ثبت شرکت سهامی خاص با توجه به قوانین جدید مالیاتی به صورت تخصصی

ثبت شرکت مختلط غیر سهامی ، از جمله شرکت هایی است که برای امور تجاری تحت نام مخصوصی میان یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود، بدون انتشار سهام، تشکیل می‌ گردد. ثبتینو جدیدترین استارتاپ در زمینه دفاتر ثبت شرکت در تهران که ارائه دهنده خدمات اداری و ثبتی از جمله ثبت شرکتها، ثبت برند و علائم تجاری، مشاوره ثبت شرکت مالیاتی و اخذ کارت بازرگانی می باشد. شرکت­های با مسئولیت محدود با حداقل ۲ عضو، سهامی خاص با ۳ عضو ( به همراه دو نفر بازرس یعنی جمعا 5 نفر )، سهامی عام با ۵ عضو و تعاونی با ۷ عضو قابل ثبت هستند. شرکت سهامی خاص به شرکتی گفته می شود که همه سرمایه آن منحصر به موسسین است. به طور کلی تعیین نوع شرکت و موضوع فعالیت آن بسیار مهم است.

ثبت شرکت سهامی

در این روزها که هر کسی مشغله های خود را دارد، امکان بهره مندی از خدمات غیر حضوری اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت. 3- در شرکت های تضامنی حداقل دو نفر به عنوان شریک باید وجود داشته باشند و جالب است که حتما باید اسم یکی از افراد در نام شرکت وجود داشته باشد.شرکت نسبی1- شرکت های نسبی جزو یکی از انواع شرکت های تجاری به حساب می آید و در فعالیت های تجاری و بازرگانی فعالیت می کنند. ارکان اصلی که در شرکت های نسبی وجود دارد شرکا و مدیران شرکت هستند. در صورتی که کارشناسان اداره ثبت شرکت ها ایرادی در مدارک داده شده مشاهده نکنند نسبت به تهیه پیش نویس آگهی ثبت اقدام و پیش نویس مربوطه پس از تأیید مسئولین اداره ثبت شرکتها تایپ و در روز مراجعه تحویل متقاضی داده می شود . متقاضی بایستی به بانک مراجعه و نسبت به پرداخت حق الثبت که در ذیل اظهارنامه مبلغ آن قید شده اقدام نماید. طبق قانون ممکن است سرمایه شرکت به صورت نقدی یا غیر نقدی باشد این سرمایه نقدی همان پول نقد و رایج مملکت می باشد .

چگونه شرکت تاسیس کنیم؟

پس برای کسب آگاهی درباره ثبت کردن چنین شرکت‌هایی، تا پایان همراه ما باشید. در ادامه به مباحث و سوالاتی پرداخته ایم که ممکن است در طول ثبت شرکت سهامی خاص به آن برخورد کنید اما اگر به مشاوره تخصصی و یا اطلاعات تکمیلی و جزئی تر در این زمینه نیاز دارید میتوانید از طریق مشاوره آنلاین و تلفنی امور ثبتی با متخصصان امور ثبتی کارمنتو همراه شوید. با توجه به اهمیت موضوع، در این مقاله به روند تشکیل و ثبت شرکت سهامی عام پرداخته ایم. لازم به ذکر است ، متقاضیان عزیز علاوه بر مطالعه ی این نوشتار در صورت مواجه شدن با هر گونه سوال در این رابطه می توانند با کارشناسان موسسه ثبتیکال در ارتباط باشند. در اینگونه از شرکت های سهامی عام تعداد افراد تشکیل دهنده ی شرکت بیشتر از مابقی شرکت ها می باشد و این مورد باعث جمع شدن سرمایه های بزرگ می شود و که این امر باعث ایجاد سرمایه های اقتصادی بزرگ می گردد. برای ثبت شرکت سهامی عام لازم است ۲۰ درصد سرمایه در شرکت نگهداری شود و ۳۵ درصد آن به حساب شرکت در بانک قرار داده شود.

از هر نظر قانونی و مواردی که برای اداره مهم است باید بررسی شود تا وقت مشتری هدر نرود. پس حتما در هنگام درخواست تاسیس شرکت خود، به این نکته توجه کنید تا با کمترین ریسک به هدف خود برسید. پس زمانی که عضوی از شرکت خارج شود و یا عضوی به شرکت اضافه شود. یا زمانی که آدرس شرکت شما تغییر کنید، باید اقدام به تغییرات شرکت خود کرده و به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این موضوع را اعلام کنید. خوب خوب یکی از مهم ترین و شیرین ترین کاری که در زمان رونق گرفتن کسب و کارتان به شما حسابی حال خوب می دهید آرامش در خصوص امنیت برند شما می باشد.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت سهامی خاص

نیاز است که گواهی عدم سوء پیشینه کیفری برای همه اعضای هیئت مدیره مدنظر قرار می گیرد. به طور کلی می بایست مدارک شناسایی همه سهامداران و بازرسین می بایست برابر سامانه ثبت شرکت با اصل شده و اجرا شود. پروسه ثبت شرکت به واسطه سیستم های جدید اینترنتی به شکلی شده است که خود شخص نیز این امکان را دارد که بتواند اقدام به ثبت شرکت نماید.

  • ۸٫ارائه اصل سند مالکیت در صورتی که بخشی از سرمایه شرکت جزء اموال غیر منقول باشد.
  • مالیات شرکت ها در ایران 20 درصد از سود خالص شرکت در سال است.
  • شما می‌توانید با استفاده از مدارک مذکور در این مطلب و رعایت همه قوانین ذکر شده، اقدام به ثبت شرکت خود کنید. [newline]لازم است بدانید که شرکت ثبتیما با برخورداری از دانش و تجربه کارشناسان حرفه‌ای، تمامی خدمات مربوط به ثبت شرکت‌های سهامی خاص را ارائه می‌کند.
  • دیگر برای ثبت شرکت مثل گذشته از رفت و آمد های اداری خسته کننده خبری نیست، تمامی فرآیند ثبت شرکت در ثبت شرکت کریم خان بصورت الکترونیکی انجام می گیرید یعنی کافیست از مدارک خود عکس بگیرید و از طریق سامانه ما ارسال نمایید.
  • به طور مثال برای راه اندازی شرکتهایی با مسئولیت محدود باید حداقل 2 نفر عضو داشته باشید و حداقل سرمایه 100 هزار تومانی اعلام کنید.
  • امکان دریافت انواع تسهیلات بانکی و شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌های بزرگ گواه همین اعتبار است.

uncategorized