راهنمای ثبت شرکت در موسسه ثبتی ایلیا

در جمهوری اسلامی ایران جهت ثبت شرکت با مسئولیت محدود، به حداقل دو شریک نیاز است و تمامی نقل و انتقال های سهام آن تنها از طریق دفتر اسناد رسمی امکان ‌پذیر است. تعیین زمینه فعالیت شرکت از مهم‌ترین گام‌های ثبت شرکت می‌باشد. زیرا در صورتی که در این مورد دقت لازم را نداشته باشید ممکن است شرکت شما ثبت نشده یا در صورت ثبت شدن در ادامه فرایند کار با مشکلاتی مواجه شوید. سپس ، مدارک لازم را از طریق اداره پست به اداره ثبت شرکت ها ارسال نمایید و بارکد پستی را در سامانه وارد کنید. 3- انتخاب بازرس اصلی و علی البدل در شرکت سهامی خاص اجباری ولی در شرکت با مسئولیت محدود اختیاری است.

شرکت های شخصی و لیمیتد هرکدام مزایا و معایب خود را دارند و شما باید به نوع فعالیت ، حجم و تعداد نیروی انسانی در برنامه خود نگاه کنید و سپس نسبت به تنظیم اساسنامه و ثبت شرکت اقدام کنید. شما باید مدارک لازم را در اختیار کارشناسان ما در ثبتینو قرار دهید تا هر چه سریع تر برای ثبت شرکت اقدام کنند. از متقاضیان ثبت شرکت سهامی خاص می توان به شرکت های فعال در بورس، وابسته به دولت، فعال در زمینه نفت و پتروشیمی، تولیدی و شرکت های عمرانی اشاره کرد. ثبتینو جدیدترین استارتاپ در زمینه دفاتر ثبت شرکت در تهران که ارائه دهنده خدمات اداری و ثبتی از جمله ثبت شرکتها، ثبت برند و علائم تجاری، مشاوره مالیاتی و اخذ کارت بازرگانی می باشد.

نحوه ی ثبت شرکت در چین

ام هرفرد میزان سهام آن نیز وارد میشود نوع سهام نیز مشخص میگردد که نقدی است یا غیرتقدی. لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.

راهنمای ثبت شرکت

براساس قراردادهای مذکور، میزان سهام، میزان سرمایه اولیه و سود ناشی از آن، با توجه به نوع فعالیت شرکت، بین شرکا و سهام داران تقسم می شود. با توجه به موارد ذکر شده، اولین موردی که باید مورد سامانه ثبت شرکت توجه قرار داد، زمینه کاری و نوع موضوع فعالیت شرکت می باشد. برای تکمیل فرم باید اطلاعات مربوط به متقاضی را به صورت کامل وارد کنید، نام متقاضی ثبت ، سمت وی و در این قسمت مشخص می‌شود.

تعیین سرمایه اولیه

اگر بخواهیم تغییری در اطلاعات ایجاد کنیم بر روی صفحه کلید «مشاهده» را کلیک می نماییم. در انتها با کلیک بر روی کلید گام بعدی به صفحه بعد می رویم. در این مرحله به صورت ثبت شرکت خودکار اطلاعات وارد شده ذخیره می گردد. از آنجا که ۹۰ درصد شرکت های ثبت شده از نوع ثبت شرکت سهامی خاص و ثبت شرکت مسئولیت محدود هستند انتخاب سختی پیش رو نخواهید داشت.

  • هنگام ثبت شرکتتان باید با توجه به تعداد سهامداران و سهامشان و یا شرکای شرکت نوع شرکت را مشخص کرد.
  • پرداخت روزنامه کثیر الانتشار تاسیس که حداقل ۲ کادر با هزینه های متغییر و اختیاری می باشد.
  • چنانچه اطلاعات خاصی مربوط به شرکت خودتان موجود است اضافه میکنید.
  • وقتی یک شرکت به صورت قانونی فعالیت می نماید می تواند در سایر نقاط کشور و جهان شعبه تاسیس نماید.و از این طریق فعالیت های خود را گسترش دهد.
  • در این دو صفحه اساسنامه شرکت اولیه که در حال حاضر تقاضای تاسیس شعبه یا نمایندگی دارد نوشته می شود که دو زبان فارسی و انگلیسی می باشد.

uncategorized