سامانه اشخاص حقوقی قوه قضاییه سامانه اشخاص حقوقی کل کشور

در گام اول اطلاعات متقاضی را ، شامل ( نام ، نام خانوادگی، شماره تلفن ، متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه ، تابعیت متقاضی، سمت متقاضی ، در صورت ایرانی بودن وارد کردن شماره ملی و در صورت غیر ایرانی بودن وارد کردن شماره گذرنامه) ، وارد نمایید . شخص متقاضی می تواند یکی از اعضاء شرکت و یا وکیلی که انجام این امور را به عهده گرفته است باشد. وقتی اطلاعات نهایی به طور کامل و با دقت توسط متقاضی وارد رایانه شد، رایانه تایید پذیرش را به متقاضی نشان می دهد که متقاضی باید به دقت آن را مطالعه کند. از این جا به بعد شما همواره می توانید با ورود اطلاعات در سامانه ی اینترنتی و دریافت کد رهگیری از طریق همین سامانه، تصمیمات اخذ شده را دنبال نموده و از محتوای آن مطلع شوید.

ssaa.ir ثبت شرکت

مشخصات خود را در فرم وارد کنیدو در باقی مراحل انتخاب نام شرکت، آدرس شرکت، سرمایه ی شرکت ،معرفی شرکا ، مشخص نمودن سهام شرکا و معرفی شعبه های شرکت ،روزنامه، اظهارنامه تقاضانامه، اساسنامه، شرکتنامه نیز باید به طور دقیق کامل شود. بنابراین چنانچه تجار غيرایرانی قصد ایجاد شعبهای در ایران را داشته باشند باید طبق قوانين و مقررات ایران و به شرط رفتار متقابلانه اقدام کنند. به عبارتی چنانچه شخص غيرایرانی در صدد ثبت ثبت شرکت در تهران شعبه در کشور باشد باید قانون ثبت شرکتهای ایران و سایر ملزومات دیگر را رعایت کند .بر این اساس در مرحله اول و با مراجعه به سازمان توسعه تجارت میتواند به برخی از قوانين مرتبط در این زمينه دست یابد. پلمپ دفاتر تجاری دفتر کل و روزنامه ایست که بنا بر کارکرد؛ پنجاه، صد و یا صد و پنجاه برگی هستند. تمامی شرکت‌های فعال حتی به هنگامیکه فعالیت ندارند باید در راستای تعیین کارکرد مالی خویش پلمپ دفاتر را کامل کنند.

بر اساس ماده 1 آیین نامه تاسیس و فعالیت شرکت های پخش دارویی، شرکت های تولید کننده، وارد کننده و شرکت های فوریتی واردات داروی تایید شده و دارای مجوز، شرکت دارویی می گویند. بر اساس بند 3 اساسنامه شرکت، آدرس شرکت مکانی است که باید در زمان ثبت قید گردد. حالا چنانچه آدرس ثبت شده شرکت تغییر کرد، می بایست برای تغییر مراحلی را طی کنید. تنها شکرت‌هایی معتبر هستند که نامشان در این سامانه ثبت شده باشد.

نام های پیشنهادی شرکت

چنانچه فردی قصد داشته باشد تا اختراع، علامت تجاری یا طرح صنعتی متعلق به خود را درسایت اداره ثبت اسناد و املاک ثبتنماید، ابتدا لازم است تا از تکراری نبودن آن اطمینان حاصل نماید. بانک های اطلاعاتیسایت سازمان ثبت اسناد و املاک، امکاناستعلام علائم تجاری، اختراعات و طرح های صنعتی که در گذشته در این ادارهثبتشده اند را برای این گروه از اشخاص فراهم ثبت تغییرات شرکت کرده است. ۳اکنون همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می فرمایید، وارد صفحه اصلیسایت سازمان ثبت اسناد و املاک شده اید و می توانید ازامکاناتو خدماتسامانه اداره ثبت اسناد و املاکدر رابطه باسندرسمی، ثبت املاک، ثبتشرکت و مالکیت معنوی استفاده نمایید. برای اطلاع از خدمات وامکانات سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک، بخش بعدی مقاله را مطالعه نمایید.

به وسیله این شماره می توانید، تمامی اطلاعات شرکت را دریافت کنید. تا هر زمان که شرکت برقرار باشد، با این شماره قابل شناسایی می باشد. ممکن است که به هر دلیلی، هر شخص حقیقی و حقوقی قصد همکاری، عقد قرارداد و … با شرکت دیگری داشته باشد. به همین دلیل باید ثبت برند تجاری از اعتبار شرکت، صحت وجود شرکت، فعال بودن و نبودن شرکت و اطلاع ار تاریخ ثبت شرکت اطمینلن کافی را داشته باشد و یا اینکه ممکن است که تصمیم به خرید شرکت را داشته باشد باید از نوع شرکت، قانونی بودن و یا قانونی نبودن شرکت اطمینان کافی داشته باشد.

سپس شما باید اطلاعات مورد نیاز در حوزه‌ی شروع و تکمیل سال مالی را در سامانه قید کنید. افرادی که درخواست صدورسنداجرایی را به یکی از ادارات ثبت اسنادداده اند، می توانند با دریافت شناسه واریز از اداره مربوطه، از این قسمت اقدام به پرداخت هزینه تقاضانامه صدور اجراییه نمایند. مراجعه به سایت اداره کل ثبت شرکت ها و ثبت نام در سامانه irsherkat.ssaa.ir و پر کردن اطلاعات فرم های مورد نظر. اساسنامه در شرکت های با مسئولیت محدود شامل 26 ماده و دو تبصره، در موسسات غیرتجاری 26 ماده و در شرکت های سهامی خاص 64 ماده و eleven تبصره می باشد. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که دفاتر پلمپ شده پس از پلمپ با توجه به آدرس ذکر شده برای متقاضیان ارسال می گردد.لذا، لازم است در درج این اطلاعات توجه و دقت لازم به عمل آید.

سامانه جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir عنوان سامانه ای است که امکانات متعددی را در رابطه با شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری فراهم نموده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. به موجب قوانین ایران من جمله قانون تجارت، برخی از تغییرات انجام گرفته در شخص حقوقی همچون تغییر اعضای هیات مدیره، تغییر بازرسان و تغییر اساس نامه یا سرمایه شرکت باید در اداره ثبت شرکت ها ثبت گردیده و در روزنامه رسمی آگهی شود. علت این مساله آن است که این تغییرات در حقوق اشخاص ثالث موثر بوده و این حق قانونی اشخاص ثالث است تا با نشر آگهی از این تغییرات مطلع شوند.

  • برای اشخاص، ارگان‌ها یا شرکت‌های دو.لتی و خصوصی تنها روشی که می‌توان یک استعلام قابل استناد بدست آورد؛ سامانه استعلام اشخاص حقوقی کشور می‌باشد.
  • در مراحل آخر به ترتیب شعبه و روزنامه کثیرالانتشار شرکت را مشخص نموده ودرپایان با زدن دکمه ثبت، ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir نهایی خواهد گردید.
  • البته این سایت در ابتدا که اجرا شد، قابلیت های کمی داشته و تعداد اندکی از خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را به صورت انلاین در اختیار کاربران قرار می داد.
  • مراجعه به سامانه به نشانی rooznamehrasmi.ir که با تکمیل کردن نام شرکت و شماره ملی شرکت می‌توانید از طریق روزنامه رسمی و آگهی درج شده شرکت در روزنامه رسمی استعلام گرفته و به اطلاعات شرکت دست پیدا کنید.

ماده۱۲) مرجع ثبت شركت ها و مؤسسات غيرتجاري مركز استان مكلف است همزمان با ثبت تأسيس و تغييرات شركتها و مؤسسات غيرتجاري، مدارك و مستندات را اسكن و پروندۀ الكترونيكي مربوط را در سامانه، مطابق ضوابط ايجاد نمايد. تبصره ۱- مرحلۀ نهايي ثبت تأسيس يا تغييرات شركتها و مؤسسات غيرتجاري در سامانه و الحاق اسكن سند امضاء‌ شده به سابقه ثبت الكترونيك شخص حقوقي، توسط مرجع ثبت شركتها در مركز استان انجام خواهد شد. ماده۶) بررسي كارشناسي تائيد و تعيين نام اشخاص حقوقي مورد تقاضاي ثبت تاسيس و يا تغيير نام، توسط مرجع ثبت شركتها و مؤسسات غيرتجاري مركز استان با رعايت مقررات انجام مي پذيرد.

در غیر از این صورت تنها برای صاحب آن قانونی و معتبر تلقّی می‌شود. سپس باید نام شرکت را در فرم نام و شخص حقوقی به ترتیب اولویت 5 نام انتخاب کنید تا یکی از بین آنها تایید شود. در صورتی که صورتجلسات ارسالی نیاز به رفع نقض باشد ، برای شما ارسال می شود و در غیر این صورت اگر مورد تایید باشد ، صورتجلسه تایید شده برای صدور آگهی به روزنامه رسمی ارسال می شود . توجه داشته باشید که ارسال مدارک تنها از طریق پست و بدون نیاز به مراجعه حضوری می باشد .

برای ثبت شرکت پیمانکاری چه باید کرد؟ شرایط، هزینه و مراحل

در این مرحله سامانه ثبت شرکت به شما چندین حوزه پیشنهادی مختلف را ارائه می‌دهد که باید یکی از آنها را انتخاب کنید. در قسمت مرکز مالکیت معنویسایت اداره ثبت اسناد و املاک، کلیه امکانات مربوط بهثبتمالکیت های فکری و استعلام های مربوط به آن برای کاربران این حوزه فراهم شده. در ادامه به توضیحامکاناتاین بخش ازسایت سازمان ثبت اسناد و املاک می پردازیم. در بخش اطلاعات عمومی شخصیت حقوقیسایت سازمان ثبت اسناد و املاک ، کاربرانسایتمی توانند با استفاده از شناسه ملی شرکت، به اطلاعات مربوط به آن شرکت دسترسی پیدا کنند.

با ورود اطلاعات نهایی در این زمینه ، سیستم به صورت خودکار تاییدیه پذیرش را از شما خواستار می شود از این رو نیاز است تا متن را به دقت مطالعه نمایید . بعد از این بخش وارد صفحه ارائه مدارک می شوید،در این بخش ،مدارکی را که متقاضی باید ارایه نماید به صورت خودکار نمایش داده می شود. © کپی رایت – تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه ثبتی ذهن ناب است. کارشناس ارشد دایره حقوقی که پس از بررسی کارشناسان اداره و ابراز نظر آن ها که به صورت سیستمی برای کارشناس ارشد ارجاع داده می شود نظر خود را اعلام و برای رئیس اداره ارسال می کند. در صورت وجود شعبه در سایر واحدهای ثبتی آدرس دقیق شعبه و نام مدیران آن در این قسمت ذکر گردد.

طبق ماده ۶ قانون تجارت کلیه تجار مکلف اند رویدادهای مالی عملیات تجاری خود را در دفاتر قانونی روزنامه و کل ثبت کنند. در این مقاله ما کاملاً تخصصی علاوه بر آدرس ثبت شرکت ها در تهران ، آدرس ثبت شرکت های تمامی شهرهای کشور را به همراه تلفن های تماس آنها برای شما قرار داده ایم تا به صورت کامل راهنمای شما باشد . باید توجه کنید که باید اصل یا کپی آن شماره از روزنامه را نزد خود داشته باشید. چون مشخصات مربوط به شرکت در آن ثبت شده و دارای ارزش حقوقی زیادی است و همچنین در برای انجام برخی امور نیاز است. پس از ثبت اطلاعات مربوط به متقاضیان، نوبت به انتخاب نام شرکت می رسد. وضعیت حق امضا نیز تعیین می کند که شخص، جزو افراد دارای حق امضا در شرکت است یا خیر.