ثبت موسسه حقوقی در سال ۱۴۰۰

شما به راحتی می توانید نوبت مشاوره حضوری و غیر حضوری خود را در سامانه آنلاین رزرو نوبت مشاوره حقوقی ثبت نمایید و در زمان مناسب خود از مشاوره حقوقی با یکی از بهترین وکلای اصفهان بهره مند شوید. بر اساس قوانین پیگیری ثبت تغییرات شرکت قضایی و ثبتی ایران، افرادی که توانایی و تسلط بر دانش حقوقی آنها به اثبات رسیده است، می توانند موسسات حقوقی را ثبت کنند. در این زمینه، کارشناسان با ارائه اسناد تأیید شده، ثبت شرکت حقوقی را ارائه می دهند.

این موسسات بخاطر ماهیت آموزشی که دارند، شیوه مالیات دادنی متفاوت از شرکت های تجاری خواهند داشت. دامنه موضوعات آموزشی بسیار گسترده است؛ از آموزش آشپزیدر این دسته قرار می گیرد تا موسسه آموزشی کنکور. موسسه های غیرتجاری مثل آموزشگاه‌های علمی، زبان، فنی، مدارس غیرانتفاعی و … که هدف از تأسیس آنها جلب منافع و تقسیم سود بین اعضا است.

ثبت موسسه حقوقی

در صورتی که به دنبال ثبت موسسه حسابرسی هستید می بایست مدرک تحصیلی اعضاء هیات مدیره حسابداری و عضو انجمن حسابداران رسمی ایران باشند. جهت مشاوره رایگان امور ثبتی و حقوقی خود فقط کافیست شماره تلفن خود را برای ما ارسال نمائید ، تا کارشناسان و وکلای مجرب ما در کمتر از ۶۰ ثانیه با شما تماس بگیرند . استعلام وتاییدیه نیروی انتظامی برای ثبت موسسه غیرانتفاعی ضروری می باشد. یکی دیگر از شرکت هایی است که در ایران به ثبت می رسد اما به نسبت ثبت شرکت های با مسئولیت محدود و سهامی خاص، دارای متقاضیان بسیار کمتری است، چرا که بغیر از موارد محدود و برای انجام موضوعات خاص مانند صرافی، هیچ لزومی ندارد که شرکت تضامنی را برای ثبت انتخاب نمایید. نحوه تاسیس شرکت تضامنی تا حدود بسیار زیادی مانند شرکت با مسئولیت محدود است و در این شرکت نیز مدت مدیریت اعضاء هیئت مدیره کاملاً اختیاری است و هیچ محدودیت قانونی ندارد.

فعالیت های یک موسسه حقوقی چیست؟

موضوعات آموزشی از آشپزی و خیاطی تا خرید و فروش سهام در بورس را می تواند در فعالیت خود جای بدهد. با مراجعه به موسسه حقوقی ما در ابتدا پرونده شما توسط بهترین وکیل در اصفهان به طور کامل و دقیق در چهارچوب موازین قانونی بررسی و تحلیل و امکان انجام وکالت یا عدم انجام وکالت پرونده به شما اطلاع داده می شود. بنابراین، مطمئن باشید که در موسسه اصفهان هیچ گاه وقت شما اتلاف نخواهد شد و پرونده شما با کمترین هزینه، مناسب ترین بازدهی قانونی را برایتان خواهد داشت.

این موسسات به خاطر ماهیت آموزشی که دارند، شیوه پرداخت مالیات متفاوتی نسبت به شرکت های تجاری خواهند داشت. برای ثبت موسسه آموزشی ثبت شرکت لازم است حتما دفتر مرکزی و اقامتگاه داشته باشیم. این اقامتگاه اصولا مورد بررسی و بازرسی در هنگام ثبت قرار نمی گیرد.

فعالیت های ما منجر به انعقاد قرارداد های همکاری مشترک با مطرح ترین شرکت های حقوقی بین المللی گردیده است تا در این راستا با کیفیت مطلوب و بطور حرفه ای در سطوح جهانی پاسخگوی مشتریان خود باشیم. مبنای حقوقی رای قضات دیوان ضرورت استفاده از خدمات افراد متخصصی است که صلاحیتشان برای ورود به عرصه قانونی توسط مراجع ذی صلاح تأیید شده تا بتوان در خصوص صیانت از حقوق مردم اطمینان کافی را کسب کرد چرا که در غیر این صورت امکان خسارت به حقوق مردم محتمل تر است. © کپی رایت – تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه ثبتی ذهن ناب است.

انتفاعی و غیرانتفاعی.مقصود از مؤسسات انتفاعی اشخاصی حقوقی میباشند که مقصود از تشکیل آنها جلب منافع و تقسیم سود بین اعضاء خود میباشد و مؤسسات غیرانتفاعی جهت تقسیم منافع و تقسیم سود تشکیل نشده اند و مانند انجمن ها و سندیکاها، اتحادیه ها، احزاب و … می باشد. جواز تاسیس به مجوزی گفته می شود که توسط وزارت صنایع و برای تاسیس و راه اندازی یک واحد تولیدی صادر می شود.کلیه ی اشخاص حقیقی و حقوقی در صورت تاسیس یک واحد تولیدی می توانند جواز تاسیس دریافت نمایند. شرکتــــــــــ تعاونی مجموعه ای متشکل از اشخاص حقیقی است که برای فعالیت در حیطه ی تولید و توزیع و با هدف بهبود وضع اقتصادی اعضا تشکیل شده است.فقط افراد حقیقی مجاز به تاسیس شرکتــــــ تعاونی میباشند. موسسه حقوقی و ثبتی تکسفیر تمام تلاش خود را در طی این سال ها انجام داده تا کیفیت و کمیت خدمات ثبتی ، اداری و مالی و تبلیغاتی خود را ارتقا دهد.که خوشبختانه طی سال های گذشته روندی رو به رشد را سپری کرده است. در نام موسسه در اولین سیلاب می توانید از کلمات حقوقی استفاده کنید و گفتن این نکته دور از فایده نیست که اکنون در خصوص انتخاب نام شرکت ها و موسسات برای ثبت، داشتن حداقل سه سیلاب الزامی بوده و کلمه حقوقی که در ابتدا برای نام موسسه انتخاب می کنید سیلاب محسوب نمی شود و به غیر از آن باید سه سیلاب قید شود . به طور کلی نام موسسه باید تابع شرایط و مقررات اسم های شرکت ها و موسسه ها باشد.

بطور مثال اگر تعدا شرکاء و سهامداران شرکت کمتر از three نفر باشد، طبیعتاً امکان ثبت شرکت سهامی خاص را نخواهید داشت و باید شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب کنید. همچنین یکی از تفاوت های مهم شرکت سهامی خاص با شرکت با مسئولیت محدود در این است که سرمایه نقدی شرکت با مسئولیت محدود کاملا اظهاری است و نیازی به سپرده گذاری سرمایه شرکت در بانک وجود ندارد اما در شرکت سهامی خاص سپرده گذاری حداقل 35% از سرمایه شرکت در حسابی بنام شرکت در شرف تاسیس الزامی است. موسسه حقوقی باید دارای اساسنامه ای باشد که پس از تایید و ثبت در دفتر کانون وکلای دادگستری در اداره ی ثبت شرکت ها به ثبت برسد. موضوع و قدم بعدی برای ثبت موسسه حقوقی در واقع اصل تهیه یک اساسنامه حرفه ای و تخصصی است. این اساسنامه پس از تهیه باید توسط کانون وکلای دادگستری تایید شود.

  • از منظر شرایط ثبتی تابع موسسات غیر تجاری می باشد معمولا کارشناسان رشته حقوق و یا وکلای دارای پروانه وکالت اقدام به ثبت این موسسه می کنند .
  • برخی موضوعات رایج برای موسسات آموزشی، شامل آموزش مهارت های توسعه فردی، استعدادیابی، مشاوره و راهنمایی می باشند.
  • 3-ارائه خدمات مشاوره حقوقی در زمینه قوانین و مقررات شهرداری.
  • مثلا شخصی ملکی را برای موسسه می آورد، دیگری تخصص ویژه خود در آموزش و شخص سوم مبلغی پول.
  • برای ثبت موسسات حقوقی باید پروانه تاسیس از قوه قضاییه برای مدتی که در پروانه معین شده است؛ و همینطور تمدید پروانه ارائه گردد.
  • بعد از امضا کردن نسخه تایپی توسط رئیس مرجع ثبت شرکتها در این مرحله آگهی به صدور می رسد و دو نسخه ی تایپ شده به متقاضی ثبت موسسه تحویل داده می شود .

این مبلغ غیر نقدی است و باید بصورت سهم الشرکه بین شرکا تقسیم شود. هر شریک به اندازه سهم خود در موسسه پاسخگوی تعهدات موسسه خواهد بود. دو جلد اساسنامه موسسه و امضاء ذیل تمام صفحات آن توسط کلیه موسسین. در این مقاله به تفاوت اساسنامه و شرکتنامه پرداخته شده است برای اطلاعات بیشتر مقاله را بخوانید. یک قسمت باید متن صورتجلسه و متن اساسنامه را در فرم های مخصوص به خود تایپ نمایید می توانید جهت سهولت در کار از فرم های پیش فرض استفاده نمایید .و سپس در انتهای صفحه باید اصل آن صورتجلسه و اساسنامه را بارگذاری نمایید . قسمت بعدی تعیین سال مالی شرکت می باشد معمولا از فروردین این تاریخ را درج می کنند .

ثبت شرکت پیمانکاری

موسسات حقوقی به دنبال انجام موضوعاتی همچون امور قضایی و وکالتی، انجام امور مشاوره در حوزه های حقوقی و انتظامی، انجام خواسته های حقوقی و وکالتی و … این موسسات از جمله موسسات فوق العاده تخصصی در ایران و یا حتی سایر نقاط جهان شناخته می شوند. جهت مشاوره با وکلای متخصص موسسه حقوقی و داوری امین عدالت کبریا با ما تماس بگیرید. برای فعالیت شرکت باید محلی در نظر گرفته شود در صورتی که این محل تا قبل از ثبت مشخص نشده است می توانید نشانی منزل را برای ان ثبت نمایید . سپس بعد از ثبت شرکت امکان تغییر آدرس شرکت به تنظیم صورتجلسه تغییرات امکان پذیر می باشد .درج نشانی ملزم به درج اطلاعات علاوه بر آدرس ، کدپستی ، تلفن و …

۸ نوع از انواع شرکت‌های تجاری در ایران که باید بشناسید!

در واقع فعالیت هایی مانند آموزشگاه های زبان، انواع آموزشگاه های علمی یا فنی، مدارس غیر انتفاعی، خدمات شهری مثل رسیدگی به فضای سبز یا نظافت جزو موستتان حقوقی محسوب می شوند. در این موارد موسس ها باید بعد از ثبت شرکت اقدام به دریافت مجوز فعالیت کنند. ثبت شرکت در ونک | موسسه ثبتی در ونک اعزام کارشناس ثبت برند تجاری ثبتی در 10 دقیقه… راهنمای ثبت شرکت سهامی خاص | مشاوره حرفه ای ثبت شرکت سهامی خاص… در ثبت موسسات حقوقی حداقل یکی از وکلا موسس باید بیش از ده سال سابقه وکالت در دادگستری را داشته باشند. یکی از مهمترین تکالیف اشخاص حقوقی که باید همه ساله و قبل از پایان سال انجام بگیرد، پلمپ دفاتر قانونی است.