ثبت شرکت سهامی خاص با توجه به قوانین جدید مالیاتی به صورت تخصصی

لازم به ذکر است که خدمات ثبت یک شرکت به صورت اینترنتی یا به صورت تلفنی پول اضافی را برای شما به دنبال نخواهد داشت. این در حالی است که استفاده از این خدمات مزیت های فراوانی هم برای شما به دنبال دارد. البته در هنگام انتخاب یک شرکت برای ارائه خدمات غیر حضوری، باید دقت بیشتری به خرج دهید.

  • 6) ۳۵٪از مبلغ سرمایه شرکت پس از تایید نام شرکت به حسابی که به نام شرکت افتتاح میشود واریز شده و مبلغ پس از ثبت نهایی و صدور شماره ثبت قابل برداشت می باشد .
  • در این قسمت تعدادی از مهم ترین مواردی را که بعد از ثبت شرکت باید رعایت کنید را به شما آموزش می دهیم.
  • بنابراین بازرگانان، تاجران، فعالان اقتصادی و کارآفرینان در رشته‌های گوناگون اعم از مهندسی و پزشکی و صادرات و واردات همواره به شرکت‌های سهامی خاص اقبالی گسترده نشان داده‌اند.
  • زیرا مهمترین اهداف شرکت ها دستیابی به سودآوری منابع مالی از طریق این شرکت ها و مبادلات آنها می باشد.
  • در صورتی که اگر شرکت محصولات خود را به نام ثبت شده وارد بازار نکند اولاً مشتری به محصول اعتماد نمی کند و دوماً اینکه رقبا به راحتی می توانند محصول را کپی کنند و نام خود را بر روی آن بگذارند.!

اگر در اساس‌نامه راجع به تقسیم نفع و ضرر مقررات خاصی نباشد، تقسیم سود و زیان به نسبت سهام شرکا انجام خواهد گرفت. نحوۀ انتقال سهام با نام و نیز طریقۀ تبدیل سهام با نام به سهام بی‌نام و بالعکس. موسسه حقوقی سفیر صلح، از شنبه تا چهارشنبه از ساعات 10 صبح تا 9 شب و پنج‌شنبه‌ها 10 صبح تا 6 بعدارظهر، آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشد.

مدت زمان ثبت شرکت سهامی خاص

هیئت‌مدیره وظیفه اداره شرکت و گرفتن تصمیمات و اجرای آنها را بر عهده دارد. حداقل اعضای آن سه نفر است که یکی از آنها صرفاً عضو، یک نفر رئیس هیئت‌مدیره و نفر دیگر مدیر عامل مجموعه است. انتخاب اولین مدیران برای تاسیس شرکت باید در صورت‌جلسه‌ای قید شود و به امضای کلیه سهامداران برسد. مدیر عامل شرکت سهامی خاص می‌تواند از میان شرکا یا خارج از آنها انتخاب شود. گرچه طبق قانون هیچ کس نمی‌تواند همزمان مدیرعامل دو شرکت تجاری باشد.

ارائه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری کلیه اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و بازرسان شرکت از طرف متقاضی ثبت شرکت ( مراکز پلیس + ۱۰ ) . پس از ارسال پستی شماره مرسوله باید از طریق سامانه وارد پرونده شود. گواهی افتتاح حساب بانکی 35% درصدی بنام شرکت در شرف تاسیس با امضا حق امضاداران. در ماده نهم اساسنامه بی نام و بانام بودن سرمایه را مشخص نمایید.

این شرکت ها تنها شرکت هایی هستند که می توانند اوراق بهادار را تحت عنوان اوراق مشارکت – که جایگزین اوراق قرضه سابق شده اند – منتشر کنند. اما شما اگر قصد دارید ثبت شرکت داشته باشید که بتونید جذب سرمایه داشته باشید باید حتما مجوز بگیرید. برای تغییرات شرکت و آماده سازی صورتجلسات تغییرات از اشخاص متخصص در این زمینه کمک بگیرید. اگر برای برند خود اقدام نکنید افراد سودجو به راحتی با برند شما به نام خودشان شما را ناچار به تغییر نام تجاری شما خواهند کرد. در همین حین نیز، سامانه از میان 5 اسمی که برای شرکت خود به ترتیب اولویت پیشنهاد داده‌اید یکی را انتخاب می‌کند. تهیه دو نسخه از صورت جلسه‌ مجمع موسسین که به امضای سهامداران و بازرس نیز رسیده باشد.

اخذ رتبه پیمانکار پایه پنج ، مدارک جهت اخذ رتبه ۵ پیمانکار ، شرایط مورد نیاز اخذ رتبه ۵ پیمانکار

در مرحله بعدی، اعضای شراکت باید درخواست کتبی برای ثبت شرکت آماده کنند. این موضوع در انجمن عمومی اعضا عرضه و مورد تایید قرار می گیرد. مبلغ اسمی سهام برای شرکت های سهامی خاص محدودیتی ندارد.

بنابراین بسیار مهم است که موقعیت و هزینه ثبت شرکت به صورت اصولی ارزیابی شود. می دانیم که شرکت سهامی به این صورت است که سرمایه شرکت به شکل سهام تقسیم می شود و هر سهم صاحب خود را دارد و سطح مسئولیت محدود به مبلغ اسمی سهام آن است. ارکان اصلی که در شرکت های نسبی وجود دارد شرکا و مدیران شرکت هستند.

_در شرکت سهامی خاص، مسئولیت هر یک از صاحبان سهام محدود به مبلغ اسمی سهام آن ها است. تمام سرمایه آن باید به وسیله موسسین تاسیس گردد(ماده four ل.ا.ق.ت) و تعداد شرکای آن نباید کمتر از 3 نفر باشد. به موجب ماده 278 لایحه، ( برای تبدیل شرکت سهامی ثبت شرکت خاص به شرکت سهامی عام باید حداقل 2 سال تمام از تاریخ تأسیس و ثبت شرکت گذشته باشد). عدم رعایت مقررات قانونی در تشکیل شرکت، مانند آن که تعداد شرکا در شرکت از حداقل مقرر قانونی پایین تر باشد یا سرمایه شرکت سهامی خاص از 1 میلیون ریال پایین تر باشد.

ارائه اصل قیم نامه در صورتی که یکی از اعضا دارای اهلیت نباشد. با ثبت شرکت، امکان رشد و پیشرفت بیشتری فراهم شده و می توان به صورت ملی یا بین المللی به مشهوریت زیادی دست پیدا کرد. ارائه گواهی پرداخت حداقل 35% سرمایه شرکت در بانک موردنظر. انجام‌ دادن موضوعی که کمپانی به‌خاطر آن تشکیل شده، کار انجام شده و پایان یافته و یا انجام دادن آن غیر ممکن است. اگرسرمایه شرکت به شکل اموال غیرمنقول باشد، باید سند مالکیت آن موجود باشد و ارائه گردد. البته هزینه هایی هم هستند که اختیاری می باشند مثل تهیه ی مهر اختصاصی برای شرکت و پلمب دفاتر.

فریت بار، راه حلی مقرون به صرفه برای ارسال سریع و ایمن بار و لوازم شخصی به خارج از کشور

از اداره می توانید درخواست المثتی بدهید یا این امر را به ما واگذار کنید. ثبت شرکت کاج با سابقه طولانی مدت و درخشان در زمینه خدمات مربوط به ثبت و مشاوره کسب و کار سعی کرده است خدماتی با بهترین کیفیت را در کنار مناسب ترین قیمت در اختیار متقاضیان گرامی قرار دهد. مجددا مدارک به بخش ثبت دفاتر برای انجام ادامه مراحل اداری تحویل می شود. مثلاَ سرمایه شرکت سهامی خاص، به پانصد هزار ریال کاهش یابد.

شرکت هایی که در زمینه ترابری و حمل و نقل جاده ای هستند. برای ایجاد شرکت هایی که بخشی از زیر مجموعه نیروهای مسلح و نظامی هستند. مدیرعامل شرکت نمیتواند همزمان مدیریت عاملی شرکت دیگری را برعهده داشته باشد. رونوشت برابر با اصل مدارک احراز هويت سهامداران، مديران و بازرسان ارائه گردد. من جواز کسب تولیدی پوشاک دارم میخوام یک اسم برای تولید انتخاب کنم و ثبت بشه. از 150 هزار تومان شروع شده و تا 300 هزار تومان اداه خواهد داشت.