ثبت تغییرات موسسه

فقط کافیست تا جلسه ای با حضور هیئت مدیره تشکیل شود و اعضا در مورد افزایش یا کاهش مدیران تصمیم گیری های لازم را انجام دهند. شرکت های سهامی که قصد تغییر محل شرکت را داشته باشند، باید جلسه مجمع عمومی تشکیل دهند و در صورت رضایت هیئت رئیسه، صورتجلسه ای را به امضای تمامی اعضا برسانند. ثبت تغییرات شرکت | تنظیم و ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت 7 گام… اما به صورت کلی اولین گام از اقدام برای ثبت تغییرات شرکت، تنظیم کردن و ارائه ی صورتجلسه متناسب با موضوع تغییرات و سپس ارائه آن به مرجع ثبتی است. در صورتی که صورتجلسه تغییرات شرکت تنظیم شده است و امضا شده اما هنوز در سامانه وارد نشده و در روزنامه رسمی آگهی نشود، مورد قبول بانک ها و سازمان ها و …

ثبت تغیرات

نوع تصمیمات جلسه در این مرحله تعیین می گردد، سپس برای اضافه کردن تصمیم جدید می توانید گزینه تصمیم جلسه را انتخاب نمایید. نوع شخصیت حقوقی (نوع شرکت تجاری یا موسسه) را مشخص کنید. شرکتهایی که به صورت پروژه ای و برای انجام فعالیت های عمرانی به ثبت می رسند اکثریت دارای اهداف کوتاه مدتی هستند. همان طور که گفتیم موسسات غیر تجاری به دو قسم می باشند که بر اساس تصمیمات یکی از این دو حالت ایجاد می شود. در این مجمع به سهامداران فرصت داده می‌شود تا نظرات خود را بیان کنند. درصورتیکه معامله‌ای بدون اجازه هیئت مدیره انجام شود، می‌توان آن را باطل کرد.

» ثبت نام در کارگزاری مفید

در مجمع عمومی فوق العاده که در ۴ ماه پس از شروع سال مالی جدید برگزار می شود، حضور بیش از نیمی از سهام داران الزامی است. هزینه ثبت تغییرات شرکت بسته به تعداد صورت‌جلسه‌ها، نوع تغییرات درخواستی و نوع شرکت متفاوت است. تعرفه درج آگهی در روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشار نیز بر اساس ابعاد کادر و تعداد کاراکتر متغیر است. در محاسبه هزینه‌های ثبت تغییرات شرکت گاهی این مبلغ را در نظر نمی‌گیرند، در حالی که چاپ آگهی تاسیس شرکت در روزنامه طبق قانون الزامی است. بنابراین، کامل کردن روند ثبت قانونی تغییرات شرکت‌ها در ایران مستلزم در نظر گرفتن تمام این هزینه‌های جانبی است.

  • هزینه ثبت تغییرات شرکت بسته به تعداد صورت‌جلسه‌ها، نوع تغییرات درخواستی و نوع شرکت متفاوت است.
  • پس از انجام دادن این کار، صورتجلسه به اداره ثبت شرکت ها تحویل داده می شود تا در رابطه با صحت و یا عدم صحت تغییرات شرکت تصمیم گیری کند.
  • جهتثبت تغییرات شرکتها و موسسات غیر تجاری ای که در گذشته در اداره ثبت خارج از مرکز استان به ثبت رسیدند، اداره ثبت شرکت های مراکز استانها ابتدا پرونده مربوطه را از مرجع ثبت کننده مطالبه و مراحل ثبت تغییرات را مطابق ضوابط انجام می دهد.
  • برای اینکه بتوانید شخصا شرکت ثبت کنید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

ثبت تغییرات شرکت با مسئولیت محدود با ثبت تغییرات شرکت های دیگر روندی مشابه دارد و تفاوت اصلی در نوع و نحوه فعالیت شرکت است پس طبیعی است که تاجران فقط می توانند تغییراتی که می خواهند را در حدود اختیارات فعالیت شرکت ایجاد کنند. متقاضیان در صورت تایید مدارک و اسناد از سوی کارشناسان اداره ثبت تغییرات شرکت ها باید هزینه های دولتی مربوطه را به اداره ثبت شرکت ها پرداخت کنند. رجوع به سایت اداره ثبت شرکت ها و انجام تمامی مراحل ثبت تغییرات در شرکت ها تا دریافت کد پیگیری مربوطه. در دنیای امروزه که تمامی امور روز به روز در حال تغییر است ، امکان وجود تغییرات در شرکتها نیز موردی دور از تصور نخواهد بود . بدین جهت پرداختن به آن بسیار مهم تلقی می شود که باید از سوی شرکا و هیئت مدیره اقدامات لازم برای ثبت تغییرات قانونی انجام گیرد. در این میان با توجه به وضع اقتصادی امکان ایجاد تغییرات اقتصادی و مالی در شرکت ها تصور می شود که با تشکیل جلسات رسیدگی به آن ها در شرکت ها می توان تغییرات در آن ها را انجام داد.

تعیین نمودن نام و نام خانوادگی و سمت اعضایی که دفتر را امضا می کنند . تعیین مدیرعامل، بررسی عملکرد مدیرعامل، رسیدگی به گزارشات بازرسان، بررسی شکایت ها، مشخص کردن حسابرس و بررسی فعالیتهای حسابرسی در بازه های زمانی مختلف، مشارکت داشتن در شرایط های حساس مالی و مدیریت بحران و … رسیدگی به ترازنامه و حساب سود و زیان سال مالی قبل و صورت دارایی و مطالبات و دیون شرکت و صورتحساب دوره عملکرد و سالانه شرکت. این دو حالت شامل موسسات غیر تجاری انتفاعی و موسسات غیر تجاری غیر انتفاعی می باشد .

کلیه تغییرات مربوط به شرکت ها را تا اعم از

تمدید مدیران یا تغییر سمت ها که این موارد معمولا از اختیارات هیئت مدیره می باشد و نیاز به مجمع نمی باشد. ، تنظیم و تدوین صورتجلسات مربوطه وسپس اجرای اداری مراحل پرونده انجام می پذیرد و نهایتا”پس از طی این مراحل تغییرات توسط مرجع ثبت شرکت ها به ثبت می رسد. متناسب با نوع تغییرات مجمع عمومی تشکیل شود.( عادی یا فوق العاده). شرکت‌های غذا و دارو در زمینه‌های غذا و دارو فعالیت دارند.

_ دو نسخه از صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده با امضای هیأت رییسه یا صورتجلسه هیأت مدیره. برای راهنمایی و مشاوره تخصصی رایگان ثبت تغییرات شرکت و رتبه پیمانکار و رتبه مشاور با کارشناسان ما تماس بگیرید. اگر بازرسین جدیدی به شرکت اضافه می ثبت برند تجاری شوند می بایست نسبت به آن اطلاع رسانی شود و تمامی اعضای هیئت مدیره شرکت از این موضوع آگاهی پیدا کنند. اما مواردی را که در اساسنامه شرکت آورده اند و لازم است که نظارت کامل بر روی آن صورت بگیرد توسط مجمع عمومی فوق العاده انجام می پذیرد.

مشاوره ثبت تغییرات شرکت می‌تواند به تسریع روند ثبت کمک کند و از بروز خطاهای احتمالی و ورود ضرر جلوگیری کند. در همین راستا ضروری است که به سراغ وکیل ثبت و مشاور حقوقی با تجربه‌ای بروید که در این زمینه تخصص داشته باشد و به خوبی با قوانین ثبت شرکت‌ها و روند کار آشنا باشد. ثبت تغییرات شرکت که هر بار برای تنظیم صورت‌جلسه تغییرات و ثبت آن در سامانه و دریافت آگهی تغییرات باید مبلغی حدود ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزارتومان پرداخت کنید. ارسال پستی اصل مدارک به اداره ثبت شرکت‌ها در محل اقامتگاه قانونی شرکت مورد نظر. اصل مدارک شناسایی افرادی که خارج می شوند و حضور اشخاص خروجی در دفاتر اداره ثبت شرکتها جهت امضاء. اگر در پست های مدیریتی و حساس شرکت تغییراتی شکل می گیرد می بایست به اطلاع کلیه سهامداران و اعضای هیئت مدیره شرکت برسد.

یکی از مسائل بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید اهمیت مشورت با کارشناس امور ثبت شرکت‌ها است. بهتر است پیش از هر تغییری حتما با کارشناس ثبت مشاوره داشته باشید و نظر او را در مورد تغییر مورد نظر جویا شوید تا از بروز خسارت‌های ثبت شرکت جبران‌ناپذیر و ورد آسیب به شرکت جلوگیری کنید. شرکت باید کپی از اسناد شناسایی سهامداران جایگزین یا همان افراد تازه وارد را به اداره ثبت ارائه کند. در واقع بسیاری از شرکت های ثبت می توانند در این باره به متقاضی کمک کنند.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله این امکان وجود دارد اما برای این کار باید از راهنمایی های دیگران بهره بگیرید . در غیر این صورت ممکن است در تنظیم صورتجلسات و یا ثبت اطلاعات در سامانه و یا حتی در پست مدارک دچار خطا شوید و درخواست شما رد شود . پس از تهیه نمودن مدارک بصورت کامل، نسخه ای از صورتجلسه را به همراه مدارک در پاکت ثبت تغییرات پستی قرار داده و توسط پست به سازمان ارسال نمایید. نام و نام خانوادگی، شماره تماس، شماره ملی، تابعیت و سایر مواردی که مربوط به شخص متقاضی است را وارد نمایید. همچنین لازم به ذکر است که در صورتی که شرکت منحل شده باشد ، تمامی شرکا باید حضور داشته باشند . لیست سهامداران و دارندگان سهم الشراکه شرکت و میزان سهام آنها ارائه شود.

پست شد در : misc