شرایط ثبت شرکت در امارات دبی

فرآیند راه‌اندازی آسان تجارت هنگامی‌که نوبت به تنظیم روند کار می‌رسد، سرزمین اصلی دبی راهی آسان برای شروع و تکمیل روند ارائه خدمات می‌دهد. نماینده خدمات محلی به عنوان نماینده در معاملات اداری با ادارات دولتی عمل می‌کند. نماینده خدمات محلی سهمی در مشاغل ندارد و در عوض هزینه ثبت شرکت سالانه خدمات آن‌ها پرداخت می‌شود. ما در کنار شما خواهیم بود تا با شرایط زندگی و کار در کشورهای مختلف آشنا شوید. ما در کنار شما خواهیم بود تا با شرایط زندگی و مهاجرت در کشورهای مختلف آشنا شوید. ما در کنار شما خواهیم بود تا با شرایط زندگی و تحصیل در کشورهای مختلف آشنا شوید.

برای مهاجران خارجی 51% سهم باید متعلق به یک شهروند اماراتی باشد. علاوه بر این یک شرکت LLC با بیش از هفت شریک باید یک هیئت مدیره با حداقل سه سهامدار را تعیین کند. تمامی افراد حقیقی و حقوقی، چه ایرانی و چه خارجی می­توانند به‌راحتی ثبت شرکت انجام دهند، بدون هیچ محدودیتی. تنها محدودیت شامل افرادی که قصد ثبت شرکت دارند، باید سن قانونی و دارای حداقل ۱۸ سال باشند که زیر این سن در شرکت سهامی خاص فقط می‌تواند سهام‌دار باشد.

  • هزینه های ثبت شرکت در امارات بسته به نوع ساختار شرکت، محل کار، تعداد کارمندان و موارد دیگر متفاوت است.
  • مراحل اولیه دریافت ویزا معمولاً با توجه به شرایطی که دارید و جمع آوری مدارک ممکن است حدود یک ماه به طول انجامد.
  • مناطق آزاد در دبی یکی از بهترین بسته های تشکیل شرکت را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد.
  • زندگی و کار در امارات متحده عربی به علت شرایط رو به رشد اقتصادی این کشور بسیار جذاب و ترغیب کننده است.
  • با توجه به این که چه شرکتی را می خواهید در دوبی یا امارات ثبت کنید، باید هزینه های متفاوتی را بپردازید.

هزینه تأیید اولیه تقریبا a hundred and twenty درهم است و فقط یکبار پرداخت خواهید کرد. هزینه های ثبت شرکت در امارات بسته به نوع ساختار شرکت، محل کار، تعداد کارمندان و موارد دیگر متفاوت است. برای مثال ثبت شرکت در مناطق آزاد بسیار کمتر از دیگر ساختارهای شرکتی است. همینطور اگر شما ترجیح می‌دهید که از فضای کار مشترک به جای دفترکار استفاده کنید، به طبع هزینه‌های تاسیس کمتر خواهد بود. ثبت شرکت در امارات متحده عربی به دلیل موقعیت مکانی فوق العاده آن، امکان دسترسی به کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و همچنین بازارهای آفریقا، اروپا و آسیا را فراهم می‌کند.

برای انجام تمامی مراحل مربوط به ثبت شرکت در دبی نیاز به تحقیقات کافی و دسترسی به منابع معتبری است که شخص با اطمینان خاطر اقدام به سرمایه گذاری کند. با توجه به اینکه سپردن امور به خصوص قانونی و حقوقی به دست افراد توانا که صلاحیت انجام امور ثبتی، قانونی و حقوقی را دارند نتیجه کار را به مراتب بهتر خواهد کرد. شرکت فکر برتر این افتخار را دارد که شما را در کلیه زمینه های مربوط به مشاوره و ثبت شرکت همراهی کند. اقتصاد باثبات کشور و امکان تجارت آزاد بین‌المللی مهم‌ترین دلایل ثبت شرکت در دبی هستند. برای ثبت شرکت در دبی هزینه‌های دیگری نیز لازم است که از این هزینه برای ارسال مدارک مورد نیاز و ترتیب بازرسی و غیره استفاده می‌شود. یکی دیگر از مراحل قانونی که حتما باید طی شود، ثبت شرکت با مهاجرت و وزارت کار است.

کلیه حق و حقوق این پایگاه اینترنتی متعلق به انجمن ثبتا میباشد

با ثبت شرکت در امارات می­توانید از انواع وام­ها و تسهیلات بانکی با سود کم و بلندمدت بهره‌مند شوید. خرید ملک بدون نیاز به پاسپورت یا ویزا تحت عنوان شرکت بین المللی و معافیت از پرداخت هزینه انتقال. این وضعیت در موقعیت استراتژیک برای دسترسی آسان به بازارهای آفریقا، آسیا و خاورمیانه قرار دارد. در دبی بیش از ۲۰ منطقه آزاد وجود دارد که به طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های اقتصادی اعم از دبی مدیا سیتی، شهر بهداشت دبی، شهر دریایی دبی، منطقه برون سپاری دبی و غیره اختصاص داده شده است. سامانه ثبت شرکت میزان زیر مجموعه هدلینگ مشاوره کسب و کار با نام موسسه خدمات اداری کـــاج می باشد.

سلام مریم عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده گوتوتی‌آر، دوست عزیز میتونید برای اینکار از صرافی‌ها یا بازارهای مالی معتبر در این کشور استفاده کنید. سلام رضای عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده گوتوتی‌آر، خیر دوست عزیز این امکان وجود ندارد. سلام ایا میتونم ی شرکت تامین نیروی خدماتی در دبی داشته باشم . هزینه‌های دفتر مجازی تقریباً از ۲۰۰ یورو در ماه شروع می‌شود، بر اساس ساختمان اداری که در آن مستقر می‌شود.

اما هزینه‌های متوسط آن 1800 درهم برآورد شده است که فقط یکبار پرداخت خواهید کرد. دریافت اعتبارات دولتی مانند وامهای بانکی و مجوزهای مورد نیاز. سلام علی عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده گوتوتی‌آر، دوست عزیز سوال خودتون رو در صفحات ساپورت روی پلتفرم اینستاگرام با کارشناسان موسسه در میان بگذارید. سلام رضای عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده گوتوتی‌آر، دوست عزیز برای دریافت مشاوره تخصصی و پاسخ به پرسشتون می‌توانید سوالات خودتون رو از طریق صفحات ساپورت موسسه روی اپلیکیشن اینستاگرام با کارشناسان ما مطرح کنید. سلام هادی عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده گوتوتی‌آر، بله دوست عزیز تمامی مراحل مستلزم پرداخت هزینه است.

کشور امارات در دو سال اخیر و بخصوص از زمان شیوع کرونا از پزشکان، نخبگان و وسرمایه گذاران استقبال کرده و معمولا طرح های تشویقی و حمایتی متعددی را برای آنها در نظر می گیرد. از اینرو توسعه کسب و کار و حمایت کشور امارات از این مهم، یکی از مهمترین مزایای ثبت شرکت در این کشور به حساب می آید. پس از طی کردن مراحل قانونی و اخذ مجوزات، ویزای شما به ویزای سرمایه گذاری Investor یا ویزای پارتنر Partner تغییر می‌یابد. هزینه ثبت شرکت در دبی و سایر مناطق امارات با توجه به معیارها و فاکتورهای مختلف متفاوت است.

ثبت شرکت در امارات

سعید عزیز سلام، زمینه فعالیت در ثبت شرکت باید مشخص باشه ، جهت بررسی فرم ارزیابی و هماهنگی تایم مشاوره رایگان میتوانید از طریق لینک زیر فرم ارزیابی را تکمیل کنید، کارشناسان پس از بررسی فرم ارزیابی با شما تماس میگیرند. دوست عزیز سلام، بله میتوانید از طریق ثبت برند تجاری ثبت شرکت اقدام کنید، جهت بررسی فرم ارزیابی و هماهنگی تایم مشاوره رایگان میتوانید از طریق لینک زیر فرم ارزیابی را تکمیل کنید، کارشناسان پس از بررسی فرم ارزیابی با شما تماس میگیرند. در این روش می‌توانید در مناطق اصلی و تجاری امارات ثبت شرکت کنید.

شهر دبی در امارات با در آمد ناشی از نفت و گاز سرمایه گذاری نموده و به یک شهر توریستی و تجاری تبدیل شده است. از جاذبه های این شهر جزایر مصنوعی، بازار طلا، اماکن تفریحی، اماکن تاریخی را می توان نام برد. امارات یکی از نزدیکترین کشور همسایه به ایران است و همانطور که ذکر شد امارات پیشرفت عظیمی در صنعت تجارت بین الملل داشته است. کشور امارات در سال‌های اخیر به دلیل شرایط اقتصادی و زندگی به یکی‌ از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرت برای ایرانیان تبدیل شده است. امروزه افراد زیادی خواهان زندگی در امارات و مهاجرت به امارات هستند به خصوص شهر دبی.

در سال‌های اخیر مناطق آزاد در امارات گسترش یافته است و نزدیک به forty منطقه آزاد در این کشور فعالیت می‌کنند. مناطق آزاد در امارات مناطق ویژه اقتصادی هستند که به کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی از خارج از کشور اجازه می‌دهند تا بدون حمایت اسپانسر محلی یا همان شریک اماراتی شرکت خود را ثبت کنند. شرکت‌هایی که فقط 1 سهامدار دارند می‌توانند به عنوان ثبت نام کنند.

ثبت شرکت در کشور امارات

طبق ماده ۱۴۱ قانون، شرکت مختلط غیر سهامی برای امور تجاری از یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود تشکیل شده است. تجارت آزاد در بازار محلی امارات و همچنین تمام مناطق کشورهای شورای همکاری خلیج‌فارس و جهان. طیف گسترده­ای از فعالیت­های تجاری را می­توان از فهرست DED برای راه‌اندازی شرکت با مسئولیت محدود انتخاب کرد.

همه اینها باید همراه با هزینه‌های لازم دولتی به اداره توسعه اقتصادی ارائه شود. همینطور توجه کنید که شرکت‌های مستقر در مناطق آزاد با قوانین تغییرات شرکت مناطق آزاد مربوطه اداره می‌شوند. بنابراین ، اسناد و مدارک مورد نیاز به منطقه آزادی که شرکت خود را در آن ثبت می‌کنید، بستگی دارد.