سامانه ثبت شرکت

سرمایه لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص دست کم یک میلیون ریال(یکصد هزار تومان) می‌باشد که باید توسط خود موسسین تامین گردد که از این مبلغ حداقل ۳۵% از آن در حسابی به نام “شرکت در شرف تاسیس” نزد یکی از بانک‌ها سپرده‌گذاری می گردد. همانطور که گفتیم شرکت سهامی خاص و مسئولیت محدود بی شباهت به یکدیگر نبوده و در هردو این شرکتها مسئولیت اعضا در صورت عدم کفایت به نسبت سرمایه یا سهام آنها می باشد و جهت وصول طلبهای شرکت دراموال شخصی آنها دخل و تصرفی وارد نمی شود. پس از آن را کلیک می نماییم .در انتها با کلیک بر روي کلید به صفحه بعد ” ثبت نمایندگی ” کلید می رویم . برای ثبت شرکت بعد از انتخاب نوع شرکت و قراردادن شرکاء و مدیران در سمت تعیین شده و تعیین میزان سرمایه و تقسیم سهام اعضاء باید 5 اسم به ترتیب اولویت سه یا چهار سیلابی برای شرکت انتخاب کنید و مدارک اعضاء و اوراق ثبتی را تنظیم نمایید. برای نمونه می توان به قرارداد بین مالک و پیمانکار برای ساخت و ساز ملک اشاره نمود.

با ورود اطلاعات نهایی در این زمینه ، سیستم به صورت خودکار تاییدیه پذیرش را از شما خواستار می شود از این رو نیاز است تا متن را به دقت مطالعه نمایید . بعد از این بخش وارد صفحه ارائه مدارک می شوید،در این بخش ،مدارکی را که متقاضی باید ارایه نماید به صورت خودکار نمایش داده می شود. گام بعدی را کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید ، این صفحه اظهارنامه می باشد که باید متن اظهار نامه را وارد کنید ، ( میتوانید متن های قبلی را کپی و در این بخش وارد کنید نیازی به تایپ مستقیم در این بخش نیست ) پس از آن با کلیک بر روی گام بعدی وارد صفحه ی اساسنامه می شوید. قسمت بعدی برای تعیین سمت شخص در شرکت یا موسسه است که چه مسئولیتی را به عهده دارد .

پس از گذشت 1 الی 3 روز اسامی که در مرحله 3 وارد کرده اید یکی از آنها تایید می شود که این امر با مراجعه به سایت اداره و وارد کردن کد پیگیری قابل مشاهده است. در ابتدا باید به این موضوع مهم توجه داشته باشید که مشاوره برای ثبت شرکت ها به دو صورت انجام می شود. همچنین ثبت شركت میزان، تنها موسسه در میان همکاران می باشد که پایین ترین و ارزانترین هزینه ها را دریافت خواهد کرد. علاوه بر آن نیاز شما در کمترین زمان و به صورت فوری به انجام خواهد رسید. برنامه های اندرویدی گوناگونی با موضوعات مختلف تاکنون منتشر و عرضه شده است.

برای اطلاع از لیست قیمت نوع شرکت و کشور مد نظرتون رو با کارشناسان آگاه ثبت چک کنید. این سامانه در برگیرنده کلیه امور ثبتی مربوط به شرکت ها و ثبت تغییرات و … می باشد در اینجا به طور کلی شما را با محدوده خدمات الکترونیک این سامانه آشنا می کنیم و بیشتر به آن می پردازیم . مدیران در شرکت سهامی خاص الزاماً بایستی سهامدار بوده و یا تعداد سهام وثیقه مقرر در اساسنامه را تهیه و به صندوق شرکت بپردازند. داشتن یک برند ثبت شده برای ارائه کالا یا تغییرات شرکت خدمات امروزه، جهت حفاظت از هویت کسب و کارتان و جلوگیری از کپی نام و اعتبار شما ضروری است. اما ثبت برند به دلیل حجم زیاده برند های ثبت شده کمی سخت و گاها بدون داشتن یک مشاور خوب به درازا خواهد کشید. انجام مشاوره آنلاین ثبت شرکت ها و ارسال مدارک از طریق نرم افزار های ارتباطی بدو نیاز به حضور شما، باعث صرفه جویی در زمان هم می شود، شما بدون آن که زمان زیادی را برای رفت و آمد صرف کنید، به آسانی می توانید مشاوره های خود را انجام دهید.

گفتنی است که ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی برای ثبت شرکت ضرورتی ندارد. پس از تکمیل مدارک ثبت شرکت، آنها در پاکتی مخصوص به اداره پست تحویل داده می‌شوند. در صورت کامل بودن مدارک و طی شدن صحیح روند امور، پیش‌نویس آگهی تاسیس شرکت صادر می‌شود. در آنجا از طریق کارت‌خوان‌های مستقر در محل مبلغی به عنوان هزینه حق‌الثبت شرکت از شما دریافت می‌شود.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که تهیه برخی مدارک برای تاسیس انواع شرکت‌ها یکسان است، اما شیوه تنظیم رسمی آنها با هم متفاوت است. همچنین طبق قانون، اداره ثبت شرکت‌ها قائم‌مقام دفاتر اسناد رسمی کشور است و در نتیجه برای تنظیم اسناد و مدارک خود نیازی نیست به دفترخانه‌ها رجوع کنید. با فراهم شدن امکان ثبت آنلاین شرکت دیگر نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان وجود ندارد. تمام مدارک لازم برای ثبت شرکت را می‌توان به صورت اینترنتی تکمیل کرد و ارسال نمود. توجه کنید اگر شخصی سمتی در جلسه دارد، به عنوان مثال رئیس یا منشی جلسه است و جزء سهامداران نیز می‌باشد باید سمتی که در جلسه دارد انتخاب شود.

سامانه ثبت شرکت ها

کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه جامع ثبت شرکتها پاسخ دهند. قابل نقل و انتقال هستند و در شرکت مسئولیت محدود سرمایه به صورت اعلامی می‌باشد و هر چقدر که اعلام شود احتیاجی به واریز به حساب شرکت ندارد ولی در شرکت سهامی خاص الزاماً ۳۵٪ مبلغ اعلامی می‌بایست ثبت شرکت به صورت نقد به حساب شرکت واریز گردد و ۶۵٪ در تعهد مابقی ظرف ۵ سال تادیه گردد. پس از تحویل مدارک از اداره ثبت شرکت ها می بایست نسبت به چاپ آگهی تاسیس در روزنامه رسمی کشور اقدام نمود.در آگهی اطلاعاتی نظیر نام شرکت ، نوع فعالیت ، مدت فعالیت شرکت و … قید می گردد. حداقل three نفر عضو اصلی شرکت باید به سن قانونی (18 سال تمام) رسیده باشند.

حق‌الوکاله ثبت شرکت

کارت بازرگانی نوعی مجوز است که به شخص حقیقی یا حقوقی که دارنده آن است اجازه داده می شود که با آن به واردات و صادرات بپردازد. من جمله آنها راهنمای حقوقی ، راهنمای ورود اطلاعات در حوزه تعیین نام ، قوانین و ممنوعیت های بکار گیری از اسامی ، دستور العمل تعیین نام ، عناوین و اصطلاحات بیگانه ، آیین نامه های اجرایی ، اصلاحیه ها و در آخر لیستی از نام های رد شده و تایید شده در فرهنگ لغت های مورد تایید می باشد . مؤسسه حقوقی ونک با بیش از ۲۰ سال تجربه و بهره گیری از نخبگان و کارشناسان مطرح در حوزه ثبتی کلیه این خدمات را از صفر تا صد برای شما متقاضیان گرامی انجام می دهد .

  • پس از این که گزینه «ایجاد حساب کاربری» را انتخاب کردید، پنجره جدیدی باز می شود که در باید در آن اطلاعاتی مانند کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه را وارد کنید.
  • نوع شرکتی که قصد تاسیس و ثبت آن را دارید را برایتان توضیح داده و به کلیه سوالاتی که در ذهن شما می باشد را، بصورت دقیق پاسخ دهیم.
  • در واقع با تاسیس شرکت شخصیت حقیقی شما به شخصیت حقوقی تبدیل می‌شود.
  • می دانید که یکی از راه های تامین مالی شرکتها ، افزایش سرمایه است.
  • ثبت تغییرات شرکت چیست؟مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت چگونه است؟چقدر هزینه دارد ؟ تا ادامه با ما همراه باشید.

2- چنانچه در متن آگهی دعوت سهامی خاص محل تشکیل اقامتگاه و یا مرکز اصلی شرکت ذکر شده باشد می بایستی با متن صورتجلسه مطابق باشد . جالب است بدانید که در سهامی خاص، هیچ محدودیتی در انتخاب زمینه فعالیت نخواهید داشت و می توانید با ثبت آن ، تا سقف 5 الی 10 برابر میزان سرمایه خود ، از وام و تسهیلات بانکی استفاده کنید . همچنین اگر نیاز به ثبت برند تجاری یک موسسه ثبت شرکت در غرب تهران دارید که تمایل دارید به آنجا مراجعه کنید، ثبت میزان واقع در میدان توحید ابتدای ستارخان ( خارج از طرح ترافیک ) در خدمت شما می باشد. در صورتی که نیاز به مشاوره حضوری دارید ما این نوید را به شما می دهیم که کارشناسان موسسه ما به صورت کاملا رایگان حضورا با مراجعه به محل کار شما در خدمت شما خواهند بود.

راه اندازی سامانه آگهی‌های ثبتی ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری

سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به صورت اینترنتی می باشد و هر شخص حقیقی می تواند نسبت به ثبت و تغییرات شخصیت های حقیقی و حقوقی اقدام کند. میزان سرمایه مورد نظر برای تاسیس شرکت و سهام مالیاتی را تعیین نمایید ،برای این بخش به یاد داشته باشید که باید اطلاعات مربوط به سرمایه و سهام همان شخصی که در صفحه ی اشخاص وارد نمودید را در کادر مربوطه پر کنید. علاوه بر اطلاعات متقاضی برای ثبت شرکت در سامانه، می بایست مواردی نظیر نام و اطلاعات شخص حقوقی، مدت و موضوع فعالیت، سرمایه شخص حقوقی، اشخاص، سمت اشخاص، ارتباط بین اشخاص، شعب، روزنامه، اظهارنامه/تقاضانامه، اساسنامه، شرکتنامه در سامانه مشخص گردد. مسیر ثبت شرکت در ایران دارای پیچیدگی‌هایی است که بی‌توجهی به آنها ممکن است طی کردن آن را بسیار طولانی و دشوار کند. با دنبال کردن راهنمای ثبت شرکت آسان‌ثبت می‌توانید به راحتی این روند قانونی را به انجام برسانید. گفتنی است که مراحل ثبت شرکت برای همۀ افراد در تمام استان‌ها، شهرستان‌ها و شهرهای ایران یکسان است.

بر همین اساس، سامانه استعلام اشخاص حقوقی کشور، طراحی شده است که تنها منبع قابل استناد برای تمامی اشخاص، ارگان ها، سازمان های دولتی و خصوصی می باشد که ادعای کسب و کار دارند. در دنیای کنونی، با توجه به حجم انبوه شرکت هایی که ثبت می شوند و کسب و کار های نوظهور، ایجاب می کند که از صحت وجود شرکت ها اطمینان حاصل شود. در ابتدای تماس با موسسه، تمامی هزینه ها و زمان انجام درخواست ثبت شرکت شما از همان ابتدا به شما شفاف گفته خواهد شد، با کمی تحقیق متوجه زمان و هزینه های کم موسسه ما نسبت به سایر موسسات خواهید شد. در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری ارکان اداره کننده در دایره های مختلف ثبت مانند دایره شرکت سهامی خاص یا دایره شرکت های با مسئولیت محدود تقسیم بندی می شود و هر یک از دوایر مسئول بررسی ثبت و تغییرات همان نوع شخصیت حقوقی می باشند.

حداقل سرمایه برای ثبت شرکت سهامی خاص

مساله دیگر در این خصوص میزان سرمایه‌ای است که هر کدام از شرکاء با خود به همراه می‌آورند. پس متقاضی باید شماره جدید را نگه‌داری و براساس آن پیگیری های بعدی را انجام دهد. در شرکت سهامی خاص،حداقل سرمایه ۰۰۰/۰۰۰/۱ ریال و حداقل هیئت مدیره یا مدیران ۳ نفر است. با تکمیل فرم ها و ارسال آن به اداره ی ثبت شرکت ها چنانچه درمدارک ارسالی نقص و ایرادی نبود،از متقاضیان دعوت بعمل خواهد آمد تا در اداره ثبت جهت امضا ذیل دفتر ثبت و سایر اقدامات لازم حضور به عمل آورند. در ایران شرکتهای مسئولیت محدود می بایست حداقل از 2 نفر، سهامی خاص از three نفر، سهامی عام از 5 نفر، و شرکتهای تعاونی از 7 نفر تشکیل شوند.

این نام‌ها نباید تکراری باشند و نباید موجب گمراه شدن مشتریان شوند. همچنین ریشه فارسی واژه‌ها باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و از به کار بردن عناوین لاتین پرهیز شود. برای ثبت شرکت در سامانه irsherkat.ssaa.ir باید با تمامی قواعد و ضوابط مربوطه آشنایی داشته باشید تا بدون نقص اطلاعات خود را به ثبت برسانید . سرانجام، همان طور که پیشتر گفتیم، ماده ی 9 نظامنامه ی قانون تجارت، انتشار تغییراتی را که در وضعیتِ شرکتِ ثبت شده ایجاد می شود، ضروری دانسته است. قابل ذکر است، علاوه بر ثبت شرکت، خلاصه شرکتنامه و منضمات آن نیز باید انتشار پیدا کند (ماده ی 197 ق.ت).

پست شد در : misc