سایت سازمان ثبت اسناد و املاک,www Ssaair,ثبت شرکتها

✔️ سایت ثبت نام آزمون سردفتری اسناد و املاک به نشانی iripo.ssaa.ir می باشد که لینک ورود به آن در متن مقاله قرار گرفته است. پس از اعلام زمان دقیق، داوطلبان می‌ توانند با ورود به سایت دریافت کارت آزمون سردفتری 1400 برای دریافت کارت ورود ثبت شرکت در تهران به جلسه خود اقدام کنند. در صورتی که مجری اصلی برگزار کننده این آزمون در سال جاری مانند دوره قبل مرکز آزمون جهاد دانشگاهی باشد، داوطلبان می‌توانند با ورود به سامانه آنلاین این مرکز یعنی hrtc.ir کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

پس از شرکت در آزمون کتبی سردفتری که به شکل تستی برگزار می‌ شود، نتایج حاصل از پاسخ دهی به این امتحان کتبی به عنوان نتیجه اولیه آزمون سردفتری مشخص شده و متعاقبا اعلام می‌ شود. زمان اعلام نتایج آزمون سردفتری معمولا حدود دو ماه بعد از برگزاری آزمون خواهد بود. تا ارائه مدارک لازم و در نهایت، انتشار آگهی ثبت تغییرات تاسیس در روزنامه رسمی را به شکل حضوری پیگیری می کردند. تصدیق اصالت گواهی نامه مالکیت معنوی که امکان استعلام اعتبار گواهی نامه مالکیت معنوی را با استفاده از شناسه یکتا و رمز تصدیق فراهم کرده است. من فقط یادمه یک وکالت نامه داشتم ، شماره سندی یا چیزی ندارم امکان داره فقط از طریق کد ملی پیدا کرد.

  • تغییرات، پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی تجاری و درخواست کد فراگیر برای کابران خود فراهم کرده است.
  • برای ثبت شرکت در سامانه irsherkat.ssaa.ir باید با تمامی قواعد و ضوابط مربوطه آشنایی داشته باشید تا بدون نقص اطلاعات خود را به ثبت برسانید .
  • از این جا به بعد شما همواره می توانید با ورود اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه، تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید.
  • در صفحه ی مربوط به شعب، در صورتی که شرکت یا موسسه نیاز به تاسیس شعبه داشته باشد اطلاعات آن را در این صفحه وارد نمایید و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید.

یکی دیگر از بخش هایی که در سامانه سازمان اسناد و املاک کشور ارائه شده است، بخش املاک در این سامانه است. در این قسمت، امکانات مختلفی به افراد ارائه می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. در صورتی که قصد دارید به صورت آنلاین اقدام به استعلام ملک کنید، می توانید با شناسه یکتای استعلام 18 رقمی خود اقدام به استعلام غیر حضوری ملک خود کنید. برای استعلام الکترونیکی ملک، کافیست به میز خدمت سامانه ثبت اسنادمراجعه نمایند و از طریق گزینه «استعلام الکترونیکی ملک» مراحل پیگیری خود را انجام دهید.

Ssaa Ir

به طور کلی اشخاص باید حساب ها ، صورت های ملی و … خود را به اداره امور مالیاتی ارائه دهند در غیر این صورت جرائمی برای آن ها به دنبال خواهد داشت . در گذشته کلیه خدمات مربوط به ثبت شرکت و … به صورت حضوری انجام می گرفت ، چنانچه همین امر سبب هدر رفتن هزینه و زمان بسیاری از متقاضیان می شد . سامانه مدیریت اطلاعات و مستند سازی املاک دولتی در واقع یک سامانه ای است که اقدام به اطلاع رسانی می کند و اطلاعات مورد نیاز املاک دولتی را در خود منتشر می کند. با استفاده از این سامانه شهروندان می توانند در محل کار ، منزل و یا هر جای دیگری که هستند ، به سهولت نوبت خود را در روز و اداره مورد نظرشان رزرو کنند و دیگر نگران صف های انتظار طولانی و یا بی نظمی های نوبت دهی حضوری این دفاتر نباشند . برای استفاده از این سامانه دسترسی به اینترنت و کامپیوتر یا گوشی هوشمند ضروری است . یکی از مزایای ارائه خدمات به صورت سامانه های اینترنتی در شهر های بزرگ، کم تر کردن بار ترافیک شهری خواهد بود زیرا نیاز نیست متقاضیان برای مراجعه به برخی مکان های پر رفت و آمد ، از فاصله دور و نزدیک به صورت شخصی به آن جا بروند .

وجود دارد که افراد می توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای، هر یک از کتاب های موجود در بخش کتابخانه سامانه آموزش الکترونیک سازمان اسناد و املاک را دریافت کنند و اقدام به مطالعه آن نمایند. مطابق تصویر زیر، مرورگر دستگاه خود را باز کرده و عبارت سایت سازمان ثبت اسناد و املاک را جست و جو نمایید. سایت ثبت اختراعیکی از زیر مجموعه هایسایتمرکز مالکیت معنوی است .سایتمرکز مالکیت معنوی به آدرسipm.ssaa.ir است که افراد می توانند با استفاده از آن به خدمات گسترده ای ماننداستعلام برنددسترسی داشته باشند . اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ثبت نام در اینسایتاز امتیازات قانونی اینسایتبرخوردار شوند . البته سامانه آزمون های جهاد دانشگاهی نیز به انتشار این کارت اقدام می کند که در متن مقاله توضیح داده شده است.

کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامونسایت ثبت اختراعپاسخ دهند . اشخاص از سراسر ایران می توانند از طریق مراجعه به آدرس iripo.ssaa.ir بهسایت ثبت اختراعدسترسی پیدا کنند و مراحلثبت اختراعرا به صورت غیر حضوری انجام دهند . متقاضیانثبت اختراعبا مراجعه به اینسایتمی توانند از خدمات جست و جویاختراعاتپیشینو ثبت اختراعبهره مند گردند به این معنی که اگراختراعآن ها توسط دیگری قبلا بهثبترسیده باشد، به آن ها نشان داده خواهد شد. اما اگراختراعیمانند طرح ابداعی آن ها نبود،مخترعینخواهند توانستاختراعاتشان را به صورت غیر حضوری بهثبتبرسانند . برای اینکه بتوانید شناسه ملی دریافت کنید در ابتدا باید به عنوان یک شخصیت حقوقی به ثبت برسید.

در بخش تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی، امکان بررسی اصالت اسناد و اوراق با وارد کردن شماره سند و رمز تصدیق وجود دارد. یکی از پر رفت و آمد ترین مراجعی که به منظور سهولت استفاده شهروندان از خدمات آن اخیرا برایش سامانه خدمات رسانی اینترنی یا سایت ایجاد شده است ، دفاتر اجرای ثبت اسناد رسمی در شهر بزرگ تهران است . برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوصسایت ثبت اختراعدر کانال تلگرام حقوق تجاری عضو شوید .

✔️ بله متقاضیان مراجعه به واحد اجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران باید قبل از حضور فیزیکی به صورت اینترنتی نوبت بگیرند . مراجعه کنندگان واحد های اجرا ثبت می توانند از طریق مرورگر گوشی هوشمند یا کامپیوتر متصل به اینترنت با ورود به بخش اطلاعیه ‌های وب سایت اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران یا سایت th.ssaa.ir ، به صورت الکترونیک و با توجه به مشخصات شخصی و شماره پرونده نوبت خود را دریافت کنند . از آنجا که سایت ثبت من، طیف وسیعی از خدمات سازمان اسناد و املاک کشور به کاربان خود ارائه می نماید، در این مقاله، به معرفی سایت ثبت من my.ssaa.ir پردخته، ثبت برند پس از توضیح نحوه ثبت نام در این سامانه ، در مورد امکانات سایت ثبت من صحبت خواهیم کرد. تمامی طرح های صنعتی که در سامانه سازمان ثبت اسنادثبت شده است، در بانک طرح های صنعتی این سامانه قرار می گیرند. شما می توانید برای دسترسی به طرح های صنعتی ثبت شده در سازمان املاک و اسناد کشور، به بخش جستجو در بانک طرح های صنعتی مراجعه نمایید و اقدام به جستجو طرح صنعتی مورد نظر خود کنید. در صورتی که قصد استعلام و مشاهده اطلاعات عمومی اشخاص حقوقی را دارید، می توانید به سامانه مراجعه نمایید و با وارد کردن شناسه ملی اقدام به دریافت اطلاعات اشخاص حقوقی کنید.

بنابراین، در حال حاضر افراد می توانند با ورود به سامانه ثبت منو ثبت نام در ثبت من ، بخش زیادی از خدمات مربوط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را به صورت غیرحضوری دریافت کنند. با توجه به آنچه گفته شد، در این مقاله به معرفی سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک پرداخته و پس از توضیح نحوه ورود به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در مورد امکانات سامانه اداره ثبت اسناد و املاک صحبت خواهیم نمود. پیرو تاکیدات رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر تکریم ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم با استفاده از بسترهای الکترونیکی، سامانه نوبت دهی واحد اجرای اسناد لازم الاجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران راه اندازی شد و از اول شهریور ماه آماده ارائه خدمات است. در قسمت مرکز مالکیت معنوی سایت اداره ثبت اسناد و املاک، کلیه امکانات مربوط به ثبت مالکیت های فکری و استعلام های مربوط به آن برای کاربران این حوزه فراهم شده. در ادامه به توضیح امکانات این بخش از سایت سازمان ثبت اسناد و املاک می پردازیم. توسط سامانه شماره 18 رقمی به شما داده می شود که باید همراه با اطلاعات کارت بانکی در محل مشخص شده وارد کنید.

ssaa-ir

یکی از بخش هایی که در میز خدمت سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارائه شده است، بخش بیانیه سطح توافقات است. در این بخش امکان مشاهده توافق نامه ها و قوانین مربوط به خدمات الکترونیکی اداره اسناد و املاک کشور وجود دارد. در بخش جستجو در بانک اختراعات می توان به اختراعات مختلف ثبت شده در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دسترسی داشت. در این بخش می توان با وارد کردن یک سری اطلاعات در رابطه با اختراع مانند عنوان اختراع، کلمه کلیدی مربوط به آن، شماره ثبت و شماره اظهارنامه اقدام به جستجوی اختراع کرده است. لازم به ذکر است که در این بخش ازسامانه ssaa.ir، تنها امکان جستجو در اختراعاتی وجود دارد که در این سازمان ثبت شده باشند. در کنار سامانه اداره ثبت اسناد و املاک کشور و اداره ثبت اسناد و املاک تهران که ثبت نام در آن علی الاصول اختیاری می باشد، سامانه دیگری نیز اخیرا از سوی دولت راه اندازی شده که ثبت نام املاک کشور در آن اجباری بوده و به عنوان سامانه ثبت نام کد یکتا مسکن شناخته می شود.

ثبت شرکت در سامانه irsherkat ssaa ir که تنها مرجع اصلی جهت ثبت شرکت ، ثبت تغییرات شرکت و کلیه امور وابسته ثبتی از این قبیل است ، دارای قواعد و ضوابطی است که به تمامی آن باید توجه نمایید . در بخش بیانیه سطح توافق خدمات امکان مطالعه قوانین مربوط به خدمات و توضیحات مربوط به خدمات وجود دارد. این بخش به منظور اطلاع رسانی به افرادی که قصد استفاده از خدمات الکترونیک سامانه سازمان اسناد و املاکرا دارند، راه اندازی شده است و اطلاعات مهمی را در بر می گیرد. همانطور که در مقاله توضیح داده شد برای ورود به سامانه ثبت من باید آدرس اینترنتی my.ssaa.ir را در مرورگر خود وارد کرده و بعد از ورود به سامانه مراحل ثبت نام را انجام دهید.

تقاضا و ارسال سند تکبرگی + هزینه امسال از طریق دفاتر اسناد رسمی

علامت تجاری مشخص کننده و معرف کالا یا محصول تجاری می باشد.به وسیله علامت تجاری می توان یک کالا یا خدمات را از سایر کالا و خدمات مشابه تشخیص داد. هر شخص فقط کافیست یک بارثبتنام کند و تمام پرونده های قبلی و جدید را در همینسامانهمدیریت کند . آیا کارمندان دولت می توانند شرکت ثبت کنند؟ آیا یک کارمند دولت هستید و در عین حال می‌خواهید شرکت… از آن جایی که دفاتر پیشخوان وظیفه دارند که خدمات الکتریکی دولت را به عموم مردم ارائه دهنده،…

۵همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، مراحل ثبت نام در سایت ثبت من my.ssaa.ir به پایان رسیده و شما با وارد شدن به سامانه ثبت من می توانید از امکانات این سامانه همچون ثبت نام سند از طریق ماده 147 استفاده نموده که ما در بخش بعد، به معرفی این امکانات می پردازیم. گام بعدی از مراحل ثبت شرکت مربوط به نام و اطلاعات شخص حقوقی است که در آن نام های درخواستی ثبت می شود. (اسامی پیشنهادی می بایست دارای ریشه ی فارسی باشد، لاتین نباشد، با شئونات انقلاب اسلامی ایران منافات نداشته باشد، دارای اسم خاص باشد و تکراری نباشد.

ثبت شرکت آنلاین

سامانه آزمون سردفتری به نشانی iripo.ssaa.ir بوده و امکان ثبت نام داوطلبان در آزمون سر دفتری را فراهم می کند. همچنین برای مشاهده نتایج اولیه، دعوت به مصاحبه و در آخر اعلام نتایج نهایی آزمون سردفتری می بایست به سایت آزمون سردفتری اسناد و املاک مراجعه نمود. نماینده مورد نظر، نوع نمایندگی، مستند نمایندگی، شماره و تاریخ مستند نمایندگی. و ارسال آنها به اداره ثبت شرکتها از طریق پست، حدوداً یک هفته کاری زمان لازم است تا شرکت مورد نظر شما به ثبت برسد. چرا که هزینه ثبت شرکت در مناطق آزاد نسبت به هزینه ثبت شرکت در سرزمین اصلی بسیار بیشتر است.