سامانه استعلام ممنوع الخروجی Exitban Ssaair

در این راستا هر یک از سازمان های دولتی اقدام به طراحی و اجرای وب سایتی نموده اند که کاربران بتوانند از طریق آن، ‌به صورت غیر حضوری و از طریق اینترنت، کارهای خود را انجام دهند. سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هم اقدام به راه اندازی وب سایت خود با عنوان سامانه ثبت من و با نشانی اینترنتی my.ssaa.ir کرده است. بنابراین، در حال حاضر افراد می توانند با ورود به سامانه ثبت منو ثبت نام در ثبت من ، بخش زیادی از خدمات مربوط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را به صورت غیرحضوری دریافت کنند. یکی از مهم ترین بخش هایی که در بخش استعلام ثبتی سامانه ثبت اسناد و املاک کشور درج شده است، بخش تصدیق اصالت سند مالکیت است.

اصلاح جداول (الف) و (ب) اصلاحي بند (۲) تصويب‌نامه شماره ۱۷۹۳۹۸/ت۴۶۸۴۴ک مورخ ۱۳/۹/۱۳۹۱… تصويب‌نامه درخصوص تعديل و اجراي جريمه‌ها و ساير حدنصاب‌هاي ريالي تعيين‌شده در قانون… آيين‌نامه اجرايي بند (ب) ماده (۹۲) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادي، اجتماعي… اصلاح بند (۹) ماده (۱) آيين¬نامه اجرايي جزء (۱) بند (ز) تبصره (۵) ماده واحده قانون… تصويب‌نامه در خصوص تعيين شهرستان بشرويه (استان خراسان جنوبي) به مدت دو ماه از اول… کلیه حقوق برای وبسایت محضرچی محفوظ است و انتشار مطالب پیگرد قانونی دارد.

تصدیق اصالت سند مالکیت استعلام ممنوع الخروجی ثبت شرکت و موسسه درخواست کد فراگیر ثبت اختراع طرح صنعتی و علامت تجاری و ثبت درخواست صدور سند مالکیت از جمله امکانات سایت اداره ثبت اسناد و املاک بوده که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. سازمانثبتاسناد و املاک کشور، نیز همچون سایر نهادها و ارگان های دولتی، در سال های اخیر، اقدام به راه اندازی سامانه اختصاصی خود نموده است.سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دارایسامانه های متعددی بوده که هر یک، خدمات خاصی را به کاربران سایت ارائه می نماید. سامانه جامع ثبت شرکتها، سامانه استعلام الکترونیکی ملک با کد ملی، سامانه مالکیت فکری وسامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی، برخی از سامانه های زیرمجموعه سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشند. سامانه ثبت اسناد و املاک و سایت های وابسته به آن همچونسایت ثبت من my.ssaa.irامکانات گسترده ای را در رابطه با امور ثبتی برای کاربران خود فراهم کرده است.

ssaa.ir ir

سلام خسته نباشین ایا امکان داره با کد ملی فهمید چه سندی به نام شخص مورد نظر هست یا خیر . شما در سامانه شناسه سند و رمز سند رو وارد کنید، اگر نتیجه استعلام گفت چنین سندی وجود ندارد، مطمئن باشید که وکالت نامه لغو شده است. مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. برای حل این مشکلات هم با توجه به اینکه دادگستری مرجع تظلمات عمومی است افراد فوق باید با مراجعه به دادگستری و یا مرجع صدور اجرائیه و اثبات حقانیت خود ممنوع الخروجی را رفع کنند.

آموزش و راهنمای سایت سامانه ثبت شرکت Irsherkat Ssaair, آموزش ثبت تاسیس شرکت در سامانه ثبت شرکت ها

امور ازدواج ، طلاق ، معاملات املاک ، ثبت برند و شرکت و غیره از جمله خدماتی است که در این سامانه می توانید انجام دهید یا پیگیری فرمایید، شما عزیزان در صورتی که آشنایی کامل ندارید ، می توانید با ما تماس بگیرید تا کارهایتان را انجام دهیم. اطلاعات باید دقیقا با متن مستندات و صورتجلسات تطابق داشته باشد ، مراحل ثبت شرکت ها در سامانه الکترونیکی دارای eight مرحله است که در این قسمت به طور کامل توضیح خواهیم داد . پس از مراجعه به سامانه مذکور و انتخاب نوع شخصیت حقوقی ، اطلاعات هویتی نماینده ، وکیل ، حوزه ثبتی شرکت ، آدرس شرکت و تاریخ شروع سال مالی را درج نمایید . اشخاص باید سالانه برای پلمپ دفاتر قانونی شان به موقع اقدام کنند و پس از اتمام مراحل مربوطه ، دفتر کل و دفتر روزنامه دریافت کنند و موارد مربوطه را در آن یادداشت نمایند . از جمله اطلاعاتی که برای ممنوع الخروجی بودن در سامانه ssaa.ir باید وارد شود، می توان به نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شماره شناسنامه و تاریخ تولد اشاره کرد. با ورود به این بخش نیز خدمات «استعلام ممنوع الخروجی»، «پیگیری پرونده اجرا» را دریافت خواهید کرد.

  • 1- اشخاصی که به موجب رای دادگاه و یا صدور اجرائیه از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بدهکار شناخته می شوند .
  • برای رفع این مشکلات سامانه ای به نام سامانه استعلام ممنوع الخروجی به آدرس exitban.ssaa.ir طراحی شد .
  • از اینکه با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ارتقاء و بهبود کیفیت این وب‌سایت یاری کرده و همچنین از مطالب این وب‌سایت با ذکر منبع «دفتر اسناد رسمی ۷۷۸ تهران» همراه با لینک «irnotary» استفاده می‌کنید، سپاسگزاریم.
  • دفعات بعدی پس از ثبت نام، جهت ورود به برنامه گزینه «ورود به پرتال» را انتخاب می نمایید.

شما می توانید برای دسترسی به طرح های صنعتی ثبت شده در سازمان املاک و اسناد کشور، به بخش جستجو در بانک طرح های صنعتی مراجعه نمایید و اقدام به جستجو طرح صنعتی مورد نظر خود کنید. در بخش انصراف از درخواست میز خدمتسامانه سازمان ثبت اسنادامکان انصراف از درخواست برای افرادی که قبلا در این سامانه درخواستی را ثبت کرده اند، وجود دارد. برای انصراف از درخواست نیاز به وارد کردن کد ملی و شماره پیگیری می باشد. سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به منظور ارائه خدمات به مردم از بخش های مختلفی تشکیل شده است و امکان انجام بسیاری از امور ثبتی در این سامانه به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام می شود.

نحوه ورود به سامانه سازمان ثبت اسناد و املاک Www Ssaair

✔️ سایت اعلام نتایج آزمون سردفتری همان سایت ثبت نام به نشانی iripo.ssaa.ir بوده که در متن مقاله قرار داده شده است. داوطلبان می‌ توانند از طریق سایت آزمون سردفتری، نتایج اولیه آزمون خود را رویت کرده و در صورتی که نمره‌ای ایده آل دریافت کرده باشند، می توانند خود را برای شرکت در مصاحبه های حضوری و در واقع آزمون نهایی آماده کنند. نتایج اولیه این آزمون بزرگ در سایت اعلام نتایج آزمون سردفتری به آدرس iripo.ssaa.ir به مدت زمان 20 روز پس از برگزاری این آزمون در دسترس خواهد بود.

به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در تیرماه سال 1400، اقدام به راه اندازی درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نمود که با عنوان سایت ثبت من شناخته گردیده و آدرس آن،my.ssaa.ir می باشد. آن دسته از افرادی که متقاضی ثبت درخواست تاسیس شرکت می باشند، می توانند به صورت حضوری به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه ثبت برند کنند و از طریق این سایت، اقدام به ثبت درخواست برای تاسیس شرکت ها کنند. در ادامه با نحوه ورود به سایت ثبت شرکت های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آشنا می شویم. چنانچه فردی قصد داشته باشد تا اختراع، علامت تجاری یا طرح صنعتی متعلق به خود را در سایت اداره ثبت اسناد و املاک ثبت نماید، ابتدا لازم است تا از تکراری نبودن آن اطمینان حاصل نماید.

سازمان ثبت احوال نیز موارد دیگری را برای استعلام پیش بینی کرده که از طریق فضای مجازی بتوان به آن دسترسی داشت که در بالا به یک مورد آن مثل پیگیری معامله اشاره شد. وقتی شما معامله ای را انجام داده اید و می خواهید آن را به صورت سند رسمی تنظیم کنید قبل از تنظیم سند انتقال باید توسط دفتر اسناد رسمی یک سری استعلامات انجام بشود. سرانجام، همان طور که پیشتر گفتیم، ماده ی 9 نظامنامه ی قانون تجارت، انتشار تغییراتی را پیگیری ثبت تغییرات شرکت که در وضعیتِ شرکتِ ثبت شده ایجاد می شود، ضروری دانسته است. من فقط یادمه یک وکالت نامه داشتم ، شماره سندی یا چیزی ندارم امکان داره فقط از طریق کد ملی پیدا کرد. شرکت نامه ها و اساسنامه ها، فرم های پیش فرضی دارند که فقط باید آنها را پر کنید و در نهایت اگر تمایل داشتید می توانید قوانین مخصوص شرکت خودتان را نیز به آن اضافه کنید. می توان اطلاعات را تایپ کرد و یا از نمونه ی متن های موجود در سیستم استفاده نمود.

سامانه بسیار خوبی است فقط تنها اشکال آن این است که خیلی زود (زیر ۱ دقیقه) پیام “زمان شما منقضی شده است” میدهد و باید دوباره با رمز جدید وارد شویم. تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند ثبت شرکت در تهران و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است. بعد از تایید نام ، تمامی اوراق باید توسط اعضاء هیئت مدیره و سهامداران امضاء شود و به اداره ارسال گردد ، درصورتی که مشکلی نداشته باشد ، آگهی خواهد شد .

کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند. افرادی که قبلا اقدام به ثبت درخواست تاسیس شرکت، تاسیس شخصیت حقوقی، صورت جلسه تغییرات و … نموده اند، می توانند از طریق بخش پیگیری اقدام به پیگیری درخواست خود کنند. همچنین، از طریق بخش انصراف از درخواست، امکان ثبت درخواست انصراف وجود دارد.

شرایط برگزاری این آزمون مانند سایر آزمون‌ های سراسری نبوده و به عبارتی زمان برگزاری آن مرتب و در فواصل زمانی یکسان نیست. لازم به ذکر است که تمامی جزئیات برگزاری این آزمون از طریق سایت آزمون سردفتری منتشر می شود. برای این منظور مطابق تصویر بالا، ابتدا وارد سامانه ثبت من شده، سپس از قسمت خدمات، “اسناد رسمی من” را انتخاب کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت ثبت من my.ssaa.ir در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سایت ثبت من my.ssaa.ir پاسخ دهند. جلوگیری از خروج بدهکاران مالیاتی و همچنین بخشنامه IS بندی بانک مرکزی در خصوص شرایط اعمال ممنوع الخروجی بدهکاران بانکی که برای بدهی اشخاص حقوقی 3،000،000،000 ريال و مدیران اشخاص حقیقی در صورت نداشتن وثیقه مناسب 5،000،000،000 ريال در نظر گرفته شده است. بله سامانه تصدیق سند مالکیت سامانه ای است که توسط سازمان ثبت راه اندازی شده برای پاسخگویی به این نیاز.