ثبت تغییرات شرکت و راهنمای پیگیری ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت

اطلاعات مربوط به ارسال مدارک به پست را به سازمان ثبت اسناد ارسال نمایند . شخص حقوقی باشد و اطلاعات مربوط به آن در مرجع ثبت شرکت ها ثبت شده باشد می بایست از قسمت اطلاعات متقاضی پلمب بخش مشخص شده مربوط به این شخص حقوقی را انتخاب کرد . رئیس دایره حقوقی که به صورت تفکیک شده هر شخص برای یک دایره انتخاب شده اند بعد از بررسی کارشناس ارشد پرونده را به صورت کلی مورد بررسی قرار می دهد و بعد از چک کردن نهائی آن را برای انتشار آگهی ثبتی و یا اعلام ابلاغیه های رد یا نقص جهت رویت متقاضی بر روی ثبت شرکت در تهران سامانه ارسال می کند. در این مرحله مدارک مورد نیاز مربوط به ثبت تاسیس مورد درخواست به شما نشان داده می شود که پس از تایید می توان گزینه پذیرش نهایی را انتخاب کنید. در این قسمت ، در شرکت های با مسئولیت محدود باید حداقل سرمایه ی مورد نظر و در شرکت های سهامی باید تعداد سهم وارزش اسمی آن وارد گردد. این سامانه در برگیرنده کلیه امور ثبتی مربوط به شرکت ها و ثبت تغییرات و … می باشد در اینجا به طور کلی شما را با محدوده خدمات الکترونیک این سامانه آشنا می کنیم و بیشتر به آن می پردازیم .

  • شرکت های سهامی خاص برای ادامه فعالیت و شرکت در مناقصات و مزایدات و اجرای پروژه های خود می بایست اعضای هیئت مدیره و سهامداران خود را هر دوسال تعیین و تمدید و بازرسان خود را هر یک سال تعیین و تمدید کنند که در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صورت میگیرد و آگهی می شود.
  • ثبت در سامانه نشده ام الان دو روز در قسمت اعضا هیئت مدیره اطلاعات را وارد می کنم.
  • لطفا در فرم زیر نیز مشخصات تماس خود را به درستی وارد نمایید، زیرا کارشناسان ما از این طریق با شما در تماس خواهند بود.
  • احتمال وجود ایراد سیستمی وجود دارد، پس از چند روز مجددا اقدام به ارسال نمایید نمایید.

طراحی و ثبت برند و علامت تجاری شما از صفر تا صد تا مرحله دریافت سند رسمی بصورت انحصاری و استعلام کاملا رایگان نام مورد نظر شما. مشاورین آگاه ثبت پس از عقد قرارداد تا زمان ثبت شرکت و چاپ در روزنامه رسمی پیگیر پرونده و پاسخگوی شما خواهند بود. طبق قانون بعد از اخذ دفاترقانونی توسط شرکتها ،می بایست کلیه رویدادهای مالی شرکت در آن ثبت شود و هنگام رسیدگی مالیاتی به ماموران مالیاتی ارایه شود. لیکن پیشنهاد می کنم.روز شنبه 16 فروردین با شماره ثبت شرکتها تماس بگیرید. بدون هیچ گونه نگرانی بلافاصله اقدام به درخواست پلمپ دفاتر برای سال 1400 نمایید. سپس شماره پیگیری و تاریخ تحویل مدارک به پست را وارد نموده بر روی ارسال اطلاعات پستی کلیگ کنید.

ورود به سایت اداره ثبت شرکت ها

در این مرحله اسامی اعضایی که در جلسه حاضر بوده اند را ذکر کنید و سمت آن ها را بنویسید. برای متقاضی شماره ملی و یا شماره گذرنامه (در صورتی که متقاضی غیر ایرانی است) را وارد کنید. اطلاعات شخصی یا اطلاعات شماره ثبت (برای شخص حقوقی) را وارد کنید. شما بلافاصله بعد از پرداخت روزنامه قبلی می توانید تغییرات جدید را در سامانه ثبت کنید. هرگاه شرکت تصمیم بگیرد در برخی مواد اساسنامه تغییر ایجاد کند اقدام به اصلاح مواد اساسنامه می نماید ، هرگونه تغییر یا اصلاح در اساسنامه باید با موافقت شرکا و هیئت مدیره صورت پذیرد .

دفاتری که در شرکت‌ها یا اشخاص حقیقی که به تجارت مشغولند، باید پلمپ شوند، دفتر روزنامه و دفتر کل است. سپس شماره پیگیری و تاریخ تحویل مدارک به پست را وارد نموده بر روی ارسال اطلاعات پستی کلیک کنید. آیا امکان ثبت شرکت با دفتر کار مجازی هم وجود دارد؟ یعنی از خدماتی که برخی سایت ها برای ارائه فضای کار ارائه میکنن استفاده کنیم بدون اینکه خودمون در دفتر حضور داشته باشیم. هزینه ها تا حدودی نزدیک به ثبت شرکت های عادی (مسئولیت محدود) می باشد و از لحاظ زمانی نیز مانند دیگر ثبت شرکت ها می باشد. برای اینکه لیست شرکت هایی که برای ثبت نیاز به دریافت مجوز دارد بسیار طولانی می باشد برای اینکه متوجه شوید آیا فعالیت مد نظر شما قبل از ثبت نیاز به دریافت مجوز از مراجع ذیصلاح را دارد یا خیر به این صفحه مراجعه نمایید.

سمت مدیرعاملی ،مقام اجرایی شرکت است که اولویت دارد برای معرفی و درج در لیست و سایر موارد. اگر از زمان اقدام به درخواست و صدور کد رهگیری تاکنون یکماه نگذشته همین الان برای ادامه اقدام کنید. ثبت برند تجاری ، صفحه زیر نمایش داده می شود که شامل اطلاعات درخواست مورد نظر متقاضی است . با استفاده از علامت 047 می توان اطلاعات مربوط به سمت هر شخص را مشاهده نمود و یا اینکه آن را ویرایش نمود .

ثبت شرکتها پیگیری درخواست

پس از وارد کردن کلیه اطلاعات ستاره دار مربوط به سمت هیات مدیره ، با استفاده از کلید “ثبت سمت شخص” سمت شخص ثبت می شود و می توان سمت شخص دیگر را ورود اطلاعات کرد . پس از کلیک کردن بر روی “تایید اطلاعات شخص حقوقی ” و همچنین کلید “گام بعدی ” کلیه اطلاعات شخص حقوقی از طرف کاربر مورد تایید قرار گرفته است . و در صفحه آینده بر اساس همین اطلاعات به کاربران شماره پیگیری اختصاص داده می شود .

جواب کاربران در نظرات پایین سایت

از آنجا که استفاده ازاین امکانات مستلزم آشنایی با این سامانه می باشد، در این مقاله به معرفی سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir پرداخته، امکانات سامانه جامع ثبت شرکت ها و نحوه ثبت شرکت در سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir را توضیح خواهیم داد. آن دسته از افرادی که متقاضی ثبت درخواست تاسیس شرکت می باشند، می توانند به صورت حضوری به سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کنند و از طریق این سایت، اقدام به ثبت درخواست برای تاسیس شرکت ها کنند. در ادامه با نحوه ورود به سایت ثبت شرکت های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آشنا می شویم. از سال ۱۳۹۴ اداره کل ثبت شرکت ها تشریفات ثبت نام و اخذ و پلمپ دفاتر قانونی را از طریق اینترنت به انجام می رساند. در سامانه ثبت شرکتهامتن اساسنامه نیز مورد نیاز است ، پیش از ثبت نام این متن را آماده کنید .

پس از اینکه از طرف سازمان مربوطه در رابطه با پرونده شما جوابیه دریافت گردد، نخستین ثبت اقدام به بررسی مجدد پرونده و تنظیم مدارک برای روزنامه رسمی نموده و بلافاصله پس از تکمیل مدارک، آنها را برای دریافت آگهی و روزنامه رسمی ارسال می نماید. در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود. در نهایت، متقاضی، باید یک نسخه از آگهی را به «واحد روابط عمومی» ‌مستقر در اداره‌ی کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی و نسخه‌ی دیگر را به دفتر یک روزنامه‌ی تغییرات شرکت رسمی جمهوری اسلامی ایران واقع در تهران، تسلیم کند. از جمله کارهایی که پس از ثبت شرکت باید انجام دهید، معرفی شرکت خود به سازمان امور مالیاتی و دارایی (ترسناک ترین قسمتی که خیلی ها به آن فکر می کنند) و پلمپ دفاتر مالیاتی تان به طور سالانه می باشد. در ابتدا قبل از اینکه راجع به نحوه ثبت شرکت ، مدارک مورد نیاز ، هزینه ها و مراحل ثبت شرکت صحبت کنیم لازم است نکته ای را یادآور شویم. سلام در پذیرش اینترنتی صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده برای تغییر آدرس با خطای ((واحد ثبتی مقصد انتقال نا معتبر است)) مواجه شده ام.

شعبه یکی از واحدهای یک شرکت است که می تواند فروشها و خدمات خود را در منطقه ای که ممکن است فاصله زیادی با مرکز اصلی شرکت داشته باشد، گسترش دهد. حدود و اختیارات و میزان استقلال یک شعبه با موافقت شرکت مادر تعیین می شود و مسئولیت حقوقی شعبه بر عهده شرکت اصلی (مادر) خواهد بود. باید شرکتی در راستای فعالیت خود به ثبت برسانید تا در آینده دچار مشکلات نشوید. در ضمن از این لحظه ، قسمت امتیازدهی (5 ستاره بیشترین امتیاز است) قسمت پرسش و پاسخ و درج نظرات در زیر این برگه فعال شده است و شما خوانندگان گرامی، پس از خواندن این مطلب می توانید به آن امتیاز دهید یا نظر خود را درج نمایید. “در دپارتمان تخصصی ثبت شرکت تکسفیر،میزبان شما بزرگواران هستیم.” بعد از این بخش وارد صفحه ارائه مدارک می شوید،در این بخش ،مدارکی را که متقاضی باید ارایه نماید به صورت خودکار نمایش داده می شود.

همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را در اینستاگرام ثبت نیک دنبال نمایید . یعنی آگهی چاپ شده و در سایت موجود است ولی هنوز نسخه امضا شده آن صادر نشده است.

در صورتی که نام مربوطه دارای مستند نام می باشد ، از فرهنگ لغت های معتبر باید معنی آن را ذکر نمایید . معمولا داشتن رتبه شرکت به شرکت شما اعتبار می بخشد و شاخصی برای شناخت میزان قدرت شرکت شما می باشد. هرچقدر رتبه بندی شرکت شما در زمینه تخصص کاریتان قوی تر باشد برای گرفتن پروژه های بزرگ موفق تر خواهید بود.

این مجمع هر سال یک بار تشکیل می شود و زمان برگزاری آن باید در اساسنامه قید گردد. در صورتی که صورتجلسه تغییرات شرکت تنظیم شده است و امضا شده اما هنوز در سامانه وارد نشده و در روزنامه رسمی آگهی نشود، مورد قبول بانک ها و سازمان ها و … جهت ثبت شرکت های سهامی خاص بعد از تایید نام شرکت، دارندگان حق امضا باید با مراجعه به بانک و افتتاح حساب حداقل ۳۵درصد از سرمایه شرکت را در حساب واریز کنند. فقط روز شنبه 22 اسفند به سایت بخش پیگیری درخواست مراجعه کنید و واحد پلمپ دفاتر درگاه پرداخت مخارج پلمپ دفاتر را پس از بررسی مدارک ارسالی برای شما فعال می کند و شما وجه را پرداخت کنید منتظر رسیدن دفاتر باشید. توجه داشته باشید موسسه سرمایگان یک موسسه 100% خصوصی است بنابراین در مورد مشکلات پیش آمده ضمن همدردی با شما فقط می توانیم ضمن گشایش در کارتان شماره تماس ثبت شرکتها را به شما معرفی کنیم . با اینحا می توانید با شماره ثبت شرکتها واحد پلمپ دفاتر تماس بگیرید شماره رهگیری را اعلام کنید تا وضعیت شما را بررسی کنند.

با توجه به اینکه ثبت طرح صنعتی به نوبت شما بستگی دارد، اما تقریبا زمانی حدود 1 الی three ماه برای ثبت کامل طرح صنعتی مورد نیاز است. همچنین برای دیدن کلیپ های آموزشی میتوانید ما را دراینستاگرام ثبت ونکدنبال نمایید. هم چنین میزان سهام ، سهامداران را نیز با توجه به میزان سرمایه باید تعیین کنید . هم چنین توجه داشته باشید استفاده از نام های تک سیلابی احتمال به ثبت رسیدن اسم شرکت را به صفر نزدیک می کند . برای اخذ رتبه شرکت باید توان خود را به مراجع صادر کننده ثابت کنیم. به عنوان مثال میزان دارائی شرکت، دستگاهای شرکت و میزان قراردادهایی که شرکت با کارفرماها بسته است در اخذ رتبه شرکت ها تاثیر مستقیمی دارد.