ثبت شرکت با راهنمایی شرایط و مراحل ثبت انواع شرکت

اگر سرمایه ی شرکت جهت پرداخت تمام بدهی ها کافی نباشد، مسئولیت پرداخت تمام بدهی های شرکت با شرکا خواهد بود. حتی اگر بین شرکا برخلاف این مساله توافقی صورت گرفته باشد در برابر اشخاص ثالث، بی تاثیر می باشد و فاقد ارزش و اعتبار قانونی است. برای نام شرکت تضامنی باید عبارت «شرکت تضامنی» ‌و حداقل اسم یک نفر از شرکا ذکر شود. در این شرکت ها نیز می بایست تعداد سهام‌ داران بیشتر از سه نفر باشد و عنوان «‌شرکت سهامی خاص»‌ در همه ی مدارک، اوراق و اطلاعیه ها و آگهی های شرکت باید قبل و بعد از نام شرکت، آورده شود. یعنی بعد از اینکه متقاضیان تعداد و نحوه شراکت خود را مشخص کردند، اسمی تعیین می کنند.

راهنمای ثبت شرکت

به منظور عقد قرارداد رسمی برای همکاری می توانید به موسسه آگاه ثبت واقع در آدرس درج شده در استان تهران مراجعه نمایید و کلیه مراحل را انجام دهید. بصورت اینترنتی و آنلاین نیز برای کاربرانی که در سایر شهر های ایران می باشند، امکاناتی را در نظر گرفته ایم و برای دریافت مدارک نیز نگران نباشید. حدود ۳ الی ۴ هفته کاری زمان لازم است تا بتوان آگهی ثبتی را از ثبت شرکتها اخذ کرد. به اداره ی ثبت شرکت ها مراجعه کنید و هزینه ی چاپ آگهی تغییرات شرکت در روزنامه را پرداخت کنید. باید از روزنامه ای که آخرین تغییرات شرکت و اعضای هیئت مدیره در آن چاپ شده کپی تهیه و ارائه کنند.

صورت جلسه ی انحلال شرکت که دارای امضای کلیه ی اعضا و مدیر تصفیه میباشد. اصل دعوت نامه که از شرکای شرکت برای شرکت در مجمع فوق العاده دعوت به عمل آورد. باید صورتجلسه ای تنظیم شود و همه ی سهامداران و شرکاء آنرا به امضای در بیاورند. برای انحلال شرکت باید همه ی شرکا و مدیران شرکت حاضر شوند. ارائه دادن اصل مجوز اولیه که از سازمان اوراق بهادار و بورس اخذ شده. مناطق آزاد بدلیل اهمیت و آزادی وارد کردن دستگاه های تجاری بهترین نقاط برای سرمایه گذاری می باشند.

آموزش نحوه ثبت تغییرات شرکتها

از تمامی اوراق تائید شده شخصیت حقوقی ۲ سری امضاء شده داخل پاکت پستی اداره ثبت شرکت ها جهت بررسی کارشناسان آن اداره محترم می بایست ارسال گردد. شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود پرکاربردترین نوع ثبت در اداره ثبت شرکت ها به حساب می آیند. در بازار بورس قابل معامله نیست اما توسط مردم به راحتی قابل دادو ستد می‌باشد. برخلاف شرکت با مسئولیت محدود در زمان ثبت شرکت سهامی خاص، باید تمام سرمایه آن در هنگام تاسیس توسط اعضا تامین شده و بخشی از سرمایه در حساب بانکی تادیه گردد. مدت تصدی اعضاء هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص دو سال و بازرسین آنها یک سال می باشد. شما میتوانید برای اطلاع بیشتر در زمینه ثبت شرکت با سهامی خاص در با کارشناسان موسسه حقوقی ماهان در تماس باشید.

شعبه های شرکت های خارجی هم در ایران به ثبت می رسند و اجازه فعالیت بدون مجوز ندارند و در غیر این صورت جریمه خواهند شد. به طور کلی در هر استان اداره ای برای ثبت کردن شرکت ها وجود دارد که اداره کل آن در پایتخت است و علاوه بر رسیدگی به ثبت یا پلمپ شرکت های تهران، به مواردی که از شهرهای دیگر به آن ارجاع داده می شود هم رسیدگی می کند. یک نفر برای تشکیل شرکت کافی نیست و باید چند نفر با همکاری هم شرکت را تاسیس کنند. باید کمترین مقدار سهامی که در اساسنامه مشخص شده را خرید کنند.

  • شرکت‌های با مسئولیت محدود باید حداقل سرمایه‌ ی مورد نظر خود و شرکت‌های سهامی باید تعداد سهم و ارزش اسمی آن را در این قسمت وارد کنند.
  • در صورتی که برای فعالیت های اقتصادی، زمان اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به آدرس irsherkat.ssaa.ir مراجعه کنید و اطلاعات و دیگر موارد خواسته شده را در سایت ذکر شده بارگذاری کنید.
  • حدود و اختیارات و میزان استقلال یک شعبه با موافقت شرکت مادر تعیین می شود و مسئولیت حقوقی شعبه بر عهده شرکت اصلی (مادر) خواهد بود.
  • در این مقاله با مواردی از قبیل ثبت شرکت, مراحل ثبت شرکت, نحوه ثبت شرکت, راهنمای ثبت شرکت, مدارک ثبت شرکت و هزینه ثبت شرکت آشنا می شوید.

بعد از روشن کردن تکلیف شعب شرکت و سمت اشخاص در آن, باید به سراغ تعیین سال مالی شرکت بروید و در مرحله بعد فرم مربوط به ‌صورتجلسه را تکمیل کنید. اگر قرار است شرکت شما شعبه ‌هایی هم داشته باشد لازم است در فرم مربوط به این قسمت مشخصات این شعب وارد شود. حالا باید نام شرکت را در فرم (نام و نوع شخص حقوقی) وارد کنید. در این قسمت باید به ‌ترتیب اولویت ۵ نام برای شرکت انتخاب کنید تا از بین آن ها یکی تأیید شود. دیگر مزیتی که ثبت شرکت ها دارد ایجاد شرایط اصولی بین شرکاء و سهامداران داخل شرکت و افراد ثالث می باشد. مهمترین مورد بعد از ثبت شخصیت حقوقی اخذ کپی برابر اصل تمامی اوراق تائید شده ثبتی می باشد چرا که این اوراق دگرباره صادر نخواهد شد مگر به صورت المثنی.

در پایان موکل،با حضور در دفتر شرکت تمامی گواهینامه ها و مدارک را به صورت کامل از مؤسسه نخستین دریافت می نماید. بنابراین كلیه وظایف و مسؤلیت‌های قانونی را شركت اصلی دارد و در صورت لزوم پاسخگو خواهد بود. به جهت اینکه مقاله فعلی با مقاله قبلی از نظر کیفی قابل تشخیص باشد، مقاله قبلی را نیز در انتهای صفحه مجدد قرار داده ایم و تشخیص کیفیت نوشته فعلی را با نوشته های پیشین یا سایر نوشته های موجود در اینترنت بر عهده کاربران گرامی گذاشته ایم. ضمنا می توان شماره 19 رقمی پیگیری را از این مرحله به بعد بالای تمامی صفحات مشاهده کرد. _ استفاده از اسامی شهرها و رنگ ها و اعداد در اسم شرکت مانعی ندارد اما این کلمات جزء اسم شرکت شمرده نمی شوند و اسم شرکت باید غیر از این کلمات شامل سه کلمه باشد.

اسناد و مدارک لازم برای ثبت شرکت

خبر خوش این است که ما در ادامه جزئیات را برای شما بیان خواهیم کرد. لازم به ذکر است که خدمات ثبت یک شرکت به صورت اینترنتی یا به صورت تلفنی پول اضافی را برای شما به دنبال نخواهد داشت. این در حالی است که استفاده از این خدمات مزیت های فراوانی هم برای شما به دنبال دارد. البته در هنگام انتخاب یک شرکت برای ارائه خدمات غیر حضوری، باید دقت بیشتری به خرج دهید. 2- شرکا در این شرکت ها مانند ضامن هستند و در قبال شرکت ضمانت دارند و مدیران نیز از میان شرکایی که در شرکت سرمایه گذاری کرده اند انتخاب می شوند و حداقل باید یک نفر به عنوان مدیر تعیین شود و در حوزه اختیارات وظیفه خود، ریاست برنامه های کلان را بر عهده بگیرد. اگر بخواهید فعالیت تجاری و یا غیر تجاری منظمی را آغاز کنید بهتر است از طریق ثبت شرکت شروع کنید.

درصورتی که تمایل دارید به صورت تلفنی از مشاوره رایگان ما برخوردار باشید می توانید باشماره های تماس زیر با ما ارتباط برقرار نمایید و یا فرم زیر را پر کنید و برای ما ارسال نمایید کارشناسان ما در موسسه ثبتی ذهن ناب با شما در اسرع وقت تماس خواهند گرفت. پس از تایید نام و افتتاح حساب جاری به نام شرکت سهامی خاص. من میخواستم شرکت حمل و نقل درون شهری با مسئولیت محدود ثبت کنم آیا برای این کار باید مجوز بگیرم یا خیر ممنون میشم پاسخ بدین . اشخاصی که در نظر دارند سهام شرکت خود را در آینده به صورت خصوصی یا عمومی عرضه کنند یا تعداد شرکای زیادی مالک شرکت هستند، بیشتر متقاضی سهامی خاص هستند.

منظور از اشخاص، آن افرادی هستند که در شرکت یا موسسه دارای سمت می باشند. در ذیل ، ضمن پرداختن به مقدمات ثبت شرکت ، به چگونگی ثبت شرکت های تجاری می پردازیم. شایان ذکر است خوانندگان عزیز در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی در مراحل ثبت شرکت می توانند با ما تماس حاصل فرمایند. ثبت شرکت کیا به عنوان یکی از مجرب ترین شرکت های ثبتی کشور با کادری حرفه ای ، آماده ی ارائه ی خدمات بهینه به شما عزیزان می باشد.

با توجه به این موضوع که چه نوع شخصیت حقوقی را به ثبت می رسانیم کاملاً متفاوت می باشد. توجه داشته باشید که امکان دارد اوراق ثبت شرکت با نام های مشابه در هر شخصیت حقوقی پیگیری ثبت تغییرات شرکت شناسائی شوند ولی در ماهیت با هم تفاوت های زیادی دارند. بعد از تائید اوراق و تحویل اوراق به متقاضی, می بایست نسبت به پرداخت های قانونی و اخذ پلمپ دفاتر اقدام شود.

برای این کار کلید «دریافت متن اساسنامه» را کلیک می نماییم. اگر نوع شرکت شعبه شرکت خارجی یا نمایندگی شرکت خارجی باشد دو پنجره در این صفحه دیده می شود که نام آنها «متن اساسنامه شرکت مادر» و «متن لاتین اساسنامه شرکت مادر» است. در این ثبت برند دو صفحه اساسنامه شرکت اولیه که در حال حاضر تقاضای تاسیس شعبه یا نمایندگی دارد نوشته می شود که دو زبان فارسی و انگلیسی می باشد. در مرحله بعدی کلید «افزودن نام درخواستی» کلیک شده تا موارد تعیین شده در قسمت پایین فرم نشان داده شود.

تهیه و ارائه مدارک مورد نیاز

از سال 1382 موضوع پرداخت مشوقها و یارانه های صادراتی به صادرکنندگان آغاز گردید. حمایتها به دو دسته حمایتهای مستیقم ( جوایز کالایی ) و حمایتهای غیر مستقیم طبقه بندی می شوند . حق ثبت شرکت العمل کارانی که درآمد غیرخالص حق العمل کاری آنها در یک سال تا چهارصد هزار ریال باشد به میزان یکصد هزار ریال. با ثبت علامت تجاری در جهت تسهیل تجارت بین المللی برداشته می گردد.

تاریخ پایان اعتبار سمت با توجه به تاریخ شروع سمت مشخص می شود. وضعیت حق امضا نیز تعیین می کند که شخص، جزو افراد دارای حق امضا در شرکت است یا خیر . تا زمانی که این شرکت های تجاری نام برده شده در ماده 20 قانون تجارت در دایره یا اداره ثبت شرکت ها به ثبت نرسند، دارای شخصیت حقوقی مستقل نخواهند شد و بنابراین نمی توانند به صورت قانونی و تحت حمایت قانون، اقدام به انجام فعالیت های تجاری نمایند .

پست شد در : misc