سامانه پذیرش ثبت تاسیس و تغییرات شرکت ها

بدین ترتیب اقدام بعدی، ثبت شرکتنامه در دفتر ثبت شرکت ها می باشد. باید توجه کنید که باید اصل یا کپی آن شماره از روزنامه را نزد خود داشته باشید. چون مشخصات مربوط به شرکت در آن ثبت شده و دارای ارزش حقوقی زیادی است و همچنین در برای انجام برخی امور نیاز است. در صورتی که شرکت شعبه به خصوصی داشته باشد، در این مرحله باید اطلاعات مربوط به آن را وارد کنید که معمولا شرکت ها در ابتدای تاسیس، شعبه دیگری ندارند. پس از انتخاب حوزه فعالیت شرکت، باید در خصوص میزان سرمایه اولیه شرکت و میزان آورده هر فرد تصمیم گیری شود. با توجه به نکات ذکر شده، انتخاب نام شرکت مورد نظر، مرحله مهمی است و در موفقیت آن کسب و کار تاثیر زیادی دارد.

  • حرفه‌ای‌های دنیای تجارت و کسب‌وکار به اهمیت این موضوع به خوبی آگاه هستند.
  • سایت اطلاع رسانی قوانین، مقررات، بخشنامه و اطلاعیه ثبت شرکت ها.
  • موسسه حقوقی تهران ثبت از معدود موسسات ثبت شرکت می باشد که در آن مشاوره و انجام امور تماما توسط مشاوران با تحصیلات حقوقی و وکلای زبده و متخصص در امور مختلف ثبتی مانند ثبت برند و ثبت شرکت و … انجام می گیرد.
  • برای ثبت شرکت در سامانه irsherkat.ssaa.ir باید با تمامی قواعد و ضوابط مربوطه آشنایی داشته باشید تا بدون نقص اطلاعات خود را به ثبت برسانید .
  • گروه تخصصی ثبت شرکت قانونمند شهر خدمات منحصر به فردی را برای اتباع خارجی که مایل به زندگی ، کار و یا انجام تجارت در مجارستان هستند، ارائه مینماید.
  • گفتنی است که برای دریافت کارت بازرگانی به مدرک دیپلم نیاز دارید.

این که شما بدانید قرار است در شرکت خود چه کارهایی را انجام دهید، اهمیت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل در همان ابتدا لیست فعالیت های خود را به طور دقیق مشخص کنید و با توجه به مهارت ها و تخصص هایی که دارید، تغییر موضوع فعالیت خود را مشخص کنید. البته در این میان به موقعیت اقتصادی شهر قم هم توجه ثبت تغییرات شرکت داشته باشید. قم اگر چه شهر کوچکی است، اما به دلیل آن که مرقد حضرت معصومه در آن جا قرار دارد، اقتصادی پویا دارد و راه اندازی کسب و کاری جدید در آن رونق خوبی دارد. اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در رابطه با ثبت شرکت در قم هستید، پیشنهاد می دهیم که ادامه مطالب را از دست نداده و با ما همراه باشید.

سامانه ثبت من به منظور ارائه خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به صورت آنلاین و اینترنتی راه اندازی شده است که از مهم ترین امکانات آن می توان به ثبت املاک ، ثبت سناد و اجرای آن ها ، ثبت شرکت ها و دقاتر رسمی ازدواج و طلاق و امور ثبتی مربوط به مالکیت معنوی به صورت اینترنتی اشاره کرد. نماینده مورد نظر، نوع نمایندگی، مستند نمایندگی، شماره و تاریخ مستند نمایندگی. و ارسال آنها به اداره ثبت شرکتها از طریق پست، حدوداً یک هفته کاری زمان لازم است تا شرکت مورد نظر شما به ثبت برسد.

با توجه به اهمیت این موضوعات در ادامه پی دی اف راهنمای استفاده از سایت ثبت من my.ssaa.irرا برای دانلود قرار داده ایم تا در صورت تمایل بتوانید از آن استفاده نمایید. بنابراین، ثبت نام در سایت ثبت من ، تکمیل شده و در ادامه می توانید به وسیله کد ملی و رمز عبور انتخابی به این سامانه وارد شده و از خدمات آن استفاده کنید. پس از این که به این سایت وارد شدید، بر روی قسمت «ورود» مانند تصویر کلیک نمایید. دو گزینه «ورود به پرتال» و «ایجاد حساب کاربری» به شما نمایش داده می‌شود.

شرکت سهامی خاص، شرکتی است از انواع شرکت های سهامی که بین سه نفر یا بیشتر تشکیل می شود و سرمایه آن به سهام تقسیم می شود. بدین معنی که ثبت شرکت سهامی خاص با حضور حداقل ۳ فرم سهام دار (موسس) به صورت حقیقی یا حقوقی تشکیل میشود که در آن اعضای هیئت مدیره حتما می بایست باید از افراد سهام دار باشند. در ثبت شرکت سهامی خاص حداقل سرمایه در نظر گرفته شده ای که باید توسط موسسین تامین گردد یک میلیون ریال است. همچنین برای تامین سرمایه نیازی به صدور اعلامیه پذیره نویسی برخلاف ثبت شرکت سهامی عام نمی باشد و سرمایه توسط اعضا به تفکیک تامین خواهد گردید.

ثبت شرکت مختلط سهامی و غیر سهامی

حداقل تعداد لازم شرکاء و سهامداران برای تشکیل جلسات و تصمیم گیری ها مطابق با قانون تجارت و طبق اساسنامه شرکت تعیین می شود و اگر در هر جلسه ای تمامی اعضاء حاضر نباشند، رعایت تشریفات از مجامع ضروری خواهد بود. و ثبت اختراعات را بر عهده دارد در تهران مستقر است و تمامی اظهارنامه های مربوط به خدمات ذکر شده به کارشناسان این اداره ارجاع می شود و همین موضوع یکی از دلایل طولانی تر بودن و بیشتر بودن هزینه ثبت برند و طرح صنعتی به نسبت خدمات تاسیس شرکت و انواع تغییرات شرکتها است. قابل نقل و انتقال هستند و در شرکت مسئولیت محدود سرمایه به صورت اعلامی می‌باشد و هر چقدر که اعلام شود احتیاجی به واریز به حساب شرکت ندارد ولی در شرکت سهامی خاص الزاماً ۳۵٪ مبلغ اعلامی می‌بایست به صورت نقد به حساب شرکت واریز گردد و ۶۵٪ در تعهد مابقی ظرف ۵ سال تادیه گردد. شرکت های سهامی خاص برای ادامه فعالیت و شرکت در مناقصات و مزایدات و اجرای پروژه های خود می بایست اعضای هیئت مدیره و سهامداران خود را هر دوسال تعیین و تمدید و بازرسان خود را هر یک سال تعیین و تمدید کنند که در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صورت میگیرد و آگهی می شود. تمدید شامل شرکت های با مسئولیت محدود نمی شود چون مدت فعالیت این نوع شرکتها نامحدود است. بعد ازثبت شرکت، ممکن است موسسین (سهامداران) تصمیم به ایجاد تغییراتی در شرکت بگیرند که این تغییرات شرکت باید بطور رسمی و قانونی توسط اداره ثبت بررسی و تایید شود و در روزنامه رسمی کشور منتشر گردد.

ثبت شرکت ها سامانه

6) در گام بعدی شما نیاز نیست که کار خاصی انجام دهید، در این مرحله مدارکی که آماده کرده اید و نامی که برای شرکت خود انتخاب کرده اید، توسط کارشناس های اداره ثبت استان قم بررسی می شوند. در صورتی که این مدارک مشکل خاصی نداشته باشند و نام مناسبی را هم انتخاب کرده باشید، باید برای گام بعدی آماده شوید و در غیر این صورت فرصت دارید که ایراد های وارد شده را برطرف کنید. متقاضي محترم جهت کار با سامانه ثبت شرکت ها مناسبتر است از مرورگر های firefox يا Internet Explorer8 و بالاتر ثبت شرکت استفاده … افرادی که قصد اخذ کارت بازرگانی و یا ارائه اظهارنامه مالیاتی دارند نیز با تکمیل مدارک و اطلاعات مورد نیاز در این سامانه می توانند با طی مراحل مربوطه و پرداختی های نه چندان از این خدمت سامانه بهره مند شوند. ما در این مقاله قصد بر آن داریم تا شما متقاضیان گرامی را بیشتر با سامانه ثبت شرکتها ، بخش های مختلف این سامانه و خدماتی که در آن ارائه می شود آشنا کنیم . سامانه ثبت شرکت میزان زیر مجموعه هدلینگ مشاوره کسب و کار با نام موسسه خدمات اداری کـــاج می باشد.

انجام خدمات ثبت شرکت

در مرحله نهایی، لازم است که شعبه و روزنامه کثیر الانتشار شرکت را مشخص کنید و در نهایت بر روی گزینه ثبت کلیک کنید تا تمامی مراحل ثبت شرکت از طریق این سامانه به انجام رسد. در مرحله هشتم، لازم است که اطلاعات مربوط به هیات مدیره شرکت مد نظر وارد شود و در نهایت بر روی گزینه «گام بعدی» کلیک نمایید. در این مرحله شما به سایت ثبت شرکت ها وارد می شوید و می توانید از طریق این سایت اقدام به استفاده از خدمات تاسیس شرکت ها کنید.

شرکتی است که برای انجام امور تجاری تحت نام مخصوصی بین 1 یا چند نفر شریک ضامن و 1 یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود بدون انتشار سهام تشکیل می شود. نماینده مورد نظر، نوع نمایندگی، مستند نمایندگی، شماره و تاریخ مستند نمایندگی و تاریخ شروع و پایان نمایندگی در صورت وجود نماینده. _ انتخاب گزینه وجود یا عدم وجود مجوز برای فعالیتهایی که نیاز به مجوز از سازمان یا ارگانهای خاص دارند و وارد کردن شماره مجوزو تاریخ مجوز در صورت نیاز به وجود آن. _ مشخص نمودن اطلاعات مربوط به سهام و میزان سرمایه هر کدام از شرکا و تعدادسهم یا نقدی و غیر نقدی بودن سرمایه.

مراجعه حضوری متقاضیان ثبت شرکت و موسسه و ثبت تغییرات مربوط به آنها ، علاوه بر اینکه برای این متقاضیان وقت گیر و هزینه بر بود، با تجمع این افراد در ادارات ثبت شرکت ها و درخواست های متعدد آن ها موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود. به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که اداره ثبت شرکت ها از زیر مجموعه های آن می باشد، اقدام به راه اندازی سامانه ای نمود که امروزه تحت عنوان سامانه جامع ثبت شرکتها شناخته می شود. همچنین یکی دیگر از مسائل بسیار مهم محبوبیت این شرکت موضوع اظهاری بودن سرمایه ثبتی آن است. یعنی شما وقتی تصمیم به ثبت شرکت مسئولیت محدود دارید و برای آن سرمایه تعیین می کنید، هیچ نیازی به واریز مبلغی از سرمایه ثبتی شرکت به حساب بانکی وجود ندارد و در واقع شرکاء شرکت صرفاً اظهار می کنند که سرمایه شرکتشان فلان مبلغ است. لذا می بایست کد رهگیری را تا آخرین مرحله ثبت شرکت نزد خود نگاه دارید.

چنانچه قصد دارید تا اقدام به استعلام اطلاعات هویتی یک شخص حقوقی اعم از شرکت یا موسسه نمایید، بخش اطلاعات عمومی شخصی حقوقی سامانه جامع ثبت شرکت ها به آدرس irsherkat.ssaa.ir این امکان را برای شما فراهم می کند تا با وارد کردن شناسه ملی شخص حقوقی مورد نظر به اطلاعات هویتی وی دست رسی یابید. شرکت سهامی‌عام، شرکتیست بازرگانی حتی اگر علت فعالیت آن، انجام امور بازرگانی نباشد که سرمایه‌‌ی اولیه آن به سهم های متعدد تقسیم‌ می شود که بخشهایی از این سرمایه از طرق مختلف مانند فروش سهم به عموم مردم تأمین‌ می‌شود. در شرکت سهامی‌ عام، تعداد افراد سهام‌ دار نبایستی از سه نفر کمتر باشد و مسئولیت افراد سهام دار، محدود به مبلغ سهام آنها می شود.

آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی

نام انتخابی باید فارسی باشد و معنا دار باشد و دارای 3 سیلاب باشد.مطابق با شئون اسلامی باشد. برای ثبت نام در ثبت من باید از قسمت ورود موجود در بالای سایت اصلی گزینه ایجاد حساب کاربری را انتخاب کرده و سپس اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و در نهایت رمز موقتی که برایتان پیامک می شود را وارد کنید تا مراحل ثبت نام شما تکمیل گردد. برایثبت ثبت برند شرکتدر تهران و ایرانابتدا باید هدف و موضوع فعالیت خود را مشخص کنید تا ببینید چه شرکتی مناسب کسب و کار شما می باشد. • ثبت تاسیس و تغییرات کلیه شرکتهای بیمه ای با موضوعات تصدی به هرگونه خدمات بیمه ای و نمایندگی بیمه و کارگزاری و…. انتخاب نام شرکت تابع قواعدی است که در «دستورالعمل اجرایی تعیین نام اشخاص حقوقی» به طور کامل شرح داده شده‌اند.

پست شد در : misc