تاسیس شرکت در گرجستان

تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در مورد مراحل ثبت شرکت در گرجستان و هزینه ثبت شرکت در گرجستان را در اختیار شما قرار داده و به سؤالات شما در این زمینه پاسخ دقیق و کاملی بدهند..در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید. سرمایه گذاری در گرجستان با خرید ارواق قرضه دولتی در این کشور امکان پذیر است. این ارواق معمولا متعلق به پروژه های شهرداری ها جهت ساخت اماکن تفریحی و تاریخی و ساخت موزه ها می باشد. در سال سود معینی به هر یک از سرمایه گذاران تعلق می گیرد که این سود از درآمدهای این اماکن به سرمایه گذاران پرداخت می گردد. خرید اوراق قرضه دولتی نیز می تواند موجب اخذ اقامت کشر گرجستان گردد.

  • پیشنهاد ما به شما این است که تنها در صورتی که دارای سابقه در فعالیت های تجاری هستید اقدام به ثبت شرکت و سرمایه گذاری در این کشور نمایید و اگر می خواهید از این روش به اقامت گرجستان برسید دیگر روش های مهاجرت را بررسی کرده و از طریق آنها اقدام کنید.
  • شما می توانید باسرمایه گذاری و ثبت شرکت در گرجستاناقامت و تابعیت این کشور را به دست آورید ، در ابتدای ثبت شرکت و راه اندازی کسب کارتان در این کشور، برای شما اقامت ۶ ماهه تا ۱ ساله صادر می شود ، که در صورتی که فعالیت های شرکت دارای تداوم باشد و مالیات آن دائم پرداخت شود این اقامت به صورت سه ساله و ۵ ساله صادر می‌گردد.
  • در واقع گرجستان با ایجاد زیر ساخت های بسیار عالی برای سرمایه گذاری در این کشور نه تنها به رشد اقتصادی و کشوری خود کمک زیادی کرده است بلکه ساختارهایی را فراهم آورده تا بسیاری از صاحبین کسب و کار از فرصت های بالقوه موجود در این کشور نیز که کشوری رو به توسعه است استفاده کنند.
  • جهت اطلاعات بیشتر با این موسسه تماس برقرار نموده و از مشاوره رایگان تلفنی برخوردار شوید.
  • تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در مورد مراحل ثبت شرکت در گرجستان و هزینه ثبت شرکت در گرجستان را در اختیار شما قرار داده و به سؤالات شما در این زمینه پاسخ دقیق و کاملی بدهند..در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.

سرمایه گذاری در گرجستان از طریق ثبت شرکت می تواند مسیری مناسب جهت کسب سود و درآمد باشد. در کشور گرجستان به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و دارا بودن جاذبه های گردشگری و طبیعتی بکر و زیبا می تواند کشوری مناسب جهت کسب و کار و تجارت، افتتاح شعبه دوم در این کشور و همچنین ثبت شرکت باشد. البته ثبت شرکت جدید در گرجستان با توجه به نیازمندی های این کشور می تواند موفقیت های کم دردسر و زود بازدهی را به همراه داشته باشد. four ثبت شرکت شهر در منطقه آزاد تجاری کشور گرجستان می تواند محلی مناسب جهت راه اندازی کسب و کار و تجارت باشد. معافیت های مالیاتی که دولت گرجستان به منظور جذب سرمایه گذار خارجی مقرر نموده نیز می تواند بر سودآوری در این کشور بیافزاید. تجار اتباع دیگر کشورها، می توانند با افتتاح شرکتی که تابع کلیه قوانین گرجستان با مسئولیتهای محدود و نامحدود و سهامی عام به فعالیتهای اقتصادی در گرجستان بپردازند.

انواع شرکت ها در گرجستان و باتومی

گرجستان دارای دو منطقه آزاد گردشگری به نام های آناکلیا و کوبولتی است که پروژه های آماده سازی هتل ها را ارائه می دهند. شما راه های زیادی جهت سرمایه گذاری در گرجستان از طریق املاک ومستغلات دارید. شما می توانید در این حوزه رو به رشد، به عنوان یک پیمانکار ساختمان وارد شده و به ساخت و ساز بپردازید و یا به عنوان یک عامل املاک در گرجستان از طریق خرید املاک و اجاره آن ها که از سود قابل توجهی بهره مند خواهید شد، ورود کنید.

در صورت داشتن هر گونه سوال، آن را در بخش پایانی مقاله در قسمت دیدگاه ها و نظرات مطرح کرده تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند. موقعیت جغرافیایی خاص کشور گرجستان باعث شده است که این کشور پلی برای واردات و صادرات، تجارت بین المللی و سرمایه گذاری های خارجی بین آسیا و اروپا باشد. بانک جهانی، گرجستان را به عنوان یکی از پیشتازترین کشورها در اصلاحات اقتصادی معرفی کرده است و در سال های اخیر، این کشور را در رتبه یازدهم از نظر سهولت در سرمایه گذاری ثبت کرده است. یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در گرجستان ثبت شرکت در گرجستان می باشد. بطور کلی دولت گرجستان با تدوین فعالیت های سرمایه گذاری و حفظ ساختارهای اقتصادی خدماتی را فراهم آورده تا شرایط مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی جهت ثبت شرکت های خصوصی ایجاد نماید. سیستم اقتصادی این کشور در جهت آزادسازی اقتصادی حرکت کرده و سرمایه گذاری برای اتباع خارجی آزاد است و اتباع کشورهای خارجی حق مالکیت بر اموال منقول و غیرمنقول را دارند.

ثبت شرکت در گرجستان

بیشتر تجار بهترین روش سرمایه‌گذاری در گرجستان را ثبت شرکت می‌دانند و مزایای زیادی برای ثبت شرکت در گرجستان در نظر گرفته‌اند. کشور گرجستان با کاهش هر ساله میزان مالیات ، تجار و سرمایه گذاران خارجی را برای تجارت و سرمایه گذاری در این کشور تشویق می کند ، همچنین این کشور توافقنامه تجارت آزاد را با کشور های مشترک المنافع ، ترکیه ، کانادا ، سوئیس و ژاپن ، ایالات متحده آمریکا را به امضا رسانده است. در این نوع ثبت شرکت، شعبه شرکت به عنوان یک شرکت جدید و جدا از شرکت مادر به فعالیت در گرجستان می پردازد.

گرجستان از آن بهشت های وسیعی است که علاوه بر آن که در زمان شوروی سابق از قدرتمند ترین قطب های جهان به شمار میرفت، در دورانِ معاصر نیز با توجه به رشد اعجاب انگیز اقتصادی و صنعتی اش بسترِ بی نظیری را برای جذبِ سرمایه فراهم کرده است. بله وجود دارد اما امکان سهیم شدن در مبلغ وجود ندارد هر شخص به تنهایی باید مبلغ حد مجاز ثبت شرکت را پرداخت نماید. جنرال تریدینگ یعنی فعالیت شما در زمینه کلیه ی مشاغل به جز تولید و پخش دارو امکان پذیر است. هرگونه فعالیت دارویی نیازمند مجوز مجزا از وزارت بهداشت گرجستان می باشد.

ثبت برند تجاری کار سختی به نظر نمی آید اما از آنجایی که بهتر آن است تمامی جزئیات قانونی و حقوقی مربوط به امور تجاری و اقتصادی را در نظر گرفت، سپردن این امور به افراد با تجربه و کاردان روند ثبت شرکت و کلیه امور اداری را آسان می کند. حضور یک کارشناس که اطلاعات کامل و صحیحی در چارچوب قوانین حقوقی ثبت شرکت ها داشته باشد می تواند کمک موثری در صرفه جویی در زمان و هزینه شما باشد. افرادی که برای اولین بار اقدام برای ثبت شرکت یا سرمایه گذاری در گرجستان می نمایند باید به این نکته دقت نمایند که قواعد و قوانین تجارت را رعایت نمایند که مبادا دچار مشکل حقوقی در پروسه کاری خود بشوند. ویزا پلاس در همه مراحل ثبت شرکت از جمله افتتاح حساب بانکی، تنظیم بیزینس پلن، انتخاب نام شرکت، ثبت برند، پرداخت مالیات و بقیه امور در کنار شما است تا مبادا آثار منفی حقوقی برایتان لحاظ شود.

ثبت شرکت تعاونی در گرجستان Cooperative Co :

موسسه حقوقی میرداماد یک دفتر ارائه دهنده خدمات مهاجرت به کشور های مختلف از روش های گوناگون است که می تواند شما عزیزان را در رسیدن به هدفتان از تمامی مسیر ها از جمله ویزای کار، سرمایه گذاری، تحصیلی، ثبت شرکت و غیره همراهی نماید. شما می توانید با خیالی آسوده تمام امور مربوط به تغییرات شرکت را به ما سپرده و به بهترین نحو به نتیجه دلخواه خود برسید. ثبت شرکت در گرجستان یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود و اسمی که جهت ثبت شرکت در گرجستان انتخاب می شود نشان دهنده موضوع فعالیت آن می باشد. امتیاز اخذ اقامت و ثبت شرکت در گرجستان به هیچ شخص یا شرکتی واگذار نشده است برای همین هر شخصی می تواند به راحتی و با کمک یک مترجم خوب کارهای خود را انجام دهد. اما از آنجایی که هر برنامه ریزی اقتصادی و پولی نیازمند مدیریت بهینه می باشد حضور یک مشاور یا وکیل که اطلاعات کامل و صحیحی در چارچوب قوانین حقوقی ثبت شرکتها داشته باشد میتواند کمک موثری باشد. از این رو پتانسیل خوبی برای توسعه هتل ها، هتل آپارتمان ها، آپارتمان های استیجاری و اقامتگاه های تفریحی و مسکونی دارد که سرمایه گذاران خارجی می توانند با سرمایه گذاری در این حوزه از نرخ سود قابل توجهی بهرمند شده و با این روش و به راحتی اقامت گرجستان را کسب کنند.

حسن این نوع شرکت در این است که می توانند چندین نفر با تخصص های مختلف با هم مشارکت کنند و تحت یک عنوان و یا نام فعالیت های مختلفی را انجام دهند اما با این تفاوت که شخصیت آنها حقوقی بوده و از اعتبار زیادی برخوردار است. یکی از عوامل تاثیر گذار در سرمایه گذاری در گرجستان میزان سرانه تولید ناخالصی و بررسی سود کشور گرجستان می باشد. در سال 2017 نرخ تولید ناخالصی داخلی در کشور گرجستان در نمودار ذیل قابل مشاهده است که در قیاس سالهای گذشته می توان گفت افزایش قابل توجهی داشته است. در صورتی که حداقل مبلغ 300,000 هزار دلار آمریکا در شرکت خود سرمایه گذاری کنید یا بتوانید اثبات کنید که سالیانه حداقل مبلغ a hundred and twenty,000 دلار آمریکا تراکنش دارید، می توان برای اخذ اقامت دائم گرجستان درخواست دهید. صاحبان شرکت‌ها در گرجستان جهت پرداخت مالیات باید شماره‌ی مالیاتی مربوط به فدرال و ایالت را داشته باشند. همچنین تمام شرکت‌هایی که در ایالت کار می‌کنند باید برای تمام گواهی‌ها، مجوزها و تاییدیه‌هایی که جهت فعالیت شرکتشان لازم است، درخواست دهند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت

نرخ بیکاری در اکثر کشورها نشان دهنده غنی بودن و یا فقیر بودن یک کشور در زمینه های کارآفرینی ،موقعیت های اقتصادی و میزان واجدین شرایط از نظر تخصص ،تحصیلات و سن به منظور کار در یک کشور می باشد. نرخ بیکاری در کشور گرجستان نیز در سال 2016 به میزان eleven درصد گزارش شده است که با توجه به پتانسیل های کشاورزی و گردشگری در این کشور و همچنین موقعیت جغرافیایی گرجستان بالا می باشد. گرجستان به صاحبان شرکت‌هایی که تنها یک شریک دارند این امتیاز را می‌دهد که اسم خود را به عنوان نام تجاریشان انتخاب کنند. اما چنانچه آن‌ها نامی ساختگی را به جای اسم خود برای کسب و کارشان انتخاب نمایند، این نام ساختگی باید توسط دبیر بخش شرکت‌های دولت گرجستان ثبت شود.اگر شرکت شما از نوع مشارکتی، شرکت با مسئولیت محدود، مشارکت با مسئولیت محدود یا غیرانتفاعی است باید بندهای مربوط به بخش شرکت ها را با یک نام تجاری قانونی تکمیل کنید. این در مطلب به صورت کلی اطلاعاتی در زمینه ثبت شرکت در گرجستان را ارائه می دهیم. ما توصیه می کنیم، افرادی وارد پروسه ثبت شرکت در گرجستان شوند که قصد فعالیت اقتصادی در این کشور را داشته باشند، چنانچه شخصی صرفاً به واسطه این کار قصد مهاجرت به گرجستان را داشته باشد، روش های دیگری هم موجود است.

ضمن اینکه هر یک از شرکا تنها به اندازه سرمایه خود در شرکت مسئولیت دارد و این هم بعد از اینکه دیون شرکت از سرمایه خود شرکت پرداخت شود و سرمایه شرکت برای دیون شرکت جوابگو نباشد. بهتر است مراحل ثبت شرکت در گرجستان را به عهده افراد و شرکت های حرفه ا ی در این زمینه بگذارید تا مطمئن شوید مراحل ثبت شرکت در گرجستان به درستی انجام خواهد شد. هزینه ثبت شرکت درکشور گرجستان توسط کارگزاری های مختلف، متفاوت اعلام می شود که همین موضوع باعث سردرگمی متقاضیان می شود. برای ثبت برند در گرجستان ابتدا موظف هستید برند مورد نظردر کشور مبدا به ثبت برسد ثبت داخلی برند در کشور مبدا پیش نیاز ثبت بین المللی برند در کشورهای عضو سیستم مادرید می باشد. کشور گرجستان هم جزء سیستم مادرید می باشد برای ثبت بین المللی برند تنها باید از طریق اداره مالکیت صنعتی اقدام کنید. مجوز اقامت سرمایه گذاری برای متقاضیانی که مبلغ حداقل 300,000 دلار آمریکا در گرجستان سرمایه گذاری می کنند، صادر می شود.