دانلود فرم های ثبت و تغییرات شرکت سهامی خاص

ارائه کردن دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین که همه سهامداران آن را امضا کرده باشد. 9- سهامداران و اعضاء هیئت مدیره می توانند شخص حقیقی یا حقوقی باشند اما اشخاص حقوقی باید یک نماینده حقیقی معرفی نمایند. براي تشكيل جلسات هيات مديره حضور بيش از نصف اعضاء لازم بوده و تصميمات با اكثريت آرا حاضرين اتخاذ ميگردد. یعنی حد نصاب قانونی جلسه هیات مدیره ای که three ثبت شرکت نفر می باشند، 2 نفر می باشد.

ثبت شرکت سهامی خاص

مجمع عمومی عادی را می توان به طور فوق العاده، در مواقع ضروری به دعوت هیئت مدیره و بازرس یا بازرسین تشکیل داد. در این صورت، دستور جلسه مجمع می بایست در آگهی دعوت قید شود. حداقل سرمایه برای ثبت شرکت سهامی خاص، یک میلیون ریال است.

تعریف شرکت سهامی خاص:

مدیران می توانند این بدهی را از محل وجوه و دارایی های شرکت تامین کنند. یکی از قوانینی که در همه ی شرکت های سهامی خاص رعایت می شود این است که باید ۳۵% از میزان سرمایه شرکت در یکی از بانکهای کشور در حسابی که به نام شرکت است بلوکه شود که این وجه پس از ثبت شرکت قابل برداشت می باشد. حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص ۱۰۰ هزار تومان است که باید توسط خود موسسین تامین شود که از این مبلغ حداقل ۳۵٪ آن در حسابی به نام شرکت در شرف تاسیس نزد یکی از بانک ها سپرده گذاری می گردد. 2-یکی دیگر از مراحل مهم تهیه و تنظیم اساسنامه شرکت سهامی خاص و قوانین جاری کشور و تکمیل و امضا تمامی صفحات آن توسط متقاضیان و سهامداران ثبت شرکت . لازم به ذکر است کارشناسان موسسه حقوقی ثبت ونک به سرعت و کمتر از دو ساعت اساسنامه شما را به صورت مشاوره تلفنی تهیه و برای شما جهت امضا ارسای و یا پست و یا ایمیل مینمایند .

شرایط افزایش یا کاهش سرمایه و نیز انتقال سهام‌ها نیز در همین سند معیّن می‌شود. همچنین مقررات مربوط به تشکیل مجامع عمومی با جزئیات کامل در اساس‌نامه روشن می‌گردد. معرفی کامل اعضای هیئت‌مدیره و حدود اختیارات هر یک از آنها نیز در همین سند صورت می‌گیرد. اطلاعات شناسایی بازرسان و نحوه انتخاب و مدت ماموریت‌شان نیز باید شفاف بیان شود.

مدت مديريت مديران شرکت سهامی خاص

در شرکت های سهامی خاص ،سهامدارها و بازرسین به هیچ وجه نبایست با یکدیگر نسبت فامیلی داشته باشند. قانون دیگری که در رابطه با ثبت شرکت در تهران موجود است این است که بایست 35% از سرمایه شرکت در یک حساب که به نام شرکت و در حساب شرکت در شرف تاسیس باشد بلوکه شود. اما این وجه بلوکه شده پس از آن که آگهی شرکت در روزنامه رسمی به چاپ برسد قابل برداشت می شود. حداقل سرمایه برای ثبت شرکت سهامی خاص در سال 1400 مبلغ یک میلیون ریال معادل یکصد هزار تومان می باشد. لیت هر یک از صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آن ها است در واقع هر فرد به میزان سرمایه ی خود مسئولیت دارد.

  • هنگام تشکیل چنین شرکتی باید تمام سرمایه آن در موقع تأسیس توسط مؤسسان تأمین و بخشی از سرمایه در بانک سپرده‌گذاری شده باشد.
  • همچنین در صورتیکه که مجمع عمومی تصویب نماید،هیات مدیره موظف به انجام آن می باشد.
  • شرکت ها از لحاظ سهامی به دو دسته شرکت سهامی عام و شرکت سهامی خاص تقسیم می شوند که ثبت و نحوه کار هر یک متفاوت می باشد.
  • در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد، کارشناسان نسبت به رفع مشکل اقدام می کنند.

همچنبن نام شرکت باید قبلا ثبت نشده باشد، دارای معنا و مفهوم باشد، مطابق با فرهنگ اسلامی باشد، عدد نباشد، لاتین نباشد، از فرهنگ لغت فارسی استفاده شده باشد و اگر نامی متداول نیست تصویری از مستند زمینه شود. تصمیم‌گیری برای ایجاد تغییرات در اسم شرکت، آدرس و مکان شرکت، تغییر مفاد اساس‌نامه، تغییر و الحاق موضوع شرکت، ورود و خروج اعضای شرکت و ادغام و انحلال شرکت باید با صلاح‌دید مجمع عمومی فوق‌العاده انجام شود. 2- هر سیلاب از نام شرکت به طور مستقل دارای معنا باشد و این موضوع در لغت نامه دهخدا به صورت مستند موجود باشد. اساسنامه مفصل آن یک ستون مطمئن برای آن است که تجارت ما در قالب این شخصیت حقوقی باشد. موسسه ی ثبتی و حقوقی تکسفیر ، افتخار دارد تا خدمات ارزنده ای به شما متقاضیان عزیز و محترم جهت ثبت شرکت ارائه نماید.ارائه کلیه ی خدمات ثبتی و حقوقی در کوتاه ترین زمان، با تکسفیر ممکن میشود.

other