ثبت شرکت در ترکیه و انواع آن

به طور معمول مدیر عامل یک شرکت باید تمام وقت باشد اما هستند افرادی که در یک جا مدیرعامل، در جایی دیگر شاغل می باشند، از نظر قانون ثبت شرکتها تنها وقتی ممانعت می شود که فرد دارای شغل دولتی باشد. از هر نظر قانونی و مواردی که برای اداره مهم است باید بررسی شود تا وقت مشتری هدر نرود. پس حتما در هنگام درخواست تاسیس شرکت خود، به این نکته توجه کنید تا با کمترین ریسک به هدف خود برسید. پس زمانی که عضوی از شرکت خارج شود و یا عضوی به شرکت اضافه شود. یا زمانی که آدرس شرکت شما تغییر کنید، باید اقدام به تغییرات شرکت خود کرده و به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این موضوع را اعلام کنید. ما از ابتدای کار در زمان اخذ کد اقتصادی مالیاتی و اخذ کد ارزش افزوده تا اخذ پلمپ دفاتر در کنار شما خواهیم بود که بدون نیاز به قانون گریزی و دور زدن مالیات (که اگر این کار را بکنید حتما شما رو پیدا می کنن و جریمتون می کنن) به حساب کتاب مالی خود رسیدگی کنید.

انواع ثبت شرکت

بنابراین کارمزد تنظیم مستندات، تعیین نام و پیگیری و مشاوره مبلغ ناچیزی محسوب می‌شود. به شما اطمینان می‌دهیم که ارزان‌ترین هزینه ثبت شرکت در ایران در سامانه آسان‌ثبت انجام می‌گیرد و کمترین کارمزدها و تعرفه‌ها برای شما محاسبه می‌شود. امکان پرداخت یک‌جا و آسان هزینه‌های تاسیس شرکت نیز خدمتی دیگر برای جلب رضایت مشتریان ماست. حرفه‌ای‌های دنیای تجارت و کسب‌وکار به اهمیت این موضوع به خوبی آگاه هستند. با سلام، در صورتی که کارمند رسمی دولت نیستید مانعی ندارد، می توانید شرکت مسئولیت محدود ثبت کنید که حداقل به دو نفر به عنوان سهامدار احتیاج دارد و برای شرکت های کوچک مناسبتر است. 2- برای راه اندازی بازرگانی می توانید هم به صورت سهامی هم به صورت مسئولیت محدود انجام دهید.

اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت

اما امتیاز اصلی ثبت شرکت در ترکیه چیست؟ مزیت اصلی این کار اولا اخذ اقامت آسان و سریع ترکیه و ثانیا، امکان به همراه آوردن اعضای خانواده همراه خود به کشور ترکیه می باشد. شرایط ثبت شرکت سهامی عام این است که سرمایه شرکت نباید از 5 میلیون ریال کمتر باشد و برای شرکت سهامی خاص ای رقم یک میلیون ریال ارزیابی شده است. برای شرکت های سهامی خاص همه سهام شرکت به دست سهامداران و اعضای هیئت مدیره است و اسامی آنها در اساسنامه و مدارک شرکت درج می شود. برای انواع ثبت شرکت نیاز است که این مسئله را بدانید که مقررات و قوانین ثبت شرکت در هر کشور و در هر منطقه ای متفاوت می باشد و ممکن است هزینه های نهایی نیز برای هر کدام از شرکت ها متفاوت باشد.

• انتقال سهام بین شرکا در شرکت‌های سهامی باید در دفترخانه ثبت اسناد رسمی انجام شود. • سهامداران شرکت می‌توانند از افراد مقیم در ترکیه باشند یا اقامت کشور دیگری را داشته باشند. شاید عده‌ای به این موضوع اشاره کنند که تفاوتی ندارد شما در کجا ساکن هستید، همین که اصول تجارت را بلد باشید می‌توانید درآمد خود را روز به روز بیشتر کنید؛ زیرا کسب و کارهای موفق همیشه مشتریان خود را دارند و هر روز تعداد این مشتری‌ها افزایش پیدا می‌کند. در صورتی که سند مالکیت هم وجود داشته باشد، به مدیران تحویل می گردد و نسخه ی دیگر اظهارنامه و اساسنامه و شرکتنامه و پیش نویس آگهی را که تشکیل پرونده گردیده، جهت تحریر به اتاق تایپ ارسال می دارد. 5- مدارک مربوط به تقویم و تسلیم آن مقدار از سرمایه که به صورت جنبی بوده است.

شرکت سهامی خاص چیست؟

روزنامه رسمی مرجع قانونی انتشار تمام آگهی‌های حقوقی در کشور است و سندی دولتی محسوب می‌شود. این روزنامه متعلق به قوه قضائیه است و مهم‌ترین وظیفه آن، انتشار آگهی‌ ثبت شرکت و آگهی‌ تغییرات شرکت است. درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه سامانه ثبت شرکت رسمی به منظور اطلاع‌رسانی رسمی فعالیت آنها انجام می‌شود. هر گونه فعالیت تجاری شرکت‌ها در چهارچوب قانون باید در روزنامه رسمی آگهی شود. شما بعد از ثبت خود باید کارت بازرگانی اخذ کنید تا بتوانید به صورت رسمی و قانونی کار کنید.

  • در مورد این گروه خاص اختیاری برای انتخاب نوع شرکت وجود ندارد.
  • هدف اصلی از ثبت شرکت تضامنی برای جلب اعتماد مشتری است بدین منظور اکثریت صرافی ها و کسب و کارهایی بدین شکل، اقدام به ثبت شرکت تضامنی می کنند.
  • شما قادر خواهید بود در کشورهایی اعم از کانادا نیوزلند اتریش و … در بخش های مختلف سرمایه گذاری نمایید.
  • شرکتی است که با اهداف هفت گانه ی مندرج در قانون بخش تعاونی با قید واژه ی تعاونی تشیل می شود و جهت تشکیل آن حدقل 7 نفر با تابغیت ایرانی باید حضور داشته باشد.
  • تعرفه انتشار آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی بسته به تعداد کاراکترهای آن متغیر است.

شرکت،ناشی از فروش فناوری،کالا و یا خدمات دانش بنیان(شامل خدمات تحقیق و توسعه و طراحی مهندسی مرتبط با فهرست کالاهای دانش بنیان و خدمات تخصصی دانش بنیان)آن شرکت از طریق قرارداد باشد. دو نسخه از صورت جلسه هیأت مدیره که به امضاء مدیران منتخب مجمع رسیده باشد. دو جلد اساسنامه شرکت که تمام صفحات آن به امضاء کلیه سهامداران و شرکاء رسیده ثبت شرکت باشد. سلام وقت بخیر، در صورتی که نیاز به مجوز خاصی ندارید کارتون رو شروع کنید، جسارتا متوجه سوالتون نشدیم. ما برای حل این مشکل بهترین کارشناسان را استخدام کرده و برای اعزام به محل شما برای مشاوره و عقد قرار داد آماده کرده ایم. دو نسخه شرکت‌نامه، دو نسخه اساسنامه، صورت‌جلسه مجمع عمومی موسس و نام شرکت به امضای شرکا می‌رسد.

خیر شما در ابتدای کار و برای ثبت شرکت نیاز نیست که مستندات مکانی رو ارائه کنید و از هیچ ارگانی برای ثبت شرکت برای بازدید نمیان. اما در ادامه و شروع فعالیت برای اخذ کد های مالیاتی و بیمه ای باید یک مکان مجهز داشته باشید. اما پرتقاضا ترین شرکت نوع مسئولیت محدود می باشد که با کارت ملی و شناسنامه اعضای مورد نظر قابل ثبت می باشد. کافیست تلفن خود را بردارید و از همکاران ما درخواست اعزام کارشناس ثبتی به محل را داشته باشید.

anonymous