بایگانی‌های ثبت شرکت Ssaa Ir

در بخش اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی امکان دریافت اظهارنامه، تمدید اظهارنامه و تغییر اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی وجود دارد. در صورتی که قصد مشاهده جلسه و صورت جلسه های برگزار شده برای اشخاص حقیقی را دارید، می توانید به بخش صورت جلسه تغییراتسامانه ssaa.ir​مراجعه نمایید و از طریق این بخش، صورت جلسه تغییر را با وارد کردن یک سری اطلاعات مانند اداره کل استان و واحد ثبتی بررسی نمایید. همانطور که در مقاله توضیح داده شد برای ورود به سامانه ثبت من باید آدرس اینترنتی my.ssaa.ir را در مرورگر خود وارد کرده و بعد از ورود به سامانه مراحل ثبت نام را انجام دهید. با ورود به این بخش نیز خدمات «استعلام ممنوع الخروجی»، «پیگیری پرونده اجرا» را دریافت خواهید کرد. پس از این که گزینه «ایجاد حساب کاربری» را انتخاب کردید، پنجره جدیدی باز می شود که در باید در آن اطلاعاتی مانند کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه را وارد کنید.

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن سامانه ثبت شرکت ها کلیه امور مربوطه به صورت اینترنتی انجام می گردد . برای طرح هر نوع شکایت پس از ورود به سامانه ثبت من، از بخش شکایت، موضوع ثبت تغییرات خود را شرح دهید که آموزش آن در ویدئو فوق قابل مشاهده است. برای این منظور مطابق تصویر بالا، ابتدا وارد سامانه ثبت من شده، سپس از قسمت خدمات، “اسناد رسمی من” را انتخاب کنید.

توجه کنید که دکمه جستجو بالای صفحه است و باید پیش از زدن دکمه جستجو، تصویر امنیتی را نیز وارد نمایید. در کنارسامانه اداره ثبت اسناد و املاک کشورکه ثبت نام در آن علی الاصول اختیاری می باشد،سامانهدیگری نیز اخیرا از سوی دولت راه اندازی شده که ثبت ناماملاککشور در آن اجباری بوده و به عنوانسامانهثبت نام کد یکتا مسکن شناخته می شود. از آنجا کهثبتنام در این سامانه اجباری بوده ، پیشنهاد می شود جهت آشنایی با مراحلثبتنام درسامانهکد یکتااملاک، مقاله زیر مطالعه شود. با توجه به محدودیتی که از سویسازمان ثبت اسناد و املاک کشوردر رابطه با محدویت ظرفیت دفاتراسنادرسمی و طلاق برقرار شده است، در این بخش می توان از وجود و تعداد ظرفیت دفاتراسنادرسمی و طلاق مطلع گردید.

  • چنانچه فردی قصد داشته باشد تا اختراع، علامت تجاری یا طرح صنعتی متعلق به خود را درسایت اداره ثبت اسناد و املاک ثبتنماید، ابتدا لازم است تا از تکراری نبودن آن اطمینان حاصل نماید.
  • حداقل سرمایه باید در ثبت شرکت رعایت شود ، چنانچه در اکثر شرکت ها یک میلیون ریال است و لازم به ذکر است سرمایه نقدی ، غیر نقدی باید مشخص گردد .
  • در ادامه هر یک از مراحل اعلام نتایج این آزمون بزرگ کشوری را به شکل دقیق‌ تر تحت بررسی قرار می‌ دهیم.
  • سپس، از طریق سامانه ثبت من بر روی گزینه «ورود» بالای سایت کلیک کنید و سپس گزینه «ایجاد حساب کاربری» را انتخاب نمایید.

اگر، پیش از این،در سایت ثبت من،ثبت نام کرده اید، کد ملی خود را در کادر اول وارد کرده و دکمه دریافت رمز را بزنید. اکنون، یک رمز پویا به شماره همراهی که در هنگام ثبت نام وارد نموده اید، ارسال شده که باید این رمز را در کادر مشخص شده، وارد کرده و دکمه ورود به درگاه را کلیک نمایید. اما، اگر قبلا، برای ثبت نام در سایت ثبت من،اقدام نکرده اید، بر روی عبارت ثبت نام در پایین صفحه، کلیک نمایید. در صفحه آگهی های قانونی می توان یکی از فیلدهای خالی مانند نام شخصیت حقوقی و یا شماره ثبت شرکت و یا شناسه ملی شرکت را درج نمود تا روزنامه های تاسیس و تغییرات شرکت مورد نظر را مشاهده نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت ثبت من my.ssaa.ir در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سایت ثبت من my.ssaa.ir پاسخ دهند. برای تصدیق اصالت سند از برنامه موبایل سازمان ثبت یا درگاه ssaa.ir استفاده کنید. سلام عرض کردم، روزتون بخیر باشه – ممکنه ایراد از سایت باشه برای اطمینان باید لطف کنید و به اداره ثبت شرکتهای استانتون مراجعه ی حضوری داشته باشید . سازمان ثبت اسناد لینک استعلام فوری ممنوع‌الخروجی افراد را راه‌اندازی کرد. بعد از رسید اوراق به اداره ثبت شرکت ها تقریباً ۵ روز کاری زمان بررسی پرونده پلمپ دفاتر می باشد.

برای ورود به سامانه ثبت نام به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

افراد می توانند از طریق این بخش از بسیاری از خدمات الکترونیک مانند دریافت نوبت، اسناد رسمی، ازدواج و طلاق و … در صورتی که دارای اسناد و یا اوراقی هستید که از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صادر شده است، اما می خواهید که اصالت این اسناد و اوراق را بررسی کنید، می توانید به سامانه و بخش میز خدمت الکترونیک وارد شوید. آدرس سایت اداره ثبت اسناد و املاک کشور می باشد که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده ثبت برند است. در کنار سامانه اداره ثبت اسناد و املاک کشور و اداره ثبت اسناد و املاک تهران که ثبت نام در آن علی الاصول اختیاری می باشد، سامانه دیگری نیز اخیرا از سوی دولت راه اندازی شده که ثبت نام املاک کشور در آن اجباری بوده و به عنوان سامانه ثبت نام کد یکتا مسکن شناخته می شود. از آنجا که ثبت نام در این سامانه اجباری بوده ، پیشنهاد می شود جهت آشنایی با مراحل ثبت نام در سامانه کد یکتا املاک، مقاله زیر مطالعه شود.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور یکی از نهادهای دولتی است که به منظور ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین به مردم اقدام به راه اندازی سایت کرده است. با توجه به محدودیتی که از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در رابطه با محدویت ظرفیت دفاتر اسناد رسمی و طلاق برقرار شده است، در این بخش می توان از وجود و تعداد ظرفیت دفاتر اسناد رسمی و طلاق مطلع گردید. این سامانه از معتبرترین روش ها جهت استعلام نام شرکت می باشد که زیر نظر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است و علاوه بر شرکت ها تمامی اشخاص حقوقی کشور نظیر ارگان های دولتی و شهرداری ها را در بر می گیرد. به استناد سایت سامانه ها در سامانه آموزش الکترونیک سازمان اسناد و املاک کشور امکان دسترسی به بخش کتابخانه الکترونیک نیز وجود دارد.

ثبت شرکت دفاتر پیشخوان

سپاس از مجموعه وزبن ثبت شرکت ایلیا مطالب سایت شما بسیار کاربردی و مفید هستس. اما بر طبق صلاحدید دادگاه این اعتبار می ‌تواند هر ۶ ماه یکبار مجدد تمدید شود و در ضمن توجه داشته باشید که این قرار پس از ابلاغ ظرف ۲۰ روز در دادگاه تجدید نظر استان مورد نظرتان قابل اعتراض می باشد و این در حالی است! که در صورت فسخ قرار توسط مرجع صادر کننده یا نقض آن توسط مرجع تجدید نظر یا صدور قرار منع پیگرد یا موقوفی تعقیب یا برائت متهم ، دادگاه بدوی مکلف است موضوع را بلافاصله به مراجع ذیربط اطلاع رسانی نماید تا نسبت به رفع ممنوع الخروجی فرد اقدام گردد . مدت اعتبار ممنوع الخروجی هر فرد به موجب ماده ۱۳۳ قانون آیین دادرسی کیفری با توجه به اهمیت و دلایل جرم فرد ، دادگاه این امکان را دارد که قرار عدم خروج متهم از کشور را صادر نماید و ضمنا مدت اعتبار این قرار ۶ ماه یکبار در نظر گرفته شده است.

البته، سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، خود به سامانه های جداگانه و متعددی، تقسیم شده که هر کدام از این سامانه ها، خدمات تخصصی ای را به کاربران ارائه می نماید. سامانه جامع ثبت شرکت ها irsherkat.ssaa.ir، سامانه استعلام الکترونیکی ملک با کد ملی، سامانه مالکیت فکری و سامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی، از مهم ترین سامانه های زیرمجموعه سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشند. سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، شامل سامانه های متعددی بوده که هر کدام از این سامانه ها خدمات خاصی را به کاربران سایت ارائه می نماید. سامانه جامع ثبت شرکتها، سامانه استعلام الکترونیکی ملک با کد ملی، سامانه مالکیت فکری و سامانه تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی برخی از سامانه های زیرمجموعه سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشند. قبل از این که به بیان نحوه ورود و ثبت نام در سایت ثبت من بپردازیم، ابتدا توضیحاتی را در مورد این سامانه و وظایف آن بیان می‌کنیم.

بخش نوبت دهی سامانه ثبت من از طریق ارجاع کاربران به سامانه نوبت دهی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، امکان اطلاع از نوبت های اختصاص داده به کاربر برای مراجعه به واحدهای ثبتی را برای وی فراهم کرده است. دفاتر دارای ظرفیت که دفاتر اسناد رسمی که دارای ظرفیت مقرر از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای تنظیم سند رسمی بوده را به شما نشان می دهد. یکی از بخش های دولتی که در سال های اخیر کوشیده است تا با الکترونیکی کردن و غیر حضوری نمودن خدمات خود، تحقق بخش مفهوم دولت الکترونیک باشد، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور می باشد. این سازمان با راه اندازی سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به نشانی ssaa.ir بسیاری از خدمات خود را از قالب حضوری به شکل اینترنتی و غیرحضوری درآورده و به کاربران خود ارائه نموده است. از آنجا که سایت ثبت من، طیف وسیعی از خدمات سازمان اسناد و املاک کشور به کاربان خود ارائه می نماید، در این مقاله، به معرفی سایت ثبت من my.ssaa.ir پردخته، پس از توضیح نحوه ثبت نام در این سامانه ، در مورد امکانات سایت ثبت من صحبت خواهیم کرد.

سامانه ssaa.ir

اسامی که برای اسم شرکت به کار گرفته می شود باید حداقل سه سیلاب باشد . هم چنین توجه داشته باشید استفاده از نام های تک سیلابی احتمال به ثبت رسیدن اسم شرکت را به صفر نزدیک می کند . سامانه بسیار خوبی است فقط تنها اشکال آن این است که خیلی زود (زیر ۱ دقیقه) پیام “زمان شما منقضی شده است” میدهد و باید دوباره با رمز جدید وارد شویم. لازم به ذکر است مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

پیگیری پرونده اجرا که امکان پیگیر پرونده اجرایی ثبتی را از طریق شماره پرونده و رمز شخصی برای کاربران فراهم می کند. سامانه رسا سلامت به عنوان یکی از سامانه های بسیار جامع و کامل در زمینه انجام امور بیمه شناخته می شود. در واقع با بهره وری از راهکار سلامت الکترونیک کاربران می توانند کارهای مرتبط با بیمه خود را در سریع ترین زمان پیش ببرد. شرکت های بیمه دی، آتیه سازان حافظ و بیمه کار آفرین با توجه به زیر ساخت های نرم افزاری رسا سلامت می توانند با صرفه جویی در هزینه و کاهش خطرات کار های عملیانی پروسه مختص خود را داشته باشند. در این سامانه به منظور صرفه جویی در فرایند های مختلف، eight ثبت شرکت پنل مجزا شامل پنل مراجع درمانی، پنل ارزیاب خسارت، پنل بیمه شده، پنل بیمه گذار، پنل بیمه گر، پنل کارتابل و پنل حسابداری وجود دارد. با پیشرفت سریع اطلاع رسانی در زمینه های مختلف، نیاز یک پایگاه خبر رسانی مستقل در زمینه قضایی و حقوقی پیش از پیش احساس می شود.

همچنین وارد نمودن حداقل يکی از سه قلم اطلاعاتی شناسه ملی شخصیت حقوقی، شماره ثبت شخصیت، نام شخصیت الزامی است. جستجو با وارد کردن هریک از این سه قلم نیز انجام می شود و نیازی به پرکردن سایر موارد نیست. ۱ برای ورود به سایت ثبت من بتدا باید آدرس اینترنتی این سامانه یعنی my.ssaa.ir را در مرورگر گوشی موبایل یا رایانه خود جست و جو نمایید.

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد. اخذ شده از این سامانه در زمان مراجعه به ادارات اجرا و ثبتی جهت احراز هویت الزامی می باشد. کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند. ، می بایست که ابتدا به این سامانه وارد شوید و با وارد کردن اطبلاعات لازم فرایند ثبت نام خود را در این سامانه انجام دهید. اکنون شما وارد سایت شده و می توانید از خدمات این سامانه استفاده نمایید. وقایع ازدواج و طلاق که تمام ازدواج ها و طلاق هایی را که به نام شما ثبت شده است را به شما نشان می دهد.

پست شد در : misc