ثبت شرکت سامانه آنلاین ثبت فوری شرکت

شما در ثبت سامانه مشکل دارین به همین خاطر باید و لطفا با شماره های دفتر تماس بگیرید. 7- در نام شرکت قبل از اسم شرکت یا بعد از آن کلمه خاص باید اضافه شود و این کلمه در کلیه نوشته های شرکت و آگهی ها باید رعایت گردد. 1- بازرسین نباید رابطه فامیلی با هیئت مدیره ثبت برند داشته باشند. اعتبار گواهی ارزش افزوده بنا بر بررسی متصدی و تشخیص حوزه مالیاتی ۶ماه و یا یک سال می باشد که پس از اتمام تاریخ اعتبار می بایست تمدید گردد. چنانچه این گواهی منقضی شده باشد، خریداران نبایستی هنگام خرید مبلغ مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت نمایند.

همانند ثبت شرکت با مسئولیت محدود با این تفاوت که در شرکت سهامی خاص ارئه گواهی بانک الزامی می باشد. بعد از تایید نام شرکت مدارک اعلام شده به همراه اوراق امضا شده توسط کلیه موسسین و شرکا شرکت در پاکتهای مخصوص اداره ثبت شرکتهای کرج به این اداره ارسال می گردد. پس از پست مدارک پرونده در اختیار کارشناس مربوطه جهت بررسی قرار میگیرد. سرمایه ای که شرکا قصد دارند تا برای شروع فعالیت آن را پرداخت کنند را در این قسمت وارد کنید. سرمایه هر یک از قالب های ثبتی متفاوت می باشد بعنوان مثال سرمایه مورد نیاز برای تاسیس شرکت با مسئولیت محدود یک میلیون ریال می باشد.

  • در ابتدا باید به این موضوع مهم توجه داشته باشید که مشاوره برای ثبت شرکت ها به دو صورت انجام می شود.
  • ١_اظهار نظر درباره صحت و درستی صورت دارائی و صورت حساب دوره عملکرد و حساب سود و زیان و ترازنامه ای که مدیران در اختیار مجامع عمومی گذاشته اند.
  • با وارد شدن به قسمت روزنامه ( روز شروع سال مالی ) و ( ماه شروع سال مالی ) مشخص نمایید، همچنین در این صفحه اطلاعات روزنامه کثیرالانتشار شرکت با انتخاب از فهرست روزنامه شرکت مشخص می شود .
  • این بخش از هزینه‌های ثبت شرکت متغیر است اما تا پایان سال ۱۳۹۹ این تعرفه سی هزار تومان معین شده است.
  • نامی که انتخاب می شود نباید قبلاً توسط شرکت دیگری ثبت شده باشد.
  • در قبال حداکثر تعداد سهامداران در شرکت سهامی خاص, قانون تجارت سکوت اختیار کرده است و می توان نتیجه گرفت حدی برای تعداد حداکثری سهامداران وجود ندارد.

در این مرحله باید برای شرکتتان نام انتخاب کنید بنابراین در این قسمت حداقل باید ۵ نام را به الویت وارد سیستم کنید. پس از تایید اطلاعات، باید یک پرینت از اوراق چاپی در سامانه تهیه کرده و به امضاء سایر اعضای شرکت برسانید. در صورتی موضوع شرکت مجوزی است ، پیش از تاسیس شرکت باید مجوز از مراجع ذی صلاح اتخاذ گردد . پس از انتخاب نوع شرکت می توانید برای شرکت 5 نام پیشنهادی در نظر بگیرید چرا که برخی شرکت ها مانند شرکت تضامنی تحت عنوان نام خاصی تشکیل می شوند . شرکت های تعاونی بر دو نوع تولید و توزیع تشکیل می شوند که پیش از ثبت باید مجوز های لازم را از وزارت تعاون دریافت کرده باشند .

ثبت برند اینترنتی ، نکات مهم در ثبت برند اینترنتی

ارائه گواهی پرداخت حداقل سی و پنج درصد سرمایهشرکتاز بانکی که حسابشرکتدر شرف تاسیس در آن جا افتتاح شده است . لطفا جهت تاسیس شخصیت ثبت شرکت حقوقی خود فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمائید. اعلام کد پستی معتبر جهت اعلام آدرس سهامداران و اعضاء هیات مدیره و بازرسین.

اعلام کد پستی معتبر اداری و یا تجاری جهت اقامتگاه شرکت سهامی خاص. با ثبت شرکت و ثبت برند، به کسب و کار خود اعتبار می‌بخشید، فعالیت خود را در چتر قانون جلو می‌برید، از تسهیلات مالی استفاده می‌نمایید و به کسب و کار خود گسترش می‌دهید. برای این منظور در نظر داریم بنیاد اقتصادی و خیریه را تاسیس کنیم. در صورتی که موضوع شرکت طولانی تر و سرمایه اولیه بیشتر باشد هزینه روزنامه و حق الثبتی که در اداره ثبت باید پرداخت کنید بیشتر خواهد شد. لازم است 35 درصد سرمایه اولیه شرکت در حساب شرکت نزد بانک واریز گردد و فیش و گواهی بانکی همراه سایر مدارک به اداره ثبت ارسال گردد. برتری شرکت های سهامی خاص به مسئولیت محدود ، حوزه اختیارات آن در شرکت در مزایدات و مناقصات دولتی و خصوصی است و لازم است بدانید که فقط شرکت های سهامی خاص قادر به شرکت در مناقصات و مزایدات وزارت نفت و شهرداری هستند.

دقیقا شما برای گسترش کسب و کارتون نیاز به داشتن شخصیت حقوقی و شرکت دارید که برای این نوع شرکت دو نفر عضو هم کافیه و دردسرهای زیادی هم نداره. برای ثبت شرکت باید در ابتدا یک آگهی در روزنامه رسمی به چاپ برسد. این آگهی به این دلیل است که شرکتی خاص نسبت به نام انتخاب شده شرکت شما اعتراضی نداشته باشد. مدارک مورد نیاز برای تاسیس شرکتها قدری با هم متفاوت است. ما در این قسمت به کلیات مدارک مورد نیاز اشاره کردیم اما حتما باید قبل از درخواست از مشاورین مجرب ثبتی جدیدترین و بروزترین لیست مدارک را دریافت کنید.

4- مسئولیت هر یک از سهامداران در قبال دیون و تعهدات شرکت به مبلغ اسمی سهام وی بستگی دارد. سرمایه هر شرکت سهامی به قسمت های مساوی تقسیم می گردد، که هر قسمت آن را سهم می نامند. محاسبه مالیات شرکت­ها، روند ثابتی ندارد و به فاکتورهای متعددی وابسته است. اما معمولاً چنانچه شرکت دفاتر قانونی خود را تکمیل و ارائه دهد؛ مالیاتی که باید پرداخت کند پس از کسر هزینه درآمد زایی، برابر با ۲۵ درصد از مبلغ باقیمانده است. در این فرم سوال های مهمی از شما پرسیده می شود و شما باید با دقت به آن ها پاسخ دهید، نیاز خود را هم به طور دقیق مشخص کنید.

هزینه های اداری ثبت شرکت سهامی خاص

با دنبال کردن راهنمای ثبت شرکت آسان‌ثبت می‌توانید به راحتی این روند قانونی را به انجام برسانید. گفتنی است که مراحل ثبت شرکت برای همۀ افراد در تمام استان‌ها، شهرستان‌ها و شهرهای ایران یکسان است. 4- هرگاه به علل و موجباتی سرمایه شرکت از این مبلغ کمتر شود شرکاء باید پیگیری ثبت تغییرات شرکت آن را تامین نمایند و یا اینکه آن را تبدیل به شرکت تضامنی یا مسئولیت محدود بنمایند. حداقل سرمایه لازم برای تاسیس شرکت، صد هزار تومان است که باید همه این مبلغ در حساب شما باشد. کلیه اطلاعات متقاضی و وکیل پرونده وارد کرده و نوع شرکت” سهامی خاص ” انتخاب می کنیم.

سامانه ثبت شرکت سهامی خاص

مزیت این سیستم پیگیری آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری به سازمان ثبت شرکت می باشد . با ورود به صفحه ی روزنامه، «روز شروع سال مالی»و «ماه شروع سال مالی» را در کادر مربوطه پر کنید.همچنین در این صفحه اطلاعات روزنامه ی شرکت با انتخاب از فهرست روزنامه ی شرکت مشخص می گردد. قسمت بعدی برای تعیین سمت شخص در شرکت یا موسسه است که چه مسئولیتی را به عهده دارد .

در تعیین موضوع فعالیت شرکت سهامی خاص در زمان تاسیس مواردی که جزء تصمیمات سهامداران جهت انجام فعالیت می باشد می بایست ذکر شود و همچنین مواردی از جمله اخذ وام و یا شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی و مواردی از این قبیل به صورت اختیاری اضافه می گردد. سلام جناب جاودانی، برای ثبت شرکت سهامی خاص و کل شرکتها نیاز به کارت پایان خدمت نیست، بله تماس بگیرید. برای ثبت شرکت سهامی خاص میشه بجای 35 درصد سرمایه اولیه کل سرمایه اولیه را واریز کرد؟ که بعدا برای افزایش سرمایه هزینه های آگهی روزنامه و تغییرات پرداخت نگردد. برای ثبت شرکت سهامی خاص حداقل سرمایه ای که لازم است یک میلیون ریال معادل صد هزار تومان است. ثبت شرکت سهامی خاص متقاضی بیشتری در مقایسه با شرکت سهامی عام دارد.

جهت دریافت مشاوره، فرم زیر را پر کرده تا کارشناسان سفیر صلح با شما تماس بگیرند. قید مقررات مربوط به تشکیل مجامع عمومی شرکت با جزئیات کامل در اساسنامه ضروری است. تا سال 98 کلیه ی اعضا و بازرسین باید گواهی عدم سوء پیشینه ارائه می داند اما از سال ninety nine دیگر نیاز به ارائه گواهی عدم سوپیشنه نیست. ب- چنانچه مدت تعیین شده برای فعالیت شرکت تمام شده باشد. 6- مغایرت و اشتباه در طبقات محل تشکیل جلسه در متن آگهی دعوت و صورتجلسه تنظیمی مرتبط ، چنانچه بدون قرینه باشد ، می تواند اشتباه موثر تلقی شود . 1- محل تشکیل مجمع می بایستی با نشانی کامل در آگهی دعوت قید شود .

• ثبت تاسیس و تغییرات کلیه شرکتهای بیمه ای با موضوعات تصدی به هرگونه خدمات بیمه ای و نمایندگی بیمه و کارگزاری و…. با ورود اطلاعات جهت ثبت شرکت از طریق سامانه آسان ثبت بدون مراجعه حضوری در کمترین زمان میتوانید شرکت را ثبت و جهت پیگیری با مشاورین ما به صورت تلفنی در ارتباط باشید. انتخاب نام شرکت تابع قواعدی است که در «دستورالعمل اجرایی تعیین نام اشخاص حقوقی» به طور کامل شرح داده شده‌اند. این نام‌ها نباید تکراری باشند و نباید موجب گمراه شدن مشتریان شوند.