راهنمای سامانه ثبت شرکتها آموزش سایت Irsherkat Ssaair

( اداره ثبت جهت حمایت از حقوق اسامی شرکت های ثبت شده، از ثبت نام هایی که قبلاَ به ثبت رسیده اند خودداری به عمل می آورد). متقاضی تعیین نام باید احدی از سهامداران یا موسسین یا وکیل رسمی دادگستری (با ارائه وکالتنامه) باشد. در این مرحله می بایست 5 نام را به ترتیب اولویت در سامانه وارد نمایید . روند نام‌گذاری شرکت معمولاً با پیشنهاد پنج نام از سوی اعضا به کارشناس ثبت شرکت آغاز می‌شود. زمان پاسخ به دیدگاه شما از طرف وکلای سایت وکیل تاپ ۴۸ ساعت می باشد.

  • پروانه حق العمل کاری از هر گمرکی که درخواست داده شده باشد صادر می گردد و درصورتی که شخص بخواهد در گمرکهای متععد فعالیت کند باید در خواست خود را به اداره کل گمرک کشور تسلیم کند.
  • چرا ؟ چون به زمانی که می گذارید و آزمون و خطا هایی که انجام می دهید و هزینه های قانونی که به خاطر آزمون و خطاهایتان چندباره پرداخت می کنید نمی ارزد.
  • به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که اداره ثبت شرکت ها از زیر مجموعه های آن می باشد، اقدام به راه اندازی سامانه ای نمود که امروزه تحت عنوان سامانه جامع ثبت شرکتها شناخته می شود.
  • افرادی که درخواست خود را برای ثبت شرکت در این سایت ثبت کرده اند، می توانند پس از ثبت درخواست، اقدام به پیگیری ثبت شرکت ها نمایند.
  • به عنوان مثال جهت تغییر سمت اعضا هیئت مدیره، صورتجلسه هیئت مدیران و جهت تغییر اسم شرکت باید صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده تهیه گردد.

در هر صورت اگر به دلایلی صورتجلسه شما مورد تایید قرار نگیرد ، با ارسال دلیل از شما خواسته می شود تا رفع نقص نمایید . با ورود اطلاعات نهایی در این زمینه ، سیستم به صورت خودکار تاییدیه پذیرش را از شما خواستار می شود از این رو نیاز است تا متن را به دقت مطالعه نمایید . قسمت بعدی برای تعیین سمت شخص در شرکت یا موسسه است که چه مسئولیتی را به عهده دارد . را وارد نمایید ، شماره ی دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی یا ایمیل هم باید به صورت دقیق وارد شود ، البته اگر این اطلاعات را وارد نکنید مشکلی ایجاد نخواهد کرد در صورت وجود می باشد .

ثبت شرکت سامانه آنلاین ثبت فوری شرکت

مشاورین آگاه ثبت پس از عقد قرارداد تا زمان ثبت شرکت و چاپ در روزنامه رسمی پیگیر پرونده و پاسخگوی شما خواهند بود. Fish.medu.ir سامانه همگام , سایت همگام مدارس سایت سامانه ضمن خدمت فرهنگیان سایت ثبت نام دانش …. درصورتی که پرونده نقص داشته باشد می بایست نواقص پرونده برای اداره ارسال تا کار آگهی گردد. درصورتی که پرونده دارای ایراد باشد پرونده برگشت می خورد و می بایست ایراد اعلام شده اصلاح (درصورت امکان) شود و مجدد برای اداره ارسال شود.

ثبت شرکت سامانه

پلمپ دفاتر شرکت برای مشخص نمودن فعالیت های سالیانه شرکت ضروری است. هر شرکت و سازمانی میبایست جهت بررسی كلیه فعالیت های مالی خود و پرداخت مالیات، دفاتر پلمپ مالیاتی که شامل یک دفتر روزنامه و یک دفتر کل می باشد را تهیه کند (کلیه شرکت ها اعم از فعال و غیر فعال موظف به اخذ دفاتر پلمپ می باشند). برای درج مطالب و ارسال مدارک نیاز به دریافت مشاوره های تخصصی در این زمینه خواهید داشت از این رو توصیه می شود که از مشاوره ثبت شرکت های موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر بهره مند شوید . مرحله پایانی ثبت تاسیس در سامانه شامل تایید مدارک می باشد ، در این مرحله مدارک مورد نیاز مربوط به ثبت تاسیس مورد درخواست قید گردیده که پس از تایید می توان گزینه ی پذیرش نهایی را انتخاب نمود. در این مرحله می بایست سمت اعضای شرکت (سمت مدیر عامل یا رئیس هیأت مدیره) تعیین گردد. هم چنین اشخاص شرکت می توانند با توجه به جلسه موسسین شرکت سمت های دیگری را انتخاب نمایند.

داشتن نشانی اهمیت زیادی دارد و تمامی نامههای اداری و قضایی به آدرس شرکت ارسال میشوند. کلیه اطلاعات لازم اعم از اطهارنامه ها و تعیین سهم را در این سامانه همراه با اسامی پیشنهادی ارسال می شود. هر دفعه پنج نام پیشنهادی را می سامانه ثبت شرکت توان ارسال نمود. وضعیتی که در سامانه تعبیه شده است امکان ارسال پنج نام پیشنهادی را برای ما قرار داده است. در این مقاله سعی نموده ایم اطلاعات کاملی راجع به مراحل ثبت اینترنتی شرکت در دسترس خوانندگان محترم قرار دهیم.

ارسال مدارک ثبت شرکت

نوع شخصیت حقوقی یا شرکتی را که قصد ثبت آن را دارید انتخاب نموده و دکمه ادامه را بزنید. تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه حقوقی ویستا آریا محفوظ می باشد. پر نمودن فیلد تاریخ شروع سمت، مدت تصدی، تاریخ پایان اعتبار سمت و … 7) در گام بعدی باید برای افتتاح حساب بانکی شرکت خود اقدام کنید و نوبت اول آگهی روزنامه را منتشر کنید. 2) در گام بعدی باید نوع شرکت خود را از بین انواع مختلف شرکت ها انتخاب کنید.

از هر نظر قانونی و مواردی که برای اداره مهم است باید بررسی شود تا وقت مشتری هدر نرود. بعد از اینکه تصمیم گرفتید چه نوع شرکتی ثبت کنید باید نام شرکت و موضوع فعالیت را انتخاب کنید. می توانید به مقالات راهنمای انتخاب نام و موضوع فعالیت شرکت مراجعه نمایید. سپس با مراجعه به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکتها می توانید کلیه تقاضاهای مربوط به ثبت تاسیس را انجام دهید. برای انجام هر یک از مراحل نیاز به یک راهنمای کاربلد ثبتی دارید. ما در این سایت سعی داریم تا با جزییات کامل تمامی این مراحل را آموزش دهیم.

در ادامه مطلب می توانید اطلاعات کامل درباره ثبت موسسه مطالعه کنید. همچنین اگر نیاز به یک موسسه ثبت شرکت در غرب تهران دارید که تمایل دارید به آنجا مراجعه کنید، ثبت میزان واقع در میدان توحید ابتدای ستارخان ( خارج از طرح ترافیک ) در خدمت شما می باشد. در صورتی که نیاز به مشاوره حضوری دارید ما این نوید را به شما می دهیم که کارشناسان موسسه ما به صورت کاملا ثبت برند رایگان حضورا با مراجعه به محل کار شما در خدمت شما خواهند بود. ما در تمامی مناطق غرب تهران از جمله ثبت شرکت در صادقیه ، بلوار فردوس ، پونک ، شهرک غرب و … این مورد هم خیر، چه ثبت شرکتها و چه ثبت موسسات غیر تجاری نیز از طریق یک سامانه می باشد. برای ثبت شرکت نیاز به هیچ مدرک تحصیلی نیست مگر موضوع شرکت نیاز به اخذ مجوز از سازمان مربوطه داشته باشد.

مراحل گام به گام تاسیس شرکت و مدارک مورد نیاز را بدون دریافت هزینه برای شما شرح خواهیم داد و تنها زمانی که تصمیم گرفت انجام کلیه امور ثبتی شرکت‌تان را به ما بسپارید، بابت آن هزینه دریافت خواهد شد. در انتها لازم به ذکر است، پس از تشکیل شرکت می بایست نسبت به تعیین حوزه مالیاتی و تشکیل پرونده دارایی، تهیه دفاتر قانونی و پلمپ دفاتر و اخذ کد اقتصادی اقدام نمایید. در صورت کامل بودن مدارک ارائه شده ، کارشناس اداره ثبت شرکت ها در کرج اقدام به تهیه پیش نویس آگهی ثبت نموده و به متقاضیان ثبت یا یکی از شرکا یا وکیل رسمی شرکت تحویل می دهد.

همچنین می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی بازرگان در تماس باشید. بعد از تایید پرونده، شما باید به محل اداره ثبت مراجعه و با امضا نهایی آگهی تاسیس شرکت را تحویل بگیرید. آخرین اقدام مورد نیاز برای ثبت شرکت ، تحریر و صدور آگهی تاسیس شرکت می باشد . مزیت این سیستم پیگیری آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری به سازمان ثبت شرکت می باشد .

در مرحله ششم ثبت اینترنتی شرکت در سامانه ثبت شرکتها ، می بایست اسامی تمام شرکای خود را در فرمی که پیش رو دارید وارد کنید. پس از آن که اطلاعات مربوط به ثبت شرکت ، تغییرات شرکت ، پلمپ دفاتر و … در سامانه تکمیل گردید ، متقاضیان با وارد کردن شماره پیگیری ، می توانند از طریق این قسمت از وضعیت پرونده مورد نظر اطلاع جویند . در این مقاله قصد داریم به خدمات ، بخش ها ، مراحل تاسیس شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkatssaair و هر آنچه که باید در مورد ثبت شرکت بدانید ، بپردازیم .

3-گواهی دفاتر پلمپ و 5 عدد نامه ی دارایی که شامل نامه ی بانک، گمرک ، عدم سوء پیشینه ، گواهی امضا و دارایی میباشد و ارائه ی آنها به اتاق بازرگانی. پس از آن اتاق بازرگانی براساس مدرک تحصیلی برای متقاضیان کلاس برگزار میکند. در قرارداد نمایندگی،علامت تجاری یکی از مهم ترین مواردی است که حتما باید ذکر گردد. الف) علامت یعنی هر نشان قابل رویتی که بتواند کالاها یا خدمات اشخاص حقیقی یا حقوقی را از هم متمایز سازد.

بایستی بدانید که انتخاب نوع شرکت یکی از مهمترین عوامل موثر در موفقیت شما در روند کاریتان محسوب می شود. به عنوان مثال چنانچه با مشکل مالی روبرو شوید و شرکت مسئولیت محدود ثبت نموده باشید نمی توانید برای دریافت وام و تسهیلات بانکی اقدام کنید. بعد از ثبت تغییرات تحویل گرفتن آگهی تاسیس شرکت با مراجعه به سایت روزنامه رسمی و کثیرالانتشار این آگهی را باید چاپ کنید که فرآیند پیچیده ای نیست و فقط با وارد کردن شماره مکانیزه بالای آگهی تاسیس شرکت می توانید آگهی را در سایت مشاهده و هزینه آن را پرداخت کنید و تمام.

سپس او سرمایه‌گذارانی پیدا می‌کند که در منافع آن کسب‌وکار شریک می‌شوند. همچنین کمترین میزان سرمایه برای تاسیس شرکت مختلط غیر سهامی مبلغ یک میلیون ریال در نظر گرفته می‌شود. گفتنی است که شرکای ضامن باید تمام سرمایه نقدی مقرر را تأمین کنند، اما شرکای با مسئولیت محدود می‌توانند قسمتی از آن را بپردازند و برای پرداخت باقی آن صرفاً متعهد شوند. همانطور که شرکت ها و سایر اشخاص حقوقی ایرانی ملزم به دریافت شناسه ملی می باشند، شرکت ها ی خارجی که در ایران فعالیت داشته نیز ملزم هستند تا با مراجعه به سایت جامع ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir برای دریافت کد فراگیر اقدام نمایند.