ثبت شرکت با مسئولیت محدود

در این مرحله باید منتظر بمانید تا اداره ثبت شرکت ها از شما بخواهد تا مدارک را برای آنها ارسال کنید. اداره ثبت شرکت‌ها با درخواست شما موافقت کرده و آگهی ثبت شرکت شما صادر می‌شود و درنهایت باید به سایت روزنامه رسمی شرکت مراجعه کنید و پس از پرداخت هزینه‌های لازم، آگهی تأسیس خود را در روزنامه رسمی کل کشور درج کنید. حداقل سرمایه برای تأسیس و ثبت شرکت در ایران با مسئولیت محدود مبلغ ۱۰۰ هزار تومان هست. در این مرحله شما باید نوع شرکت خود را با توجه به میزان سرمایه و تعداد اعضا تعیین نمایید.نوع شرکت تعیین کننده حدود مسئولیت هریک از اعضا می باشد. اگر سرمایه شرکت برای پرداخت بدهی های شرکت به اندازه کافی نباشد،تمامی شرکا در مقابل پرداخت آن مسئول می باشند.در این شرکت ها هیچ کدام از شرکا نمی توانند سهام خود را به دیگری انتقال دهد.فقط در صورتی که تمامی شرکا رضایت خود را اعلام نمایند.

  • به طور کلی در هر استان اداره ای برای ثبت کردن شرکت ها وجود دارد که اداره کل آن در پایتخت است و علاوه بر رسیدگی به ثبت یا پلمپ شرکت های تهران، به مواردی که از شهرهای دیگر به آن ارجاع داده می شود هم رسیدگی می کند.
  • در این مقاله تلاش کردیم تا در قالب راهنمای ثبت شرکت؛ به مراحل ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها بپردازیم.
  • به این نکته دقت کنید، چنانچه در سامانه ثبت شرکتها دارای پروفایل هستید، کلیه اطلاعات شما در سامانه ثبت شرکتها، با کد ملی وارد شده برای سامانه درگاه خدمات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ارسال خواهد شد و شما میتوانید آنها را در پروفایل جدید خود در این سامانه مشاهده کنید.
  • بنابراین كلیه وظایف و مسؤلیت‌های قانونی را شركت اصلی دارد و در صورت لزوم پاسخگو خواهد بود.
  • در واقع با تاسیس شرکت شخصیت حقیقی شما به شخصیت حقوقی تبدیل می‌شود.
  • حق تمبر یکی از انواع مالیات است که هنگام ثبت شرکت و نیز افزایش سرمایه شرکت پرداخت آن الزامی است.

منظور از شخصیت حقوقی مستقل این است که هر شرکتی که شرکا تاسیس می کنند، جدای از شخصیت افراد موسس و تشکیل دهنده آن، دارای یک شخصیت حقوقی مستقل خواهد شد . بسته به نوع شرکت مدارک مورد نیاز برای ثبت متفاوت خواهد بود . برای اطلاع دقیق میتوانید به مقالات تخصصی هریک مراجعه نمایید . از سوی دیگر در مورد موضوعات فعالیت که نیاز به اخذ مجوز دارد میبایست موافقت اصولی و یا مستندات خود را در هنگام ثبت ضمیمه مدارک شرکت نمایند. برای اطلاع بیشتر مقاله تخصصی ثبت شرکت مسئولیت محدود را مطالعه کنید. مدارک شناسایی اعضا، گواهی و مجوز های لازم ( در صورتی که موضوع فعالیت شرکت نیاز به مجوز داشته باشد) می باشد .

ثبت شرکت در کشور السالوادور

اگر فرق اسم پیشنهادی با اسمی که از قبل شده است است فقط در پسوند حذف یا جمع آن باشد قابل ثبت نمی باشد .کلمه های گمراه کننده و شبیه به اسم ثبت شده دیگر باشند قابل ثبت نمی باشد . مشابه تمامی امور خدماتی دیگر، سپردن کار به متخصص یا صحیح و خطا کردن و یادگیری و انجام کار، کاملا به تشخص ثبت شرکت شخصی شما بستگی دارد. سلیقه‌ها متفاوت هستند و ما سعی داریم برای تمامی سلیقه‌ها راهکار ارائه دهیم. هم برای گروهی که دوست دارند خودشان یاد بگیرند و کارها را انجام دهند؛ و هم برای گروهی که وقت انجام صحیح و خطا در کارها را ندارند و ترجیح میدهند کارها را به متخصصان امر بسپارند.

چگونگی انجام ثبت شرکت

در بخش پایین فرم که در زیر مشاهده میکنید، بایستی سمت در هیات مدیره نیز مشخص شود. فعالیت شرکت شما میتواند زیر مجموعه یکی از فعالیت های موجود در منو باشد، البته گزینه سایر هم دارد. یک گزینه (مثل ثبت شرکت مسئولیت محدود) را انتخاب کرده و روی گزینه ادامه کلیک کنید. که هر یک از این عوامل می توانند در هزینه نهایی تاثیرگذار باشند.

خرید واحد در پروژه باباجان استانبول

در سال 1400 و طبق آخرین قوانین ” فقط تصویر مدارک شناسایی اعضا ” مورد نیاز است. از بین مزایای اخذ کد اقتصادی می­توانیم به پرداخت حقوق دولت تحت نام مالیات، تسهیل و تسریع روند بررسی دفاتر قانونی شرکت، احراز هویت اشخاص در اداره مالیات و ممانعت از رقابت­های ناسالم اشاره کنیم. خیر امکان ادامه پرونده ای که فرمودین وجود نداره درخواست شما باطل شده، مجدد از ابتدا باید کل فرآیند رو طی کنید و درخواستتون رو ارسال کنید. ما برای حل این مشکل بهترین کارشناسان را استخدام کرده و برای اعزام به محل شما برای مشاوره و عقد قرار داد آماده کرده ایم.