برترین نمونه اسم برند اسم شرکت های ایرانی ️

در مقابل اسم برند ترکیبی از خواص و ویژگی‌های ملموس و ناملموس است که به بازار معرفی می‌شود و نیازی به ثبت کردن آن نیست. اگر اکنون مشتریانی برای محصولاتتان دارید، می‌توانید با استفاده از ابزارهای نظرسنجی آنلاین مانند ارسال ایمیل انبوه از آنها بخواهید در مورد اسم برند جدیدتان نظر بدهند. اگر شما یک سلبریتی هستید، دیگر وضعیت فرق می‌کند و انتخاب اسم ثبت شرکت در تهران برند از روی نام خانوادگی اتفاقاً خیلی هوشمندانه نیز می‌باشد. زیرا شهرت اولیه را دارید و همین امر هزینه‌های برندینگ را به شدت کاهش می‌دهد. خیلی از سلبریتی های معروف دنیا مانند کایلی جنر و در ایران مانند لیلا اوتادی نام خود را به عنوان نام تجاری برندشان انتخاب کرده‌اند. نام برند باید منحصر به فرد و به یادماندنی و از بقیه رقبای شما متمایز باشد.

هنگامی که به هویتتان پی بردید، نوبت این می‌شود که رقبا را تجزیه و تحلیل کنید و بفهمید نقاط اشتراک و تمایز شما نسبت به سایرین چه چیزی است. تفاوت شما با رقیبانتان می‌تواند برای انتخاب اسم برند برای کسب و کار به دردتان بخورد. شما از طریق انتخاب نامی که معنادار است، می‌توانید تصویر و ماهیت برندتان را به مخاطبان القا کنید. مثلاً کسب‌وکار شما به‌صورت تخصصی در زمینه تولید مواد غذایی سنتی (مثل کشک محلی، سبزی محلی، تنقلات و …) کار می‌کند؛ با انتخاب یک اسم سنتی و اصیل، می‌توانید تصویر خوبی را در ذهن مخاطب خود بسازید. برند ساوا (به معنی ناب و خالص) یک نمونه خوب در این مورد است. سایت انتخاب اسم برند، اسامی انتخاب شده در طوفان فکری را در دسته بندی‌های مشخصی جای می‌دهد.

  • به ذهن سپردنش برای مخاطبان آسان نیست، زیرا ذاتاً یک کلمه مخفف‌شده هیچ تصویر و حس خاصی در ذهن مشتریان ایجاد نمی‎کند.
  • تمامی این شرکت ها ممکن است خدماتی عالی را ارائه کرده و سالها تجربه و نمونه کار هایی برجسته داشته باشند.
  • در ایران قوانین زیادی برای ساخت اسم شرکت وجود دارد و در هنگام ثبت شرکت شما باید نام شرکت را مشخص کرده باشید.
  • نام تجاری شما باید با مصرف‌کننده طنین‌انداز شود و نباید فراموش شود.
  • برخی اسم‌ها خیلی منحصربه‌فرد است ولی نحوه نوشتن آن نیز می‌تواند یک چالش بزرگ برای مخاطب باشد.

صفحات لندینگ صفحاتی ساده اما هدف‌مند هستند که برای دعوت مخاطب ایجاد شده‌اند. در این مرحله می‌بایست ۳ صفحه لندینگ یکسان طراحی کنید و در هر صفحه فقط نام برند را تغییر دهید. سپس به مدت ۷ روز این صفحات را برای مخاطب‌تان تبلیغ کنید. برای مثال فروشگاه‌های افق کوروش در زمان آغاز فعالیت خود در شهر قم با مشکلات زیادی مواجه شدند. این کار موجب شد این فروشگاه واژه کوروش را از تمامی سردرهای خود بردارد و با نام کوروش ادامه‌ی فعالیت کند.

اسم برند مورد مهم است اما یک برند تنها با نام خود بقای طولانی مدت نخواهد داشت. اپل، نایک ای، گوگل و یاهو را که شرکت های نامدار و موفقی هستند در نظر بگیرید. می بینیم که نام های توصیفی و لفظی هم در برخی شرایط می توانند موفق باشند. در حالت کلی درمورد اینگونه نام ها باید دقت بیشتری به خرج دهید چرا که به آسانی کپی برداری و تقلید می شوند و خریدار به دلیل مشابهت اسمی دچار اشتباه خواهد شد.

تصور کنید بعد از شناخته شدن شخص یا شرکتی به طور عمدی یا گاهی هم سهوی از نام برند شما برای محصولات خود استفاده کند. در سال های گذشته شاهد این بوده ایم که بسیاری از افراد در کارگاه های کوچک و همینطور در خانه های خود محصولات چرمی مانند کیف و کمربند و… برای ثبت برند چرم هم باید اطلاعاتی در رابطه با هزینه این کار در اختیار داشت، در غیر این صورت در ادامه با کمبود بودجه رو به رو خواهید شد و این موضوع به هیچ عنوان خوشایند نیست. 4) داشتن برند به شما کمک می کند که بتوانید محصولات خود را به کشورهای دیگر هم صادر کنید و همه ما به خوبی می دانیم که این کار سود مالی بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. این دقیقا همان کاری است که شرکت ماشین الکتریکی تسلا انجام داد. فقط به خاطر داشته باشید در انتخاب نام برند و برندسازی به این شیوه، به آنهایی که دیگر در بین ما نیستند و خاطراتشان احترام بگذارید.

یک استعاره یا تشبیه خوب، اگر با دید استراتژیک به عنوان نام برند انتخاب شود، می تواند حرف زیادی برای گفتن داشته باشد. سعی کنید نام برندتان را به گونه‌ای انتخاب کنید که تصویری جذاب در ذهن مخاطب بسازد. نامی که برای برند انتخاب می‌شود باید قابلیت ثبت رسمی داشته باشد. سایت Wordlab Business Name Generator سایتی که از بین بیش از 7.2 میلیون اسم تجاری به صورت تصادفی برای شما نام­ تجاری پیشنهاد می­دهد.

در این داستان‌های باستانی ایران تعداد زیادی اسم وجود دارد که می‌توانید آن‌ها پیدا کنید. اسم شرکت و یا برند شما نباید قبلا در دامنه‌های اینترنتی ثبت شده باشد. در واقع اگر نتوانید به‌ صورت قانونی برند خود را ثبت کنید، هر چه تلاش کرده‌اید به هدر می‌رود. پس باید قبل از انتخاب قطعی نام برند، با همه‌ی قوانین انتخاب اسم در ایران آشنا شوید تا به مشکل نخورید. به هر حال سعی کنید اسمی انتخاب کنید که نوشتار ثابتی داشته باشد و به‌ راحتی در ذهن مخاطب باقی بماند.

شاید به این فکر کنید که انتخاب یک نام نظر آمیز می‌تواند موجب افزایش قدرت به یادسپاری شما شود. شما کلی زمان برای صرفه‌جویی اقتصادی دارید اما در این مرحله به دنبال ارزان‌ترین روش برای تهیه نام تجاری و یا نام شرکت نباشید و به فکر باکیفیت‌ترین روش باشد. برندهایی مثل تپ‌سی اپلیکیشن تاکسی‌یاب نیز همین گزینه را به کار گرفته‌اند. زیروتن، لباس کودکان بین zero تا 10 سال نیز فقط از اعداد کمک گرفته است. اگر بتوانید اسامی برندی از این دست برای خود انتخاب کنید به نظر ما این بارها و بارها بهتر و قدرتمندتر از روش قبلی خواهد بود.

انتخاب اسم پیج بر اساس موضوع فعالیت

البته فراموش نکنید که در مراحل انتخاب نمونه اسم برند قوانین نام گذاری برند را نیز در نظر بگیرید. انتخاب نمونه اسم برند کاری فراتر از انتخاب صرفا یک نام تجاری و طراحی لوگو است. برای برندینگ موفق باید مسیری را پیمود که در نهایت ما را به نامی جذاب و تاثیرگذار برساند. اسم برند علاوه بر ثبت برند تجاری اینکه باید جذاب و گیرا باشد بایستی به گونه ای انتخاب شود که مشتری ها بتوانند با آن ارتباط خوبی برقرار کنند؛ اینکه به خاطر سپردن اسم برند برای عموم مردم راحت باشد بسیار اهمیت دارد. در نتیجه هر اسمی به صرف جذاب بودن نمی تواند مناسب برند ما باشد و لزوما اسم مناسبی برای برند نیست.

در آخر از میان تمام آن‌ها 10 الی 15 اسمی که بیشترین رأی را آورند را انتخاب کنید. یعنی بتوان آن را از طریق المان‌های گرافیکی و طراحی به شکل مناسبی بیان کرد. برندهایی مثل اپل، جگوار، عقاب، ردبول مثال‌های خوبی برای یک اسم بصری هستند؛ چون هم‌زمان یک تصویر واضح از آن‌ها در ذهن شکل می‌گیرد، بنابراین پیگیری ثبت تغییرات شرکت دست طراح برای مانور روی ویژگی‌های بصری باز است. برای هر شرکت فنی مهندسی داشتن یک اسم استوار پایه ای برای آن محسوب می شود و قادر می باشد یک مزایایی برای کسب و کار باشد. دارا بودن یک نام مناسب برای شرکت مهندسی باعث پیشرفت و نیز بالا رفتن سطح خدمات رسانی و شهرت یک شرکت فنی خواهد شد .

ضمناً ما در پروژه دیگری که چند سال پیش داشتیم برای مدرسه کسب وکاری در استان فارس نام حرف‌عددی 30 حامی را انتخاب کرده و ساختیم. به این صورت توانستیم با کمترین مشکلی دامنه‌های اینترنتی موجود را کسب کنیم. می‌رسیم به برند معروف تخفیفان، سایتی که کارش گرفتن و ارائه تخفیف به مشتریان است. با افزودن پسوند بسیار پرکاربرد ((آن)) به نام برندی مبدل شد که امروز جزو سایت‌های فروشگاهی برتر ایران است. پس اگر شما در کسب و کار سفر و جهانگردی هستید به نظر ما نخواهید توانست نامی قدرتمندتر از مارکوپولو برای خود انتخاب نمایید.

اسم برای برند

من کارشناس طراحی و چاپ پارچه هستم و قصد دارم در اینستا و.. اما هرچقدر برند هم باشه بیشتر در زمینه طراحی لباسه نه پارچه.. میخواستم اگه امکانش هست بفرمایین بین این چند اسن کدوم بهتره و اصلا مناسب هستند یا نه..

دسته بندی انواع اسم برند

انتخاب نام برند میتواند از هر زبانی باشد، و اما توصیه می کنیم نام­ هایی را که تلفظ ساده و ساختار زبانی مناسبی دارند، انتخاب کنید. بسیاری از شرکت های موفق یک تلفظ منحصر به فرد را با تن صدای برندخود همراه ساخته اند، که عموما دارای معانی مرتبط با محصول و خدمت شرکت (در سایر زبان ها یا گویش ها) است. اگر محدودیت قانونی ندارید، به معانی نام انتخابی خود به زبانی دیگر که نام­ گذاری را خاص، به یاد ماندنی و جذاب می کند، فکر کنید. مانند نام برند “می ماس ” که نام یکی از قمرهای سیاره کیوان بوده و در عین حال هم آوا با ” ماست “به عنوان یکی از محصولات این شرکت نیز می باشد.

اسامی برند برای مد و لباس

اگه مشخص باشه که این پیج‌های برگزیده بر چه اساسی انتخاب شدن یا بیشتر تو چه زمینه‌هایی فعالیت دارن، میتونین به راحتی اسم انتخاب کنین. برای مثال اگر حوزه کاری شما در مورد فروش موبایل باشد میتوانید در کنار اسم فروشگاه خود از پسوند هایی مانند apple، samsung استفاده کنید. فقط با پرداخت 990 هزار تومان ، پلتفرم مسابقه ما این امکان را به شما می دهند که یک اسم برند شگفت انگیز ، سریع و مقرون به صرفه ایجاد کنید. در حال حاضر برخی از برندهایی که صرفا وقت و حوصله برای آن‌ها صرف شده، بیش از 400 میلیارد تومان ارزش دارند، پس به‌منظور انتخاب برند ایده‌آل توصیه می‌شود راهنمایی‌ها و نکات گفته شده را رعایت کنید. قبل از انتخاب برند در مورد جامعه هدف و مشتریان خود فکر کنید.