بهترین اسامی خاص برای برند

واژه هایی که فرهنگستان زبان و ادب فارسی وضع معادل فارسی را برای آنها ضروری نمی داند و نیز کلماتی که هنوز واژه فارسی معادل آنها از سوی فرهنگستان به تصویب نرسیده است از شمول قانون ” ممنوعیت به کارگیری اسامی ، عناوین و اصطلاحات بیگانه ” مستثنی هستند. در این قسمت به چند نمونه از اسامی قابل انتخاب برای برند اشاره می کنیم . نام تجاری یا همان برند پس از فروش محصول یا خدمات تنها موردی است که در ذهن مشتریان نقش می بندد و باعث می شود در خرید های بعدی محصول شما را انتخاب نمایند .

  • پس داشتن یک برند قوی باعث می‌شود شما ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطبان و مشتریان خود داشته باشید.
  • سپس سایر مقصدهای تجاری خود را در میان کشورهایی که عضو هستند، انتخاب نمایند و برای فعالیت در این قسمت درخواست دهند.
  • چرا قیمت گوشی های اپل به نسبت گوشی های اندروید بالاتر است، این مساله را می توان در برند بودن این شرکت دانست، چون یقین داریم که گوشی های اپل حتی به نسبت برخی از گوشی های اندرویدی از کیفیت پایین تری برخوردارند.
  • ● در آخر اگر تمام روال را به صورت درست و بدون هیچ مشکلی طی کرده باشید، گواهی ثبت برند در اختیارتان قرار می‌‌ گیرد و دارای ۱۰ سال اعتبار است.
  • بنابراین برند، لوگو و تمامی علائم تجاری خود را بر اساس زبان، خط و فرهنگ کشور مقصد طراحی می‌کنند.

اگر بخواهیم به طور واضح‌تر برای شما بگوییم اندازه حروف لاتین باید کوچک‌تر از حروف فارسی نوشته شود. معمولاً تولیدکنندگانی که از برند لاتین برای محصولات خود استفاده می‌کنند به این دلیل است که می‌خواهند محصولات خود را به خارج از کشور هم صادر نمایند. بنابراین لوگو، برند و تمامی علائم تجاری خود را باید براساس زبان، فونت یا خط و فرهنگ کشور مقصد طراحی کنید. به این صورت که طبق قانون ابتدا باید به عنوان اختراع ایران ثبت و سپس آن را انتقال داد یا به ثبت بین المللی رساند.

اسم لاتین از موارد پرتقاضا در سال های اخیر است که از جمله آن ها می توان به نام های مغازه هایی مثل لباس تن آرا یا شیک پوشان یا حتی برند معروف نوین چرم که اگر نامی به غیر از این را برای آن انتخاب کرده بودند امکان معروفیت تا این حد برای آن ها نبود. در این مقاله ما ثبت تغییرات به نحوه انتخاب بهترین نام و هم چنین کارا ترین نام برای برند شما خواهیم پرداخت . برای دستیابی به اسامی خاص برند پیشنهاد می شود در ادامه همراه ما باشید . انتخاب یک اسم مناسب و زیبا برای برند گاهی یک مشکل است، آن هم اگر بدون شناخت و تجربه و اطلاعات کافی انجام شود.

به‌نحوی‌که حتی در بسیاری از موارد، تفاوت طبقات، می‌تواند انتخاب عین علامت تجاری ثبت‌شده را در طبقه دیگر مجاز کند. تفاوت موضوع شرکت یا موسسه نمی‌تواند مجوز انتخاب عین نام تجاری ثبت‌شده باشد. افراد حقیقی دارای کارت بازرگانی و یا عضویت اتاق بازرگانی می توانند با مجوز های ذکر شده ۳ برند و علامت تجاری ثبت نمایند و همچنین افراد حقوقی دارای کارت بازرگانی و یا عضویت اتاق بازرگانی می توانند با مجوز های ذکر شده ۱۰ برند و علامت تجاری را به ثبت برسانند. درصورتی که تعداد برند ها از تعداد اعلام شده بیشتر باشد می بایست مجوز دیگری روی اظهارنامه ثبت برند گرفته شود. مدت اعتبار گواهی نامه ثبت علامت تجاری لاتین یا تصدیق علامت لاتین نیز همانند برند فارسی ۱۰ سال می باشد و متقاضی میتواند تا ظرف مدت ۱۰ سال از این نام تجاری برای محصولات و خدمات خود استفاده نماید. متقاضی پس از منقضی شدن این مدت باید نسبت به تمدید برند و علامت تجاری اقدام نماید اما صاحب علامت قادر می باشد و درصورتی که هنگام تمدید تغییری در علامت داده نشود، تمدید ثبت فقط به یک مورد درج آگهی در روزنامه رسمی می باشد.

در این قسمت به شما خواهیم گفت که مدارک ثبت برند از نوع لاتین برای اشخاص حقیقی و حقوقی شامل چه چیزهایی است. موسسه ثبتی ذهن ناب برای ثبت برند لاتین و علامت تجاری یا تغییرات برند لاتین و علامت تجاری شما از هرکجا آمادگی همراهی را دارد. پرداخت روزنامه رسمی نوبت اول و نوبت دوم ثبت برند لاتین که به صورت سیاه و سفید یا رنگی می باشد و با توجه به تعداد کادر, طبقات برند, تعداد مالکین و همچنین رنگ بندی برند اعلام قیمت می شود. ثبت لوگو در واقع همان ثبت علائم تجاری است با این تفاوت که همراه اسم برند یک لوگو و نشان تجاری نیز هنگام ارسال درخواست، ارسال می شود. اگر با ما همکاری می کنید دیگر نیازی نیست که خود اقدام به طی این مراحل کنید یا حضورا به مرکز مالکیت معنوی کشور بروید بلکه تمامی امور اداری، پرداخت هزینه های روزنامه رسمی، حق ثبت و تشکیل پرونده توسط موسسه کاج انجام می شود.

ثبت انواع شرکت

به عنوان مثال موسسات مالی و بانک‌ها راحت تر برای اعطای وام عمل خواهند کرد. شما نیاز به مشاوره و هماهنگی دارید از طریق اطلاعات تماس با ما در ارتباط باشید. با موسسه برای دریافت مشاوره تلفنی و کم و کیف انجام کار تماس بگیرید. متاسفانه اغلب شرکت‌ها و موسساتی که در حال حاضر در ایران به ثبت شرکت یا انتخاب نام شرکت ثبت برند مشغول هستند کمترین تخصصی در انتخاب نام دامنه اینترنتی مناسب برای شرکت‌ها ندارند. برای انتخاب اسم خاص باید نهایت دقت و تلاش را به کار بگیرید تا بعدها از اسم انتخابی خود پشیمان نشوید و مجبور به انتخاب مجدد اسم نشوید. جهت دریافت نمونه اسم شرکت میتوانید از لیست زیر که برای شما تهیه کرده ایم استفاده کنید .

اسامی لاتین برای ثبت برند

جهت انجام دادن این کار و یا مشاوره در این زمینه و رتبه مشاور و رتبه پیمانکار می توانید با کارشناسان و مشاورین ما ارتباط بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن راهنمایی های کلی را به شما عزیزان بدهند. در دنیای امروزی ثبت برند تجاری یکی از موضوعات مهم و حساس برای کسب و کارهایی است که می خواهند خود را از مشکلات اقتصادی رها کنند. اولین گام این است که اظهارنامه خود را تکمیل کرده باشید، تکمیل کردن اظهارنامه نیاز به تجربه و تخصص دارد و بهتر است جهت مشاوره در این زمینه با مشاورین ما ارتباط بگیرید.

سلام در حال حاضر ماهیانه فقط یک اظهارنامه ثبت برند می تواند درخواست داد. سوالم اینه که ما یک کارگاه تولید لوستر راه انداختیم و تازه استارت کارمون رو زدیم. ولی به امید خدا خیلی قوی و استوار رو به پیشرفت و حتی در آینده به صادرات هم اندیشیده ایم. ولی درحال حاظر هنوز هیچ اقدامی در مورد جواز کسب و پروانه نکردیم. آیا برای ثبت برند در این مرحله لازمه که اول جواز بگیریم؟ یا قبل از اقدام به جواز، میشه برندمون رو ثبت کنیم؟. گاهی ممکن است مالک یک برند دو یا چند شخص باشد اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی.

استعلام نام قبل از ثبت

انتخاب نام صحیح برای برند می تواند در رتبه بندی شرکت نیز تاثیر داشته باشد. حتی می تواند برای دریافت نتیجه ی بهتر از مشاوران این زمینه نیز برای انتخاب نام برند و همچنین طراحی لگوی خود کمک بگیرید. انتخاب نامی با ریشه ی فارسی می تواند در جذب مصرف کنندگان داخلی بسیار موثر باشد.

مدت زمان اعتراض به نام تجاری باعلامت تجاری چقدراست؟

موسسه ثبت برند های ثبت با مناسب ترین هزینه و بهترین زمان ثبت در خدمت شما می باشد. برای همین امر موسسه حقوقی های ثبت با ارائه خدمات ثبت برند زیر نظر کادر مجرب و متخصص در کنار شماست تا شما را در این امر همراهی کند . برند، در واقع یک اسم، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که نشان دهنده خدمات یا محصولی خاص می باشد که موجب تمایز آن از سایر محصولات و خدمات در بازار میشود.

به طور مثال، در پروتکل مادرید اشخاص باید برند خود را ابتدا در کشور مبدأ به ثبت برسانند و سپس مقاصد تجاری خود را در میان کشورهای عضو انتخاب کنند و برای فعالیت در آنها درخواست دهند. هزینه ثبت کردن علائم تجاری لاتین به تعداد محصولات شما، مجوزهای لازم و طبقات درخواستی بستگی خواهد داشت. منظور از طبقه نوع خدمات یا کالاهایی هستند که هر شخص حقیقی یا حقوقی برای برند خود در نظر خواهد گرفت. به عنوان مثال کم‌ترین هزینه‌ برای ثبت برند لاتین در سال 1400 در سامانه‌ی هوشمند دومیلیون‌وپانصد هزار تومان است. مراحل ثبت برند لاتین مشابه مراحل ثبت برند فارسی می باشد با این تفاوت که در ثبت برند لاتین می بایست ابتدا تعیین نمود که برند و علامت تجاری لاتین هستند و شما دارای کارت بازرگانی معتبر هستید یا خیر. در مرحله بعد می بایست طبقه صادرات را به طبقات برند و علامت تجاری خود اضافه کنید.

علاوه بر این ، پدیده ” جهانی شدن ” تجارت ، بعضی از شرکت ها را به سوی انتخاب علائمی که ” قابل درک ” در بیشتر کشورها باشد، هدایت می کند. در این رابطه غالباَ واژگانی را به کار می برند که طنین کلمات انگلیسی داشته باشد. برای انتخاب ثبت شرکت در تهران نام در حوزه ی فعالیت مورد نظرتون میتوانید از اسامی موجود در سایت ایلیا استفاده نمایید . با مشاهده یک برند و نام آن در سال های آینده باید تمام ویژگی های خاص آن محصول برای افراد نمایان شود و با شهرت آن بتوان به محصول پی برد .