انجام اینترنتی‌ انواع ثبت تأسیس و تغییر شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری

تبصره 1- پس از پذیرش هر تقاضا توسط سامانه، یک کد پیگیری اختصاص داده خواهد شد و در تمامی مراحل، نتایج اقدامات از طریق پیام کوتاه با ذکر کد پیگیری به اطلاع متقاضی می رسد. با توجه به الزام ثبت شرکت ها در کشور با درنظر گرفتن اعطای مشروعیت به فعالیت های شرکت ، لزوم ثبت شرکت باید قانونی و تخصصی انجام پذیرد . انتخاب انواع شرکت برای فعالیت به عوامل مختلفی از جمله افزایش سرمایه ،جداسازی دارایی های تجاری اعضا ، امکان اداره شرکت بعد از خروج یا فوت یکی از شرکا یا سهامداران در شرکت ، امکان انتقال سهام شرکت از طریق فروش و یا آگهی پذیره نویسی و … وابسته است . زمانی که به سایت اعلام شده مراجعه می کنید در قسمت منوی افقی وارد میز خدمات الکترونیک می شوید و وارد قسمت تاسیس شخصیت حقوقی می شوید. تمامی مراحل ثبت قبل از ارسال اوراق به صورت اینترنتی می باشد. سرانجام، همان طور که پیشتر گفتیم، ماده ی ۹ نظامنامه ی قانون تجارت، انتشار تغییراتی را که در وضعیتِ شرکتِ ثبت شده ایجاد می شود، ضروری دانسته است.

  • در پایان مقاله لازم به ذکر است تمامی امور مربوط به ثبت شرکت ها و تغییرات آن در سامانه اداره ثبت شرکت ها انجام می پذیرد و تا زمان رسیدن به نتیجه نباید مراجعه حضوری صورت گیرد.
  • _ تکمیل اطلاعات سال مالی شرکت و اطلاعات روزنامه شرکت با انتخاب از فهرست روزنامه شرکت.
  • مدیر محترم سایت companyregister.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.
  • خدماتی که در این سامانه ارائه می گردد کلی و همه جانبه است و اگر با قوانین و دستورالعمل های اجرایی در این سامانه آشنایی کافی داشته باشید می توانید امور ثبتی خود را به راحتی پیش ببرید .

در صورتی که سند مالکیت هم وجود داشته باشد، به مدیران شرکت تحویل می گردد و نسخه ی دیگر اظهارنامه و اساسنامه و شرکتنامه و پیش نویس آگهی را که تشکیل پرونده گردیده، جهت تحریر به اتاق تایپ ارسال می دارد. در این صفحه نوع سرمایه نظیر سرمایه ی نقدی یا غیر نقدی، سهام با نام یا بی نام انتخاب می شود. همچنین پنج نام پیشنهادی نیز باید برای شخصیت حقوقی با توجه به قواعد تعیین نام شرکت های تجاری در نظر بگیرید که به ترتیب اولویت تان در سامانه بنویسید . حوزه ثبتی شرکت ، اطلاعات هویتی اعضاء و سهام داران ، میزان سرمایه شرکت ، میزان سهام هر یک از سهامداران ، انتخاب نوع روزنامه ، تعیین پنج نام پیشنهادی ( با استناد به فرهنگ لغت معتبر و به ترتیب اولویت ) و … . پس از تکمیل کردن فرمی که در اختیار شما قرار می گیرد، نام و سمت کسی که متقاضی تاسیس شرکت یا موسسه است را وارد می کنید.

گواهی افتتاح حساب بانکی ۳۵% درصدی بنام شرکت در شرف تاسیس با امضا حق امضاداران. مدیر محترم سایت companyregister.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید. برای مشاوره رایگان از طریق واتس اپ کلیک کنید و منتظر پاسخ کارشناس بمانید. در مرحله پنجم، این امکان وجود دارد که پنج نام را برای شرکت خود انتخاب کنید. با سلام موسسه ایلیا از شما برای قدردانی بی نظیرتان سپاس گذار است.

تمامی اوراق و مدارک بایستی داخل پوشه پستی کامل پانچ شده توسط کارشناس ارسال پستی انجام گردد..پس از ارسال پستی مدارک شماره مرسوله باید از طریق سامانه وارد پرونده شود. نوع روزنامه رسمی جهت انتشار آگهی های مربوط به شرکت با نظر شما “ابرار ” یا ” جمهوری اسلامی ” انتخاب می شود. کپی شناسنامه و کارت کلی برابر اصل شده تمامی اعضای هیئت مدیره و سهامداران و بازرسین در دفاتر اسناد رسمی و یا وکیل رسمی شرکت. همانطور که جزء معایب شرکت های سهامی خاص گفته شد، شرکت های سهامی خاص باید ۱۰ % از کل درآمد به عنوان مالیات شرکت محاسبه و وصول شده و از کل درآمد مشمول مالیات پس از کسر ۱۰ % نسبت به بقیه بر طبق بندهای قانون مالیات های مستقیم اعمال می شه. با اظهارنامه مالیاتی مناسب و حساب و کتاب های دقیق می تونید مالیات متفاوتی بپردازید. به طور کلی محدودیت فعالیتی ندارد و قانونگذار شرکت سهامی را هرچند فعالیت آن تجارتی نباشد شرکت بازرگانی و تجاری محسوب می نماید.

زمانی که در یک حوزه تخصصی اقدام به راه اندازی کسب و کار خودتان می‌کنید، نیاز است تا یک سری از قوانین مربوط به قوانین تجارت را با مد نظر داشتن حوزه ای که کسب و کار شما در آن فعال است، دانسته و به کار ببرید. این قوانین بر پایه قانون مصوب و یا آیین نامه ای اجرایی نیاز است تا مورد توجه باشند. شرکت سهامی ،شرکتی است که سرمایه آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام ،محدود به مبلغ اسمی سهام آنها است.(م 1 ق ت).در شرکت سهامی تعداد شرکا نباید از سه نفر کمتر باشد. نماینده مورد نظر، نوع نمایندگی، مستند نمایندگی، شماره و تاریخ مستند نمایندگی و تاریخ شروع و پایان نمایندگی در صورت وجود نماینده. ابتدا انتخاب نوع فعالیت بالاترو سپس مدت فعالیت بر اساس اینکه محدود یا نامحدود باشد و در صورت محدود بودن تعیین حداکثر مدت فعالیت به ماه.

اظهارنامه دفتر ثبت تجارتی

اطلاعات برای تنظیم مدارک شرکت از قبیل موضوع فعالیت ،آدرس و کدپستی ، میزان سرمایه ،نسبت تقسیم سهام بین اعضا ، سمت اعضا و حق امضاداران شرکت. پس از اینکه تمام مراحل را تکمیل کردید، اطلاعات نهایی خود را با دقت مطالعه کنید. و پس از اینکه آن ها را کاملا مطالعه نمود و مطابقت داشت، سپس ثبت شرکت را تایید می کند. مشاورین آگاه ثبت پس از عقد قرارداد تا زمان ثبت شرکت و چاپ در روزنامه رسمی پیگیر پرونده و پاسخگوی شما خواهند بود.

ir.sherkat.ssaa

کارت بازرگانی نوعی مجوز است که به شخص حقیقی یا حقوقی که دارنده آن است اجازه داده می شود که با آن به واردات و صادرات بپردازد. این رو رویه های پذیرش شرکت ها و تنوع شرایط پذیرش به گونه ای در فرابورس رقم … ثبت نزد. انصراف نیز به این معنی است که از تغییر اطلاعات منصرف شده‌اید.

اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری چیست؟

در صفحه ی مربوط به شعب، در صورتی که شرکت یا موسسه نیاز به تاسیس شعبه داشته باشد اطلاعات آن را در این صفحه وارد نمایید و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید. با ورود به صفحه ی روزنامه، “روز شروع سال مالی” و “ماه شروع سال مالی” را در کادر مربوطه پر کنید. همچنین در این صفحه اطلاعات روزنامه ی شرکت با انتخاب از فهرست روزنامه ی شرکت مشخص می گردد.

پس از انتخاب حوزه فعالیت شرکت، باید در خصوص میزان سرمایه اولیه شرکت و میزان آورده هر فرد تصمیم گیری شود. با توجه به نکات ذکر شده، انتخاب نام شرکت مورد ثبت برند تجاری نظر، مرحله مهمی است و در موفقیت آن کسب و کار تاثیر زیادی دارد. باید نامی مناسب و کوتاه انتخاب کنید تا همه بتوانند آن را تلفظ کرده و بخاطر بسپارند.

افرادی که قبلا اقدام به ثبت درخواست تاسیس شرکت، تاسیس شخصیت حقوقی، صورت جلسه تغییرات و … نموده اند، می توانند از طریق بخش پیگیری اقدام به پیگیری درخواست خود کنند. همچنین، از طریق بخش انصراف از درخواست، امکان ثبت درخواست انصراف وجود دارد. برای انجام هر دوی این موارد لازم است که اشخاص حتما دارای کد پیگیری درخواست باشند. سامانه ثبت شرکتها، سامانه ای است که به منظور ارائه خدمات به شخصیت های حقوقی راه اندازی شده است و امکانات مختلفی را به غیر از امکان ثبت شرکت و تاسیس شخصیت حقوقی، ارائه می کند.

به همین دلیل، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، سامانه ای را با عنوان سامانه جامع ثبت شرکت ها راه اندازی نمود که از طریق آن متقاضیان ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری می توانند کلیه فرآیند درخواست خود را تا مرحله نهایی انتشار آگهی در روزنامه رسمی به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام دهند. آدرس سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir بوده و امکانات متعددی را از جمله تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی، ثبت تغییرات، پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی تجاری و درخواست کد فراگیر برای کابران خود فراهم کرده است. امکانات تغییرات شرکت سامانه جامع ثبت شرکتها irsherkat.ssaa.ir شامل تاسیس و ثبت شخصیت حقوقی ثبت تغییرات پذیرش اظهارنامه پلمپ دفاتر قانونی ثبت نام اظهارنامه دفتر ثبت تجاری و درخواست کد فراگیر بوده و برای اطلاع از جزییات متن مقاله را مطالعه نمایید. مراجعه حضوری متقاضیان ثبت شرکت و موسسه و ثبت تغییرات مربوط به آنها ، علاوه بر اینکه برای این متقاضیان وقت گیر و هزینه بر بود، با تجمع این افراد در ادارات ثبت شرکت ها و درخواست های متعدد آن ها موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود.

شماره دورنگار و نشانی تارنما و پست الکترونیکی نیز درصورتی‌که وجود داشته باشد در همین صفحه داخل می‌گردد. ثبت شرکت در شیراز ، ثبت شرکت شیراز ، مرکز ثبت شرکت ، ثبت موسسه ، مشاوره ثبت شرکت ، شرکت ، sabt ثبت شرکت sherkat ، irsherkat.ssaa.ir ، مشاوره رایگان ، رایگان … رتبه بندی شرکت ها به معنی یک معیار یا سنجش صلاحیت، جهت تعهد کیفیت پیمانکاران در عرضه خدمات می باشد که برای شرکت ها و پیمانکاران گرفته می شود.