ثبت شرکت ها به چه صورت انجام می شود؟

بعد از تایید پرونده، شما باید به محل اداره ثبت مراجعه و با امضا نهایی آگهی تاسیس شرکت را تحویل بگیرید. کلیه صفحات این دفاتر در اداره مالیات و ثبت شرکت ها پلمپ می شوند به این دلیل دفاتر پلمپ نامیده می شوند، لذا پلمپ دفاتر تجاری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. پلمپ دفاتر شرکت برای مشخص نمودن فعالیت های سالیانه شرکت ضروری است.

تجربه به ما می گوید که شرکا همیشه در صلح نیستند، در بسیاری از مواقع نیاز به تغییرات در جهت مثبت و موثری ایجاد می شود. اما آیا لزومی دارد که این قوانین و نام شرکت همواره ثابت باشد یا امکان تغییر آن وجود دارد؟؟ تغییرات شرکت جواب این سوال این است که هر تغییری که در شرکت صورت می گیرد بایستی به صورت کامل و جامع ثبت شود. اصل آگهی منتشر شده در روزنامه کثیرالانتشار که نشاندهنده ی دعوت از شرکای شرکت در مجمع فوق العاده است.

برای تاسیس و ثبت شرکت سهامی عام موسسین شرکت باید حداقل 20 درصد سرمایه شرکت را تعهد کرده باشند و حداقل 35 درصد از مبلغ تعهد شده را در حساب بانکی بنام شرکت در شرف تاسیس سپرده گذاری نمایند. شرکت با مسئولیت محدود یا به اختصار اِل‌تی‌دی یکی از رایج‌ترین انواع شرکت‌ها در سراسر دنیا است. شرکت‌های با مسئولیت محدود بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل می‌شوند و هر یک از شرکا فقط به میزان سرمایۀ خود مسئول پرداخت بدهی‌های احتمالی خواهند بود. در نتیجه، اعضا می‌توانند اموال شخصی خود را در موقعیت ورشکستگی حفظ کنند و از این بابت نگران نباشند.

ثبت کردن اسم یک شرکت کاری مهم است و نباید با سهل انگاری انجام شود. به ذهن بسپارید که اسم شرکت معرفی کننده شما است و داشتن اسمی نامناسب وجهه شرکت شما را از بین می برد. شما باید از هزینه های ثبت شرکت مطلع باشید تا بتوانید مانند هر چیز دیگه ای راجبه هزینه هایش هم تصمیم بگیرید.

در کل وظیفه مدیرعامل بسیار مهم و بار مسئولیت دارد و اگر به شرکای خود اطمینان کامل ندارید هرگز این کار را انجام ندهید. اینکه در چه حوزه ای فعالیت نمایید کاملا بستگی به خودتان دارد که می بایست ثبت شرکت در تهران خود آن را انتخاب نمایید. قصد دارم یک شرکت تاسیس کنم .کار من تولید بازیهای کامپیوتری هست. بنابراین كلیه وظایف و مسؤلیت‌های قانونی را شركت اصلی دارد و در صورت لزوم پاسخگو خواهد بود.

تکسفیر همراه همیشگی شماست ! امور ثبتی خود را به ما بسپارید

سلام دوست عزیز، به تازگی مطلبی منتشر کردیم تا با تمام مراحل ثبت شرکت از طریق پنجره واحد کسب و کار آشنا شوید. بله به محض ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها، اسم شرکت شما به اداره مالیات داده می‌شود. با ورود به سامانه می‌توانید درخواست خود ثبت برند را ثبت و در کوتاه‌ترین زمان خدمت مورد نظر را دریافت کنید. این روش به‌صورت کامل حضوری است و مزیت آن نسبت به سامانه اداره ثبت شرکت‌ها، کوتاه بودن مدت زمان ثبت شرکت است. پس از ثبت شرکت باید دفاتر قانونی را هر سال پلمپ و تکمیل کنید.

ثبت شرکتها

اساسنامه در شرکت های با مسئولیت محدود شامل 26 ماده و دو تبصره، در موسسات غیرتجاری 26 ماده و در شرکت های سهامی خاص 64 ماده و eleven تبصره می باشد. از آنجایی که در هر مرحله از فرایند ثبت شرکت باید مبالغی را به حساب‌های گوناگون واریز کرد، وجود سامانه‌ای که تمام این پرداختی‌ها را یکجا انجام دهد بسیار مفید خواهد بود. سامانه هوشمند ثبت شرکت آسان‌ثبت با فراهم کردن امکان پرداخت یکپارچه تمامی این هزینه‌ها گامی مهم در مسیر آسان کردن ثبت شرکت در ایران برداشته است.

ثبت شرکت سهامی خاص در تهران

لذا با تکمیل فرم ها و ارسال آن به اداره ی ثبت شرکت ها اگر صورتجلسه ی شما دارای نقص باشد، برای شما ابلاغ رفع نقص ارسال می شود و باید رفع نقص نمایید. اگر صورتجلسه ی شما تایید شود در نهایت جهت صدور آگهی به روزنامه ارسال می گردد. در حالتی دیگر حتی ممکن است صورتجلسه ی شما رد شود که در این حالت دلایل رد صورتجلسه طی ابلاغیه ای به شما اعلام می گردد تا نسبت به صدور صورتجلسه ی جدید اقدام نمایید. 7)ارائه‌ی مجوز در صورت نیاز، بنا به اعلام کارشناس اداره‌ی ثبت شرکت‌ها. موسسه حقوقی دادگر نیک فرجام، با دارابودن کارگروه تخصصی شرکت ها و موسسات، آمادگی ارائه هر گونه خدمات در زمینه ثبت شرکت ها به متقاضیان گرامی می باشد.

این سوال همواره یکی از مهمترین سوالاتی است که ذهن متقاضیان ثبت شرکت را به خود مشغول نموده است و کارشناسان موسسه ثبت اس بی همواره با این سوال مشتریان مواجه می شوند. پروسه ثبت شرکت در ایران در عین سادگی پیچیدگی های مخصوص خود را نیز دارا می باشد . هزینهثبت شرکترا در ابتدای قرارداد خود با موسسه مربوطه بصورت قطعی مشخص کنید. فعالیت مربوط به حسابرسی مشاوره مالیاتی و مدیریت مالی مرجع صدور مجوز انجمن حسابرسی میباشد. فعالیتهای مشمول اصل 44، هر گونه فعالیت مربوط به خصوصی سازی مرجع صدور مجوز سازمان خصوصی سازی میباشد. فعالیتهای بیمه ای، هر گونه کارگزاری بیمه و خدمات بیمه ای، نمایندگی بیمه مرجع صدور مجوز بیمه مرکزی ایران خواهد بود.

  • البته ما حتی در ادامه و حتی بعد از چند سال از تاریخ ثبت شرکتتان باز هم کنارتان هستیم و هرگونه راهنمایی نیاز داشته باشید می توانید از خدمات مشاوره رایگان مجموعه ما استفاده کنید.
  • حق امضاء اعضاء هیئت مدیره ، تکمیل مواد اساسنامه ، انتخاب روزنامه کثیر برای درج آگهی های شرکت از دیگر مواردی است که باید با دقت تمام در سامانه تکمیل شود تا بعدا مجبور به صرف هزینه مجدد برای ثبت تغییرات شرکت تان نباشید .
  • یعنی شما وقتی تصمیم به ثبت شرکت مسئولیت محدود دارید و برای آن سرمایه تعیین می کنید، هیچ نیازی به واریز مبلغی از سرمایه ثبتی شرکت به حساب بانکی وجود ندارد و در واقع شرکاء شرکت صرفاً اظهار می کنند که سرمایه شرکتشان فلان مبلغ است.

لاکن در تمامی این موارد برای متقاضیان حقیقی باید کپی کارت ملی و شناسنامه و متقاضیان حقوقی آگهی آخرین تغییرات شرکت را که برابر با اصل شده است به وکیل و نماینده قانونی خود ارائه دهند و همچنین اخذ سوئ پیشینه برای هیات مدیره و مدیرعامل و گواهی عدم اعتیاد برای مدیر عامل از الزامات می باشد. از سوی دیگر در مورد موضوعات فعالیت که نیاز به اخذ مجوز دارد میبایست موافقت اصولی و یا مستندات خود را در هنگام ثبت ضمیمه مدارک شرکت نمایند. اولین گام برای انجام دادن آن این است که تمامی مدارک و موارد لازم جهت ثبت شرکت را فراهم کنید. این نکته قابل تامل است که برای ثبت می بایست اسم حداقل دو نفر به عنوان شرکای کاری آورده شود و انجام دادن چنین کاری تنها برای یک نفر جایز نیست. هم چنین میزان سرمایه اولیه خود را باید تعیین کنید تا این که بدانیم که شرکت شما در کدام یک از دسته های تجاری قرار می گیرد. مدارکی از جمله کپی کارت ملی و شناسنامه اعضای شرکت به علاوه واریز وجه به حساب اداره تاسیس شرکت ها و هم چنین کلیه مدارک تحصیلی اعضای شرکت جهت انجام این کار ضروری است.

ثبت شرکت و موسسه

اما برخلاف آنها به منظور بهبود وضع اقتصادی و اجتماعی اعضا تشکیل می گردد. آیا از شرایطی که برای تاسیس شرکت تعاونی لازم است اطلاع دارید؟ آیا شرکت تعاونی به مجوز نیاز دارد یا خیر؟ برای آگاهی از چگونگی تاسیس شرکت تعاونی با ما در ادامه مطلب همراه باشید. هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود بدون پرداخت هزینه روزنامه رسمی حدودا 800 هزار تومان و هزینه ثبت شرکت سهامی خاص 900 هزار تومان در موسسه میزان می باشد. لازم به ذکر است که هزینه ثبت شرکت در سال 1400 طبق میزان موضوع شرکت تعداد اعضا و سرمایه شرکت متغییر می باشد. سهام این نوع شرکت قابل عرضه در بورس اوراق بهادار نیست، اما مردم می‌توانند به راحتی آن را بین خود خرید و فروش کنند. مسئولیت هر یک از شرکا نیز تنها به میزان سرمایۀ آنها خواهد بود.