دفاتر پلمپ

در این قسمت نام شخصی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است وارد می شود. همچنین باید سمت متقاضی نظر به اینکه اصیل یا وکیل است تعیین شود. آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها یعنی پیگیری ثبت تغییرات شرکت.ir را در مرورگر دستگاه خود جستجو نموده تا وارد صفحه اصلی این سایت شوید. در این صفحه بر روی سربرگ تاسیس شخصیت حقوقی کلیک کرده و گزینه پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی را فعال نمایید. در صفحه آگهی های قانونی می توان یکی از فیلدهای خالی مانند نام شخصیت حقوقی و یا شماره ثبت شرکت و یا شناسه ملی شرکت را درج نمود تا روزنامه های تاسیس و تغییرات شرکت مورد نظر را مشاهده نمایید.

اما نکته ایی که حائز اهمیت هست اینه که موجود بودن یک شرکت دال بر قانونی کار کردن اون شرکت نیست . ثبت شرکت ایلیا در این مقاله تلاش برآن دارد تا درباره ی استعلام ثبت شرکت مطالبی را به اشخاصی که در صدد ثبت شرکت می باشند ارائه نماییم مقاله را بخوانید و چنانچه با هر سوال و موردی مواجه شدید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید. Irsherkat ssaa ir کد فراگیر را از سایت پست روزانه دریافت کنید. پس از این مرحله باید به سراغ تکمیل ” اطلاعات آدرس محل دریافت دفاتر پلمپ شده ” رفت.

  • آن دسته از افرادی که متقاضی ثبت درخواست تاسیس شرکت می باشند، می توانند به صورت حضوری به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کنند و از طریق این سایت، اقدام به ثبت درخواست برای تاسیس شرکت ها کنند.
  • متقاضی ثبت شرکت باید برای ثبت شرکت اطلاعات خود را از طریق این سامانه ارسال نماید.
  • باید نامی مناسب و کوتاه انتخاب کنید تا همه بتوانند آن را تلفظ کرده و بخاطر بسپارند.

در صورتی که سند مالکیت هم وجود داشته باشد، به مدیران شرکت تحویل می گردد و نسخه ی دیگر اظهارنامه و اساسنامه و شرکتنامه و پیش نویس آگهی را که تشکیل پرونده گردیده، جهت تحریر به اتاق تایپ ارسال می دارد. حالا باید کپی برابر اصل شده ای از اساسنامه ی خود را در سایت اداره ی ثبت شرکت ها بار گذاری نمایید. در این صورت متقاضیان می بایست با ورود به سامانه وجه تعیین شده را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.

قسمت تعیین نام در سامانه ثبت شرکتها مشتمل بر چندین شاخه می باشد . ما در این مقاله قصد بر آن داریم تا شما متقاضیان گرامی را بیشتر با سامانه ثبت شرکتها ، بخش های مختلف این سامانه و خدماتی که در آن ارائه می شود آشنا کنیم . سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری متشکل از 8 قسمت است که متناسب با خدمت درخواستی باید انتخاب گردد . در این سامانه تمامی مراحل ثبت شرکت به صورت اینترنتی انجام می شود به صورتی که حتی ثبت صورت جلسه تغییرات شرکت ها به صورت آنلاین انجام می شود. چنانچه لازم به ذکر است حضور متقاضی در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری هیچ تاثیری در روند ثبت شرکت یا سایر امور ثبتی نخواهد داشت . ✔️ آدرس سایت ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir می باشد که لینک ورود به سایت در این مقاله ارائه شده است.

ثبت صورتجلسه تغییرات

ثبت درخواست در سامانه و هزینه پست از دیگر هزینه هایی است که باید به فکر آن باشید. همچنین در صورت رد دفاتر قانونی این جریمه به 10 درصد کاهش می یابد. دفتر روزنامه، دفتری جهت وارد کردن ریز هزینه ها و سود و زیان بشکل روزانه است .

در مرحله سوم، فرمی به شما نمایش داده می شود که در این فرم می بایست که اطلاعات مربوط به شرکت خود مانند مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کنید و سپس، کد پستی محل شرکت را در قسمت مشخص شده وارد نمایید. پس از وارد کردن کد پستی، آدرس به طور خودکار نمایش داده خواهد شد. در این مرحله شما به سایت ثبت شرکت ها وارد می شوید و می توانید از طریق این سایت اقدام به استفاده از خدمات تاسیس شرکت ها کنید. گاهی برای رتبه بندی شرکت نیاز به ورود افراد امتیاز آور هست که به مهندس رتبه تعبیر می شوند، این فرآیند نیز در حوزه ثبت تغییرات شرکت می باشد. تغییر محل فعالیت شرکت به منظور تغییر مکان از محل شرکت به محلی دیگر می باشد. آدرس هر شرکت محل قانونی و نشانی معتبر آن است که در آگهی تاسیس اعلام می شود، تغییر آدرس شرکت بدلیل تغییر مکان فیزیکی دفتر مرکزی یک شرکت صورت میگیرد که باید ثبت و آگهی شود.

irsherkat.ssaa

پلمپ دفاتر توسط اداره کل ثبت شرکت ها وموسسات غیرتجاری انجام می‌گیرد. سپس شماره ثبت شرکت در آن وارد شده و مهر اداره کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری در آن درج می‌شود. به این صورت، امکان هیچ‌گونه جابجایی و تغییر اطلاعات وجود نخواهد داشت. در پایان هر سال مالی هم شرکت باید این دفترها را به اداره مالیات تحویل دهد. متقاضی ثبت دفاتر تجارتی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی پس از پایان عملیات پلمب با مراجعه به سامانه ثبت شرکتها این امکان برای آن ها فراهم خواهد بود تا بتواند نسبت به ثبت ، تمدید یا ابطال دفتر تجارتی اقدام نمایند .

خدمات سامانه ثبت شرکتها در سایت Irsherkat Ssaair

جهت کسب اطلاعات با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . برای کسب اطلاعات در این حوزه با شماره تماسهای موجود در سایت تماس حاصل فرمایید . چنان چه در این سایت اطلاعاتی از شرکت مورد نظر یافت نشد ، نشان دهنده ی این است که آن شرکت به طور قانونی به ثبت نرسیده است.

از جدیدترین اخبار و قوانین ثبتی باخبر شوید

منظور از اشخاص، افرادی هستند که در شرکت یا موسسه دارای سمت می باشند که خود به دو نوع شخص حقیقی و حقوقی تقسیم می شود. در قسمت شخص حقیقی می بایست اطلاعات شخصی خواسته شده در کادر تکمیل گردد و اگر نوع شخص حقوقی هم باشد فیلدهایی نظیر فارسی، تابعیت، شناسه ی ملی و… انصراف نیز به این معنی است که از تغییر اطلاعات منصرف شده اید. گام بعدی از مراحل ثبت شرکت مربوط به نام و اطلاعات شخص حقوقی است که در آن نام های درخواستی ثبت می شود.

اشخاصی که مجموع فروش آنها و یا ۱۰برابر درآمد آنها طبق برگ قطعی مالیات از سال ۹۱ به بعد بیش از ۳ ملیارد تومان بوده است . و در مورد اشخاص حقیقی دارای کسب و کار که خدمات ارایه می دهند مثل وکلا ، کارشناسان رسمی دادگستری و پزشکان ۱.۵ میلیارد تومان بیشر باشد. دفتر ثبت برند کل دفتری است که تاجر باید کلیه معاملات را لااقل هفته ای یک مرتبه از دفتر روزنامه استخراج و انواع مختلف آن را تشخیص و جدا کرده هر نوعی را در صفحه مخصوصی در آن دفتر بطور خلاصه ثبت کند. داشتن دفاتر سهام برای شرکت های سهامی الزامی است ولی نیاز به ثبت ندارند.

هزینه های آن را میتوان بصورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت شرکت ها پرداخت نمود . جهت ارسال اظهارنامه مالیاتی، در اواخر سال قبل باید پلمپ دفاتر قانونی را دریافت کرده باشید. متقاضیان ثبت شرکت ها می توانند از طریق این بخش از سامانه تمامی اطلاعات ثبت شرکت قانونی در نام شرکت ها را آگاهی پیدا کنند . این سامانه در برگیرنده کلیه امور ثبتی مربوط به شرکت ها و ثبت تغییرات و … می باشد در اینجا به طور کلی شما را با محدوده خدمات الکترونیک این سامانه آشنا می کنیم و بیشتر به آن می پردازیم .

در این مرحله باید آگهی شرکت را برای اطلاع رسانی در یک روزنامه کثیرالانتشار به چاپ برسانید. این مرحله نیز اهمیت زیادی دارد؛ چراکه میزان سرمایه اولیه شرکت، ارزش و اعتبار آن را تعیین می کند. با توجه به نکات ذکر شده، انتخاب نام شرکت مورد نظر، مرحله مهمی است و در موفقیت آن کسب و کار تاثیر زیادی دارد. باید نامی مناسب و کوتاه انتخاب کنید تا همه بتوانند آن را تلفظ کرده و بخاطر بسپارند. به طور کلی اشخاص باید حساب ها ، صورت های ملی و … خود را به اداره امور مالیاتی ارائه دهند در غیر این صورت جرائمی برای آن ها به دنبال خواهد داشت . در گام مذکور و در فیلد نوع سمت ، امکان انتخاب همزمان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره وجود ندارد .

ارسال صورتجلسه به اداره ثبت از طریق پست جهت بررسی،تایید صلاحیت صورتجلسه و ثبت تغییرات مورد نظر. پس از پذیرش نهایی سامانه یک رسید پذیرش همراه با کد پیگیری به شما می دهد که باید 2 نسخه از آن پرینت بپیرید و به همراه مدارک به اداره پست در قالب پاکت پستی زرد رنگ مخصوص تغییرات، به آدرسی که در رسید پذیرش درج شده ارسال کنید. شرکت با مسئولیت محدود را می‌توان بدون تعیین هیات مدیره ثبت کرد. ۴- فرمی به شما نمایش داده می شود که در این فرم می بایست که اطلاعات مربوط به شرکت خود مانند مدت فعالیت، شماره تلفن و ایمیل را وارد کنید و سپس، کد پستی محل شرکت را در قسمت مشخص شده وارد نمایید. شماره ثبت برای یک شرکت شبیه به شماره شناسنامه برای یک فرد است. استعلام کلی شرکت را می توان از طریق اداره ی ثبت شرکت ها و یا اینکه از کارشناسان مجرب مجتمع ثبت شرکت ایلیا در این خصوص به صورت کاملا رایگان اطلاعات لازم را کسب نمایید.

فرم دیگری وجود دارد با عنوان دفتر مورد تقاضای شخص.در این مرحله،نوع دفتر مورد تقاضای شخص دفتر کل و روزنامه و همین طور تعداد برگ های دفتر و تعداد جلدهای دفتر را وارد کنید و اطلاعات وارد شده را ذخیره نمایید. نوع شخصیت حقوقی یا شرکتی را که قصد ثبت آن را دارید انتخاب نموده و دکمه ادامه را بزنید. حداقل سرمایه باید در ثبت شرکت رعایت شود ، چنانچه در اکثر شرکت ها یک میلیون ریال است و لازم به ذکر است سرمایه نقدی ، غیر نقدی باید مشخص گردد .

پست شد در : misc