ثبت نام ثنا

هر ابلاغیه با دو مشخصه شماره و تاریخ صدور معین شده است. در این صفحه لیست ابلاغیه‌های جدید ارسال شده برای شما به نمایش در می‌آید. در ادامه با کلیک روی گزینه مرحله بعد وارد صفحه جدیدی مطابق تصویر زیر می‌شوید.

یکی از اهداف اجرای این طرح، خدمات رسانی آسان و بهتر به مردم و کاهش اطاله دادرسی است. پس از کلیک کردن بر روی گزینه پرداخت هزینه و پرداخت هزینه مربوطه بر روی گزینه شروع احراز هویت غیر حضوری سامانه ثنا کلیک کنید. می‌توانید برای ثبت دادخواست انواع طلاق از سوی زن یا مرد به سایت ثنا مراجعه کنید، کلیه ابلاغیه‌هایی که به پرونده و در آخر به رای طلاق ختم می‌شود را به واسطه سامانه ثنا پیگیری کرد. البته با استفاده ثبت شرکت در تهران از سامانه قضایی ثنا و همچنین مراجعه به قسمت اطلاع‌رسانی شما به واسطه رمز پرونده ۱۶ رقمی خود که این رمز نیز به شما پیامک می‌شود می‌توانید از تمام خدمات انجام شده در پرونده خود اطلاع داشته باشید. با توجه به خدمات بی‌نظیر سامانه قضایی ثنا شما اگر رمز خود را به هر دلیل هنگام ورود به سامانه فراموش کرده‌اید و یا قصد دارید رمز خود را تغییر دهید می‌توانید از طریق سامانه آن را به صورت دو مرحله‌ای انجام دهید.

  • با سلام نحوه ثبت امضا در سامانه ثنا به چه صورت می باشد؟ چقدر زمان میبرد تا امضا ثبت شود؟ آیا برای اعتراض به حکم دیوان عدالت نیاز به ثبت امضا در سامان …
  • ترتیب درج خواسته در ستون دادخواست بر اساس ترتیب درج در سامانه می باشد و ترتیب درج خواسته در ستون دادخواست موضوعیت ندارد و ایراد شکلی محسوب نمیشود.
  • روءسای حوزه های قضایی اصرار دارند داوری را در دفتر مستقر نمایند با توجه به اینکه هزینه ها به عهده مدیر دفتر می باشد راهنمایی بفرمایید.
  • سامانه ثنا یکی از سامانه‌های قوه قضاییه می باشد که مرتبط با احراز هویت دریافت‌کنندگان خدمات قضایی است.
  • ثبت نام از طریق سامانه درحال حاضر فقط برای اشخاص حقیقی امکان پذیر است و اطلاعات هویتی ، نشانی اقامتگاه شخصیت ، شماره تماس و سایر اطلاعات درخواستی باید در سامانه تکمیل گردد که در انتها به هر شخص کد رهگیری اختصاص داده می شود .
  • پس از اتمام فرایند ثبت نام و داشتن کد کاربری و کلمه­ی عبور به سادگی با ورود به این آدرس worldwide.adliran.ir می­توانید از خدمات قضایی مورد نیاز خود بهره­مند شوید.

جامعیت و کاربردی بودن این پایگاه خبری در کنار مستقل بودن می تواند مرجع مناسبی برای پژوهشگران حقوقی باشد. علاوه بر این با شکل و نمای کلی و ساده نیز می تواند کاربران زیادی از جامعه را نیز جذب خود کند. از جمله مزایای استفاده از این وب ‌سایت می‌توان به دسترسی به مقالات و مصاحبه ‌ها و دیدگاه‌ های مختلف حقوقی و قضایی اشاره کرد. این تارنما این امکان را فراهم ثبت برند کرده که شما به صورت آنلاین و بدون نیاز به مشاورین حقوقی و قضایی به صورت رایگان از مشاوره های حقوقدانان آن نیز بهره مند شوید. قبل از اجرای این قانون ابلاغ به اصحاب پرونده از طریق مامور ابلاغ انجام می شد اما در حال حاضر بر اساس این قانون ابلاغ اوراق قضایی به طرفین به صورت الکترونیکی انجام می شود که این امر به اجرای طرح رسمیت و اعتبار می بخشد.

متقاضی متعهد به نگهداری شناسه و رمز عبور خود می‌باشد مؤکداً توصیه می‌شود نسبت به تغییر رمز عبور به صورت دوره‌ای اقدام شود. شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه و شرایط استفاده کاربر از مشاوره تلفنی دادراه را مطالعه کردم و می پذیرم. بدون ثبت نام در‌ ثنا به هیچ وجه نمیتوان وکیل اختیار کرد؟ یعنی حتما باید اول ثبت نام کنیم بعد برویم و وکیل بگیریم؟ … © تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به مجموعه وکیل پرس می‌باشد.

در مرحله بعد قوانین سایت برای کاربر به نمایش درخواهد آمد که می‌بایست با انتخاب گزینه “تایید” موافقت خود را با این شرایط و قوانین اعلام کند. بر اساس سامانه مذکور کلیه ابلاغ‌های صادره به اشخاص و پیوست‌های آن از طریق این درگاه به حساب کاربری مخاطب ارسال می‌گردد. پس با این وجود اگر شما هم فردی هستید که پرونده های قضایی دارید حتما نیاز به سامانه ثنا دارید و باید در این سامانه ثبت نام کرده باشید تا بتوانید پرونده های خود را بهتر مدیریت کنید. لازم به ذکر است که برای دریافت وام ( مانند وام ازدواج ) نه تنها شخص وام گیرنده بلکه ضامن های وی نیز ملزم به ارائه شناسه قضایی دریافت شده خود از سامانه ثنا هستند در غیر این صورت شخص متقاضی مجاز به دریافت وام از این بانک ها و موسسات اعتباری نمی باشد. بله ثبت نام سامانه ثنا با گوشی به همان روشی که با کامپیوتر انجام می شود قابل انجام است البته با توجه به اینکه ثبت نام با کامپیوتر آسان تر است توصیه می شود به جای گوشی از کامپیوتر و لپ تاپ برای این کار استفاده شود.

پایگاه خبری تحلیلی سلام نو

برای ورود به سامانه ثنا با موبایل نیاز به آپلود کردن مدارک خود ندارید. شماره ملی، سریال شناسنامه و تاریخ تولد جزو مهم‌ترین و ضروری‌ترین اطلاعاتی هستند که باید درج کنید. به طور کلی، ثبت نام ثنا با موبایل را در کمتر از یک ساعت می‌توانید انجام بدهید.

ثبت نام سنا

رمز موقت را در کادر مربوطه وارد کنید و روی گزینه ورود کلیک نمایید. به تلفن همراه شما که با آن در سامانه ثبت نام نموده‌اید، در قالب پیامک ارسال می‌شود. مشاهده ابلاغیه الکترونیک قضایی باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و سرعت انجام کارها به وسیله اینترنت، مشاغل هم برای خدمت‌رسانی بهتر و سریع‌تر …

آخرین مقالات حقوقی

اکنون، اطلاعات تماس خود را در کادرهای تعیین شده، وارد کرده و مجددا، دکمه مرحله بعد را بزنید. 14- اکنون مطابق تصویر زیر، یک عبارت به شما نشان داده می شود. با کلیلک روی عبارت رکورد ویدئو، آن عبارت را تکرار کرده و سپس، گزینه ارسال ویدئو را بزنید. وارد “مرحله بعدی” می شوید که باید اطلاعات اقامتگاه خود را وارد کنید. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای موسسه حقوقی ديده بان افق عدالت محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

برای ورود به سامانه ابلاغیه الکترونیک قضایی باید وارد سایت eblagh.adliran.ir شوید. سامانه ثنا در حقیقت توسط قوه قضاییه و به منظور ارائه خدمات الکترونیک راه اندازی شده است؛ آدرس اینترنتی این سامانه sana.adliran.ir می‌باشد و افراد می‌توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات متنوع آن بهره‌مند شوند. همانطور که گفته شد پس از راه‌اندازیسامانه ثنا قضایی، ابلاغیه‌های قوه قضاییه دیگر توسط مأمورین و به صورت فیزیکی انجام نمی‌گیرد و تمام ابلاغیه‌ها از طریق سامانه ابلاغ که زیرمجموعهسامانه ثنااست به دست افراد مختلف می‌رسد. ارائه خدمات قضایی از طریق سامانه ثنا موجب افزایش کیفیت خدمت رسانی شده و این امر رضایت قابل توجه کاربران را بوجود آورده است. برای استفاده از خدمات سامانه ثنا اگر به دنبال راهنمای سامانه ثنا هستید این قسمت را با دقت مطالعه کنید تا با نحوه ورود به سامانه ثنا به صورت کامل آشنایی پیدا نمایید. با اجرایی شدن این پروژه که بر پایه فناوری هوش مصنوعی و توسط جوانان متخصص کشورمان در حوزه هوش مصنوعی ایجاد گردیده است ، شاهد فصل نوینی از امکان احراز هویت برخط در سامانه خدمات الکترونیک قوه قضاییه خواهیم بود .

پاسخ به ثبت نام سامانه ثنا و دریافت ابلاغ الکترونیک را یاد بگیرید

سپس، به آن ها امکان استفاده از خدمات غیر حضوری را بدهد. سامانه ثنا نیز به این دلیل راه اندازی شده است و به پیگیری پرونده قضایی با کد ملی و مشاهده ابلاغیه تغییرات شرکت ها بصورت الکترونیکی کمک می کند. در مرحله دوم از مراحل ورود به سایت ثبت نام ابلاغ ثنا، به منظورثبت نام ثنا،صفحه لیست نتایج جست و جو را مشاهده می کنید.

ثبت نام سامانه ابلاغ ثنا​در کانال تلگرام آیین دادرسی و ادله اثبات دعوا عضو شوید. پس از پرداخت هزینه احراز هویت و بازگشت به سایت ثنا، دکمه شروع احراز هویت غیر حضوری را بزنید. 8- در این مرحله، یک کد به شماره همراه شما ارسال می گردد، شماره همراه و کد ارسال شده را در کادر مشخص شده در تصویر وارد کرده و سپس، دکمه تایید کد امنیتی را بزنید. بر اساس ماده 302 قانون آیین دادرسی مدنی، هیچ حکم یا قرار را نمی توان اجرا نمود؛ مگر اینکه به صورت حضوری و یا به صورت دادنامه و رونوشت گواهی شده آن به طرفین یا وکیل آنان ابلاغ شده باشد. به همین دلیل، یکی از موضوعات مهم در قانون آیین دادرسی مدنی، ابلاغیه و احکام مربوط به آن است که موادی به آن اختصاص داده شده است .