راهنمای ثبت نام در سامانه ثنا

در سایت ثنا، از قسمت ویرایش اطلاعات می توانید رمز شخصی خود را به دلخواه تعیین نمایید. پس از پر کردن دیگر اطلاعات مانند محل اقامت (اقامتگاه) ، گروه بندی ابلاغیه و بارگذاری تصویر بایستی روی اتمام ثبت اطلاعات اولیه کلیک نمایید. با توجه به تغییرات ایجاد شده در آدرس های سامانه سناد لطفا در هنگام ورود به سامانه مانند موارد ذکر شده اقدام نمایید. اگر جز فعالان بازار سرمایه یا افرادی هستید که به تازگی وارد بازار بورس و معاملات شده اید و چیزهایی در خصوص سامانه سجام بورس شنیده اید با ما همراه باشید تا در خصوص این سامانه و نحوه ثبت نام در سامانه سجام اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. دانشگاه های سراسری در دو نوبت مهر و بهمن بصورت بدو آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند .

اما اگر هنوز مرحله ارسال ویدیو رو انجام ندادید و با این مشکل مواجه شدید، فرایند احراز هویت رو از اول انجام بدید. یکی از طرح های مهم دستگاه قضایی که موفق شد در طی سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از مدیران دستگاه قضا قرار گیرد، راه اندازی سامانه ای با نام سامانه عدل ایران یا ثنا بود. سامانه ثنا در اصل سامانه ای است که خدمات قضایی را به صورت الکترونیک در اختیار مردم کشور قرار می دهد. طبق ماده one hundred seventy five قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 92، تمام دستگاه های قضایی موظف شدند تا از این پس با استفاده از سامانه ثنا اوراق قضایی را ابلاغ کنند.

ثبت نام شرکت در سامانه ثنا

در این صفحه با کلیک بر روی گزینه پرداخت اینترنتی درگاه آپ وارد صفحه پرداخت اینترنتی شوید. اگر در سامانه ثنا و ابلاغ با مشکل خاصی روبرو شدید، می‌توانید باکارشناسان فنی رایانه کمکاز بخش نظرات در ارتباط باشید و ازخدمات کامپیوتری آنلاین رایانه کمکبهره مند شوید. پس بهتر است اگر با مشکل ورود به سامانه ثنا روبه رو شده اید، مطمئن شوید که هیچ گونه فیلتر شکنی برروی سیستم شما فعال نیست.

فرد متقاضی می‌تواند با ارائه کارت ملی و تمامی اطلاعات شخصی (اطلاعات شناسنامه، آدرس، کد پستی، شماره تلفن) و اخذ امضای الکترونیک توسط دفتر خدمات قضایی، در سامانه ثبت نام الکترونیک جهت ابلاغ اوراق قضایی ثبت نام و پس از آن می توان نسبت به طرح دعوا اقدام نمود. در گام اول سامانه ثنا جهت ثبت نام اشخاص حقیقی ایجاد شده است. ابتدا در سامانه ثبت نام الکترونیکی (سامانه ثنا) ثبت نام نمایند پس از ثبت نام و احراز هویت، حساب کاربری (شناسه و رمز ورود به سامانه ابلاغ) به ایشان تخصیص می‌یابد.

توی پست‌های بعدی فراشناسا در مورد این موضوع به طور کامل گفتیم. جهت ثبت نام ثنا و برای ضبط ویدیو شما می توانید یکی از دو روش ارائه شده را به دلخواه خود انتخاب کنید. در روش اول و مطابق تصویر زیر، یک جمله برای ثبت شرکت در تهران شما نمایش داده خواهد شد که شما باید بعد از کلیک بر روی دکمه Record a video آن جمله را تکرار و سپس ویدیو را ارسال کنید. با انتخاب گزینه ” مشاهده ابلاغیه ” ، جزئیات کامل مربوط به ابلاغ شما نمایش داده می شود .

سعیدرضا کیخا تیم ملی ژیمناستیک

وقتی که پیام احضاریه جدید دادگاه رو دریافت می‌کنید، باید در سامانه ثبت نام غیر حضوری ثنا برید و مراحل ثبت نام و احراز هویت غیر حضوری رو انجام بدید. وارد کردن رمز شخصی (رمز شخصی بعد از ثبت نام در سامانه ثنا از طرف دفاتر خدمات قضایی به شما داده میشود که باید آنرا حفظ و دور از دسترس دیگران قرار بدهید. طبق قانون، برای هر شخص حقیقی یا حقوقی دارای شماره یا شناسه ملی، فقط یک حساب کاربری ایجاد می شود و همه ابلاغیه های الکترونیک به آن حساب کاربری منتقل می شود. در واقع پیگیری پرونده قضایی با رمز شخصی و حقوقی از طریق سامانه ابلاغ قابل دسترسی است که مستقیما کاربر را از آخرین اخبار پرونده قضایی در دادگاه با خبر می‌سازد. توجه داشته باشید که اگر با مشکل در ورود و ثبت نام در سامانه ثنا روبرو شدید، می‌توانید با شماره ۹۰۹۰۷۱۵۴۰ یا ۰۲۱۷۱۲۹ تماس بگیرید و از واحدحل مشکلات کامپیوتریرایانه کمکمشاوره تلفنی و اینترنتی رایگاندریافت کنید. کد اقتصادی به اشخاص حقیقی و حقوقی که کسب و کارشان مشمول مالیات تعلق می گیرد ولی شناسه ملی فقط به اشخاص حقوقی تعلق می گیرد.

رویکرد و هدف اصلی ما، گسترش فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره حقوقی در عرصه های تجاری و مدنی و در راستای پیشگیری از هزینه های فردی واجتماعی گزافی است که صرف حل و فصل اختلافات حاصله در مراجع قضایی و غیر قضایی می گردد. در شهرستان‌هایی که دفتر خدمات قضایی دایر نشده است متقاضیان باید به دادگستری حوزه قضایی مراجعه و شناسه کاربری و رمز عبور دریافت کنید. برخی از بانک ها و موسسات اعتباری٬ برای پرداخت وام٬ شرایطی را برگزیده اند که از جمله آن ها داشتن شناسه قضایی سامانه ثنا به هنگام ثبت درخواست وام ( مانند وام ازدواج ) می باشد که برای این کار باید برگه پرینت استعلام سامانه ثنا را به بانک یا موسسه مورد نظر ارائه دهند . 5- حالا در صفحه ی پیش رویتان با کلیک بر روی کادر آبی رنگ با عنوان ( ارسال مجدد رمز موقت) ٬ پیامکی حاوی کد برای شما ارسال میشود که شما با وارد کردن آن می توانید وارد صفحه اصلی شده و نسبت به مشاهده ابلاغیه های خود اقدام کنید. حال وارد برنامه شوید، مانند ثبت نام در وب سایت، در این جا هم باید نوع شخص را مشخص کرده و تعیین کنید که می خواهید ثبت نام را برای شخص حقوقی انجام دهید یا حقیقی. افراد حقیقی بعد از انتخاب نوع شخص، باید شماره ملی و رمز عبور را وارد نمایند.

سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی (ثنا) یک ابزار نوین در راه رفاه حال افراد است تا وقتی سر و کارشان به قوه قضائیه افتاد، بتوانند به راحتی پرونده های خود را پیگیری کنند. پس از ثبت نام در سامانه ثنا و دریافت رمز ورود شخصی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ، نوبت به مشاهده ابلاغیه الکترونیکی دادگاه می رسد . برای این منظور با مراجعه به صفحه مشاهده ابلاغیه الکترونیکی ، باید شماره ملی و رمز شخصی ورود به سامانه را وارد نمایید . سامانه عدل ایران هیچ گونه پیامکی مبنی بر پرداخت هزینه در ازای مشاهده الکترونیکی ابلاغیه قضایی، برای کاربران و شهروندان عزیز ارسال نمی کند.

صبر و شکیبایی شما در این‌جا بسیار کارساز است چون که در برخی از شرایط این کد ممکن است کمی با تأخیر برای افراد ارسال شود. در صورتیکه اطلاعات شما (آدرس، تلفن همراه و …) تغییر کرده است، باید اطلاعات خود را در سامانه ثنا تغییر بدهید. برای انجام این کار یا باید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید و یا اینکه با استفاده از رمز شخصی خود که در هنگام ثبت نام در سامانه ثنا دریافت کرده اید، شخصاً اقدام به تغییر و بروزرسانی اطلاعات خود در سامانه ثنا تغییرات شرکت کنید. برای ثبت نام از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی می بایست با شناسنامه و کارت ملی به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه و درخواست ثبت نام در سامانه ابلاغ الکترونیکی را دهید. از این رو لازم است اشخاص حقیقی، حقوقی، افرادی که به عنوان شاهد به مراکز قضایی مراجعه می کنند، کارشناسان و … همگی در سامانه عدل ایران ثبت نام نموده و کد ثنا دریافت کنند. تا به صورت الکترونیکی بتوانند اوراق قضایی را دریافت کنند و دیگر به صورت حضوری به مراکز قضایی مراجعه نکنند.

مدارس یاسوج

ثبت نام سامانه ابلاغ ثنا​در کانال تلگرام آیین دادرسی و ادله اثبات دعوا عضو شوید. یکی از امکانات سایت ابلاغ ثنا،که مستلزم ثبت نام ثنا بوده،امکان مشاهده ابلاغیه با موبایل بوده که در مقاله زیر، به طور کامل، توضیح داده شده است. تاکنون سامانه احراز هویت آنلاین احرازشو توانسته است احراز هویت بسیاری از افراد را به صورت آنلاین انجام دهد و همین موضوع می‌تواند نشان دهنده کاربردی بودن سامانه احرازشو با‌شد که قطعا برای شما هم اگر مدیر سازمانی هستید می‌تواند مناسب باشد .

  • احراز هویت قبلا فقط با حضور در یکی از دفاتر خدمات الکترونیکی قوه قضاییه امکان پذیر بود که از دی ماه سال 1399 امکان احراز هویت ثنا غیر حضوری و آنلاین فراهم شده است.
  • وارد سامانه ثنا شده و در قسمت ویرایش اطلاعات، اقدام به ارسال مجدد ویدیو نمایید.
  • نکته مهم اینکه از آبان ماه سال ۱۴۰۰،کلیه اعضای هیات مدیره شرکت‌های تازه تاسیس هم باید ابتدا در سامانه ثنا ثبت‌نام و کد را دریافت و سپس فرایند ثبت شرکت را شروع کنند.
  • اصل و رونوشت روزنامه های تاسیس شرکت و موسسات و هر گونه تغییر شامل سرمایه و تغییرات هیات مدیره و محل قانونی شرکت.
  • با استفاده از آن می توانید به امکاناتی که سامانه ثنا در اختیار کاربران خود قرار داده، دسترسی پیدا کنید.

به حول و قوه الهی برنامه اندروید آموزشی استفاده و بهره برداری بهتر از سامانه 7030 ساخته شد. برای احراز هویت، از مرورگر گوگل کروم استفاده کرده و دسترسی مرورگر به دوربین ثبت برند تجاری گوشی رو فعال کنید. آیا هزینه رو پرداخت کردین؟ اگر پرداخت کردین که باید با همون کارگزاری ادامه بدین. ولی اگر هنوز پرداخت نکردین میتونید از اول این مراحل رو طی کنید.

طی کردن همه مراحل بیان شده ، به منزله انجام ثبت نام اولیه است و شما برای تکمیل کردن ثبت نام تان باید به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه فرمایید. اگر شما پست الکترونیک ندارید ، جای نگرانی نیست ، زیرا شما می توانید با بررسی و مطالعه مقاله چگونه جیمیل بسازیم در اسرع وقت و سریع ترین زمان ممکن یک حساب کاربری در جیمیل ایجاد کرده و مراحل ثبت نام ثنا را ادامه دهید. ثبت شرکت دارای پیچیدگی‌های خاص و نیازمند وقت و انرژی زیاد است. برای اینکه وقت و انرژی خود را بیهوده تلف نکنید و به راحتی شرکت خود را ثبت کنید، پیشنهاد می‌شود که از کارشناسان ثبتی و حقوقی یا شرکت‌ها و موسسات معتبر ثبتی کمک بگیرید. این اشخاص، به قوانین و مقررات جدید مسلط هستند و می‌توانند در تسریع روند ثبت شرکت شما سهیم باشند.