ثبت شرکت,ثبت نارین,ثبت شرکت در تهران,رتبه بندی شرکت,ثبت تغییرات شرکت

در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود می‌شود. زومیت تابع قوانین کشور است، لطفا هنگام مطرح كردن دیدگاه خود، به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر خلاف قانون جداْ خودداری کنید. چنانچه این مدارک را تکمیل کرده‌اید، تیک تأیید مدارک مورد نیاز را زده و پذیرش نهایی را بزنید. این مرحله مانند مرحله‌ی قبل است و با زدن «دریافت متن شرکت‌نامه» متن آن در کادر پایینی ظاهر می‌شود و قابل تغییر دادن است.

  • اداره ثبت شرکت‌ها نام درخواستی شما را با بقیه شرکت‌های موجود بررسی می‌کند که نام مشابه شرکت دیگری را انتخاب نکرده باشید.
  • اگرچه نوع متعارف از انواع شرکتهایی که بطور معمول توسط بخش خصوصی تأسیس می شود، شرکت سهامی خاص است که براساس مبالغ اسمی سهام و محدودیت مسئولیت سهامداران نسبت به سهام آنها بنا میشود.
  • مناطق آزاد هفت گانه ایران شامل کیش ، قشم ، انزلی ، چابهار ، ارس ، اروند و ماکو ، به دلیل جذابیت های زیادی که دارند همیشه دارای متقاضیانی زیادی برای ثبت شرکت بوده است.
  • در صورت ثبت شرکت ثبت برند برای تولیدات و محصولات آن شرکت امکان پذیر می شود.
  • یک sms حاوی کد تایید برایتان ارسال شده است لطفا کد تایید را در این بخش وارد کنید.

هر محصول برای اینکه بتواند راحت تر به فروش برسد و مشتریان بیشتری را جذب خود نماید، باید دارای علامت تجاری یا اصطلاحاَ برند باشد. یکی از محبوبترین محصولات ماست که شامل هزینه های اولیه ی یک ساله برای یک شرکت محلی،و همچنین همه ملزومات برای اخذ اقامت برای مدیر شرکت میباشد. در فرم این مرحله و طبق توضیح سایت باید صورت‌جلسه مؤسسین، هیئت مدیره یا رکن اداره‌کننده‌ی متناظر با نوع شخصیت حقوقی انتخابی را به‌طور کامل تایپ کنید. اطلاعات مربوط به نماینده‌ی شرکت و اختیارات آن در این قسمت باید تکمیل شوند. نام ایمیل و وب سایت های من در این مرورگر برای دفعه بعد که دیدگاه درج می کنم، ذخیره کنید. ترکیبی از افراد حقیقی و حقوقی برای مشارکت در ایجاد یک یا چند پروژه از پیش تعیین شده کامل کردن نقاط ضعف و قوت بنگاه های اقتصادی و هم پوشانی آنها بر هم برقرار می گردد.

ثبت شرکت در استان البرز

همه اعضای هیئت مدیره و بازرسین باید گواهی عدم سوء پیشینه ارائه دهند. دارای ریشه فارسی باشد یعنی در فرهنگ لغات دهخدا یا معین موجود باشد. برای آشنایی با روش‌هایثبت شرکتدر کشور، با ادامه این مطلب همراه شوید. از 150 ثبت شرکت در تهران هزار تومان شروع شده و تا 300 هزار تومان اداه خواهد داشت. ٣- تعیین میزان سرمایه شركت به گونه ای كه كمتر از ده هزار دلار امریكا نباشد.

ثبت شرکت در استان کهگیلویه و بویراحمد

صاحب علامت تجاری، می تواند علامت تجاری را به دیگری منتقل کند یا بدون انتقال ، اجازه استفاده از آن را به دیگری بدهد. لیکن ، در مواردی که صاحب علامت یا قائم مقام قانونی او، استفاده از آن را به دیگری اجازه دهد این اجازه در صورتی معتبر خواهد بود که اجازه نامه مربوط به آن، در ایران به ثبت رسیده باشد. در این صورت ، مالک علامت تجاری کماکان مالک آن باقی می ماند و فقط موافقت خود را درباره استفاده از علامت تجاری توسط یک یا چند شرکت ثالث اعلام می کند. این کار معمولاَ در مقابل پرداخت حق الامتیاز انجام می شود و شامل رضایت مالک علامت تجاری است که در موافقتنامه اجازه بهره برداری قید می شود. یکی دیگر از دلایل محبوبیت شرکت های با مسئولیت محدود این است که سرمایه ثبتی آن اظهاری است. اظهاری بودن یعنی این که زمانی که شما اقدام به ثبت شرکت با مسئولیت محدود می کنید نیازی ندارید تا مبلغی را به حساب شرکت خود واریز نمائید و تنها اظهار می کنید که سرمایه شرکتتان چقدر است.

بخشنامه «استخدام ایثارگران در آموزش و پرورش» ابلاغ شد

اشخاصی که قصد ثبت یک شرکت را دارند، ملزم به تامین سرمایه اولیه آن شرکت مطابق حداقل های مقرر در قانون بوده که این امر با تحمیل هزینه به آن ها می تواند از معایب ثبت شرکت به شمار آید. موسسه حقوقی تهران ثبت دارنده رتبه نخست ثبت شرکت و ثبت برند در ایران با سالها تجربه در امور ثبتی، نیاز شما را به بهترین شکل ممکن به انجام خواهد رساند، همچنین در صورت درخواست امکان ثبت فوری شرکت نیز وجود خواهد داشت. کافیست تلفن خود را بردارید و از همکاران ما درخواست اعزام کارشناس ثبتی به محل را داشته باشید. لازم به ذکر است که حتی اگر فقط قصد گرفتن مشاوره را هم داشته باشید و قراردادی با ما امضا نکنید باز هم این خدمات برای شما به صورت رایگان قابل اجرا می باشد.