ثبت شرکت با راهنمایی شرایط و مراحل ثبت انواع شرکت

ضمنا ، متقاضی تعیین نام باید یکی ازسهامداران یا موسسین و یا وکیل رسمی دادگستری (با ارائه وکالتنامه) باشد. کلیه اطلاعات لازم اعم از اطهارنامه ها و تعیین سهم را در این سامانه همراه با اسامی پیشنهادی ارسال می شود. متقاضی ثبت شرکت باید برای ثبت شرکت اطلاعات خود را از طریق این سامانه ارسال نماید.

هر گونه تصمیم سهامداران یا شرکا برای کاهش سرمایه شرکت نیز باید به همین روال آگاهی‌رسانی شود. پایه و اصول درست یک فعالیت اقتصادی در هر کشوری مستلزم انجام مراحل قانونی ثبت شرکت و اطلاع رسانی درست کارکرد آن فعالیت به اداره مالیات می باشد. ثبت شرکت بصورت صحیح و ثبت تغییرات شرکت با در نظر گرفتن تمامی نکاتی که شروع یک فعالیت اقتصادی به آن نیاز دارد نیازمند علم و تجربه کافی بوده و در توان وکلای باسابقه ثبتی می باشد. مسائلی اعم از انتخاب نام شرکت، تحریر صحیح موضوع فعالیت شرکت، مشاوره صحیح و درست در زمینه میزان سرمایه اولیه شرکت و ….

در ضمن، استفاده از گویش و لهجه‌های بومی در نام‌های پیشنهادی با ارائه‌ی تأییدیه از کتب فرهنگ بومی و در غیر این صورت با ارائه‌ی تأییدیه از فرمانداری، شورای شهر، بخشداری بلامانع می‌باشد. همچنین ارائه‌ی مستندات فرهنگ لغات فارسی یا بومی و نقشه‌ی جغرافیایی ایران، جهت تأیید مکان موردنظر در اسامی پیشنهادی توسط شرکت یا مؤسسه در شرف تأسیس شرکت به اداره‌ی کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری الزامی است. برای شما ثبت شرکت به صورت مسئولیت محدود با موضوع فعالیت مرتبط با خدمات کشاورزی مناسب ترین حالت برای راه اندازی شرکتتون هست. در زمینه تسطیح لیزری اراضی کشاورزی ،و خدمات ابیاری نوین و تحت فشار مشغول میباشم .میخواهم شرکت تاسیس کنم .نمیدانم که شرکت خدمات کشاورزی تاسیس کنم یا شرکت سهامی خاص یا …لطفا راهنمایی بفرمایید. خیر شما در ابتدای کار و برای ثبت شرکت نیاز نیست که مستندات مکانی رو ارائه کنید و از هیچ ارگانی برای ثبت شرکت برای بازدید نمیان.

سامانه تعیین نام شرکت

لذا می توانید در ادامه مطلب فرم های مورد نظر خود را به راحتی دانلود و تکمیل کنید. برای ثبت شرکت مسئولیت محدود مشکلی ندارید اما برای سهامی خاص چون همان ابتدا باید برای شرکت حساب افتتاح کنید بانک ممانعت خواهد کرد. این افتخار را داریم که برای شرکت های مسئولیت محدود و سهامی خاص با هر تعداد اعضا هیئت مدیره یک قیمت و یک هزینه ثبت یکسان دریافت می نماییم. بعد از تحویل گرفتن آگهی تاسیس شرکت با مراجعه به سایت روزنامه رسمی و کثیرالانتشار این آگهی را باید چاپ کنید که فرآیند پیچیده ای نیست و فقط با وارد کردن شماره مکانیزه بالای آگهی تاسیس شرکت می توانید آگهی را در سایت مشاهده و هزینه آن را پرداخت کنید و تمام. حداقل زمانی که می توان یک شرکت را ثبت کرد در بهترین حالت تا مرحله درج آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی می تواند ق4 تا 5 روز هم باشد.

بررسی اسامی شرکت ها توسط کارشناسان تخصصی اداره ثبت شرکت ها تهران صورت می پذیرد. شرکتی که از حداقل three سهامدار(موسس) به صورت حقیقی یا حقوقی می باشد تشکیل میشود.در این نوع شرکت اعضای هیئت مدیره اجبارا باید از سهامداران باشند و این نوع شرکت دارای بار تعهدی و مسئولیتی بالاتری نسبت به شرکت مسئولیت محدود می باشد.شرکت سهامی خاص بیشتر مناسب برای حضور در مناقصات و مزایدات و پیمان ها می باشد. پس از فرستادن مدارک باید منتظر تأیید بازرسان اداره ثبت شرکت‌ها شد. پس از بررسی دقیق آنها و رفع نواقص احتمالی، گواهی آگهی شرکت صادر می‌شود.

نهایی کردن ثبت شرکت

طبق قانون شرکت هایی که در مناطق آزاد تجاری به فعالیت می رسند تا سقف 20 سال از پرداخت مالیات معاف خواهند بود، امّا این نکته بسیار مهم را باید در نظر داشته باشید که بهره مندی از معافیت های مالیاتی در مناطق آزاد کاملاً مشروط به انجام تکالیف و وظایف قانونی و مالیاتی در زمان مقرر آن است. از مهمترین این تکالیف و وظایف باید به مواردی نظیر اخذ و تمدید مستمر مجوز اقتصادی، اخذ کد اقتصادی، پلمپ و تحریر دفاتر قانونی و تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال مالی شرکت اشاره نمود. در تعیین و انتخاب نام شرکت باید نهایت دقت انجام شود تا عنوان انتخابی مورد تایید کارشناسان قرار بگیرد.

شما بعد از ثبت خود باید کارت بازرگانی اخذ کنید تا بتوانید به صورت رسمی و قانونی کار کنید. مجموعه هیچگونه کار غیر قانونی در این زمینه انجام نمی دهد اما با توجه به تخصصی که کارشناسان ثبتی دارند به شما کمک می کنند تا سریعتر و با درصد خطای صفر این کار را انجام دهید. خوب البته این شوخی بود ولی زمانی باید برای اخذ کارت بازرگانی اقدام کنید که کسب و کار شما نیاز به تجارت یا همان واردات و صادرات کالا انجام می دهد. یکی دیگر از مواردی که با شرکت سهامی متفاوت می باشد این است که موسسه نیازی به واریز مبلغی از سرمایه شرکت ندارد.شرکت بازرگانی1- شرکت های بازرگانی به جهت انجام صادرات و واردات کالا استفاده می شوند.

  • پس از ارسال نواقص و رفع نواقص پرونده و تشخیص اداره ثبت پرونده به مرحله آگهی ثبتی و چاپ آگهی ارجاع داده می شود.
  • ثبت تغییرات شرکتها، یکی دیگر از خدمات و امکانات آگاه ثبت می باشد و در زمانی که یک شرکت پس از ثبت، درخواست اعمال تغییرات را در اساس نامه یا سایر موارد داشته باشد، می تواند از طریق کارشناسان ما در سریع ترین زمان مراحل آن را طی کند.
  • پس بهتر است قبل از اقدام با کارشناسان در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.
  • در ضمن، استفاده از گویش و لهجه‌های بومی در نام‌های پیشنهادی با ارائه‌ی تأییدیه از کتب فرهنگ بومی و در غیر این صورت با ارائه‌ی تأییدیه از فرمانداری، شورای شهر، بخشداری بلامانع می‌باشد.

شرکت سهامی خاص به دلیل اینکه تعدا افراد بیشتری در خود دارد و طبیعتا متن آگهی روزنامه رسمی و کثیرالانتشار آن بیشتر خواهد بود با هزینه ثبت یک شرکت مسئولیت محدود کمی تفاوت دارد و بالاتر است. مدت ثبت شرکت در تهران زمان ثبت یک شرکت از صفر تا صد یعنی چاپ آگهی تاسیس در روزنامه رسمی در بهترین حالت 12 روز کاری زمانبر خواهد بود. این در صورتی است که شرکت شما در عرض 7 روز به مراحله آگهی در اداره ثبت برسد.

ثبت نام کد ثنا برای ثبت شرکت اجباری شد

باید افزود که کلماتی مانند بازرگانی-خدماتی-مهندسی گروه جز سیلاب خاص برای صورت عدد)قابلیت ثبت در نام شرکت ندارند مگر اینکه به صورت حروف قید گردند. قانون گذار این اجازه را برای سازمان و شرکت ها صادر کرده که بتوانند از اسم های اصیل اقوام ایرانی در نام خود استفاده کنند. در صورتی که سرمایه شرکت برای پرداخت تعهدات و قروض شرکت کافی نباشد ، شریک ضامن مسئول پرداخت آن خواهد بود . با یکی از راههای زیر میتوانید اطلاعات خود را جهت امور ثبتی کامل نمایید. شما میتوانید برای مشاوره رایگان در زمینه های ثبتی ، با ما تماس حاصل فرمایید. من جواز کسب تولیدی پوشاک دارم میخوام یک اسم برای تولید انتخاب کنم و ثبت بشه.

مثلا استخرهایی که ماهی های مختلف را پرورش می دهند می توانند به عنوان شرکت تعاونی تولیدی دیده شوند. و شرکت توزیعی هم به طبع شرکتی است که کالاهای آماده شده را در خدمت مردم مصرف کننده می گذارد و از توزیع محصولات تجاری مطمئن می شود. تاسیس شرکت جدید برای هر تاجر به این معنی است که باید اسمی انتخاب کند که بتواند علاوه بر به بار کشیدن مفهوم و هدف شرکت، خاص و ممتاز باشد به نحوی که مردم مصرف کننده بتوانند به سادگی آن را بخوانند و متوجه ثبت برند تجاری شوند و همینطور نام این شرکت را با شرکت های دیگر اشتباه نگیرند. و فعالیت های اشخاص را درچارچوب قانون قرار می دهد و به آن اعتبار می بخشد. انتخاب بازرس شرکت – زمان انتخاب بازرسین قانونی شرکت – انتخاب حساب… شما جهت اطلاع از نظر کارشناسان اداره در مورد پرونده ارسال شده به آن اداره محترم می بایست به قسمت پیگیری درخواست مراجعه و نوع درخواست و شماره پیگیری خود را در آن کادر وارد کنید تا نظر کارشناس برای متقاضی نمایش داده شود.

ما باید درخواست مشتری را قبول کرده و قبل از اقدام استعلام بگیریم که آیا این شرکت قابل ثبت هست یا نه. قطعا برای شما این سوال پیش خواهد آمد که اصلا شرایط ثبت شرکت چیست؟ اینکه برای ثبت شرکت چه شرایطی باید داشته باشیم؟ خوب ما به صورت کلی به این سوالات پاسخ داده ایم اما در این بخش باز به این موضوع می پردازیم. خیلی از مراجعه کننده ها به ما در خصوص قوانین شرکت ها اطلاعات زیادی ندارند. این افراد ترجیه می دهند قبل از شروع کار خود اطلاعاتی در خصوص شرکت داری داشته باشند. البته خوب حق دارند چون بدون اطلاعات ممکن است دچار مشکلات حقوقی و مالیاتی شوند. علاوه بر همه این موارد کارشناس های ما مشاوره هایی در رابطه با انتخاب نام به شما ارائه می دهند که این مشاوره ها هم رایگان است.