سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری Irsherkat Ssaair

چنانچه جهت انتخاب نام شرکت و مشاوره رایگان در مورد امور ثبتی با کارشناسان ما در تماس باشید . پیش از روی کار آمدن سامانه ، کلیه امور ثبتی مانند ثبت شرکت ، علامت تجاری و … به صورت سنتی و دستی صورت می گرفته است . در شرکت با مسئولیت محدود یک یا چند نفر مدیر که خارج از شرکا هم باشند میتوانند به صورت نامحدود اداره شرکت را برعهده داشته باشند که از مزایای این نع شرکت به حساب می آید. شرکت سهامی عام برای اهداف تجاری بزرگی تاسیس میشوند و نایزمند سرمایه های کلانی هم هستند که برای تامین این سرمایه سهام های آن به قسمت های کوچکتری تقسیم میشود و مردم با خرید این سهام ها به سرمایه گدار این شرکت ها تبدیل میشوند.

زمانی که شرکتی را ثبت می کنید، به این ترتیب کلیه فعالیت های شرکت اعم از فعالیت های اجرایی، حقوقی و مالی و فعالیت های مرتبط با شرکت قانونی و قابل پیگیری می شود. مسائلی که قبل ثبت برند از ثبت شرکت نیاز به حل و فصل قانونی دارد، طیف وسیعی از موارد را شامل می شود. در پایان لازم به ذکر است چنانچه در مورد هزینه های ثبت شرکت سوالی دارید که بدون پاسخ مانده است.

کلیه خدمات موجود در سامانه ثبت شرکتها، پیگیری های مربوطه بدون نیاز به حضور شما، مشاوره مالیاتی، برندسازی، امور مالی و حسابداری و مشاوره کسب و کار می باشد. ثبت شرکت همانطور که گفتیم نوع شرکت هایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، دو نوع است. شرکت سهامی خاص و شرکت مسئولیت محدود این دو مورد به حساب می آیند.

ثبت شرکت سایت

همچنین هزینه آگهی ثبت موسسه در روزنامه کثیرالانتشار تا حدود زیادی بستگی به نوع روزنامه ای دارد که انتخاب می‌نمایید. شرکت های تعاونی تولید و مصرف، به شرکت هایی اطلاق می شود که حداقل میزان سرمایه سهامداران آنها بیش از ۵۰ % باشد. غیر از سرمایه داران و سهامداران، سایر دستگاه های دولتی نیز می توانند در شرکت های تعاونی مصرف نقش ویژه ای داشته باشند و در واقع سهام دار باشند. افراد با آگاهی و دقت می­توانند پروسه­ ی کاری خود را به کارشناسان مجرب سپرده و در کوتاهترین زمان به هدف خود دست یابند. تاسیس شرکت­ در گذشته پروسه­ای زمان­بر و دارای مراحل اداری و قانونی حوصله بر بوده است.

برای ساماندهی تمامی این شرکتها و حفظ امنیت و محافظت از حق قانونی شرکت ها سازمانی به عنوان اداره ثبت شرکت ها تاسیس شده است. در گذشته، متقاضیان ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری باید برای ثبت شرکت یا موسسه مورد نظر خود حضورا به اداره ثبت شرکت های حوزه آن شرکت یا موسسه مراجعه نموده که این امر علاوه بر اینکه عملی وقت گیر و هزینه بر بود، موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود. زمانی که شما نسبت به ثبت شرکت اقدام می کنید با انجام این کار باعث خواهد شد تا کلیه فعالیت ‌های شرکت از جمله فعالیت‌های اجرایی، حقوقی و مالی و انجام فعالیت ‌های مربوط به شرکت جنبه قانونی پیدا کرده و قابل پیگیری باشند. همچنین شما با ثبت شرکت این امکان را خواهید داشت تا کد کارگاهی دریافت کرده و تمامی پرسنل و کارمندان خود را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهید.

ثبت شرکت مسئولیت محدود

افرادی که برای هیئت مدیره و مدیر عامل تعیین میشوند نباید سوپیشینه داشته باشند . از نظر حقوق قراردادها موضوع شرکت به سرمایه­ای اطلاق میشود که وارد شرکت میکنند. ناگفته نماند که پس از تایید نام شرکت، فقط تا دو ماه مهلت باقیست تا شرکت ثبت شود. پذیرش (کارشناس بخش پذیرش در صورت تکمیل بودن تمامی اطلاعات متقاضی آن را ثبت نموده و رسید را به متقاضی تحویل داده و یک نسخه از مرحله پذیرش را ضمیمه اطلاعات قبلی میکند و نسخه­ی دیگری را به متقاضی تحویل میدهد). زمانی به مجمع حقوقی و حقیقی شرکت گفته میشود که قراردادی بین اعضا یا شرکای آن جمع تجاری بر طبق سرمایه ی موجود نوشته شود و سود حاصل از درآمد آن جمع بین اعضا تقسیم گردد.

  • همانطور که گفتیم شرایط ثبت دو شرکت پرطرفدار را فقط شرح خواهیم داد و در رابطه با شرایط دیگر شرکت ها بیان نخواهیم کرد.
  • در آخر لازم به ذکر است که استعلام، ارزیابی و بررسی اطلاعات شما و تخمین هزینه ثبتی شرکت تان کاملا رایگان انجام خواهد شد و هیچ هزینه های در این مورد از شما دریافت نخواهد شد.
  • در کمترین زمان و کمترین هزینه بصورت تضمینی امور ثبتی را انجام میدهیم.
  • تمدید مدت زمان شرکت، انحلال شرکت، تغییر یا خروج شرکا، ایجاد تغییرات در نام شرکت همگی جزو تغییرات ذکر شده می باشند.

در شرکت های سهامی، مسئولیت شرکا یا سهامداران محدود به میزان سرمایه خواهد بود. سامانه تخصصی ثبت شرکت و ثبت علائم تجاری (های ثبت) یک شرکت معتبر که شامل کارشناسان مجرب در زمینه ثبت شرکت، ثبت برند، کارت بازرگانی، اخذ جواز، تغییرات شرکت ، طراحی سایت وخدمات مربوط می باشد و آماده ارائه خدمات به صورت تضمینی به مشتریان محترم خواهد بود. هدف ما ارئه خدمات VIP و مشاوره رایگان به مدیران محترم شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری با بهره گیری از بهترین فناوری های اطلاعاتی، ارتباطی، اتوماسیون و نیروهای انسانی متخصص و کارآمد است. در قانون تجارت، هر شخص حقیقی یا حقوقی برای واردات و صادرات نیاز به اخذ کارت بازرگانی دارند.

مراحل ثبت موسسات کدامند  ؟

یکی از انواع شرکتهای تجاری که در کشور های مختلف دنیا قابل تاسیس می باشد و به عنوان آسان ترین و پر طرفدار ترین روش تاسیس شرکت شناخته می شود، ثبت شرکت با مسئولیت محدود است. این نوع تاسیس شرکت با حداقل 2 نفر و سرمایه one hundred هزار تومان آغاز می شود. در شرکتهای مسئولیت محدود چیزی به عنوان سهم وجود ندارد و افراد به عنوان شریک شناخته می شوند.

مراحل ثبت شرکت نسبی مانند شركت تضامنی است و تنها تفاوت این دو شركت در میزان مسئولیت شركا در قبال طلب طلبكاران است که در شرکت نسبی در صورتی كه دارائی و سرمایه شركت برای بدهی و قروض شركت كافی نباشد مسئولت شرکا به نسبت سهم الشركه خود از كل قروض در مقابل طلبكاران مسئولیت دارد. شرکت‌های مسئولیت محدود باید حداقل سرمایه‌ی مد نظر خود و شرکت‌های سهامی باید تعداد سهم و ارزش اسمی آن را در این مرحله وارد کنند. حداقل سرمایه برای تأسیس یک شرکت با مسئولیت محدود مبلغ ۱۰۰ هزار تومان است. بله میزان سرمایه ثبتی شرکت در هزینه‌‌های ثبت شرکت تاثیرگذار است و هرچقدر سرمایه شرکت بیشتر باشد هزینه ثبت شرکت هم بیشتر خواهد بود.

هر گاه دو یا چند شخص بخواهند فعالیت‌های تجاری خود را تحت یک نام مشترک پیش ببرند، ساده‌ترین شکل شراکت قانونی ثبت شرکت تضامنی است. امروزه در بیشتر کشورها و نظام‌های حقوقی این نوع از شرکت‌ها تعریف شده‌اند و بسیار مورد توجه کارآفرینان قرار دارند. در شرکت‌های تضامنی، مسئولیت پرداخت قرض‌های احتمالی بر عهدۀ تمام شرکا خواهد بود. در صورت ورشکستگی، هیچ یک از اعضا نمی‌توانند با استناد به اینکه میزان قرض‌ها از میزان سهم آنها در شرکت بیشتر است، از پرداخت آنها شانه خالی کنند.

سامانه هوشمند ثبت شرکت آسان‌ثبت با فراهم کردن امکان پرداخت یکپارچه تمامی این هزینه‌ها گامی مهم در مسیر آسان کردن ثبت شرکت در ایران برداشته است. رسید تمام مبالغ پرداختی نیز به طور مجزا و دقیق در اختیار متقاضیان تاسیس شرکت قرار می‌گیرد. مدارک ثبت شرکت پس از تکمیل و بازبینی باید به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال شوند. این کار از طریق پست و با پاکت‌های مخصوصی که برای این کار طراحی شده است انجام می‌شود.

همچنین شرایط افراد متقاضی در انتخاب یکی از انواع ثبت شرکت ها تاثیرگذار هستند. بنابراین باید دقت داشته باشید که روشی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد. در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود. آن دسته از شخصیت های حقوقی که تمایل به دریافت کد فراگیر را دارند، می توانند از طریق سایت ثبت شرکت ها اقدام ثبت درخواست کد فراگیر نمایند.

وارد کردن اطلاعات به سایت اداره ثبت، تعیین و نهایی کردن نام شرکت، مشخص کردن موضوع فعالیت شرکت، تنظیم اساسنامه، تدوین صورت‌جلسه هیئت موسسان، تنظیم شرکت‌نامه، نوشتن تقاضانامه و… مهم‌ترین اموری هستند که وکیل موسسه برای تنظیم مدارک تاسیس شرکت شما انجام می‌دهد. یکی از مهم ترین ابهامات و سوال هایی ثبت تغییرات شرکت که در رابطه با شرکت طراحی سایت و نحوه ثبت آن پیش می آید، مربوط به مدارک مورد نیاز برای این کار می باشد. در ابتدا باید بگوییم که مدارک مورد نیاز برای این کار متناسب با نوع شرکت شما متفاوت خواهد بود. مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت سهامی خاص و مسئولیت محدود با موضوع طراحی سایت را بیان خواهیم کرد.