بهترین برندهای پوشاک ایرانی برای خرید لباس کدامند؟

در این فهرست سعی کرده‌ام فهرست کاملی از برندهای ایرانی که مشغول تولید پوشاک (لباس رسمی، لباس زیر، کیف، کفش و …) هستن رو به کمک دوستان خودم جمع‌آوری کنم. در ادامه به فهرستی از این برندها که به ترتیب حروف الفبا لیست شدن می‌تونین دسترسی داشته باشین. این شیوه، اگر استانداردهای لازم را داشته باشد، شیوه ارزشمندی است. در میان برندهای ایرانی شاید تصورش را نکنید اما کاله از این تکنیک پیروی می‌کند. پس نام‌گذاری که منجر به حس مثبت شود، بسیار ارزشمند است. یکی از انواع بوتاکس که در جهان مورد استفاده قرار می­گیرد، Azzalure است.

بسیار مهم است که در زمان حضور مشتری در فروشگاه، زمانی که با تعداد زیادی برند مواجه است، نام برند شما خیلی راحت به ذهنش بیاید. برندی مثل دیجیکالا خیلی راحت در ذهن می‌نشیند و بعید است حفظ کردن آن سخت باشد. موقعیت مناسب، تنوع تجهیزات و تکنولوژی مدرن، و خدمات قابل اطمینان این مرکز توانسته است متخصصین پوست و جراحی بسیاری را به خود جلب کرده که در حال حاضر با این مرکز همکاری دارند. امکان دسترسی و مشاوره با این متخصصین و اساتید برجسته پوست کشور این امکان را فراهم می سازد تا صحیح ترین روش های درمانی در این مرکز انجام شود. کلینیک ­های معتبر از پزشکان مجربی بهره می­ برند که با تجربه خود باعث می­شوند انتخاب راحت­تری داشته باشید و فرآیند تزریق بوتاکس برای شما آسان‌تر شود. پزشک شما قبل از تزریق، از مواد بی حسی ملایم یا کمپرس یخ استفاده می‌کند.

اسم انواع برندها

این تکنیک در نام گذاری برند قابلیت تبلیغاتی بالایی ایجاد می‌کند. Green Giant مثال غیر ایرانی و مستر تیستر مثال ایرانی از شخصیت پردازی است. در دنیای کودکان، صنایع غذایی و ثبت برند تجاری پرسنال برندها چنین تکنیکی موثر است. در ادامه می‌خواهیم تعدادی از تکنیک‌های نام گذاری برند را مرور کنیم. در نظر داشته باشید نامگذاری برند مسیری خلاقانه و نوآورانه است.

۱۸ برند لباس زنانه استلا مک کارتنی Stella Mccartney

البته دقت کنید که این سبک نام‌گذاری برای مواد غذایی، اسباب‌بازی و برخی از برندهای فانتزی و غیر جدی خیلی بهتر جواب می‌دهد و شاید مناسب هر سبک کسب وکاری نباشد. نام‌های زرنگ نام‌هایی هستند که به دلیل ویژگی‌ها و کلیدهایی که دارند به خودی خود قدرتی ذاتی برای تبدیل شدن به ثبت تغییرات نام برند قدرتمند را دارند. در مقابل نام‌های تنبل آن دسته‌ای هستند که نه‌تنها کمکی به فرآیند برندینگ و رشد کسب‌‌و‌کار نمی‌کنند؛ بلکه می‌توانند ضرر هم برسانند. طبیعتا کسی که کتابم را خوانده باشد و با این نام‌ها آَشنا باشد هیچ‌گاه آن‌ها را برای برندش انتخاب نمی‌کند.

نام این بانک (فارغ از ارزیابی عملکرد) حس بهتری نسبت به بانکی مثل خاورمیانه ایجاد می‌کند. چرا که موضوعاتی که مرتبط به خاورمیانه در ذهن ما می‌آورد به مثبت بودن حس کارآفرینی نیست. اما در تفکر برندینگ، نام‌گذاری بخش از هویت کلامی برند است. هویت کلامی هم راستا با هویت استراتژیک برند است که پیشتر در مقاله‌ای بررسی کردیم. در نظر داشته باشید که برند به نام تاثیر می‌گذارد و نام برند بر مخاطب.

برندکده یکی از جامع‌ترین منابع ایرانی برای برندهای پوشاک داخلی و خارجی است و می‌تواند به شما در پیدا کردن برند پوشاک مورد نظرتان کمک کند. اکثر برندهای فعال در ایران در این صفحه پیدا می‌شوند و جدای از معرفی و امکان دیدن محصولات، برندکده اطلاعات تماس و آدرس این برندها را هم در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد. پیش از انتخاب اسم برند با توجه به حوزه و گستره فعالیتی که در یکی از forty five طبقه علامت تجاری قرار می گیرد ، باید نامی مرتبط با محدوده فعالیتی تان پیدا کنید . یا به عبارتی دیگر در انتخاب اسم برند در نظر داشته باشید که عین یا مشابه علامت مربوطه نباید ب ه ثبت رسیده باشد.

  • سلام و عرض ادب وقتتون بخیر, اسم برند برای محصولات شرکت لبنیات چی پیشنهاد میکنید?
  • چرا که نه، اگر جا افتاده به همون اسم شعب دیگه رو هم افتتاح کنید.
  • پس از انتخاب اسم برند خود سریعاً برای گرفتن دامنه اینترنتی و سایر شبکه‌های اجتماعی اقدام کنید.
  • این آب میوه‌ها در سال 1952 با این نام تجاری به ثبت رسیدند و فروش و توزیع آن‌ها از سال ۱۹۶۶ آغاز شد.
  • اسم قشنگی هست، فقط نکاتی که تو مقاله گفته شد رو چک کنید براش.

این محصول ممکن است حاوی مواد غیرفعال باشد (مانند پروتئین شیر گاو موجود در برخی محصولات)، که می تواند باعث واکنش های آلرژیک یا مشکلات دیگر شود. اسمی را انتخاب کنید که مردم بتوانند به‌راحتی بیان کنند، بخوانند و بنویسند. به‌هیچ عنوان نام برند خود را، شبیه به نام برند رقبای خود (در داخل و یا خارچ از کشور و منطقه خود) انتخاب نکنید. ثبت شرکت راحتی تلفظ و نگارش و سادگی نام، میزان زحمت مصرف‌کننده را برای درک و ارزیابی برند در ذهن کاهش می­‌دهد. نام­‌های کوتاه اغلب به‌راحتی به یاد آورده می‌­شوند، زیرا به سادگی در ذهن فرد رمزگشایی و ذخیره می‌­شوند. بازاریابان می­‌توانند نام‌­های طولانی­‌تر را خلاصه کنند تا میزان یاد­آوری آن‌­ها را در ذهن مصرف­‌کننده افزایش دهند.

۴۹ برند لباس زنانه الکساندر وانگ Alexander Wang

لباس های توری برچ تطبیق پذیری بالایی دارد و برای زنان در همه سن ها مناسب است. این برند لباس زنانه علاوه بر لباس، محصولاتی مانند عطر و لباس کودک نیز تولید می کند. طرح های گوتیه مورد علاقه ی بسیاری هنرمندان از جمله نائومی واتس ، ماریون کوتیار و نیکل کیدمن است. کیت اسپید طراح مد و کارآفرین اهل ایالات متحده آمریکا بود. وی برای طراحی و تولید کیف‌های زنانه خلاقانه معروف بود. او کار خود را با کشیدن یک طرح اولیه از یک کیف بر روی کاغذ شروع کرد و بعدها صاحب کمپانی میلیونی دلاری اسپید شد.

۴۱ برند لباس زنانه مارچسا Marchesa

خب بعد از گذر از همه این مراحل رسیدیم به بحث مهم ثبت برند. شاید این مرحله کمی طول بکشد و شما را درگیر کاغذبازی‌های اداری کند. کافی است به سایت ثبت برند تجاری مراجعه کنید و با تکمیل اظهارنامه، مدارک موردنظر را بفرستید و منتظر ثبت نهایی برندتان شوید. باز هم از بین موارد باقی مانده نظرسنجی کنید تا در نهایت سه اسم باقی بماند. از بین این سه اسم هم ممکن است یکی دو تا توسط افراد دیگری گرفته شده باشد. اگر دیدید همه اسامی قبلا گرفته شده‌اند، به نام‌هایی که قبلا نوشته بودید برگردید.

سولیکو در ایران نیز گفته می‌شود که ترکیب فامیلی آقای سلیمانی (بنیانگذار) و کلمه کمپانی است که به سولیکو تبدیل شده است. در شهر یا کشور جدید که پتانسیل ورود به آن بازار وجود دارد، مفهوم منفی نداشته باشد. باسلام خدمت شما بنده ۳۵ روزه کاشت مو انجام دادم ودر حین شوخی… در کلینیک خانه سفید فقط از مسپورت و دیسپورت در حال حاضر استفاده می شود.

شما گاهی با خواندن تاریخچه کسب وکارتان یا مواردی از این دست می‌توانید به کلمات نابی برای انتخاب اسم برند دست بیابید. ماکس عزریه یک طراح مد تونسی است که برند لباس زنانه BCBGMAXAZRIA را بنیانگذاری کرده‌است. عرزیه همچنین طراح، رئیس و مدیر عامل گروه BCBGMAXAZRIA، یک خانه مد جهانی بود که بیش از ۲۰ مارک داشت. BCBG Max Azria در سال ۲۰۱۷ به علت ورشکستگی شکست خورد و به Marquee Brands و گروه تجاری جهانی فروخته شد. عرزیه در حال حاضر به عنوان مدیر عامل ZappLight خدمت می‌کند.

اگر هم زمان کافی ندارید یا خودتان به تنهایی نمی‌توانید راجع‌به انتخاب اسم برند تصمیم گیری کنید، بهتر است از یک سایت انتخاب اسم برند کمک بگیرید. استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا نام هنری “لیدی گاگا” را برای فعالیت حرفه‌ای خودش انتخاب کرد. اون این اسم را از روی آهنگ Radio Ga Ga از گروه راک فردی مرکوری انتخاب کرد.

در واقع نامگذاری برند باید به صورت مفید، مختصر و بسیار قدرتمند انجام شود تا بتواند به صورت خاص در ذهن مخاطب جای گیرد. در این مطلب سعی کرده ایم تا بهترین مقالات مفید در زمینه نامگذاری برند را جمع آوری کرده و آموزش جامع در این زمینه فراهم آوریم. با مطالعه این مقالات می توانید اقدام به انتخاب بهترین نام برای برند و یا استارتاپ خود کنید. نامگذاری برند یا همان انتخاب نام برند یکی از عناصر اصلی در برندینگ را ایفاء میکند و از انتخاب های بنیادین در برندسازی به شمار می رود، چرا که نام برند می تواند تداعی کننده محصول و یا خدمات آن برند است.

پچ پچ در برندهای ایرانی نیز چنین تکنیکی استفاده می‌کند. این شیوه اگر خلاقانه باشد منجر به خلق واژه جدید می‌شود. بخشی از فرهنگ و ادبیات مصرف‌کنندگان می‌شود که بسیار با پتانسیل است.

پست شد در : misc