ثبت شرکت و نحوه انجام ثبت شرکت و راهکارهای ثبت شرکت هزینه های ثبت شرکت زمان ثبت

برخی دیگر از موضوعات فعالیت شرکت ها نیاز به اخذ مجوز ندارند برای اطلاع دقیق از موضوعات فعالیت شرکت هایی که نیاز به اخذ مجوز برای درج فعالیت در زمان ثبت برند تجاری ندارند مقاله تخصصی ” فعالیت هایی که نیاز به اخذ مجوز ندارند ” را مطالعه فرمایید. در مورد تعیین نام شرکت باید بگویم که شما می بایست 5 نام پیشنهادی که بایستی شرایط خاصی را داشته و حداقل از سه سیلاب تشکیل شده به ترتیب اولویتتان ، به اداری ثبت شرکت پیشنهاد دهید و این سازمان از میان این نام ها در صورت نبود مشکل یکی را تائید می نماید. برای اطلاع بیشتر از حوزه تعیین نام مقاله مرتبط با نحوه تعیین نام شرکت را مطالعه نمایید. تعیین موضوع اصلی فعالیت شرکت در این مرحله باید توجه نمایید که برخی از موضوعات فعالیت نیاز به اخذ مجوز دارند. کارشناسان ثبت نوول به شما مشاوره های لازم جهت ثبت شرکت و تمامی شهرهای کشور را خواهند داد.

شرکت از اجتماع 2 یا چند نفر شریک یا سهامدار و یا موسس با اهداف مشترک (معمولا تجاری) تشکیل می شود که بر اساس نوع آن اعضا یا شرکا سود حاصله را بین خود طبق اساسنامه تقسیم می کنند. ۶-پرداخت هزینه جهت ارسال روزنامه و انتشار آن در روزنامه رسمی کشور. ثبت برند یک امتیاز معتبر است که گرفتن این مزایا از اداره کل مالکیت صنعتی امکان پذیر است،که تولید کنندگان و صاحبان مشاغل برای محصولات خودشان اسمی را انتخاب می کنند که بعد از شناخته شدن توسط بازار هدف (مشتریان ) ، شناخته و مطرح می شود.

مهمترین و مطمئن ترین شیوه دستیابی به اهداف گفته شده تشکیل و ثبت شرکت است. زیرا ثبت شرکت دارای مزایای زیادی است که شرکا و سهامداران میتوانند ضمن برخورداری از آن مزایا، بصورت کاملا حرفه ای به فعالیت و کسب و کار خود بپردازند. در زیر به چند نمونه از سوالاتی که در زمینه ثبت شرکت و مراحل و شرایط و هزینه ثبت شرکت و کلیه امور ثبتی که در طول روز از ما سوال می شود را در زیر به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم و جوابهای آنها را در سایت بیان می نمائیم تا هر چه بهتر شما را در این راه آشنا سازیم . کپی برابر اصل شناسنامه و کارت بازرسین شرکت (در صورتی که شرکت سهامی خاص باشد). برای تشکیل و ثبت شرکت نسبی حضور حداقل ۲ نفر مورد نیاز است و لازم به ذکر است که پس از ثبت شرکت و در طول حیات و فعالیت شرکت نیز رعایت این حداقل لازم است.

  • 5- تعیین صلاحیت ، قراردادها ، سوابق بیمه ، بکارگیری افراد متخصص راه هایی هستند که سازمان های ذی ربط در زمینه رتبه بندی و تایین صلاحیت ،شرکت شما را با آن می سنجید بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی گیش از ارتباط و تصمیم برای همکاری تعیین صلاحیت شما را طبق مطالعه قرار می دهند .
  • در مرحله دوم موسسان با ترتیب دادن فرآیند پذیره نویسی، امکان جذب شرکای دیگر را فراهم می‌کنند.
  • برای شما ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود با موضوع فعالیت مرتبط با خدمات کشاورزی مناسب ترین حالت برای راه اندازی شرکتتون هست.
  • در گذشته تنها روش ثبت شرکت این بود که اشخاص به صورت حضوری به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه می کردند و از طریق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، درخواست خود را برای تاسیس شرکت ثبت می نمودند.
  • لازم به ذکر است که بازرسین نباید رابطه خانوادگی با هیئت مدیره داشته باشند.

سپس باید سرمایه شرکت را اعم از نقد و غیر نقد تعیین نمایید و مشخص کنید که هر کدام از شرکاء چه میزان سرمایه به شرکت آورده اند. ۹- تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت. تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت. شغل همسر من بازار بورس فارکس هست ومیخواستم بدونم کدوم کشور اروپایی هست ک بتونیم شرکت ثبت کنیم برای این زمینه و آیا امکانش هست بیایم شرکت رو ثبت کنیم و ماه ب ماه هزینه هاش رو واریز کنیم ولی درون کشور حضور نداشته باشیم.

خرید و فروش برند آماده

در صورتی که می خواهید قیمت ها را به صورت ریز مشاهده کنید با موسسه تماس بگیرید و پیش فاکتور دریافت کنید تا بتوانید قیمت ها را مقایسه و تصمیم گیری صحیح را انجام دهید. پس از تأیید اطلاعات، از شما خواسته می‌شود که اساسنامه و شرکتنامه و صورتجلسه و اظهارنامه را در سایت بارگذاری کنید. اساسنامه و شرکتنامه شرکت‌ ها, فرم‌ های پیش‌ فرض دارند که فقط باید آن ها را پر کنید و در نهایت اگر خواستید می‌ توانید قوانین مخصوص شرکت‌ خودتان را به آن اضافه کنید. البته درصورتی که هنوز تکلیفی برای این موضوع از طرف سهامداران روشن نشده باشد می ‌توان معرفی شعب را به زمانی دیگر موکول کرد و در فرم قسمت شعب, گزینه مربوط به نداشتن شعب را انتخاب کنید.

من دارم یه شرکتی رو در گیلان ثبت می کنم در واقع یک موسسه حقوقی مدارک رو هم به امضای خودم و شریکم رسوندم اما الان تقریبا ۱۰ روزه که مدارک برای اداره ثبت شرکت ها پست شده ولی نتیجه نیومده. من و برادرم تصمیم داریم شرکتی در خصوص امور روابط عمومی تاسیس کنیم و نمیخواهیم کسی دیگه شریکمون باشه. چه نوع شرکتی مناسب ما است؟ و سوال بعدی اینکه حتما برای ثبت شرکت باید اجاره نامه یا مکانی را داشت؟ چون کار کاملا از منزل انجام میشود و ابدا نیازی به اجاره جایی نداریم و فقط برای ما هزینه دارد.

سهامداران شرکت باید در حوزه کاری شرکت مشغول فعالیت باشند و مجوزهای لازم را داشته باشند. شرکت الی ثبت با آدرس اینترنتی elisabt.ir یکی از شرکت های متخصص در حوزه ثبت کردن برند و شرکت است و همکاران ما می توانند کمک زیادی به درخواست کننده برسانند. برای دریافت راهنمایی دقیق نحوه انجام کار یا واگذار کردن کار ثبت به همکاران ما، می توانید با مشاورانی که در سایت معرفی شده اند، ارتباط برقرار کنید. همینطور وقتی شرکتی قانونی باشد، همه اعضای سهامدار توسط قانون حمایت می شوند و دیگر سهامداران مجبور به انجام وظایف و مسئولیت های خود خواهند بود. کلیه مدارک و فرم های مربوط به این کار توسط تیم فنی ثبت شرکت مورد بررسی قرار گرفته و بعد از تایید این مدارک، متقاضی می بایست زیر کلیه این مدارک را به امضاء برساند و یک نسخه از آن را نزد خود نگه دارد. کاربرد رتبه بندی شرکت ها برای حضور در مناقصه و مزایده یا انعقاد قرارداد با شرکت های دولتی و نیمه دولتی بوده و برای ارتقا از هر رتبه شرایط خاصی لازم است .

پیشنهاد ما برای شما ثبت شرکت در قالب سهامی خاص است چرا که الزامات و تشریفات قانونی آن موجب گسترش آینده کسب و کار شما شده و جذب سرمایه‌گذار را تسهیل می‌کند. در پنجره واحد فیزیکی کسب‌وکار، تمامی خدمات ثبت شرکت را به صورت یک‌جا ارائه می‌شود. از جمله این خدمات می‌توان به دریافت کد اقتصادی، کد کارگاهی، کارت بازرگانی، پلمپ دفاتر و … اشاره کرد.

ثبت شرکت

ثبت شرکت ها در قالب 7 نوع شرکت تجاری قابل ارائه و به ثبت رسیدن است . از این رو کارشناسان مجرب ما در تمامی مسیر حقوقی و ثبتی شرکت ها قبل و بعد همراه متقاضیان ثبت شرکت ها خواهند بود. پروسه رسیدگی به ثبت شرکت تجاری را می توانید به آسانی و تنها در کمتر از 12 روز کاری به سرانجام رسانده و آینده کسب و کارتان را تضمین کنید. افرادی که قبلا اقدام به ثبت درخواست تاسیس شرکت، تاسیس شخصیت حقوقی، صورت جلسه تغییرات و …

برای ثبت شرکت، چند نوع انتخاب داریم؟

مراحل ثبت شرکت نیز مانند بقیه کارهای اداری که این روز ها انجام می دهیم پیچدگی هایی دارد که به آن می پردازیم. و مزایای بسیار دیگری که در این نوشته نمی گنجد (ولی با تماس با کارشناسان مجموعه به طور کامل می توانید به صورت رایگان مشاوره یگیرید) . شرکتی است که تحت نام مخصوصی بین یک عده شرکای سهامی و 1 یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می شود. ۶- دو نسخه از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و جلسه هیئت مدیره.

از دست دادن، از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ها یکی از موضوعاتی است که امکان دارد برای هر شرکتی اتفاق بیفتد. از جمله کارهایی که پس از ثبت شرکت باید انجام دهید، معرفی شرکت خود به سازمان امور مالیاتی و دارایی (ترسناک ترین قسمتی که خیلی ها به آن فکر می کنند) و پلمپ دفاتر مالیاتی تان به طور سالانه می باشد. شرکتی است که با اهداف هفت گانه ی مندرج در قانون بخش تعاونی با قید واژه ی تعاونی تشیل می شود و جهت تشکیل آن حدقل 7 نفر با تابغیت ایرانی باید حضور داشته باشد. لازم به ذکر است هر دو روزنامه فوق الذکر، پس از انتشار به آدرس شما ارسال می شود و نیازی به مراجعه شما حضوری شما ندارد. در این شرکت بر خلاف شرکت های سهامی، سرمایه شرکاء به قطعات سهم تقسیم نمی شود.

راهنمای ثبت شرکت در شهرها و استان‌های ایران

شرکت ثبت فوری علاوه بر ارائه مشاوره برای افراد خوش ذوقی که خود علاقمند به انجام مراحل ثبت کردن شرکتشان هستند، خدماتی برای ثبت کردن برند و شرکت نیز ارائه می دهد. به این صورت که با سپردن نام شرکت، اعضا و حوزه فعالیت، شرکت را برای شما ثبت کرده و مدارک قانونی را به شما تحویل خواهد داد. شرکتی که بین یک یا چند نفر شریک ضامن و یک عده شرکای سهامی تشکیل ثبت تغییرات می‌شود. شریک ضامن کسی است که سرمایه اش به صورت سهام درنیامده است و شرکای سهامی، کسانی هستند که سرمایه آن ها به شکل سهام یا قطعات سهام هم ارزش درآمده است. مسئولیت شرکای ضامن نسبت به دیون مازاد بر دارایی شرکت تضامنی است و نسبت به کلیه قروض مازاد قابل اعمال است، حال آن که مسئولیت شرکای سهامی صرفا نسبت به میزان سرمایه ای است که در شرکت دارند.

قوانین و زیره کاری های این پروسه در ظاهر مشکل به نظر نمی رسد اما گاهی اوقات نادیده گرفتن یا فراموش کردن یک قانون به ظاهر ساده، تمام پروسه ثبت کردن کمپانی را باطل می کند و تاجر باید از نو ماه ها وقت بگذارد تا شرکت را به طور قانونی ثبت کند. مدارک لازم برای ثبت هر یک از شرکت‌ها بر اساس مراحل فوق باید تهیه و تکمیل شود. اساسنامه در شرکت‌های سهامی و در مواردی در سایر شرکت‌ها می‌بایست تنظیم و به امضای شرکا یا موسسین رسیده باشد.