سایت سازمان ثبت اسناد و املاک,www Ssaair,ثبت شرکتها

اکنون، یک رمز پویا به شماره همراهی که در هنگام ثبت نام وارد نموده اید، ارسال شده که باید این رمز را در کادر مشخص شده، وارد کرده و دکمه ورود به درگاه را کلیک نمایید. اما، اگر قبلا، برای ثبت نام در سایت ثبت من،اقدام نکرده اید، بر روی عبارت ثبت نام در پایین صفحه، کلیک نمایید. آدرس سایت اداره ثبت اسناد و املاک کشور می باشد که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

ssaa ثبت

روند کاری ثبت علامت تجاری خود را نیز می توانید با ارجاع به همین سامانه اینترنتی، بخش ثبت درخواست ها پیگیری نمایید. در قسمت مرکز مالکیت معنوی سایت اداره ثبت اسناد و املاک، کلیه امکانات مربوط به ثبت مالکیت های فکری و استعلام های مربوط به آن برای کاربران این حوزه فراهم شده. در ادامه به توضیح امکانات این بخش از سایت سازمان ثبت اسناد و املاک می پردازیم.

از آنجا که سایت ثبت من، طیف وسیعی از خدمات سازمان اسناد و املاک کشور به کاربان خود ارائه می نماید، در این مقاله، به معرفی سایت ثبت من my.ssaa.ir پردخته، پس از توضیح نحوه ثبت نام در این سامانه ، در مورد امکانات سایت ثبت من صحبت خواهیم کرد. اما با توجه به پراکنده بودن این سامانه ها و سردر گم شدن کاربران در میان این سامانه ثبت برند ها، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در تیرماه 1400 اقدام به راه اندازی درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نمود که با عنوان سایت ثبت من شناخته گردیده و نشانی آن my.ssaa.ir می باشد. در بخش جستجو در بانک اختراعات می توان به اختراعات مختلف ثبت شده در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دسترسی داشت.

مراحل ثبت برند

اگر رمز تصدیق و شماره سند رو داشته باشید، از این سامانه میتونید استعلام بگیرید. با داشتن کپی از اسناد مالکیت مادر ، به یکی از دفاتراسنادمراجعه فرمایید . سلام من سال ninety three به عنوان مدیر عامل وارد شرکت جهان بنای کیهان شدم به عنوان امتیاز آور شرکت .بعد از گذشت 6سال هنوز اسم من به عنوان مدیر عامل داخل آن شرکت میباشد در صورتی که با این شرکت 2ساله قرارداد داشتم.

داوطلبان می‌ توانند از طریق سایت آزمون سردفتری، نتایج اولیه آزمون خود را رویت کرده و در صورتی که نمره‌ای ایده آل دریافت کرده باشند، می توانند خود را برای شرکت در مصاحبه های حضوری و در واقع آزمون نهایی آماده کنند. نتایج اولیه این آزمون بزرگ در سایت اعلام نتایج آزمون سردفتری به آدرس iripo.ssaa.ir به مدت زمان 20 روز پس از برگزاری این آزمون در دسترس خواهد بود. متقاضیان ثبت شرکت در تهران شرکت در طرح برون سپاری نباید دارای سوءپیشینه کیفری مؤثر باشند و قبل از طی دوره آموزشی، باید گواهی مربوط به عدم سوء پیشینه را اخذ و ارائه کنند. حق امضاء اعضاء هیئت مدیره ، تکمیل مواد اساسنامه ، انتخاب روزنامه کثیر برای درج آگهی های شرکت از دیگر مواردی است که باید با دقت تمام در سامانه تکمیل شود تا بعدا مجبور به صرف هزینه مجدد برای ثبت تغییرات شرکت تان نباشید .

پس از گذشت تمامی مراحل، نتایج نهایی از طریق سامانه اعلام نتایج یعنی همان سایت ثبت نام آزمون سر دفتری و یا از طریق پیامک یا تماس تلفنی اعلام می‌ شود. پس از اعلام زمان دقیق، داوطلبان می‌ توانند با ورود به سایت دریافت کارت آزمون سردفتری 1400 برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند. در صورتی که مجری اصلی برگزار کننده این آزمون در سال جاری مانند دوره قبل مرکز آزمون جهاد دانشگاهی باشد، داوطلبان می‌توانند با ورود به سامانه آنلاین این مرکز یعنی hrtc.ir کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. آزمون سردفتری از جمله امتحاناتی است که برای فارغ التحصیلان رشته های حقوقی برگزار می شود.

چنانچه کارشناس اداره ثبت اختراع ادعاهای مطرح شده را خلاف اصل وحت اختراع تشخیص دهد، آنها را بررسی نکرده و از متقاضی میخواهد که ادعاهای اضافه خود را حذف و یا در اظهارنامه دیگری تقاضا کند. شرط جدید بودن اختراع به این معنا است که نوآوری ادعا شده قبلا به هیچ شکل افشاء عمومی نشده باشد. به معنای دقیق تر یعنی قبل از تاریخ اظهارنامه اختراع به هیچ شکل دیگر مانند مقاله، نمایشگاه، تولید انبوه و … برای عموم فاش نشده باشد. دقت کنید که تفاوتی ندارد که افشا انجام شده توسط خود مخترع انجام شده باشد یا شخص دیگر. با توجه به مطالب بالا دانشجویان و پژوهشگران نیز باید توجه داشته باشند که چنانچه تحقیق انجام گرفته منتج به محصول جدید می گردد، قبل اقدام جهت چاپ در مقالات ابتدا باید در اداره ثبت اختراعات اظهارنامه گردد. دفاتر اسناد رسمی و پیشخوان های دولت باید کلیه وکالتنامه هایی که برای ثبت نام، تغییرنام و سایر خدمات ارائه میگردد، می بایست از سایت…

ثبت برند تجاری

سعی کنید تمرکز شما بر ارائه محصولات و خدمات حوزه مربوط به خود پراکنده نشود و در ابتدای کار بر قسمتی از حوزه متمرکز باشید تا بتوانید مناسب ترین شیوه ها را به مشتریان خود ارائه کنید. در خصوص این مورد شاید برندی مانند د-یجی-کا-لا به ذهن تان برسد، در حالی که این برند بزرگ در یک سال اول تنها بر روی یک الی دو محصول کار می کرد و به تدریج حوزه فعالیت خود را گسترش داد. ✔️ سایت اعلام نتایج آزمون سردفتری همان سایت ثبت نام به نشانی iripo.ssaa.ir بوده که در متن مقاله قرار داده شده است.

  • از جمله بخش هایی که در میز خدمت سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه می شود، بخش درخواست کد فراگیر است.
  • همچنین، در این بخش توضیحاتی مربوط به اظهارنامه اختراع و نحوه تکمیل آن به افراد داده شده اند که برای افراد بسیار مفید خواهند بود.
  • آن دسته از افرادی که قصد ثبت اظهارنامه طرح های صنعتی را دارند، می بایست که با نام کاربری و رمز عبور خودشان به سامانه ثبت اظهارنامه طرح های صنعتی مراجعه نمایند و سپس با وارد کردن اطلاعات ناحیه کاربری به این سامانه وارد شوند.
  • این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود.
  • شرایط برگزاری این آزمون مانند سایر آزمون‌ های سراسری نبوده و به عبارتی زمان برگزاری آن مرتب و در فواصل زمانی یکسان نیست.

متقاضیان فعالیت در طرح مذکور باید دارای گیرنده جی ان اس اس روور بوده و کاربر تائید شده در سامانه شمیم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باشند. متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع از متن کامل این دستورالعمل به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به آدرس مراجعه کنند. تصدیق اصالت سند، که همانند سامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی ، امکان استعلام اصالت سند رسمی را ازطریق شناسه سند و رمز تصدیق آن برای شما فراهم می کند. ۲چنانچه قبلا برای ثبت نام در سایت ثبت من اقدام نموده اید، کد ملی خود را در کادر اول وارد کرده و دکمه دریافت رمز را بزنید.

از دیگر بخش های پیشخوان سامانه ثبت من ، بخش اشخاص حقوقی، شکایات، نوبت دهی ، مکاتبات مکانیزه و نظرسنجی می باشد. در صورتی که به فرم های اجراییه اسناد رسمی نیاز دارید، می توانید از طریق بخش فرم های اجراییه اسناد رسمی اقدام به دریافت این فرم ها کنید. در این بخش امکان دریافت فرم های اجراییه چک، اجراییه مهریه، اجراییه قرارداد بانکی و … در صورتی که اقدام به ثبت درخواست در هر یک از زمینه های ثبت تاسیس، صورت جلسه تغییرات، اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی و … کرده اید و دارای کد پیگیری می باشید، می توانید از بخش پیگیری درخواست، درخواست خود را پیگیری نمایید.

سامانه رسا سلامت Portal Rasatpair سامانه رسا سلامت

در این قسمت به‌ صورت خلاصه تمامی گزینه ‌های بخش آزمون ‌های حقوقی را به شما معرفی می‌ کنیم. مسئول ثبت دفتر، تشکیل پرونده داده و در روی آن از لحاظ تکمیل امضا گواهی می نماید. در صورتی که سند مالکیت هم وجود داشته باشد، به مدیران شرکت تحویل می گردد و نسخه ی دیگر اظهارنامه و اساسنامه و شرکتنامه و پیش نویس آگهی را که تشکیل پرونده گردیده، جهت تحریر به اتاق تایپ ارسال می دارد.

تمامی آموزش ها و مطالب موجود در این وبسایت غیر از مواردی که در فروشگاه موجود است، کاملاً رایگان منتشر شده و کلیه حقوق برای وبسایت محضرچی محفوظ است و هرگونه انتشار مطالب پیگرد قانونی پیگیری ثبت تغییرات شرکت خواهد داشت. درنظر داشته باشید اسناد نمایش داده شده مربوط به سال ۱۳۹۲ و پس از آن می باشد. همچنین می توانید املاکی که در سازمان ثبت به نام شما ثبت شده است را با جزئیات مشاهده کنید.