تغییر آدرس شرکت ، راهنمای تغییر آدرس شرکت ، مراحل تغییر آدرس شرکت

مراحل تغییر آدرس شرکت با مسئولیت محدود همانند شرکت سهامی خاص است با این تفاوت که پس از تشکیل مجمع عمومی فوق العاده و تنظیم صورتجلسه تغییر آدرس دیگر نیازی نیست تا شرکا میزان سهم الشرکه خود را در لیستی جداگانه برای اداره ثبت شرکت ها ارسال کنند. برای اطلاع دقیق از نحوه تنظیم صورتجلسه تغییر آدرس شرکت مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید. همانطور که گفته شد تغییر آدرس شرکت مستلزم تشکیل مجمع عمومی فوق العاده است.

تغییر آدرس شرکت با مسئولیت محدود

ما در این مقاله تلاش و کوشش نموده ایم تا درباره ی تغییرات شرکت با مسئولیت محدود مطالبی را ارائه نماییم مقاله را تا انتها بخوانید و چنانچه با هر سوال و موردی مواجه شدید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید. کلیه شرکاء اعم از کسانی که سهم الشرکه خود را منتقل نموده و کسانی که جدیداً وارد شرکت شده اند باید ذیل صورت جلسه را امضاء نمایند. حالا که مجمع عمومی فوق العاده را در سایت انتخاب ثبت شرکت در تهران کردم، در قسمت تصمیمات جلسه، هیچ گزینه ای جهت تغییر روزنامه وجود ندارد. لطفا راهنمایی بفرمایید از چه طریقی میتوانم روزنامه کثیرالانتشار را تغییر دهم.(ضمنا هزینه درج آخرین آگهی پرداخت شده است) سپاسگزارم. من دارم یه شرکتی رو در گیلان ثبت می کنم در واقع یک موسسه حقوقی مدارک رو هم به امضای خودم و شریکم رسوندم اما الان تقریبا ۱۰ روزه که مدارک برای اداره ثبت شرکت ها پست شده ولی نتیجه نیومده.

در برگه صورتجلسه شرکای باید میزان سهام خود را یادداشت و ذکر کرده و آن را امضا و تایید کنند. در مثال بالا تنها یکی از دلیل های تغییر بیان شده است. و این کار می تواند دلیل های مختلفی داشته باشد. با توجه به شرایط یک شرکت، دلیل آن هم می تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی شرکت ها برای آن که مزیت های مالی بیشتری شامل حال آن ها شود، اقدام می کنند. کلیه صفحات صورتجلسات باید حتما به امضا اعضا برسد حتی اگر یک نام به برگه دوم صورتجلسه به دلیل کمبود جدا انتقال داده شده است.

تغییر کد پستی شرکت

رعایت تشریفات دعوت بر اساس قانون تجارت و اساسنامه شرکت. قابل ذکر است هر گاه اختیار تغییر محل شرکت در اساسنامه به هیات مدیره شرکت تفویض شده باشد، هیات مدیره با تنظیم صورت جلسه نسبت به ثبت تغییر محل شرکت اقدام می کند. چنانچه تغییر محل شرکت از یک شهرستان به شهرستان دیگر باشد، باید پرونده شرکت به شهرستان مربوطه با درخواست هیات مدیره با ثبت تغییرات تصویب و تنظیم صورت جلسه ارسال شود. تغییر آدرس شرکت سهامی خاص متضمن اجرای شرایط فوق بوده وباید مجمع عمومی به طور فوق العاده تشکیل گردد. پس از مذاکره مقرر شد که خانم / آقای ……………………………… به شماره ملی …………………….که دارای ……………….. ریال سهم الشرکه می باشد با رعایت مفاد ماده 103 قانون تجارت و بموجب سند صلح به شماره ………………………… مورخ …………….

این مقاله در مورد تغییر آدرس شرکت می باشد که سعی بر آن داشتیم در مورد راهنمای تغییر آدرس شرکت و مدارک مورد نیاز و هزینه های مربوطه توضیحات مفیدی را ارائه دهیم که امیدواریم موثر واقع شده باشد. الف-تشکیل جلسه مجمع عمومی فوق العاده و تنظیم صورت جلسه که به امضای هیئت رئیسه رسیده باشد. در صورتی که شرکائی که از شرکت خارج می شوند از اعضای هیات مدیره باشند بایستی با تدوین یک صورت ثبت برند تجاری جلسه جداگانه نسبت به انتخاب و تکمیل اعضای هیات مدیره از بین شرکائی که در شرکت باقی مانده اند اقدام گردد تا تعداد اعضای هیات مدیره از حدنصاب ذکر شده در اساسنامه کمتر نگردد. تشکیل مجمع عمومی فوق العاده که در آن مجمع کلیه شرکا یا سهامداران یا اکثریت آنها حضور داشته باشند. توجه داشته باشید که تشریفات وفق اساسنامه را در هنگام حضور اکثریت شرکا یا سهامداران رعایت نمایید.

  • پس از آنکه مراحل ثبت شرکت به پایان رسید این امکان وجود دارد که بخواهید در بعضی از موارد اساسنامه تغییراتی را ایجاد کنید.
  • انتخاب اعضای هیات مدیره و تغییر در مدیران شرکت نیز از رایج ترین صورتجلسات تغییرات شرکت است.
  • اگر تغییر آدرس به هیات مدیره واگذار شده باشد ، هیات مدیره باید با تنظیم صورت جلسه نسبت به ثبت تغییر محل شرکت اقدام کند .

بله دوست عزیز نیاز به تایید صورتجلسه دارید، وقتی تمامی سهامداران هم حاضر نیستند نیاز به درج آگهی دعوت در روزنامه کثیرالانتشار مربوط به شرکتتون دارید. سلام بله می توانید چون هردو مجمع عمومی بطور فوق العاده می باشند. امکان دارد به دلیل تعطیلی اداره ثبت در روزهای قرنطینه کرونا و بسته شدن سامانه در ساعات thirteen به بعد این مشکل وجود داشته باشد، می توانید برای بررسی با ما تماس بگیرید. مدت زمان ثبت در سامانه تا درج آگهی در روزنامه رسمی حدودا 14 روز می باشد.

شرکت سهامی خاص

پس از ثبت شرکت به مدت دو ماه فرصت دارید تا یک مکان اداری را به عنوان آدرس شرکت معرفی نمایید. زیرا برای دریافت کد اقتصادی و تشکیل پرونده مالیاتی باید سند مالکیت یا اجاره نامه یک محل اداری را ارائه نمایید. هر گونه تغییر آدرس شرکت باید به اطلاع مراجع ذیربط برسد زیرا تمام مکاتبات قانونی از طریق آدرس ثبت شده انجام می شود. برای اینکه بتوانید سهم الشرکه شرکا را نقل و انتقال بدهید باید مجمع عمومی فوق العاده ای را تشکیل داده و صورتجلسه ای را تنظیم کنید. در صورتی که تعداد شرکای شرکت بیشتر از 12 نفر و یا بیشتر از آن می باشد باید هیات نظار انتخاب شود و اسم آن ها در بالای صورتجلسه ذکر شود.

شرکت تضامنی

از همین رو می توانید کلیه امور و مسائل مربوط به شرکت خود از جمله ثبت تغییرات را به موسسه حقوقی آگاه ثبت بسپارید چرا که با استفاده از وکلای با تجربه، پیگیری های لازم برای شما با ارزان ترین قیمت و سریع ترین زمان صورت می گیرد. شرکایی نیز که از شرکت خارج شده اند می بایست شخصاَ یا توسط وکیل رسمی خود (با ارائه وکالت نامه رسمی) ضمن مراجعه به اداره ثبت ذیل دفتر ثبت را امضاء نمایند. اتتخاب نام شرکت نیز کمی قلق خاص خود را دارد چون نام شرکت شما می بایست توسط اداره ثبت شرکت ها تایید گردد، اداره ثبت شرکتها نام درخواستی شما را به بقیه شرکت های موجود بررسی می کند که نام مشابه شرکت دیگری را انتخاب نکرده باشید. ولی فرمی را در صفحه اصلی سایت برای شما قرار داده ایم که می توانید نام های خود را در آن وارد کنید تا کارشناسان استعلام نام پس از بررسی نام های پیشنهادی به شما اعلام کنند که نام های مد نظر شما قابل ثبت است یا خیر.

8.به همراه داشتن شناسنامه یا کارت شناسایی معتبر در هنگام امضای ذیل دفاتر ثبت الزامی است. برای مدت دو سال از تاریخ صورتجلسه انتخاب شدند و با امضاء ذیل صورتجلسه قبول سمت نمودند. در گام اول با اعلام یک اطلاعیه باید یک مجمع عمومی بصورت فوق العاده شکل بگیرد که کلیه افرادی که با هم شریک هستند در آن حضور داشته باشند. فارغ التحصیل رشته کشاورزی هستم و مکانی دارم که میخواهم شرکتی ثبت کنم که در زمینه کشاورزی (خدمات کشاورزی، فروشگاه و بسته بندی و ….) و هم در زمینه غیرکشاورزی ( کافی نت، تورگردشگری و زیارتی و …) فعالیت کنم.

شما می توانید برای برآورد هزینه تغییر آدرس شرکت به سامانه مربوط مراجعه کرده و اطلاعات دقیق تری را به دست بیاورید. در هنگام تغییر آدرس شرکت سهامی خاص، باید لیست سهامداران با درج میزان سهام آن ها آماده شود و همه سهامداران آن را امضا نمایند. منظور از تغییر آدرس شرکت همان نشانی اصلی و قانونی است که در موقع ثبت شرکت در بند سوم اساسنامه مشخص می گردد. محل اقامت شرکت باید در یک ساختمان اداری باشد اما در هنگام ثبت نیازی نیست حتما آدرس یک مکان اداری را ذکر نمایید.