ثبت شرکت

این وب‌سایت با اجرایی شدن طرح یکپارچه‌سازی پایگاه آگهی‌های قانونی بسیار کاراتر از قبل شده است. فقط توجه داشته باشید که ممکن است که شرکت و موسسه‌ی حقوقی در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت برسد، ولی هنوز آگهی آن در روزنامه رسمی کشور چاپ نشده باشد. بعد از ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتها یک شماره 11 رقمی به آنها داده می شود.مادامیکه شرکت به فعالیت خود ادامه می دهد این شناسه ثابت است و دستخوش تغییر نخواهد شد.در استعلام شرکت شناسه ملی دارای اهمیت ویژه ای می باشد. علاوه بر اینکه باید در مرحله ثبت، کارمزد و تعرفه خاصی را بپردازید، آماده کردن مدارک لازم برای ثبت و هزینه روزنامه نیز بر عهده مالک یا مالکان شرکت خواهد بود. چون در صورت بروز مشکل در مراحل ثبت، تاجر مجبور خواهد بود که تمام این هزینه ها را از اول بپردازد، داشتن یک وکیل در این موضوع به تاجر کمک می کند که سرمایه خود را از دست ندهد.

استعلام ثبت شرکتها

پس از ارسال نواقص و رفع نواقص پرونده و تشخیص اداره ثبت پرونده به مرحله آگهی ثبتی و چاپ آگهی ارجاع داده می شود. بر اساس بند 3 اساسنامه شرکت، آدرس شرکت مکانی است که باید در زمان ثبت قید گردد. حالا چنانچه آدرس ثبت شده پیگیری ثبت تغییرات شرکت شرکت تغییر کرد، می بایست برای تغییر مراحلی را طی کنید. تا زمان برپا بودن شرکت، با این شماره ثبت، قابل شناسایی است. Rooznamehrasmi.irمراجعه کرده و بررسی های لازم را برای فهمیدن قانونی و رسمی بودن شرکت به عمل بیاورند .

دانستن این نکته ضروری است که شرکت هایی که هیچ شماره ثبتی را دریافت نکرده اند، غیر مجاز و غیر قانونی می باشند. کارت بازرگانی نوعی مجوز است که به شخص حقیقی یا حقوقی که دارنده آن است اجازه داده می شود که با آن به واردات و صادرات بپردازد. سپاس از مجموعه وزبن ثبت شرکت ایلیا مطالب سایت شما بسیار کاربردی و مفید هستس.

در واقع شما می توانید هر کدام از این شرکت ها را تاسیس کنید و بعد در شرح وظایف و کار شرکت، کارهای بازرگانی را بیان کنید. افرادی که قصد ثبت شرکت بازرگانی را دارند شرکت مسئولیت محدود را انتخاب می کنند. حداقل سرمایه برای ثبت این نوع شرکت ها یک میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

ثبت شرکت طراحی گرافیک

ما مدارک شرکت مسئولیت محدود روپست کردیم و، خوشبختانه تایید شد و در مرحله ارسال اگهی هستیم.. هنوز نرفتیم اداره ثبت تا پیش نویش اگهی رو تایید کنیم و باقی کارا. وقتی که شرکت ثبت شده باشد یک برگه از طرف سامانه داده می شود به عنوان ” پیش نویس آگهی تاسیس ” که این برگه پیش نویس آگهی باید به اداره ثبت شرکت ها برده شود. ۵-ارسال صورتجلسه به سازمان ثبت شرکتها جهت بررسی،تایید صلاحیت صورتجلسه و ثبت تغییرات مورد نظر.

  • ثبت میزان همواره کوشیده است خدمات خود را به بهترین شکل ممکن در سریعترین زمان به انجام برساند و مشاوری امین برای مدیران و کارآفرینان عزیز کشورمان باشد.
  • شناسه ملی کدی یازده رقمی است که به شرکت‌های ثبت‌شده اختصاص پیدا می‌کند.
  • این امکان وجود ندارد نامی که قبلا”به ثبت رسیده را مجددا انتخاب نمائید چرا که از اعتبار برخوردار نمی باشند. بهتر است برای اینکه نام انتخابی شما هنگام ثبت مورد تایید واقع شود ابتدا در سامانه حتماَ نام انتخابی را استعلام نمایید.در ذیل به شیوه های استعلام نام شرکت می پردازیم.
  • چون همه شرکت ها در بخش خصوصی توسط این سازمان ثبت و اعتباردهی می شوند.
  • اگر اسناد یک شرکت مفقود و یا به سرقت برده شود، برای گرفتن سند جدید چه اقدامی باید صورت گیرد؟ ممنون اگر راهنمایی کنید.

موسسه میزان با کمترین هزینه و فوری امور ثبت شما به انجام می رساند. پایه ی اولیه برای انجام فعالیت و تولید کردن محصولات انتخاب نمودن اسم تجاری و ثبت برند مخصوص به جهت جلوگیری از کپی شدن نام به واسطه ی سایرن می باشد، بعد از ثبت برند برای محصول اول به دلیل استقبال به فکر ثبت برند های بعدی هم می افتند. ثبت برند در همه ی زمینه های شغلی از قبیل فعالیت های بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی و …. امکان فعالیت را دارد که به صورت مستقیم و رو به رو به روی کالا های قابل عرضه اعتبار می دهند که از حمایت و پشتیبانی دولت برخوردار می شوند. همچنین این امکان وجود دارد که نام برند خود را که ثبت نمودید به صورت انحصاری در صنف خود فعالیت کنید و امکان کپی برداری استفاده را از رقبای هم صنف خود بگیرید. برای اظهارنامه کارت باید از سامانه ثبت شرکت ها اقدام نمود که این خدمت نیز توسط موسسه حقوقی ونک انجام می شود .

در استعلام شرکت چه اطلاعاتی وجود دارد؟

من خیلی عجله دارم می خواستم ببینم چه نوع شرکتی برای من مناسب هست و میتونم این شرکت رو زیر یک ماه ثبت کنم یا نه. بله به عنوان موسسه آموزشی یا موسسه حسابداری می تونید ثبتش کنید. اما شما اگر قصد دارید ثبت شرکت داشته باشید که بتونید جذب سرمایه داشته باشید باید حتما مجوز بگیرید.

نام انتخاب شده بایستی ، سابقه ثبت نداشته باشد ؛ معنا داشته باشد و با فرهنگ اسلامی مغایرتی نداشته باشد ؛ حداقل دارای سه سیلاب باشد ؛ واژه غیرفارسی نباشد و از واژه ی غیر فارسی برگرفته نشده نباشد. من جواز کسب تولیدی پوشاک دارم میخوام یک اسم برای تولید انتخاب کنم و ثبت بشه. با سپاس فراوان از نظر خوب و پر انرژی شما، در این زمینه هر کمکی نیاز داشتید همکاران ما در خدمت شما هستن. بستگی به نیاز شما داره، معمولا همه متقاضیان مدت زمان اعتبار شرکت رو به صورت نامحدود میزنن و تاریخی برای انقضا اون تعیین نمی کنن. در این قسمت به عناوین شرکت هایی که به صورت فوری می توان تاسیس کرد اشاره می کنیم. مجموعه ما چه خدماتی به شما می تواند ارائه کند؟ با افتخار هر خدماتی که در این زمینه بخواهید با بهترین کیفیت و بالاترین رضایت دریافت خواهید کرد.

هزینه ای که از مناسبترین قیمت های ثبت شرکت در تهران، کرج، اصفهان و سایر شهرستان ها می باشد. همانطور که در بالا گفته شد قیمت ثبت شرکت در موسسه میزان در مقایسه با سایر ثبت برند خدمات دهنگان، کمترین میزان هزینه ثبت در کشور و به صورت فوری در کمتر از ۱۰ روز می باشد. امور خدماتی به علت فیزیکی نبودن همواره با قیمت های مختلف ارائه می گردند.

برخــی افتخارات موسسه تهــران ثبت

برخی شرکتها هستند که اداره ثبت شرکتها از شما برای ثبت مجوز آن کار را درخواست می کنند. شناسه ملی شرکت چیست؟ شناسه ملی یک کد یازده رقمی است و برای شرکت های تجاری حکم شماره ثبت شرکت در تهران ملی را دارد چرا که محال است دو شرکت دارای یک شماره واحد به عنوان شناسه ملی باشند. بسیاری از کسانی که تازه کار هستند نمی توانند تفاوت این دو مقوله را درک کنند.