ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکتها

پس از بررسی پرونده و تائید کارشناس و رئیس اداره پرونده به مرحله چاپ آگهی ثبتی شرکتها می رسد. در آگهی ثبتی تمامی مواردی که برای اداره ارسال شده است در آگهی ثبتی ذکر و به چاپ می رسد. بعد از تحویل آگهی ثبتی می بایست نسبت به پرداخت های قانونی و چاپ روزنامه رسمی و کثیرالانتشار اقدام شود. با گسترش فعالیت اینترنتی اکثر شرکت ها و سازمان های دولتی اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری نیز بر آن شده است ثبت برند تا خدمات خود را بیشتر در سمت فضای مجازی انجام دهد تا از تردد بیش از اندازه درخواست کننده ها کم کند. چرا که متقاضیان ثبت شرکت, ثبت برند, ثبت علائم تجاری و موارد دیگر بخش زیادی از کار خود را به راحتی می توانند از طریق وب سایت ثبت شرکت ها انجام دهند . در سال 1386 اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی برای سازماندهی دقیق و بهتر به دو اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری و اداره کل مالکیت صنعتی تقسیم شد.

داشتن یک برند ثبت شده برای ارائه کالا یا خدمات امروزه، جهت حفاظت از هویت کسب و کارتان و جلوگیری از کپی نام و اعتبار شما ضروری است. اما ثبت برند به دلیل حجم زیاده برند های ثبت شده کمی سخت و گاها بدون داشتن یک مشاور خوب به درازا خواهد کشید. اعمال هرگونه تغییر اعم از تغییر نام، موضوع، آدرس، سرمایه، اعضای هیئت مدیره، صاحبان حق امضا و… مجاز است. بعد از گذشت 5 الی 10 روز باز هم با مراجعه به سایت اداره ثبت و وارد کردن کد پیگیری می توانید وضعیت پرونده را ببینید که اگر بدون ایراد بوده باشد تایید شده است. درنظر داشته باشید در ثبت شرکت دانش بنیان شرکتهای دولتی- موسسات و نهادهای عمومی وغیردولتی و نیز شرکتها و موسساتی که بیش از 50 % مالکیت آنها برای بخش دولتی می باشد نمی توانند در شرکتهای دانش بنیان قرارداد و از مزایا وحمایت های قانون دانش بنیان استفاده کنند .

شما با ثبت‌نام در این سامانه، می‌توانید از بین مجموعه اقدامات حقوقی که لازم است برای کسب و کار خود انجام دهید انتخاب کرده و اطلاعات لازم را وارد نمایید. با ثبت درخواست خود، در سریع‌ترین زمان و بی‌دردسر خدمت حقوقی انتخابی خود را دریافت نمایید. ثبت تغییرات شرکت چیست؟مراحل ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت چگونه است؟چقدر هزینه دارد ؟ تا ادامه با ما همراه باشید. اگر نیاز به انجام تغییرات شرکتتان توسط موسسه کاج را دارید م یتوانید با کمترین هزینه و زمان به ما واگذار کنید.

سامانه ثبتشرکتها

✔️ یکی از اطلاعات لازم برای پیگیری درخواست از این سامانه وارد کردن کد پیگیری می باشد که مراحل پیگیری در این مقاله به طور کامل گفته شده است. حقوق ثبتی طبق مصوبات هیات مدیره از سرمایه گذار اخذ شده و مراتب فیش واریزی در طی فرم مالی به امور مالی سازمان ابلاغ میگردد. شما بلافاصله بعد از پرداخت روزنامه قبلی می توانید تغییرات جدید را در سامانه ثبت کنید.

به عنوان مثال این اسم نباید لاتین باشد و باید ریشه و اصل آن فارسی باشد. همچنین مطابق با قوانین کشور ایران بوده و در آن از 3 بخش بیشتر استفاده نشود. ۲- پس از ورود به این سایت، به بخش تاسیس شخصی حقوقی وارد شوید. و گزینه «پذیرش درخواست تاسیس شخصیت حقوقی« را فعال و بر روی گزینه «ادامه» کلیک نمایید.

ما در این سایت سعی داریم تا با جزییات کامل تمامی این مراحل را آموزش دهیم. برای اینکه بتوانید شخصا شرکت ثبت کنید با ما در ادامه مطلب همراه باشید. امکانات سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir شامل تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی ثبت تغییرات پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید.

پیوند های مرتبط با سایت

اگر مراحلی را در سامانه ثبت شرکت اشتباه بزنید زمان شما می سوزد و مجدد باید از اول شروع کنید. اگر اطلاعاتی را به غلط در سامانه ثبت ثبت تغییرات کنید از پایه شرکت شما با غلط اطلاعاتی ثبت می شود. ۲- حال وقتی شریک خود را انتخاب کردید باید موضوع فعالیت خود را نهایی کنید.

1-استفاده از حمایت های مربوطه منوط به استعلام دستگاه اجرا کننده حمایت از دبیرخانه کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکتها و موسسات دانش بنیان و نظارت براجرا و تأیید از سوی این دبیرخانه می باشد. 2- درصورت تخلف و استفاده غیرمجاز از تسهیلات استفاده نکردن درراستای تولید فناوری مطابق مجازات های ماده eleven قانون حمایت از شرکتهای دانش بنیان برخوردار خواهد شد . 3-در نظر داشته باشید به شرکتهای تأیید شده مجوز و یا گواهی خاصی اعطا نمی شود.

میزان سرمایه مورد نظر برای تاسیس شرکت و سهام مالیاتی را تعیین نمایید ،برای این بخش به یاد داشته باشید که باید اطلاعات مربوط به سرمایه و سهام همان شخصی که در صفحه ی اشخاص وارد نمودید را در کادر مربوطه پر کنید. بعد از رسید اوراق به اداره ثبت شرکت ها تقریباً ۵ روز کاری زمان بررسی پرونده پلمپ دفاتر می باشد. درصورتی که مدارک کامل و پرونده فاقد ایراد باشد حدوداً ۸ روز از زمان ارسال اوراق پرونده تائید می شود. بعد از تکمیل سامانه و ارسال آنلاین پلمپ دفاتر برای اداره ثبت شرکت ها می بایست اوراق فیزیکی ظرف مدت ۳ روز کاری توسط پست برای آن اداره محترم ارسال گردد. زمان تحویل اوراق توسط پست به اداره ثبت شرکت ها حدوداً ۲ روزکاری (حداکثر) می باشد. سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به صورت اینترنتی می باشد و هر شخص حقیقی می تواند نسبت به ثبت و تغییرات شخصیت های حقیقی و حقوقی اقدام کند.

  • گفتنی است که در شرکت‌های تعاونی ممکن است اعضا سرمایه‌های یکسانی نداشته باشند، اما در تصمیم‌گیری‌ها هر یک از آنها یک رای با ارزش برابر دارند.
  • اهمیت ثبت کسب‌وکارها در سامانه ثبت شرکتهای تجاری زمانی بیشتر روشن می‌شود که افراد قصد توسعه کسب‌وکار خود را داشته باشند.
  • سرمایه در شرکت با مسئولیت محدود به سهام یا قطعات سهام تقسیم نمی شوند و شرکا فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات می باشند.
  • برای اطلاع از لیست قیمت نوع شرکت و کشور مد نظرتون رو با کارشناسان آگاه ثبت چک کنید.
  • برای اطلاع دقیق از هزینه های ثبت شرکت در تمام نقاط ایران، با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی بازرگان در تماس باشید.

مهمترین هدف ما در سامانه ثبت شرکتهای میزان تعهد و صداقت توامان است. این تعهد در قبال مشتریانی است که ما می خواهیم همکاری بلند مدت و دوستانه ای با آنها داشته باشیم. جهت ثبت شرکت های سهامی خاص بعد از تایید نام شرکت، دارندگان حق امضا باید با مراجعه به بانک و افتتاح ثبت شرکت حساب حداقل ۳۵درصد از سرمایه شرکت را در حساب واریز کنند. چون از طریق اداره ثبت شرکتها این پروسه برای شما ممکن است طولانی باشد سریعترین روش از طریق موسسات حقوقی برای این کار است. کلیه این مراحل را می توانید بصورت شخصی یا از طریق موسسه آگاه ثبت پیگیری نمایید.

ثبت شرکت نسبی

2- شرکا در این شرکت ها مانند ضامن هستند و در قبال شرکت ضمانت دارند و مدیران نیز از میان شرکایی که در شرکت سرمایه گذاری کرده اند انتخاب می شوند و حداقل باید یک نفر به عنوان مدیر تعیین شود و در حوزه اختیارات وظیفه خود، ریاست برنامه های کلان را بر عهده بگیرد. در این مرحله ، با زدن « دریافت متن اساسنامه » فرمی برای شما ظاهر می‌شود که بر اساس اطلاعات وارد شده در قسمت های قبلی تکمیل شده است؛ اگر اشتباهی در پر کردن قسمت های قبلی وجود داشته باشد، می توانید به گام مربوطه مراجعه و آنها را اصلاح کنید. در این گام باید صورتجلسه موسسین هر شرکت قید گردد که در آن هیئت مدیره شرکت مشخص می شود. در این مرحله آدرس و کد پستی و شماره تلفن دفتر مرکزی شرکت می بایست به صورت دقیق قید گردد. ج) موضوعاتی که بدون نیاز به دریافت مجوز از سازمان و ارگان ها به ثبت می رسند.

مزایای دریافت خدمات از ثبت‌یار

چنانچه قصد دریافت شناسه ملی را دارید شماره ثبت یا نام شخصیت حقوقی را درج نمود و کلید جستجو را بزنید که در نتیجه شناسه ملی، نام شخصیت و سازمان ثبت کننده معلوم می گردد. در اینجا مزایا و ویژگی‌های سامانه تاسیس شرکت نیک ارائه می‌نماییم و به شما اطمینان می‌دهیم از اینکه فرآیند ثبت شرکت خود را به ما بسپارید پشیمان نخواهید شد. سامانه ثبت‌یار، پلتفرمی جامع و آنلاین برای ارائه خدمات حقوقی کسب و کارهاست. گاهی برای رتبه بندی شرکت نیاز به ورود افراد امتیاز آور هست که به مهندس رتبه تعبیر می شوند، این فرآیند نیز در حوزه ثبت تغییرات شرکت می باشد. هیات مدیره شرکت می توانند با اخذ تصمیم و رای گیری بین خود افراد و سمت های مختلف راس شرکت از قبیل رئیس، نائب رئیس و مدیر عامل را تعیین نماید. رییس هیات مدیره می تواند حداقل به مدت دو سال و با رای موافق اعضای هییت مدیره به مدت نامحدود انتخاب و منصوب شود.

خیر امکان ادامه پرونده ای که فرمودین وجود نداره درخواست شما باطل شده، مجدد از ابتدا باید کل فرآیند رو طی کنید و درخواستتون رو ارسال کنید. با سپاس فراوان از نظر خوب و پر انرژی شما، در این زمینه هر کمکی نیاز داشتید همکاران ما در خدمت شما هستن. لطفا برای آشنایی بیشتر با شرایط همکاری با ما تماس بگیرید تا کامل از zero تا a hundred همکاران ما شما رو راهنمایی کنن و با فرآیند این کار آشناتون کنن. ما برای حل این مشکل بهترین کارشناسان را استخدام کرده و برای اعزام به محل شما برای مشاوره و عقد قرار داد آماده کرده ایم.

برای ورود به سایت ثبت من بتدا باید آدرس اینترنتی این سامانه یعنی my.ssaa.ir را در مرورگر گوشی موبایل یا رایانه خود جست و جو نمایید. برای مشاوره در این خصوص می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی بازرگان در تماس باشید. به طور کلی هزینه ثبت شرکت به دو نوع هزینه های ثابت و هزینه های متغیر تقسیم می شود. کارشناسان مجرب ما می توانند با توجه به شرایط شما به انتخاب کمک کنند تا بهترین شرکت را برای ثبت انتخاب نمایید. از سویی دیگر الزامات قانونی و ضرورت مشروعیت بخشیدن به فعالیت های تجاری و اقتصادی ایجاب می کند فعالان این عرصه به منظور صیانت از حقوق و اختیارات خویش اقدامات لازم اداری و حقوقی را در جهت تثبیت و استفاده از منافع متصور و مترتب بعمل آورند. بله امکان کارمندان رسمی امکان ثبت شرکت رو دارن ولی همونطور که فرمودین اجازه مدیرعامل شدن رو ندارن، در مورد سوال دوم هم بله شما می تونید جز three نفر اصلی باشید.