نامه بانکی دریافت کرد. هنگام تشکیل چنین شرکتی باید همه سرمایه آن در هنگام تأسیس توسط مؤسسان تأمین و بخشی از سرمایه در بانک سپرده‌گذاری شده باشد. با توجه به میزان زمان لازم بهتر است از شرکت های خدماتی برای ثبت شرکت استفاده کنید.

  • اگر مدیران شرکت تا شش ماه از تاریخ تشکیل شرکت آن را به ثبت نرسانند، شرکت را باید منحل شده تلقی کرد و سهامداران محق خواهند بود مطابق مقررات ماده ۱۹ لایحه قانونی ۱۳۴۷ وجوه پرداختی را دریافت کنند.
  • با سلام چون این افرادی که فرمودید نام خانوادگی متفاوتی دارند سامانه و اداره ثبت از شما قبول خواهد کرد.
  • تمامی موارد ذکر شده باید مورد تایید همه سهام داران باشد که این امر با امضا کردن آیین نامه توسط سهام داران میسر می شود.
  • گواهی بانک به اداره ثبت شرکتها تحویل می گردد و پس از بررسی در صورت عدم وجود ایراد در مدارک تأیید می گردد.

misc